Kdo teď neví, o čem mluví.
Řekl bych, že většina z nás v tomto vláknu skutečně obdržela náhradu od obchodníků tím, že obchodníky kontaktovali nebo v některých případech některé poskytovatele/platformy, jako je Elegro, vysvětlili nesprávným způsobům zpracování plateb. Poté jim byly vráceny peníze.
Existuje také několik, které provedly zpětná zúčtování, a ty jsou stále v šetření příslušných bank a zatím jsme neslyšeli žádné výsledky. Obvykle to může trvat několik týdnů.
Opusťte prosím toto vlákno se svým podvodem. Stále jsi nedal ani špetku důkazu, že můžeš cokoliv, protože nemůžeš. A pokaždé, když neposkytnete jakýkoli důkaz, váš podvod bude pokaždé jasnější.
Now who don't know what they are talking about.
I would say most of us in this thread actually did get a refund from the merchants, by contacting the merchants, or, in some cases some payment providers/platforms, such as Elegro, explaining to them the incorrect ways the payments were processed. Then they were refunded.
There is also a few that have made chargebacks, and those is still under investigation by the respective banks, and we have not heard any results yet. These normally can take a few weeks.
Please leave this thread with your scam. You still have not given an ounce of proof that you can do anything, because you can't. And every time you fail to provide any kind of proof, your scam just gets more obvious every time.