FórumDiskuze stížnostíMá někdo problémy s kasinem NineWin a výplatou?

Má někdo problémy s kasinem NineWin a výplatou? (strana 7)

před 7 měsíci od MUMMSY
|
19724 zobrazení 142 odpovědí |
|
1...6 7 8
Přidat příspěvek
asando34
před 2 měsíci

Právě jsem se přihlásil ke svému účtu a můj profil je pryč a peníze tam stále leží... dnes ráno žádná odpověď na e-maily.

naprostý podvod

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

vypadá to, že jsem další obětí ninewina

se pokusil odstoupit a dostal stejnou zprávu „ověřte e-mailovou adresu".

poslal jim email a odpověď byla...


Ahoj,

Chtěli jsme vás kontaktovat, abyste věděli, proč nemohu odstoupit,...co se děje ohledně vaší žádosti. Mohli byste nám prosím poskytnout další podrobnosti nebo objasnit váš požadavek, abychom vám mohli účinněji pomoci?

A

Ahoj,

Nebyli jsme schopni najít účet vytvořený pomocí vašeho e-mailu (moje e-mailová adresa) v našem kasinu. Žádáme vás, abyste potvrdili, že komunikujete se správným kasinem, a kontaktujte nás pomocí e-mailové adresy, kterou jste použili při registraci.

Kontaktujte nás prosím pomocí správné e-mailové adresy.



naprosto šokující

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hmm a tak předpokládám, že píšeš z dobrého emailu ano? Jak dlouho čekáte na peníze? Nedostal jsi na začátku při registraci email? Ptám se, protože byste poslal kasinu, že toto je skutečně váš e-mail.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Poskytl jsem jim vše, o co požádali.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

můžeme být upřímní, každý z nás má stejný problém s ověřením e-mailu, je jasné, že na vině je kasino...nikdy jsem neměl tyto problémy ode dne tečky internetového sázení..dokonce i chat s nápovědou mě osvítil, když jsem jim to řekl můj profil a možnosti vkladu/výběru byly vymazány a na mém mobilu a notebooku to tak bylo „musíte vidět věci", pak se to všechno objeví v tu vteřinu.....opravdu se cítím jako kočka s myší tuto společnost rádi obviňují zákazníka a doufají, že z frustrace vyhodí všechny peníze na účtu, čím déle tam peníze leží, tím větší je šance, že budou utraceny

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dnes mi vrátili peníze na můj účet v kasinu, ale řekli pouze, že musím znovu vybrat, protože převod uvízl uprostřed.


Tato odpověď absolutně nedává smysl.

Nyní mi řekli, ať vyberu do banky spojené s mou kartou. Potřebuji ověřit tento účet a mohu znovu pouze 1000 WD za den.


Tohle je jock

Automaticky přeloženo:
asando34
před 2 měsíci

Tady určitě chápu vaši frustraci. Někdy kasino není na vině, zejména pokud jde o poskytovatele plateb třetí strany, kde se může něco stát a platba se opravdu může zaseknout, jak vám řekli.

Doufejme tedy, že po veškerém ověření, které je třeba provést, si skutečně budete moci bez dalších problémů vybrat své výhry.

Také, jak vidím, 1 000 EUR je jejich denní limit pro výběr. Je to 5 000 EUR za týden, takže věřím, že to není tak špatné. Nemyslíš?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

ahoj Romi,


Poté, co jsem znovu požádal o WD, jsem dnes ráno obdržel prvních 1000 £ zaplacených společností Garush Ltd.




Myslím, že se stále mluví o poskytovateli plateb.




Nyní čekáme na zbývajících 2000 liber.




Tohle byl opravdu boj.



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

můžeme být upřímní, každý z nás má stejný problém s ověřením e-mailu, je jasné, že na vině je kasino...nikdy jsem neměl tyto problémy ode dne tečky internetového sázení..dokonce i chat s nápovědou mě osvítil, když jsem jim to řekl můj profil a možnosti vkladu/výběru byly vymazány a na mém mobilu a notebooku to tak bylo „musíte vidět věci", pak se to všechno objeví v tu vteřinu.....opravdu se cítím jako kočka s myší tuto společnost rádi obviňují zákazníka a doufají, že z frustrace vyhodí všechny peníze na účtu, čím déle tam peníze leží, tím větší je šance, že budou utraceny

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobře, tak jak dlouho celá situace trvá? Přemýšleli jste o podání stížnosti, pokud máte peníze na účtu a nemůžete svůj případ vyřešit s kasinem?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

ahoj Romi,


Poté, co jsem znovu požádal o WD, jsem dnes ráno obdržel prvních 1000 £ zaplacených společností Garush Ltd.




Myslím, že se stále mluví o poskytovateli plateb.




Nyní čekáme na zbývajících 2000 liber.




Tohle byl opravdu boj.



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Děkujeme za tyto pozitivní aktualizace. Jsem rád, že to dobře dopadá.

Budeme čekat na další zprávy od vás ohledně zbývajícího zůstatku.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

ahoj Romi,


Poté, co jsem znovu požádal o WD, jsem dnes ráno obdržel prvních 1000 £ zaplacených společností Garush Ltd.




Myslím, že se stále mluví o poskytovateli plateb.




Nyní čekáme na zbývajících 2000 liber.




Tohle byl opravdu boj.



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Děkujeme za tyto pozitivní aktualizace. Jsem rád, že to dobře dopadá.

Počkáme na další zprávy od vás ohledně zbývajícího zůstatku.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

absolutní vtipálci ninewin kasino tam podvodníci.

Vyhrál jsem 15 373,26 GBP a říkají, že mi zabavili výhru kvůli tomu, že jsem vložil peníze z bankovního účtu svých synů, na který jsem při otevření účtu u nich vždy vložil vízum touto platební metodou, protože čas od času ukládám své prostředky na jeho účet ale v minulosti jsem s tím neměl žádné problémy, dokud nevyhraju podstatnou částku.

Minulý týden jsem je pronásledoval, pokud jde o mé výběry, a nyní můj účet uzavřeli a uvedli, že zabavují výhry kvůli porušení jejich T&C.

Neměli by povolit vklady prostřednictvím takových platebních metod, pokud nedojde k výplatě. je to podvod a podvod. já a můj syn máme oba stejné příjmení a adresu, na které jsme poskytli bankovní výpisy a doklady totožnosti od obou stran a stále to neřeší, měli by být skutečně uzavřeni nejlepší na tom, že se ani neobtěžují odpovědět na e-maily a chaty, protože vědí, že to, co dělají, je špatné.

Toto jsou pravděpodobně nejhorší online automaty / kasino, jaké jsem kdy řešil s postojem a nehoráznými lžemi, které vám píší a říkají vám, abyste prodloužili jakoukoli situaci, je ve skutečnosti legrační, dostal jsem snímky obrazovky e-mailů, které mi poslali s žádostí o bankovní údaje včetně IBAN a BIC čísla, aby zjevně „vyplatili prostředky ze zůstatku kasina na bankovní účet ručně", když to byl zjevně jen trik, jak získat bankovní údaje, protože jakmile jsem poslal bankovní údaje, zavřou účet a uvádějí, že zabavují výhry.


Za každou cenu se vyhněte této absolutní hanbě společnosti, abyste si ušetřili čas a úsilí, použijte jinou důvěryhodnější společnost a budete v pořádku, ale věřte mi, když to řeknu, můžete také vyhodit peníze, protože jsou noční můrou. dokonce se pořádně chytit, když jde o vážnou věc, jako je tato.

Automaticky přeloženo:
Sammygilly
před měsícem

ahoj,

Opravdu se omlouvám, ale musím dodat něco, co nebudete rádi slyšet.

Použití vašich osobních údajů/platebních možností je jedním z nejběžnějších pravidel kasina. Představuji si, že se cítíte podvedeni, ale bohužel jste právě udělali chybu. Opravdu vás nehodlám poučovat, ale jsem přesvědčen, že byste toto pravidlo našli v podmínkách, kdybyste si je našli.

Hráči se vždy diví, jak je vůbec možné, že jim kasino umožnilo používat platební metodu někoho jiného. No, většinou je to proto, že kasino:

  • nezná možnost platby, kterou jste si záměrně vybrali, vám nepatří
  • očekávejte, že hráč bude dodržovat pravidla, aby nedošlo ke ztrátě finančních prostředků

Laskavě se snažte zabránit dalším škodám a vždy si prosím přečtěte podmínky. Ušetřete si takové potíže. 🙏

Automaticky přeloženo:
Sammygilly
před měsícem

Je mi líto, ale platit nebudou. To se mi stalo a ani jsem nenašel důvod, proč by nezaplatili. Absolutní kurvy

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Určitě mám nárok na své vklady od otevření účtu, protože každý vklad, který jsem kdy provedl, byl z tohoto bankovního účtu, který jsem vždy používal?

Automaticky přeloženo:
Sammygilly
před měsícem

Pravděpodobně by ve svých podmínkách použili 4.2, které státním hráčům z Velké Británie není dovoleno hrát o skutečné peníze, je to zakázaná země. Kontaktujte svou banku. Dostal jsem své vklady zpět, ale vyhrál bych zisk 2 000 GBP. Vaše byla mnohem vyšší částka, takže se omlouvám, pokud ji ztratíte. Ale jsou nespravedliví, protože ověřují váš pas a bankovní adresu, takže vám umožní vložit, ale nezaplatí

Automaticky přeloženo:
nigeljc59
před měsícem

Byl jsem u nich nějakou dobu a vložil jsem značnou částku, kterou nemohu přesně určit, protože účet je uzavřen, ale také jsem vložil prostřednictvím sesterských kasin jokabet a kinghills, mám nárok na tyto peníze zpět? Kontaktoval jsem svou banku a doslova řekli, že s tím nemohou nic moc dělat, protože je to průběžná věc, kterou musím vyřešit s obchodníkem? Jak řekli, jak to mám udělat, když se banka nebude zapojovat?

Automaticky přeloženo:
Sammygilly
před měsícem

Jak jsi zaplatil? Pokud jste platili vízem nebo kartou MasterCard, můžete mít možnost tvrdit, že vám podvodně umožnili vkládat a ověřovat, aniž byste měli šanci na výběr kvůli klauzuli 4.2 v jejich smluvních podmínkách, ve kterém je uvedeno, že Spojené království je zakázanou zemí, za kterou je možné hrát. skutečné peníze. To je problém, pokud se nemůžete dostat ke svému účtu, abyste mohli pořídit snímky obrazovky dokladů o svém ověření a historii vkladů a také ukázat velkou částku, kterou byste vyhráli. Revolut dostal mé vklady zpět, když jsem jim ukázal tento důkaz. Váš problém s vaší výhrou je, že tvrdí, že jste použili kartu, která nebyla vaše, což ruší výhry téměř ve všech kasinech. Nicméně tvrdíte, že tomu tak nebylo, ale nevím, co můžete udělat, abyste to prokázali, aniž byste si dopisovali s Ninewins, ale abych byl upřímný, ověřují hráče z Velké Británie, ale ve smluvních podmínkách uvádějí to, co jsem řekl dříve, znamená, že jsou nečestní a nedá se jim věřit. Jejich smluvní podmínky můžete získat prostřednictvím smluvních podmínek Google Ninewin.

Automaticky přeloženo:
nigeljc59
před měsícem

Zaplatil jsem přes Monzo, kde uděláte okamžitý bankovní převod, kde se dostanete do aplikace online bankovnictví, vrátím se k Monzo v souvislosti s tím a uvidím, co s tím mohu udělat, budu toto fórum aktualizovat, pokud jakýkoli výsledek se změní, např. když dostanu nějaké peníze zpět.

děkuji za radu cením si toho.

Automaticky přeloženo:
Sammygilly
před měsícem

V tuto chvíli jednám s Monzo a zjistil jsem, že to není nejjednodušší banka, se kterou se dá mluvit, říkají, že pokud jde o podvod, musíte to nahlásit. Stačí jim poskytnout všechny informace, které máte, prostřednictvím nápovědy k živému chatu a uvidíte, co navrhnou

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zaplatil jsem přes Monzo, kde uděláte okamžitý bankovní převod, kde se dostanete do aplikace online bankovnictví, vrátím se k Monzo v souvislosti s tím a uvidím, co s tím mohu udělat, budu toto fórum aktualizovat, pokud jakýkoli výsledek se změní, např. když dostanu nějaké peníze zpět.

děkuji za radu cením si toho.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

O dalších výsledcích nám určitě dejte vědět, myslím, že na to bude zvědavých více lidí.

Samozřejmě, jak již bylo zmíněno, vždy je dobré si před tím, než půjdete do kasina hrát, zkontrolovat alespoň omezené země a samozřejmě je důležité používat pro všechno své vlastní jméno, protože pak to často dopadá takto.

Hodně štěstí ve všem. ☘️

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky