před 10 měsíci
Raptore, můžeš mě zastihnout na owen40060@gmail.com , rád budu mluvit i s vámi!
Raptor, you can reach me at owen40060@gmail.com, I'll be happy to speak too you further!
Raptore, můžeš mě zastihnout na owen40060@gmail.com , rád budu mluvit i s vámi!
Raptor, you can reach me at owen40060@gmail.com, I'll be happy to speak too you further!
Ahoj troubo, potýkám se přesně s tímto problémem během reprízy mé závislosti na začátku prosince.
Zveřejnil jsem tuto stížnost na kasino Flappy, kde se mi podařilo vložit 7. prosince vklad pomocí hazardních bloků, ale také jsem zjistil, že všechna kasina Starscream LTD používají stejný typ skořápkových společností jako poskytovatelé plateb, takže jsem vložil dalších ~11 000 DKK bez jakékoli ochranné sítě.
Dopad těchto praktik na zranitelné jedince, jako jsem já, je významný a je zásadní najít způsoby, jak tyto klamavé taktiky řešit a zastavit. Jsem otevřená o tom dále diskutovat a sdílet další poznatky o svých zkušenostech. Pokud byste chtěli nějaké konkrétní podrobnosti nebo informace, dejte mi prosím vědět.
Hi Oven, I am struggling with this exact problem during a relpase of my addiction in early december.
I posted this complaint about Flappy Casino, where I managed to deposit the 7th of December, depsite using gambling blocks , but I also discovered that all Starscream LTD casinos uses the same type of shell company setup as payment providers, making me deposit another ~11000 DKK without any safety net.
The impact of these practices on vulnerable individuals like myself is significant, and it's crucial to find ways to address and stop these deceptive tactics. I'm open to discussing this further and sharing more insights into my experiences. If there are any specific details or information you would like, please let me know.
Toto považuji za docela zajímavé čtení od poskytovatele platebních služeb:
https://www.linkedin.com/pulse/merchant-category-codemcc-miscoding-paystudioo/
"Navzdory tomu, že chybné kódování je neobvyklé, obchodník může být zakódován jako obchodník s nízkým rizikem, i když spadá do kategorie s vysokým rizikem. Toto chybné kódování je často prováděno náhodně přijímající bankou. Obchodníci na druhou stranu, by se nikdy neměli pokoušet oklamat banky, aby nesprávně zakódovaly své transakce, aby získaly nižší směnné kurzy. I když obchodník provádí vysoce rizikové transakce, pokud jej banka považuje za obchodníka s nízkým rizikem, může být méně monitorován kvůli chybné kódování. Tito obchodníci se označují jako „praní transakcí".
Pokud je takový typ chyby v kódování odhalen během auditu, mohou být uplatněny sankce ve výši 1 000 až 10 000 USD za transakci. Zatímco zpracovatel plateb bude pravděpodobně čelit vysokým sankcím. Pokud má někdo podezření, že jejich MCC byly chybně zakódovány, měli by ihned kontaktovat svého zpracovatele plateb a požádat o zdokumentovanou opravu."
I find this a quite interesting read from a payment service provider:
https://www.linkedin.com/pulse/merchant-category-codemcc-miscoding-paystudioo/
"Despite the fact that miscoding is uncommon, a merchant may be coded as a low-risk merchant even if it falls into the high-risk category. This miscoding is frequently done by accident by the acquiring bank. Merchants, on the other hand, should never try to trick banks into miscoding their transactions in order to obtain lower exchange rates. Even though a merchant is engaging in high-risk transactions, if the bank considers it a low-risk merchant, it may be subject to less monitoring owing to miscoding. These merchants are referred to as "transaction launderers".
If such a type of coding error is uncovered during an audit, penalties of $1,000 to $10,000 per transaction may be applied. While a payment processor is more likely to face severe penalties. If one suspects that their MCCs have been miscoded, they should contact their payment processor right once and request a documented rectification."
Jsem si jistý, že některé z nich poznáte!
I am sure you will recognise some of these!
Tady je něco ode mě
Here is some from me
Ve svém seznamu píšete (plná náhrada) , bylo to prostřednictvím dotyčného kasina, banky nebo těchto obchodníků?
Děkuji za jakýkoli poznatek.
In your list you write (full refund) , was that through the casino in question, the bank, or these merchants?
Thankful for any insight.
Napsal jsem kasinům a společnostem, jeden Webops vrátil podstatnou částku, zbytek nebyl tak významný, ale přesto vrácení peněz nebo částečné vrácení peněz. Moje odpověď z Companies House mě zaujala:
Společnost Companies House nemůže potvrdit legitimitu žádných společností, které se objevují v našem rejstříku.
Provádíme základní kontroly, abychom se ujistili, že dokumenty, které nám byly doručeny, byly zcela vyplněny a podepsány, ale nemáme zákonnou pravomoc ani schopnost ověřit správnost informací, které nám právnické osoby zasílají.
Přijímáme veškeré informace, které nám tyto subjekty v dobré víře doručí, a ukládáme je do veřejného záznamu.
Skutečnost, že informace byly umístěny do veřejného záznamu, by neměla být považována za důkaz, že společnost Companies House je jakýmkoli způsobem ověřila nebo potvrdila.
Pokud vám byly bez vašeho souhlasu strženy peníze z vašeho bankovního účtu, doporučil bych vám kontaktovat oddělení podvodů ve vaší bance nebo kontaktovat policii.
I wrote to the casinos and the companies, the Webops one paid back a substantial amount, the rest were not as significant but nevertheless a refund, or partial refund. I found this interesting my reply from Companies House:
Companies House is unable to confirm the legitimacy of any companies that appear on our register.
We carry out basic checks to make sure that the documents delivered to us have been fully completed and signed, but we do not have the statutory power or capability to verify the accuracy of the information that corporate entities send to us.
We accept all information that such entities deliver to us in good faith and place it on the public record.
The fact that the information has been placed on the public record should not be taken to indicate that Companies House has verified or validated it in any way.
If you have had money taken from your bank account without your consent, I would advise you contact the fraud department at your bank or contact the police.
Vidím, že v seznamu sdílíme „Mydelivery". Prohledal jsem některé z vašich obchodníků a našel jsem to zajímavé ohledně "IBOXBANK" ve vašem seznamu
https://igamingbusiness.com/legal-compliance/ukraine-regulator-supreme-court-case-bank/
„Schéma zahrnovala používání nelicencovaných nabídek online kasin a sportovních sázek, které byly nastaveny tak, aby přijímaly platby pomocí „chybného kódování" a bankovních převodů. Nesprávné kódování se týká praxe zadávání nesprávných podrobností o kategorii při zadávání platby, aby se záměrně zakryl zdroj fondy."
I can see we share "Mydelivery" in the list. I googled some of your merchants and found this interesting regarding "IBOXBANK" in your list
https://igamingbusiness.com/legal-compliance/ukraine-regulator-supreme-court-case-bank/
"The scheme involved the use of unlicensed online casino and sports betting offerings that were set up to accept payments using "miscoding" and bank transfers. Miscoding refers to the practice of entering incorrect category details when inputting the payment to deliberately obscure the source of the funds. "
https://infracharmtechnologies.com/
Všiml jsem si, že mám několik společností s velmi podobnými webovými stránkami. Sídlí v Nigérii/Lagosu a zdá se, že nabízejí nějaký druh služeb telefonního vysílacího času, ale jestli jsou to skutečně legitimní společnosti, je jiná otázka…
Od žádného z nich jsem však nedostal žádnou odpověď, takže překvapení, když viděli, že jste skutečně dostali náhradu (gratuluji!)
https://infracharmtechnologies.com/
I noticed that I have a few companies with very similar websites. They are based in Nigeria/Lagos and seem to offer some kind of phone airtime services, but if they actually are legit companies is another question…
I haven’t got any replies from any of them though, so was surprisers to see you actually got a refund (congrats!)
Betnow.eu mi vrátil peníze
Podle našeho rozhovoru provedeme příslušné refundace jako výjimku. Všechny 3 transakce jdoucí zpět na hlavní kartu končící na -**** Celkem 100,00 $, maximální časový rámec 15 pracovních dnů.
infracharm Technolog (plná náhrada)
Chitex Ltd (plná náhrada)
Betnow.eu refunded me
As per our conversation, we will do the respective refunds as an exception. All 3 transactions going back to the master card ending in -**** Total $100.00 maximum time frame 15 business days.
infracharm Technolog (full refund)
Chitex Ltd (full refund)
Betnow.eu mi vrátil peníze
Poslal jsem jim důrazně formulovaný e-mail s podrobnostmi transakce, jak je uvedeno níže, obvs ID vkladu jsem skryl!
Detaily transakce
ID vkladu: *****66
Datum transakce: 12. 10. 2023 20:45:07 ET
Zpracovaná částka: 20 USD
Vaše transakce se na vašem výpisu objeví jako: INFRACHARM TECHNOLOG
Detaily transakce
ID vkladu: ********22
Datum transakce: 12. 10. 2023 21:21:22 ET
Zpracovaná částka: 30 USD
Vaše transakce se na vašem výpisu objeví jako: CHITEX LTD
Detaily transakce
ID vkladu: ********15
Datum transakce: 12. 10. 2023 21:46:40 ET
Zpracovaná částka: 49,99 USD
Vaše transakce se na vašem výpisu objeví jako: CHITEX LTD
Podle našeho rozhovoru provedeme příslušné refundace jako výjimku. Všechny 3 transakce jdoucí zpět na hlavní kartu končící na -**** Celkem 100,00 $, maximální časový rámec 15 pracovních dnů.
infracharm Technolog (plná náhrada)
Chitex Ltd (plná náhrada)
Betnow.eu refunded me
I sent them a strongly worded email with the transaction details as below, obvs Deposit ID i have hidden!
Transaction Details
Deposit Id: ******66
Date of transaction: 12/10/2023 20:45:07 ET
Amount Processed: 20 USD
Your transaction will appear on your statement as: INFRACHARM TECHNOLOG
Transaction Details
Deposit Id: ******22
Date of transaction: 12/10/2023 21:21:22 ET
Amount Processed: 30 USD
Your transaction will appear on your statement as: CHITEX LTD
Transaction Details
Deposit Id: ******15
Date of transaction: 12/10/2023 21:46:40 ET
Amount Processed: 49.99 USD
Your transaction will appear on your statement as: CHITEX LTD
As per our conversation, we will do the respective refunds as an exception. All 3 transactions going back to the master card ending in -**** Total $100.00 maximum time frame 15 business days.
infracharm Technolog (full refund)
Chitex Ltd (full refund)
Děkuji za sdílení. Otázka - v případech, kdy jste dostali náhradu - byla to vždy z kasina nebo se vyskytly případy, kdy společnost v bankovním výpisu vrátila peníze?
Docela by mě zajímalo, jak formulovat stížnosti. Chci říct, s největší pravděpodobností se z toho dostanou tak, že budou ignorovat - jako jednotlivec nemohu, pokud vím, opravdu ničím vyhrožovat, takže si myslím, že je to většinou na dobré vůli kasina, jestli se starají/nabídnou náhradu ?
Thanks for sharing. A question - in cases where you have got a refund - has it always been from the casino or has there been cases where the company in the bank statement have given the refund?
What I’m kind of curious about is how to phrase the complaints. I mean, they will most likely get away with it by just ignoring - as an individual, I cant really threaten with anything as far as I know, so I guess its mostly up to the goodwill of the casino If they care/offer a refund?
Domnívám se, že každý, koho se tento problém týká, by to měl nahlásit prostřednictvím svého vydavatele karty/banky a vyvinout na ně tlak, aby to eskalovali společnosti Mastercard/Visa. To je třeba zastavit; jde nad rámec pouhého vrácení peněz.
S odkazem na tento odkaz je část 8.7.2 o upozornění Mastercard:
„Pokud má emitent důvod se domnívat, že zpráva First Presentment/1240 může obsahovat neúplný, neplatný nebo nevhodný MCC, může to emitent oznámit korporaci e-mailem na..."
Zdá se, že odkaz poskytuje verzi související s Brazílií, jak jsem četl dále o sankčních poplatcích, ale zdá se mi, že je použitelný globálně. Jsem si jist, že společnost Mastercard má zájem na řešení takové trestné činnosti.
Jako příklad jsem použil Mastercard, protože to je karta, kterou jsem vložil.
I believe that everyone affected by this issue should report it through their card issuer/bank and put pressure on them to escalate this to Mastercard/Visa. This needs to be stopped; it goes beyond mere refunds.
Referring to this link, there's a section 8.7.2 about notifying Mastercard:
'If an Issuer has reason to believe that a First Presentment/1240 message may contain an Incomplete, Invalid, or Inappropriate MCC, the Issuer may notify the Corporation by e-mail message to...'
It seems the link provides a version related to Brazil, as I read further about penalty fees, but I think it appears applicable globally. I'm certain that Mastercard is interested in addressing such criminal activities.
I used Mastercard as an example since that's the card I deposited with.
Mastercard se nebojí, zkoušel jsem je kontaktovat, ale odkazují vás zpět na vydavatele karty. Co jste měli od Mastercard?
Mastercard are not worried, I have tried to contact them but they refer you back to the card issuer. What have you had from Mastercard?
Ahoj všichni,
Trochu pozdě na toto vlákno, ale mám stejné problémy s několika transakcemi na mé kartě od mnoha různých společností, které byly poté uloženy do kasina.
Měl někdo štěstí s vrácením peněz?
Hey all,
A bit late to this thread but have got the same issues multiple transactions on my card from lots of different companies that were then deposited to a casino.
Did anyone have any luck with getting their money back?
Získal jsem nějaké prostředky zpět z toho, že jsem se přímo obrátil na obchodníky, pomohl jsem tomu páru, který sídlí ve Spojeném království. Pro ostatní je těžké najít kontaktní údaje a ostatní neodpovídají, vyzvedli moji banku, aby se na to podívali.
I got some funds back from reaching out to the merchants directly, helped that a couple where UK based. Others hard to find contact details for and others not replying, raised with my bank to look into.
Je šílené, jak jim to projde. Začal jsem to dělat, většina prostě neodpovídá na e-maily. A spousta z nich je z Afriky, UZB atd., takže hledání je trochu složitější.
It's crazy how they are allowed to get away with it. I have started doing that, the majority just don't reply to emails. And a lot of them are from Africa, UZB etc.. so a bit more tricky to find.
Ano, také z Uzbekistánu.
Měl jsem tři srážky obchodníků. Zkontrolovali jejich stránky všechny stejné společnosti, které hostují kódy voucherů na hry atd.
https://gaplayer.store/shop
https://gamingsolutions.store/
https://www.playingstar.store/
Chci říct, že se alespoň snažili být chytří poté, co jsem jim začal posílat e-maily, prodávali staré hry za 400 dolarů atd. jako hazard, aby to vaše banka neblokovala. Koření hráčů GameStop
Yeah loads from Uzbekistan also.
I had three merchants deductions. Checked their sites all the same company hosting game voucher codes etc..
https://gameplayer.store/shop
https://gamingsolutions.store/
https://www.playingstar.store/
I mean at least they tried to be clever after I started emailing them, they were selling old games for like 400 dollars etc and now they have changed the amounts to suitable payments to look legit, it's the way they mask the transaction codes to not appear as gambling so your bank doesn't block it. Preying on GameStop players
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.