DomůFórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 251)

před rokem od kirekin
|
726 647 zobrazení 6 443 odpovědí |
|
1...250 251 252...330
BettyBetty
před měsícem

Dobře, Betty poslala ten odkaz do mé banky a také do Revolutu, abych se podíval na díky

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před měsícem

Takže nechci být ab*tch, ale webová stránka, na kterou jsem odkazoval, je doslova první, která se objeví. Pokud používáte Google CSskkinspro, stále o ni musíte požádat zde.

Kontaktní formulář nefunguje, ptáte se, zda mohu poskytnout přesný e-mail - našel jsem jeden za 2 minuty, když jsem procházel jejich webovou stránku.

Pokud ani sami nemůžete vynaložit tento omezený čas a úsilí, pak nevidím, že máte šanci uspět s jakýmkoli zpětným zúčtováním.

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před měsícem

Je to jen falešná stránka pro pokrytí nelegálních plateb

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před měsícem

To je trochu náhle, našel jsem e-mail, o kterém jste mluvili, po 5 sekundách hledání, ale když jsem jim na něj poslal e-mail, vrátil se mi, proč jsem se ptal, jestli ho máte, protože jste s nimi měl kontakt. Žádný strach, každopádně děkuji

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Po kontrole jsme se rozhodli vaší stížnosti nevyhovět a podrobnosti o důvodech jsou uvedeny níže. U zpětných zúčtování za hazardní transakce máme práva na zpětné zúčtování pouze v případě, že finanční prostředky nejsou připsány do vaší peněženky pro hazardní hry. Proto je nemůžeme zvýšit prostřednictvím schématu zpětného zúčtování. Oceňuji, že máte pocit, že jste obchodníkovi neposkytli údaje o kartě a oni přímo neposkytli žádnou službu, která by vám umožnila vznést zpětné zúčtování, ale jak jste zmínil, toto jsou platební společnosti, které kasino používá, jako takové budou mít poskytnuto prostřednictvím kasina. Upozornil jsem to na podvodný tým, aby to prověřil, jako bychom se měli na transakce dívat jako na neautorizované vámi vámi zmiňované, což by mohlo být klasifikováno jako podvod. Dokončili kontrolu a zjistili, že se nebudeme snažit poskytnout žádnou náhradu, protože Chase by v žádném okamžiku neidentifikoval obchodníka jako obchodníka s kryptoměnami. Společnost MasterCard nerozpoznala obchodníka jako obchodníka s kryptoměnami, což se odráží v kódu kategorie obchodníka. Toto je kód určený společností MasterCard a obchodníkem, protože nemáme žádnou kontrolu nad kódem kategorie obchodníka, nemohli bychom ani tímto způsobem poskytnout náhradu. Zmínili jste se, že máte potíže s kontrolou svých výdajů na hazardní hry, a zvýšili jste to pomocí GamStop, abyste zablokovali obchodníky s hazardními hrami. To není něco, o čem jsme informováni a je přímo sdělováno mezi GamStop a obchodníky s hazardními hrami. To nezahrnuje všechny obchodníky s hazardními hrami a bylo by třeba je upozornit přímo na GamStop, abyste zjistili, zda je použité kasino zahrnuto u jejich registrovaných obchodníků. Oceňuji, že to není výsledek, který jste chtěli. Do budoucna bych vás rád upozornil na naši funkci kontroly hazardních her v aplikaci, kde budete moci blokovat transakce pro obchodníky, kteří mají kód kategorie obchodníka s hazardními hrami. Chápu, že v tomto případě obchodníci použili jiný kód kategorie a náš blok hazardu je nezastaví, ale můžeme obchodníky nahlásit společnosti MasterCard s důkazy, že poskytují alternativní služby, než jaké naznačuje jejich kód kategorie. MasterCard to umožní dále prošetřit a dohodnout se s obchodníky. Alternativní možností pro obchodníky, kteří používají zavádějící kódy kategorií, by bylo deaktivovat vaše online transakce, protože by to zablokovalo všechny online transakce. Poslední možností, kterou bychom měli, by bylo zavřít váš účet Chase, pokud se domníváte, že žádný z nich nedokáže podpořit vaše potřeby nebo udržet vaše prostředky v bezpečí.




