FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 55)

před 11 měsíci od kirekin
|
333989 zobrazení 3781 odpovědí |
|
1...54 55 56...250
Přidat příspěvek
DynamoHarry
před 4 měsíci

Přihlásíte se do své banky. Těšíme se na inzerování nákupu/odstoupení. Stisknete a dostanete možnosti, jako kdybyste provedli transakci ANO/NE sami. Poté můžete vyplnit, zda jste směli zůstat nebo ne. Můžete také napsat do rámečku a vysvětlit, co se stalo. Vy si pak vyberete, zda peníze potřebujete ihned, nebo až po šetření.



Měli byste být schopni inzerovat VŠECHNY své transakce. Protože musíte vyplnit, pokud jste s firmou udělali „obchod". A to neuděláš, je to 3. strana.. Vlastně přemýšlím, že si zarezervuji schůzku s bankou a půjdu VŠECHNO do toho.. všechno vysvětlím.. Jak manipulují s kódy, jak využívají závislých na hazardu, že odmítají brát vážně odpovědnost za hazard. Ano, můžete si to okořenit, jak chcete.. závislost na hazardu je ve Švédsku klasifikována jako nemoc, takže by to mohlo vyjít. Chvíli o tom bude přemýšlet

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Přihlásíte se do své banky. Těšíme se na inzerování nákupu/odstoupení. Stisknete a dostanete možnosti, jako kdybyste provedli transakci ANO/NE sami. Poté můžete vyplnit, zda jste směli zůstat nebo ne. Můžete také napsat do rámečku a vysvětlit, co se stalo. Vy si pak vyberete, zda peníze potřebujete ihned, nebo až po šetření.



Měli byste být schopni inzerovat VŠECHNY své transakce. Protože musíte vyplnit, pokud jste s firmou udělali „obchod". A to neuděláš, je to 3. strana.. Vlastně přemýšlím, že si zarezervuji schůzku s bankou a půjdu VŠECHNO do toho.. všechno vysvětlím.. Jak manipulují s kódy, jak využívají závislých na hazardu, že odmítají brát vážně odpovědnost za hazard. Ano, můžete si to okořenit, jak chcete.. závislost na hazardu je ve Švédsku klasifikována jako nemoc, takže by to mohlo vyjít. Chvíli o tom bude přemýšlet

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

ano, existuje několik různých způsobů, jak to postavit, nevím, který je nejlepší.

Teoreticky si myslím, že je šílené, že to nefunguje, protože jsme s těmito společnostmi neobchodovali.

Jak můžeme sledovat transakce, když není napsáno jméno kasina? Pokud děláte mnoho v různých kasinech, neustále různá jména atd. Právě tímto způsobem byste měli být schopni inzerovat. Ale myslím, že to, co to trochu ztěžuje, může být to, že to trvá už delší dobu a do teď jste si ničeho "nevšimli".


Myslím, že největší výhodou je nyní to, že pravděpodobně něčí jméno, e-mail, telefonní číslo, karty jsou nyní na většině kasinových webů, jako je tato, zablokovány, takže je pro někoho těžší pokračovat ve hře.

To spolu se sledováním kasinových streamerů, kteří neustále tak zatraceně ripují, to usnadňuje, obyčejní lidé si myslí typ škubnutí. Zdá se, že je to 6 dní trhání, pak 1 den, který na chvíli jde trochu dobře. Zhruba tak to je, když hrajete sami sebe. Už to nemá cenu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Měl někdo nějaké jednání s Mobilumpay přes Goldenbet? Hledám kontaktní údaje atd., ale zdá se, že existuje několik společností se stejnými/podobnými názvy, takže si nejsem jistý, která je ta, kterou hledám. Jakákoli pomoc velmi oceňována!

Automaticky přeloženo:
fiore84
před 4 měsíci

Dostal jsi se s tím někam?

Automaticky přeloženo:
C2D2
před 4 měsíci

Dostali jste se někam s quickbitem?

Automaticky přeloženo:
Rugbyguy82
před 4 měsíci

Goldenbet je ve vlastnictví Santeda BV.

Kontaktujte přímo jejich podporu a vysvětlete, že transakce byly provedeny nezákonně. Budou se snažit říct, že za to nenesou odpovědnost, ale pokud na ně budete pokračovat, ustoupí a nakonec Santeda uzná, ustoupí a vrátí vám peníze. Vyplývá to z mé osobní zkušenosti s nimi.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

ano, existuje několik různých způsobů, jak to postavit, nevím, který je nejlepší.

Teoreticky si myslím, že je šílené, že to nefunguje, protože jsme s těmito společnostmi neobchodovali.

Jak můžeme sledovat transakce, když není napsáno jméno kasina? Pokud děláte mnoho v různých kasinech, neustále různá jména atd. Právě tímto způsobem byste měli být schopni inzerovat. Ale myslím, že to, co to trochu ztěžuje, může být to, že to trvá už delší dobu a do teď jste si ničeho "nevšimli".


Myslím, že největší výhodou je nyní to, že pravděpodobně něčí jméno, e-mail, telefonní číslo, karty jsou nyní na většině kasinových webů, jako je tato, zablokovány, takže je pro někoho těžší pokračovat ve hře.

To spolu se sledováním kasinových streamerů, kteří neustále tak zatraceně ripují, to usnadňuje, obyčejní lidé si myslí typ škubnutí. Zdá se, že je to 6 dní trhání, pak 1 den, který na chvíli jde trochu dobře. Zhruba tak to je, když hrajete sami sebe. Už to nemá cenu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

V procesu platby není nikde, kde bychom jako zákazníci byli upozorněni, že nyní děláme „obchod" s někým jiným, než kam jsme zadali čísla našich karet. Tedy v kasinu. Také podepisují, že platby jsou prováděny prostřednictvím karet Master/Visa. Opravdu si rád domluvím schůzku s bankou

Automaticky přeloženo:
Sutton
před 4 měsíci

Díky za to, uvědomuji si, že ne všechny případy budou stejné, ale chtěl bych získat co nejvíce informací o tom, jak jste toho dosáhli? Časový plán, přístup, odeslané e-maily atd. atd. Pokud byste mi měli čas poslat více informací, bylo by to velmi oceněno. Pokud ne, žádný strach! Můj email je dadbod24@hotmail.com pokud jste ochoten a schopen oslovit

Ještě jednou děkuji!

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized607 byl odstraněn
Sutton
před 4 měsíci

Obdrželi jste refundaci přímo od goldenbet?

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před 4 měsíci

V podstatě pouze oznámí, zda se chargeback povedl či nikoliv. Troufnul bych si tvrdit, že pokud jste do 1-2 týdnů neslyšeli nic jiného (tj. že to nezpracují), šli do toho a poslali to bance příjemce - a odtud to tedy může trvat dny až měsíce, než se to vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 4 měsíci

Myslet ve stejném duchu, ale neodváží se! Na zdraví, dejte nám vědět, jak se vám daří.

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 4 měsíci

V podmínkách mnoha kasin je však uvedeno, že používají poskytovatele plateb a že to schvalujete při vkladu... pokud je na co tlačit, myslím, že používají falešné MCC kódy a že by to nebylo možné jinak vkládat peníze na hry v zahraničních kasinech. Navíc není možné, aby řekli, že jde o „oprávněný" vklad jen proto, že jste za ně hráli – tato kasina jsou zcela mimo veškerou regulaci a kontrolu, takže je stejně pravděpodobné, že vás skutečně podvedou/nebude vám to sloužit zaplatit (zmanipulované sloty, zabavené finanční prostředky atd.). Z tohoto důvodu byste měli být brzy schopni požadovat zpět všechny peníze uložené v nelicencovaných kasinech – alespoň v těch licencovaných mimo eu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

PŘED 7 MĚSÍCI od kirekina

39624

pohledy

1017

re

vrstvy

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před 4 měsíci

Ale jak to funguje, řekněme, že banka příjemce nedělá zatracenou věc, ale prostě ignoruje moji banku (Swedbank), co se stane potom?

Automaticky přeloženo:
Sutton
před 4 měsíci

Máte prosím kontaktní e-mail na Santeda BV?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pokračoval jsem v badgeringu WinterMDSE a včera jsem od nich obdržel refundaci 280,00 eur

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ale jak to funguje, řekněme, že banka příjemce nedělá zatracenou věc, ale prostě ignoruje moji banku (Swedbank), co se stane potom?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Myslíte, jestli jste provedli zpětné zúčtování?

Pokud Swedbank přijme zpětné zúčtování a odešle ho zpracovateli karty/platební bráně a ten neodpoví, obecně byste zpětné zúčtování vyhráli. Tak jsem to pochopil.


Existují však určité časové limity, jak dlouho musí příjemce zpětného zúčtování odpovědět. Tyto časy nevím jistě.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Přijato celkem asi 800 eur odspodu, instantgamesncards ani neodpověděly na mé e-maily.

info@cardcarnival.net

info@instantgamesncards.com


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Přijato celkem asi 800 eur odspodu, instantgamesncards ani neodpověděly na mé e-maily.

info@cardcarnival.net

info@instantgamesncards.com


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

pěkné, kdy byly transakce uskutečněny?

Transakce jsem s nimi provedl pouze v srpnu 2023, což může být příliš staré.

Automaticky přeloženo:
1...54 55 56...250
Jít na stránkuz 250 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky