Správci neustále odstraňují můj příspěvek o všech informacích o zločincích na MyDates/Grotobook....
Oni (Grotobook/Mydates) mi napsali toto:
"Ve skutečnosti byly tyto transakce zpracovány prostřednictvím našeho webu pomocí této karty. Nicméně:
Byly provedeny přes 3DS terminál, což znamená, že držitel karty potvrdil tyto transakce pomocí SMS/APP autentizace.
Uživateli, který tuto kartu použil pro tyto nákupy, jsme poskytli službu.
Je možné, že jste pověřili někoho jiného, aby použil vaši kartu k platbě na naší platformě."
„Už jsme vám poskytli všechny požadované informace o vašem
pouzdro. Tuto situaci musíte dále řešit s vaší vydavatelskou bankou."
A tohle:
„Nemáme nic společného s online kasiny, máme jasný obor podnikání – prodej online knih.
Je vaším právem kontaktovat všechny výše uvedené orgány a požádat o zúčtování.
V takovém případě nás bude společnost Mastercard a platební institut, který zpracovává naše platby, kontaktovat s žádostí o informace."
Admins keep removing my post about all info about the criminals on MyDates/Grotobook....
They (Grotobook/Mydates) wrote me this:
"Indeed, these transactions were processed through our website using this card. However:
They were conducted via a 3DS terminal, meaning that the cardholder confirmed these transactions through SMS/APP authentication.
We rendered a service to the user who used this card for these purchases.
It's possible that you may have authorized someone else to use your card for payment on our platform."
"We have already provided you all the required information about your
case. You need to solve this situation further with your issuing bank."
And this:
"We have nothing to do with online casinos. We have a clear line of business - selling online books.
It is your right to contact all of the above mentioned authorities and request a chargerback.
In this case, we will be contacted by Mastercard and the payment institute that processes our payments with a request for information."
Automaticky přeloženo: