Řekli, že to bylo 20%, zdá se mi to asi 25% Vrátil jsem se a požádal jsem o vyšší procento a řekl jsem, že jsem si jistý, že banka získá zpět více, ne-li vše. Také jsem poslal svou výplatní pásku, abych ukázal, že si nemohu dovolit ztratit takové částky a že to byly peníze vymáhány bankou na zaplacení dluhů ive také poslal mé podrobnosti o gamstopu a sezení hazardních her uvidím, s čím se vrátí 50 % by bylo slušné, viděl jsem, jak lidé dostávají vše zpět
They said it was 20% it looks about 25% to me Ive went back asking for a higher percentage saying im confident the bank will recover more if not all I also sent my payslip to show I could not afford to lose such amounts and that it was money recovered by the bank to pay of debts ive also sent my gamstop details and gambling therapy sessions will see what they come back with 50% would be decent ive seen people getting it all back
Řekli, že to bylo 20%, zdá se mi to asi 25% Vrátil jsem se a požádal jsem o vyšší procento a řekl jsem, že jsem si jistý, že banka získá zpět více, ne-li vše. Také jsem poslal svou výplatní pásku, abych ukázal, že si nemohu dovolit ztratit takové částky a že to byly peníze vymáhány bankou na zaplacení dluhů ive také poslal mé podrobnosti o gamstopu a sezení hazardních her uvidím, s čím se vrátí 50 % by bylo slušné, viděl jsem, jak lidé dostávají vše zpět
They said it was 20% it looks about 25% to me Ive went back asking for a higher percentage saying im confident the bank will recover more if not all I also sent my payslip to show I could not afford to lose such amounts and that it was money recovered by the bank to pay of debts ive also sent my gamstop details and gambling therapy sessions will see what they come back with 50% would be decent ive seen people getting it all back
Zní to o pravém kámošovi, myslím, že jsem je dostal na pravou míru, kámo uvidí, jak zareagují!
Yh sounds about right mate I reckon ive got them bang to rights now mate will see how they respond !
Prosím, pomozte mi - ocením každou radu.
(Velká Británie) – Nemohu najít pokyny pro debetní karty Mastercard pro nesprávné MCC, může mi někdo pomoci?
https://www.mastercard.us/content/dam/public/mastercardcom/na/global-site/documents/chargeback-guide.pdf
MOJE SITUACE
Transakce jsou pro Mastercard Chargebacj více než 120 dní – pokus o zúčtování se každopádně pokusím. Nějaká rada na nejlepší taktiku/přístup?)
Please help me - any advice appreciated.
(UK Based) - I can't find the Mastercard debit guidance for incorrect MCC can anyone help me?
https://www.mastercard.us/content/dam/public/mastercardcom/na/global-site/documents/chargeback-guide.pdf
MY SITUATION
Transactions are well over 120 days for Mastercard Chargebacj - going to try chargeback attempt anyway. Any advice for best tactic/approach?)
Řekli, že to bylo 20%, zdá se mi to asi 25% Vrátil jsem se a požádal jsem o vyšší procento a řekl jsem, že jsem si jistý, že banka získá zpět více, ne-li vše. Také jsem poslal svou výplatní pásku, abych ukázal, že si nemohu dovolit ztratit takové částky a že to byly peníze vymáhány bankou na zaplacení dluhů ive také poslal mé podrobnosti o gamstopu a sezení hazardních her uvidím, s čím se vrátí 50 % by bylo slušné, viděl jsem, jak lidé dostávají vše zpět
They said it was 20% it looks about 25% to me Ive went back asking for a higher percentage saying im confident the bank will recover more if not all I also sent my payslip to show I could not afford to lose such amounts and that it was money recovered by the bank to pay of debts ive also sent my gamstop details and gambling therapy sessions will see what they come back with 50% would be decent ive seen people getting it all back
Ale hádám, že vám odpoví teď od kontroly trustpilota?
Já bych ty peníze fakt vzal....
Lepší s e ptákem v ruce než 10 v lese.
But they anwser you now since the trustpilot review i guess?
I would take the money actually....
Better with e bird in the hand then 10 in the woods.
Ano, Harry, odpověděli na mou kontrolu důvěryhodného pilota, odstranili ji a znovu jsem ji nasadil, ale vědí, že to není správné, takže se něco nepochybně změnilo, možná jim bylo doporučeno, aby podnikli kroky od obchodníků s platbami nebo něco, co je lákavé prostě udělat jak říkáš, hned je to trochu peněz, které by pomohly díky za radu Umím si představit, že to bude boj
Yes Harry they answered my trustpilot review they got it removed and I put it back on again but they know its not right so something has changed no doubt maybe they have been advised to take action by the payment merchants or something it is tempting just to take it as you say its a bit of money right away that would help thanks for the advice I can imagine it will be a fight to get it
Moje banka zamítla mé nároky a řekla mi, že za nesprávné MCC nedochází k žádnému zpětnému zúčtování
My bank has rejected my claims and told me there is no chargeback for incorrect MCC
Promiň kamaráde.
Ale v 999 z 1000 případů je to výsledek pro lidi zde na fóru.
Pro mě také.
Myslím, že máte mnohem větší šanci jít jak do kasina, tak k falešnému obchodníkovi.
Když odešlete e-mail obchodníkovi - VŽDY CC FBI, vládce, ombudsman a tak dále.
Do pošty také napište, že se jedná o praní peněz, podvod také
Sorry mate.
But in 999 of 1000 cases that is the outcome for people here on forum.
For me as well.
I think you have far better chance to go both to casino and to the fake merchant.
When you send email to the merchant - ALWAYS CC FBI, Govermant, ombudsman, and so on.
Also write in the mail that it is money laundrie, fraud aso
Jakmile věděli, že jde do online kasina, okamžitě to odmítli
As soon as they knew that it was going to an online casino they rejected it straight away
Jaká banka byla vaše? Bylo mi řečeno, že kvůli blokům hazardních her je to klasifikováno jako nepravdivé prohlášení kvůli nesprávným kódům MCc
What bank was yours? I’ve been told because of gambling blocks it’s classed as misrepresentation due to the wrong MCc codes
Starlingova banka. Vznesl jsem na ně stížnost. Byl to s nimi spíš výslech, pak to po týdnu tam a zpět odmítli.
Starling bank . I have raised a complaint with them . It was more of an interrogation with them then they rejected it after a week of back and forth questions .
Ahoj Paule, jen mám nápad, pokud si stěžujete na Kinghills své bance, nemůžete jim ukázat e-mail, který jste obdrželi, kde jste byli připraveni vrátit část vaší ztráty, jistě to poskytne důkaz, že váš nárok je oprávněný a že kasino samo ví, že je to v pořádku. špatně, málokterá kasina vůbec nenabízí vrácení peněz bez ohledu na okolnosti, takže nabídka něčeho ukazuje, že jich máte přes sud
Hi Paul just an idea if your complaining about Kinghills to your bank can you not show them the email you received where there prepared to refund part of your loss surely this will provide evidence that your claim is legitimate and that the casino it self knows its in the wrong not many casinos offer refunds at all regardless of circumstance so to be offered something shows you have them over a barrel
Ahoj Craigu, dobře, také bych se obával, i když když jim ukážete e-mail, nemusí zvýšit zúčtování, protože obchodník spolupracuje? pletu se nejsem si jistý , možná by bylo nejlepší počkat a zjistit , s čím se Kinghills vrátí jako první ? věc je také, že jsem bance posílal další důkazy, ale ještě ani nepřidělili případ, takže se na to nepodívali, dnes poslali aktualizaci, aby měli pravdu kvůli zákonům
Hi Craig ok I would also worry though if you show them the email they may not raise the chargebacks as the merchant is co-operating ? am I wrong I am not sure might be best to wait and see what kinghills come back with first ? the thing is as well I have been sending other evidence to the bank but they have not even allocated the case yet so not looked at it they obv sent that update today to keep them right due to laws
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.