Prosím o pomoc, nevím co mám teď dělat...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

To je nesmysl, že tančí kolem dané záležitosti s náložem přehnaných informací o ničem! měli byste mít možnost se proti rozhodnutí odvolat

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem rád, že nejsem jediný, jaké kroky nyní s bankou podnikám a na jakém základě, jednoduché zboží nedorazilo...


Řekli, že protože obchodníci technicky zásobovali kasino, dostal jsem zboží

Automaticky přeloženo:
jwilson27031988
před měsícem

Můžete se odvolat proti rozhodnutí o stížnosti a někdo jiný se tím zabývá a měl důkaz, že jste dostali kasinové žetony? pokud ne, zkuste to, ale nesprávné kódování obchodníka by k tomu mělo stačit

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nemají důkazy, ale já jsem jim hloupě řekl, že jsem to udělal, když jsem se vrátil.

Netrápí je nesprávný MCC.

Mluvil jsem s nimi právě a v podstatě teď, protože donbet říká, že jejich zpracovatelem plateb je wirecard AG a to je ten, o kterém jsem si myslel, že moje platby byly zpracovávány čímkoli jiným, by bylo klasifikováno jako neautorizovaná transakce.

Uvedl jsem, jak poznám, že pixeleum a finnart.io mají něco společného s donbet, nemohu si být jistý, takže tyto transakce jsou neautorizované

Pochopil můj názor a právě teď musí poslat nějaké důkazy, protože když jsem se na to Donbeta zeptal, zakázali mi to.



Automaticky přeloženo:
jwilson27031988
před měsícem

Dobře, to zní trochu lépe, doufám, že to vyřešíte

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Doufejme, že ano, požádal o snímek obrazovky politiky donbets, která uvádí, že zpracovatelem plateb je wirecard AG, protože jejich stránka s pravidly a podmínkami je v současné době prázdná, jakákoli korespondence, kde přiznali, že nevědí, jaké platební procesory používají, a kopie transakcí z kasina, které neuvádí obchodníka.


Naštěstí to mám všechno uložené a zdokumentované.


Takže pokud mají lidé potíže, zkontrolujte zásady kasina pro jejich zpracovatele plateb a cokoliv jiného by mělo znamenat neautorizovanou transakci.

Automaticky přeloženo:
jwilson27031988
před měsícem

Ok díky dobrý tip!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jen se snažím co nejvíce pomoci, podle FCA byste měli nahlásit neautorizovanou transakci a získat refundaci následující pracovní den, takže držte palce, až zítra obdrží všechny mé důkazy, které lze zpracovat.

Automaticky přeloženo:
jwilson27031988
před měsícem

Ok, na stránce Kinghills není žádná zmínka o zpracovateli plateb a neodpovídají na mé e-maily, ale jsem si jistý, že to není Sumup!

Automaticky přeloženo:
jwilson27031988
před měsícem

Výborně, kamaráde, doufám, že to pomůže vaší obraně a přinese vám výsledek, po kterém toužíte!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ví někdo, koho kontaktovat ohledně Byte news London? Nebo je to jako obvykle rychlý kousek za transakcemi?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dostal jsem peníze od obchodníka s názvem "videogameshaven". Takže pokud pro ně něco máte, vrátí peníze!

Automaticky přeloženo:
Freddi87
před měsícem

Snažím se je dostat přes Kinghills

Automaticky přeloženo:
joeldanielsson1990
před měsícem

Jaké jsou na ně kontaktní údaje?

Automaticky přeloženo:
Jasmo079
před měsícem

Automaticky přeloženo:
1...250 251 252...330
Jít na stránkuz 330 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky