FórumDiskuze stížnostíMá někdo problémy s kasinem NineWin a výplatou?

Má někdo problémy s kasinem NineWin a výplatou? (strana 7)

před 5 měsíci od MUMMSY
|
13712 zobrazení 129 odpovědí |
|
1...6 7
Přidat příspěvek
asando34
před 4 týdny

Právě jsem se přihlásil ke svému účtu a můj profil je pryč a peníze tam stále leží... dnes ráno žádná odpověď na e-maily.

naprostý podvod

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

vypadá to, že jsem další obětí ninewina

se pokusil odstoupit a dostal stejnou zprávu „ověřte e-mailovou adresu".

poslal jim email a odpověď byla...


Ahoj,

Chtěli jsme vás kontaktovat, abyste věděli, proč nemohu odstoupit,...co se děje ohledně vaší žádosti. Mohli byste nám prosím poskytnout další podrobnosti nebo objasnit váš požadavek, abychom vám mohli účinněji pomoci?

A

Ahoj,

Nebyli jsme schopni najít účet vytvořený pomocí vašeho e-mailu (moje e-mailová adresa) v našem kasinu. Žádáme vás, abyste potvrdili, že komunikujete se správným kasinem, a kontaktujte nás pomocí e-mailové adresy, kterou jste použili při registraci.

Kontaktujte nás prosím pomocí správné e-mailové adresy.



naprosto šokující

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Hmm a tak předpokládám, že píšeš z dobrého emailu ano? Jak dlouho čekáte na peníze? Nedostal jsi na začátku při registraci email? Ptám se, protože byste poslal kasinu, že toto je skutečně váš e-mail.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 týdny

Poskytl jsem jim vše, o co požádali.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 týdny

můžeme být upřímní, každý z nás má stejný problém s ověřením e-mailu, je jasné, že na vině je kasino...nikdy jsem neměl tyto problémy ode dne tečky internetového sázení..dokonce i chat s nápovědou mě osvítil, když jsem jim to řekl můj profil a možnosti vkladu/výběru byly vymazány a na mém mobilu a notebooku to tak bylo „musíte vidět věci", pak se to všechno objeví v tu vteřinu.....opravdu se cítím jako kočka s myší tuto společnost rádi obviňují zákazníka a doufají, že z frustrace vyhodí všechny peníze na účtu, čím déle tam peníze leží, tím větší je šance, že budou utraceny

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Dnes mi vrátili peníze na můj účet v kasinu, ale řekli pouze, že musím znovu vybrat, protože převod uvízl uprostřed.


Tato odpověď absolutně nedává smysl.

Nyní mi řekli, ať vyberu do banky spojené s mou kartou. Potřebuji ověřit tento účet a mohu znovu pouze 1000 WD za den.


Tohle je jock

Automaticky přeloženo:
asando34
před 4 týdny

Tady určitě chápu vaši frustraci. Někdy kasino není na vině, zejména pokud jde o poskytovatele plateb třetí strany, kde se může něco stát a platba se opravdu může zaseknout, jak vám řekli.

Doufejme tedy, že po veškerém ověření, které je třeba provést, si skutečně budete moci bez dalších problémů vybrat své výhry.

Také, jak vidím, 1 000 EUR je jejich denní limit pro výběr. Je to 5 000 EUR za týden, takže věřím, že to není tak špatné. Nemyslíš?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 týdny

ahoj Romi,


Poté, co jsem znovu požádal o WD, jsem dnes ráno obdržel prvních 1000 £ zaplacených společností Garush Ltd.




Myslím, že se stále mluví o poskytovateli plateb.




Nyní čekáme na zbývajících 2000 liber.




Tohle byl opravdu boj.



Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

můžeme být upřímní, každý z nás má stejný problém s ověřením e-mailu, je jasné, že na vině je kasino...nikdy jsem neměl tyto problémy ode dne tečky internetového sázení..dokonce i chat s nápovědou mě osvítil, když jsem jim to řekl můj profil a možnosti vkladu/výběru byly vymazány a na mém mobilu a notebooku to tak bylo „musíte vidět věci", pak se to všechno objeví v tu vteřinu.....opravdu se cítím jako kočka s myší tuto společnost rádi obviňují zákazníka a doufají, že z frustrace vyhodí všechny peníze na účtu, čím déle tam peníze leží, tím větší je šance, že budou utraceny

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Dobře, tak jak dlouho celá situace trvá? Přemýšleli jste o podání stížnosti, pokud máte peníze na účtu a nemůžete svůj případ vyřešit s kasinem?

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

ahoj Romi,


Poté, co jsem znovu požádal o WD, jsem dnes ráno obdržel prvních 1000 £ zaplacených společností Garush Ltd.




Myslím, že se stále mluví o poskytovateli plateb.




Nyní čekáme na zbývajících 2000 liber.




Tohle byl opravdu boj.



Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Děkujeme za tyto pozitivní aktualizace. Jsem rád, že to dobře dopadá.

Budeme čekat na další zprávy od vás ohledně zbývajícího zůstatku.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

ahoj Romi,


Poté, co jsem znovu požádal o WD, jsem dnes ráno obdržel prvních 1000 £ zaplacených společností Garush Ltd.




Myslím, že se stále mluví o poskytovateli plateb.




Nyní čekáme na zbývajících 2000 liber.




Tohle byl opravdu boj.



Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Děkujeme za tyto pozitivní aktualizace. Jsem rád, že to dobře dopadá.

Počkáme na další zprávy od vás ohledně zbývajícího zůstatku.

Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky