Ano, jak mnozí řekli, myslím, že je ztráta času kontaktovat obchodníky.
Možná některé z platebních bran mohou být stále užitečné, ale nejasné.
Mám nevyřízenou žádost o GDPR s Worldline/PaymentIQ, kam jsem odeslal všechna ID transakcí PaymentIQ z historie mého prohlížeče, čísla mých karet a požádal jsem je o další informace podle GDPR.
Normální podpora PaymentIQ mě vypnula, uvidím, jestli z požadavku GDPR může vzejít něco užitečného. Stále se čeká, stihl jsem to tak daleko, takže mě požádali o ověření identity. Pokud z toho bude něco užitečného, podělím se o to zde. Možná si uložte ID transakce PaymentIQ z vašeho prohlížeče, pokud nějaké máte.
Mám také nevyřízenou žádost o GDPR na Paydo, kde jsem byl také požádán, abych se identifikoval. Abych byl ale spravedlivý, ani nevím, jestli tam mám nějaké platby 🙂. Aktualizuje, co se stane.
Yea, like many have said, I think it's a waste of time now to contact the merchants.
Possibly some of the payment gateways can still be useful, but unclear.
I have a pending GDPR request with Worldline/PaymentIQ, where I sent all the PaymentIQ transaction ID's from my browser history, my card numbers, and asked them for further information under GDPR.
The normal PaymentIQ support shut me down, will see if anything useful can come from the GDPR request. It's still pending, I made it so far so they asked me to verify my identity. If anything useful comes of it, I will share it here. Maybe save your PaymentIQ transaction ID's from your browser in case you have any.
I also have a pending GDPR request at Paydo where I also was asked to identify myself. To be fair though, I don't even know if I have any payments there 🙂. Will update whatever happens.
Automaticky přeloženo: