Ahoj.
Omlouvám se za vaše potíže. Kasino je nám bohužel neznámé, což znamená, že nemám ponětí, s čím máme co do činění, pokud jde o otázku důvěryhodnosti kasina. 🙁
Cítím, že by se vám mohla hodit okamžitá pomoc, a proto přeskočím několik podrobností, abych vám představil bezplatnou funkci zvanou stížnosti.
Pro hráče na podobných pozicích nabízíme možnost podat stížnost na kasino, takže náš specializovaný a specializovaný tým specialistů se na to může podívat a pokusit se kasino kontaktovat, pokud je to možné.
Tato příručka by vám měla poskytnout představu: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Pokud se účastníte, použijte tento odkaz k odeslání: https://casino.guru/complaints/create
Malá rada - použijte možnost "Neznám kasino" a poté uveďte jeho odkaz do popisu, prosím.
Jak vám to zní? Myslím, že bys to měl zkusit.
Počkám na váš názor, pokud budete potřebovat další podrobnosti nebo cokoliv jiného, zeptejte se.
Hello there.
I'm sorry for your trouble. Sadly the casino is unknown to us, which means I have no clue what we are dealing with when it comes to the question of the casino's trustworthiness. 🙁
I feel you could use immediate assistance, hence I will skip a few details in order to present you a free feature called complaints.
For players in similar positions we offer an option to submit a complaint against the casino, so our speciliazed and dedicated team of specialists can look into that and try to contact the casino if possible.
This guide should give you an idea: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
If you're in, use this link to submit one: https://casino.guru/complaints/create
Word of advice - use the option "I don't know the casino" then provide its link to the description, please.
How does that sound to you? I think you should try that.
I'll wait for your opinion, if you need more details or anything else, just ask.
Automaticky přeloženo: