před měsícem
Dobře, Betty poslala ten odkaz do mé banky a také do Revolutu, abych se podíval na díky
Ok Betty ive sent that link to my Bank and also Revolut to look at thanks
0
Dobře, Betty poslala ten odkaz do mé banky a také do Revolutu, abych se podíval na díky
Ok Betty ive sent that link to my Bank and also Revolut to look at thanks
Takže nechci být ab*tch, ale webová stránka, na kterou jsem odkazoval, je doslova první, která se objeví. Pokud používáte Google CSskkinspro, stále o ni musíte požádat zde.
Kontaktní formulář nefunguje, ptáte se, zda mohu poskytnout přesný e-mail - našel jsem jeden za 2 minuty, když jsem procházel jejich webovou stránku.
Pokud ani sami nemůžete vynaložit tento omezený čas a úsilí, pak nevidím, že máte šanci uspět s jakýmkoli zpětným zúčtováním.
So, I dont want to be a b*tch but the webpage I linked to is literally the first one that comes up If you Google CSskkinspro, still you have to ask for it here.
The contact form is not working, you ask If I can provide the exact e-mail -I found one in 2 minutes looking around their webpage.
If you cant even put in that limited time and effort yourself, well, then I dont see that you have any chances of succeeding with any chargeback.
Je to jen falešná stránka pro pokrytí nelegálních plateb
Its just a bogus site to cover the illegal payments
To je trochu náhle, našel jsem e-mail, o kterém jste mluvili, po 5 sekundách hledání, ale když jsem jim na něj poslal e-mail, vrátil se mi, proč jsem se ptal, jestli ho máte, protože jste s nimi měl kontakt. Žádný strach, každopádně děkuji
Thats abit abrupt i found the email you was talking about after 5 seconds of looking but when i emailed them on it it bounced back to me hense why i asked if you have it as you have had contact with them. No worries thanks anyways
Po kontrole jsme se rozhodli vaší stížnosti nevyhovět a podrobnosti o důvodech jsou uvedeny níže. U zpětných zúčtování za hazardní transakce máme práva na zpětné zúčtování pouze v případě, že finanční prostředky nejsou připsány do vaší peněženky pro hazardní hry. Proto je nemůžeme zvýšit prostřednictvím schématu zpětného zúčtování. Oceňuji, že máte pocit, že jste obchodníkovi neposkytli údaje o kartě a oni přímo neposkytli žádnou službu, která by vám umožnila vznést zpětné zúčtování, ale jak jste zmínil, toto jsou platební společnosti, které kasino používá, jako takové budou mít poskytnuto prostřednictvím kasina. Upozornil jsem to na podvodný tým, aby to prověřil, jako bychom se měli na transakce dívat jako na neautorizované vámi vámi zmiňované, což by mohlo být klasifikováno jako podvod. Dokončili kontrolu a zjistili, že se nebudeme snažit poskytnout žádnou náhradu, protože Chase by v žádném okamžiku neidentifikoval obchodníka jako obchodníka s kryptoměnami. Společnost MasterCard nerozpoznala obchodníka jako obchodníka s kryptoměnami, což se odráží v kódu kategorie obchodníka. Toto je kód určený společností MasterCard a obchodníkem, protože nemáme žádnou kontrolu nad kódem kategorie obchodníka, nemohli bychom ani tímto způsobem poskytnout náhradu. Zmínili jste se, že máte potíže s kontrolou svých výdajů na hazardní hry, a zvýšili jste to pomocí GamStop, abyste zablokovali obchodníky s hazardními hrami. To není něco, o čem jsme informováni a je přímo sdělováno mezi GamStop a obchodníky s hazardními hrami. To nezahrnuje všechny obchodníky s hazardními hrami a bylo by třeba je upozornit přímo na GamStop, abyste zjistili, zda je použité kasino zahrnuto u jejich registrovaných obchodníků. Oceňuji, že to není výsledek, který jste chtěli. Do budoucna bych vás rád upozornil na naši funkci kontroly hazardních her v aplikaci, kde budete moci blokovat transakce pro obchodníky, kteří mají kód kategorie obchodníka s hazardními hrami. Chápu, že v tomto případě obchodníci použili jiný kód kategorie a náš blok hazardu je nezastaví, ale můžeme obchodníky nahlásit společnosti MasterCard s důkazy, že poskytují alternativní služby, než jaké naznačuje jejich kód kategorie. MasterCard to umožní dále prošetřit a dohodnout se s obchodníky. Alternativní možností pro obchodníky, kteří používají zavádějící kódy kategorií, by bylo deaktivovat vaše online transakce, protože by to zablokovalo všechny online transakce. Poslední možností, kterou bychom měli, by bylo zavřít váš účet Chase, pokud se domníváte, že žádný z nich nedokáže podpořit vaše potřeby nebo udržet vaše prostředky v bezpečí.
Prosím o pomoc, nevím co mám teď dělat...
After review, we have decided not to uphold your complaint and the details for why are below. With chargebacks for gambling transactions, we only have chargeback rights for when the funds are not credited into your gambling wallet. As such, we cannot raise these through the chargeback scheme. I appreciate you feel as you didn't give the card details to the merchant and no service was provided by them directly that you can raise a chargeback, however as you mentioned these are the payment companies that the casino uses, as such they will have been provided through the casino. I've raised this to the fraud team to review as if we were to look at the transactions as unauthorized by yourself which you mentioned, this could be classified as a scam. They have completed their review and found that we would not be looking to provide any refund as at no point would Chase have identified the merchant as a Crypto merchant. MasterCard have not recognized the merchant as a Crypto merchant which is reflected in the merchant category code. This is a code decided by MasterCard and the merchant, as we have no control over the Merchant Category Code we would not be able to provide a refund through this avenue either. You have mentioned that you have difficulty controlling your gambling spending and raised this with GamStop to put blocks in place with gambling merchants. This is not something we are made aware of and is directly communicated between GamStop and gambling merchants. This does not include all gambling merchants and would need to be raised with GamStop directly to find out if the casino used is included on their registered merchants. I appreciate this is not the outcome you wanted. Going forward, I would like to make you aware of our gambling control feature in the app where you will be able to block transactions for merchants that have the gambling merchant category code. I understand that in this instance the merchants used a different category code and our gambling block would not stop these, but we can report the merchants to MasterCard with evidence showing that they are providing alternative services than what their category code suggests. This will allow MasterCard to investigate this further and amend with the merchants. An alternative option for the merchants who use misleading category codes would be to disable your online transactions as this would block all online transactions. The final option we would have would be to close your Chase account if you feel none of these are able to support your needs or keep your funds secure.
Help please I don't know what to do now...
To je nesmysl, že tančí kolem dané záležitosti s náložem přehnaných informací o ničem! měli byste mít možnost se proti rozhodnutí odvolat
That is nonsense they are dancing around the matter in question with a load of over information about nothing ! you should be able to appeal the decision
Jsem rád, že nejsem jediný, jaké kroky nyní s bankou podnikám a na jakém základě, jednoduché zboží nedorazilo...
Řekli, že protože obchodníci technicky zásobovali kasino, dostal jsem zboží
Glad I'm not the only one, what steps do I take now with the bank and under what basis, simple goods not received...
They said because the merchants technically supplied the casino I did receive goods
Můžete se odvolat proti rozhodnutí o stížnosti a někdo jiný se tím zabývá a měl důkaz, že jste dostali kasinové žetony? pokud ne, zkuste to, ale nesprávné kódování obchodníka by k tomu mělo stačit
You can appeal the decision for the complaint and someone else deals with it and did they have evidence you got casino chips ? if not try that but the incorrect merchant coding should be enough to do them
Nemají důkazy, ale já jsem jim hloupě řekl, že jsem to udělal, když jsem se vrátil.
Netrápí je nesprávný MCC.
Mluvil jsem s nimi právě a v podstatě teď, protože donbet říká, že jejich zpracovatelem plateb je wirecard AG a to je ten, o kterém jsem si myslel, že moje platby byly zpracovávány čímkoli jiným, by bylo klasifikováno jako neautorizovaná transakce.
Uvedl jsem, jak poznám, že pixeleum a finnart.io mají něco společného s donbet, nemohu si být jistý, takže tyto transakce jsou neautorizované
Pochopil můj názor a právě teď musí poslat nějaké důkazy, protože když jsem se na to Donbeta zeptal, zakázali mi to.
They don't have evidence but I stupidly told them I did as I relapsed.
They are not bothered about the incorrect MCC.
I have spoken to them just and basically now because donbet says their payment processor is wirecard AG and that's who I thought my payments were being processed by anything else would be classed as an unauthorised transaction.
I stated how do I know if pixeleum and finnart.io have got anything to do with donbet I can't be sure so those transactions are unauthorised
He got my point and just got to send some evidence across now because when I questioned donbet about this they banned me.
Dobře, to zní trochu lépe, doufám, že to vyřešíte
Ok well that sounds a bit better hopefully you get it sorted
Doufejme, že ano, požádal o snímek obrazovky politiky donbets, která uvádí, že zpracovatelem plateb je wirecard AG, protože jejich stránka s pravidly a podmínkami je v současné době prázdná, jakákoli korespondence, kde přiznali, že nevědí, jaké platební procesory používají, a kopie transakcí z kasina, které neuvádí obchodníka.
Naštěstí to mám všechno uložené a zdokumentované.
Takže pokud mají lidé potíže, zkontrolujte zásady kasina pro jejich zpracovatele plateb a cokoliv jiného by mělo znamenat neautorizovanou transakci.
Hopefully yes he has asked for a screenshot of donbets policy which states payment processor is wirecard AG as currently their policy and terms and conditions page is blank, any correspondence where they have admitted they don't know what payment processors they use and copy of transactions from the casino that doesn't state the merchant.
Luckily I have all these saved and documented.
So if people are struggling then check the casino's policy for their payment processor and anything different should warrent an unauthorised transaction.
Jen se snažím co nejvíce pomoci, podle FCA byste měli nahlásit neautorizovanou transakci a získat refundaci následující pracovní den, takže držte palce, až zítra obdrží všechny mé důkazy, které lze zpracovat.
Just trying to help as much as possible, according to the FCA you should report an unauthorised transaction and get a refund the next working day so fingers crossed after he's received all my evidence tomorrow that can be processed.
Ok, na stránce Kinghills není žádná zmínka o zpracovateli plateb a neodpovídají na mé e-maily, ale jsem si jistý, že to není Sumup!
Ok there is no mention of a payment processor on Kinghills site and they dont answer my emails but im sure its not Sumup !
Výborně, kamaráde, doufám, že to pomůže vaší obraně a přinese vám výsledek, po kterém toužíte!
Well done mate, hopefully that helps your defence and gets you the result you’re after!
Ví někdo, koho kontaktovat ohledně Byte news London? Nebo je to jako obvykle rychlý kousek za transakcemi?
Anyone know who to contact about Byte news London? Or is it as usual quick bit behind transactions?
Någon som visste vem man skall kontakta om Byte news London? Eller är det som vanligt quick bit som ligger bakom transaktioner?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.