Kasino Nine Win

před 6 měsíci od jameschrisbrownhill
|
1841 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Ahoj, na svém účtu Nine Win mám 2 400 GBP - a poskytl jsem svůj bankovní výpis 5krát, ale 5krát za sebou jej odmítli. Poskytl jsem dostatek důkazů, dodržel jsem všechny uvedené pokyny a oni mi stále odmítají sdělit, že potřebují celé jméno, adresu a podrobnosti o účtu, i když jsem je všechny uvedl na snímku obrazovky bankovního účtu. Velmi bych ocenil jakoukoli pomoc - byl jsem v kontaktu s tamní zákaznickou podporou a stále se točí v kruzích a nedávají mi skutečný důvod, proč nelze můj účet ověřit, pokud jsou uvedeny správné údaje.

Automaticky přeloženo:
jameschrisbrownhill
před 6 měsíci

Ahoj, koukám, že se ti podařilo podat stížnost na tento problém, takže náš tým se ti určitě pokusí pomoci.

Pokud však jde o váš dokument, může se stát, že jej posíláte jako snímek obrazovky? Často vím, že je vyžadován pdf, tak mě napadlo, jestli to nemůže být problém. Nejlepší by samozřejmě bylo, kdyby vám kasino řeklo, co je špatně a proč váš dokument již 5x nepřijalo.

Přesto se bez jasné odpovědi od nich asi nepohneme, zkusil bych se jich tedy znovu zeptat nebo se podívat, jestli je někde napsáno, co všechno by měl dokument obsahovat a v jakém formátu.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Jaro - děkuji za odpověď. Teď jsem to poslal jako PDF - ale také jsem to předtím zkoušel a bylo to zamítnuto. Zkusím to znovu a budu vás informovat - držím palce, nyní to bude ověřeno, ale nemám moc nadějí, protože za tím dříve bylo zdůvodnění „je třeba uvést jméno, adresu a výpis z bankovního účtu", které byly všechny poskytnuty dříve ! Dám vám vědět, až se vrátí můj nyní 8. pokus.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Jaro - rychlá aktualizace - opět zamítnuto. To mě opravdu začíná frustrovat, protože mám pocit, že přesně vědí, co dělají!


" Bankovní výpis musí obsahovat vaše jméno, číslo bankovního účtu. Potřebujete bs**2153" "


je zpráva, kterou dostávám zpět z důvodu zamítnutí. Je to bláznivé. Na PDF, které jsem poslal, není absolutně nic špatného, důkladně jsem ho zkontroloval. Je na něm moje jméno a číslo bankovního účtu. Jen pro jistotu, že to nejsem já – co je BS**2153? Předpokládal jsem jen své tvrzení.


Opravdu doufám, že se mi pokusíte pomoci udělat zázrak.

Automaticky přeloženo:
jameschrisbrownhill
před 6 měsíci

Nejsem si jistý, ale určitě je dobrý nápad se zeptat v kasinu, co to je, možná proto to není schváleno. Zajímalo by mě, jestli je to číslo účtu, ale vidíme, že ho máte na tom výpisu, takže jak jsem řekl, je nejlepší se informovat v kasinu.

Pokud se však nic nepokazí, náš tým bude k dispozici a doufejme, že to všechno vyřešíme, protože vidím, že jste z toho docela frustrovaní, i když mě to nepřekvapuje, protože já bych byl také.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Jaro - byl jsem v kontaktu s kasinem a řekli mi, že je to proto, že číslo mého bankovního účtu na mém výpisu neodpovídá bankovnímu účtu, na který jsem vložil - i když jsem jim ukázal screenshot transakce z účet, na který jsem vložil peníze – a ten se neshoduje s tím, který tam mají zavedený – a nejsou ochotni mi dovolit, abych se ho ani pokusil změnit.


ten na tamních záznamech končí rokem 2153, ale můj účet, na který jsem vložil svých 20 liber, tomu neodpovídá. Nemám ani účet, který končí v 2153! Mohu vám poskytnout důkazy prostřednictvím zabezpečeného e-mailu, pokud byste chtěli moji transakci a z jakého účtu, a také chaty mezi nimi na živou podporu, že mi říkají, že to není z toho bankovního účtu. Děkuji!

Automaticky přeloženo:
jameschrisbrownhill
před 6 měsíci

Myslel jsem, že by to mohlo být něco podobného. Tyto věci si určitě uschovejte a až se k vám Nick dostane a bude od vás něco potřebovat, můžete mu to poslat jako důkaz. Takže jste provedli vklad z jiného účtu, než jak uvedlo kasino? Teda neměl by být problém to ověřit a poslat peníze, ale zřejmě mají jiné postupy. Tak uvidíme, jak to dopadne a doufám, že se to vyřeší. 😉

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Jaro - jo, je to znovu a znovu to samé. Snažil jsem se jim vysvětlit, že kdybych měl ten bankovní účet, samozřejmě bych ho poslal k ověření! Nemohu poslat účet, který nevlastním!


Jediné, co mě napadá, je, že moje KARTA končí v 2153. Taky jsem se na to ptal a poslal, ale opět říkají ne. Takže si to neumím představit, ale člověk nikdy neví. Držíme palce, můžeme to vyřešit - navrhl jsem jim, abych vložil dalších 20 liber prostřednictvím jednoho ze svých různých bankovních účtů a poslal požadované dokumenty pro konkrétní výpis z účtu, ale i na to řekli ne. Velmi frustrující!


Držíme palce, abychom něco vyřešili a těšíme se, až se ozvete 😀

Automaticky přeloženo:
jameschrisbrownhill
před 6 měsíci

Nazdárek!

Právě jsem narazil na tento rozhovor a musím říct, že mě zajímá, co je za tím – říkejme tomu nepořádek. 😀

Možná by stálo za to zeptat se kasina na konkrétní číslo účtu, které se snaží spárovat s vaším bankovním výpisem. Abychom vyloučili lidskou chybu.

Myslím tím, že i když byly nějaké problémy s údaji o kartě, karta je obvykle vázána na konkrétní bankovní účet, takže by nemělo být tak těžké porovnat pár čísel.

A plně souhlasím s tím, že si můžete ověřit pouze bankovní účty, které vlastníte.

Nic jiného konstruktivního mě nenapadlo, takže v tomto ohledu s Nickem opravdu počítám.

Vydržte a podělte se prosím o každý užitečný detail, který můžete.



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, mám spoustu problémů s touto stránkou, pokud jde o výběr mých prostředků (500 GBP), nejprve jsem musel ověřit svůj účet a nebyl to problém, bylo ověřeno poměrně rychle, ale za posledních 5 dní jsem neměl nic jiného než problémy s pokusem o výběr, stále to hlásilo výběr zrušený asi 10krát, samozřejmě jsem s nimi mluvil prostřednictvím živého chatu a e-mailu, aby mě ujistili, že to bude vyřešeno, pak abych šel na web ráno, abych zjistil, co se děje, a můj účet je nyní pozastaven a přestali odpovídat na e-maily, byl bych vám více než vděčný, kdybyste mi to pomohli vyřešit? Dík.

Automaticky přeloženo:
Sarak35
před 3 měsíci

Dobrý den, vidím, že se vám podařilo podat nám stížnost, takže náš tým to prošetří a uvidíme, co se dá dělat.

Kasino vám neřeklo, proč deaktivovalo váš účet? Myslím, že vás na něco takového měli upozornit. Hráli jste s bonusem nebo ne? Jaký byl důvod zamítnutí výběru, řeklo vám něco kasino?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky