FórumDiskuze stížnostíJaký je postup, když je dodavatel 100% na vině?

Jaký je postup, když je dodavatel 100% na vině?

před rokem od moneymonsta73
|
2047 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Od té doby, co jsem v roce 2014 začal hrát online, se věci zdály méně stresující, více výher a téměř žádné spory o výběr.

Ale jak se průmysl vyvíjel a každý den se objevuje stále více platforem, zábava a vzrušení, které tu bývaly, jsou podle mě pryč.

Od roku 2018 jsem dosáhl 4 výher ve výši 10 000 $+ (vím, že to život nemění, ale některé věci to mění) a musel jsem bojovat o 3 ze 4 výběrů. 1 byla oprávněná, 1 nebyla a moje aktuální stále není vyřešena.

Ale co udělá hráč, když se prodejce odtamtud vydá a úmyslně poskytne nepravdivé informace jak KGC, tak Ecogra?

co se stane potom?

Prodejce tento proces zná zevnitř i zvenčí. Poté, co jsem více než jednou prošel oběma regulátory, zdá se mi, že prodejce může jednoduše říct svou verzi příběhu a ten je brán tak, jak jej vysloví, bez ohledu na to, jaký důkaz nebo dokumentaci může mít hráč ve 100% platném znění. Nárok.

Jak spravedlivý a výstižný může být tento proces, když jako hráč musíte poskytnout každý sebemenší detail, abyste měli šanci získat své spravedlivě vyhrané peníze.

Ale jako prodejce jim prostě musíte říct něco úplně jiného, protože je to bráno jako slovo Boží. Bez možnosti, aby tento nebo jakýkoli jiný prodejce úmyslně „nasměroval hráče špatným směrem" nebo mu dával matoucí nebo nejasné pokyny, aby prodejce mohl hráče zdiskreditovat, vymyslet si nějaký vychylující důvod, který zavádí, rozptyluje a nakonec dostane dům. výsledek, který chtějí, a ušetří jim to zaplacení jediného desetníku.

Všichni prodejci tento proces znají a také počítají s běžným nebo dalším krokem, který regulátor učiní.

Dovolte mi, abych se vás zeptal, zda se na vašem stole objevil výběr, který jste jako prodejce považovali za dobrý stack, a jestli jste věděli, že jste dokonce hráli malou roli v tom, že hráč NEZÍSKAL své peníze, pokud odchylka týdne (uveďte nebo vezměte) na to, zda regulátor stále vyšetřoval nebo ne, neuvedl byste jednoho z omylu, s vědomím, že jeho dalším postupem by bylo okamžitě zamítnout tvrzení hráčů jako neplatné?

Osvobodit se z jakéhokoli pochybení A vyhnout se platbě hráči dohromady? Máš zatracená práva.

Buďme realističtí, aniž bychom jmenovali JAKÉHOKOLI z těchto prodejců, kteří tak jako tak ukořistili lví podíl na kanadském trhu, mnohokrát jsem jednal s jejich SupportCenter a oni MILUJE, že rozhodují nebo většinově hlasují v tom, zda dovolí hráči, aby si užíval své výhry. nebo prostě jen dupat své nadějné sny a myšlenky na splacení svého auta nebo čehokoli jiného a nemyslet na to. Jsem si jistý, že všichni sedí, smějí se a jdou na oběd.


VŠICHNI DODAVATELÉ nejsou plakátovými dětmi pro spravedlivé, spravedlivé a nestranné řešení sporů. Bez ohledu na jejich „status" zde nebo na jakékoli jiné herní komunitní platformě a fóru.


Ale co říkáte ..... Máte všechny transakce s žádostí o stažení #, zaznamenané chaty a organizovaná e-mailová upozornění a žádosti o ověření, všechny datované a časově zaznamenané, což bezpochyby dokazuje, že tento prodejce jednal zlomyslně, neeticky a neprofesionálně?

Ano! Ano!! 🙂

No, to je škoda, protože nám řekli svou stranu a to je pro nás dost dobré. Proto musíme váš nárok zamítnout jako neplatný.


A teď mi řekněte, je to spravedlivý, spravedlivý a etický proces řešení sporů? Podle mě se to ani neblíží.


pokud by to bylo spravedlivé (nebo bych měl říci, že by se to blížilo spravedlivějšímu), bylo by to tak blízko skutečnému soudu, jak je to jen možné. Nebo alespoň představa, že "není to, co můžete říct nebo co jste slyšeli, JE TO CO MŮŽETE DOKÁZAT!"


PS.. Nejsem si úplně jistý, jestli bude tento příspěvek schválen, ale doufám, že ano, protože toto je X diskuze, kterou nikde nenajdete. Musí to být, protože je to horší a horší.


"Kdo VÍ, tomu je to jedno...

A ti, kterým to záleží, nevědí..."


Mimochodem, kolik z vás zná SKUTEČNÉ výhody dosažení úrovně 'Diamantový status' v CR Rewards?

Věřili byste mi, kdybych vám řekl, že jen proto, že se dostanete na tuto úroveň a určitě získáte sto cpl ve VIP bodech, ale ty skutečné úžasné věci, které uvádějí v sekci FAQS, že méně než 2 % všech hráčů, kteří se tam dostanou, skutečně dostávají tyto výhody....A nikdy neuhodnete, JAK se rozhodují, kdo je dostane a kdo ne.......

Automaticky přeloženo:
moneymonsta73
před rokem

Ahoj,

děkuji za váš souhrnný příspěvek. Vidím, že jste již podali stížnost . Chápu správně, že tato zkušenost je o kasinu Zodiac ? Jak jste také uvedl ve své stížnosti:

,,Mohu to doložit a dokázat, že Zodiac podnikl kroky, které jsou v souladu s procesem žádosti o výběr. Mohu to všechno dokázat, ale Ecogra ani KGC mé tvrzení znovu otevřou..."

Proč si myslíš, že lhali? Je pravda, že můžete dokázat, že lhali? Pokud ano, poskytněte laskavě všechny relevantní důkazy Tomášovi, nejlépe reklamací .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, ano je to Zodiac a ta věta měla ve skutečnosti znít "......Zodiac podnikl kroky, které NEJSOU v souladu s procesem žádosti o stažení."

A samozřejmě to můžu dokázat. Odpovědí KGC a poté rychlou výzvou Ecogra, aby označila můj nárok za neplatný. Necelou hodinu poté, co mi poslali oznámení, že byly předloženy všechny dokumenty a nyní je spis kompletní. Obě jejich odpovědi na mě, když zastavili nebo zamítli mé tvrzení, byly 100% založené na tom, co jim řekl Zodiac. KGC ve skutečnosti jde do specifik toho, co jim řekl Zodiac, a ani jediný bod z toho není pravda. Což mohu také doložit e-maily s datem a časovým razítkem, přepisy podpory chatu a infografikou „Mindmap", kterou jsem vytvořil, ukazující přesně, co se stalo, co bylo řečeno a jaké akce byly či nebyly podniknuty. Vše v chronologickém pořadí.

Ale ok, hned to všechno předám Thomasovi..Díky. A děkuji redakčnímu týmu za schválení mého příspěvku na fóru. Nebyl jsem si jistý, jestli to nebylo příliš nápadné nebo odvážné. Ale muselo se to říct....

Automaticky přeloženo:
moneymonsta73
před rokem

Ahoj.

Teď mám pocit, že lépe rozumím tvému názoru. Jde tedy spíše o to, aby úřady jednaly pouze ve prospěch kasina. Jak to vidím, zpochybňujete přístup úřadů, protože to bylo pouze kasino, kdo poskytlo cáry důkazů, jsem blízko?

Sdíleli jste všechny ty e-maily a další přepisy také úřadům? Neříkám, že to změní výsledek, jen touží vědět, zda jste to zkusili.

Se schválením příspěvku není problém, vážíme si zkušeností a názorů hráčů.

Hodně štěstí s reklamací! 🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Tedy ne přesně. Je to skutečně o ADR a regulačních orgánech pověřených úkolem tyto věci vyřešit. Poctivě, bez zaujatosti nebo upřednostňování, pouze na základě toho, jaká jsou fakta. Podívejte se na to takto. Stojím o svých 25 tisíc dolarů nebo ne. Bez stínu pochybností vím, že jsem neudělal NIC špatného nebo v rozporu se zásadami.

Abych měl vůbec šanci na spravedlivé vyřešení, shromáždil jsem všechny důkazy (e-maily, přepisy, snímky obrazovky, nahrávky obrazovky a upozornění) a dal je dohromady pěkně, uspořádaně a stručně, abych se ujistil, že jsem schopen předávat sérii událostí nebo akcí, které se staly. Od koho a kdy k nim došlo. Měli byste vidět 'myšlenkovou mapu', kterou jsem vytvořil, která přesně ukazuje, kdy byly provedeny určité e-maily a akce, přímo pod 7 potvrzeními o transakci, které dostanete po každé žádosti o výběr. Vyžaduje to spoustu času a emocionální energie, které by měly být vynaloženy pozitivním a vzrušujícím způsobem.

Nevím jak vy, ale 25 000 $ by mně a mé rodině právě teď moc pomohlo a nechat si je vzít nebo říct bezdůvodně, že je teď nemůžete mít a mít nějakou šanci je získat, pak musíte bojovat ještě něco a čekat a čekat a čekat, aniž byste kdy věděli výsledek nebo kdy dostanete výsledek/rozhodnutí/výsledky. Pro hráče je to náročné na tolik úrovní, ale pro prodejce (prodejce) bych se vsadil, že ani jeden nedává žádnému hráči, žádné okolnosti nebo jakýmkoli neplatným nárokům na výběr (které považují za neplatné) za myšlenku a pokračujeme dál. jejich den bez péče na světě.

Vzhledem k tomu, co to je, jsem rád, že tato služba existuje. Opravdu jsem a děkuji vám za to, že poskytujete tuto službu hráčům, kterým byly ukradeny oprávněné výhry/vklady. Ale celý proces je také 100% ve prospěch domu. Od začátku musíte nejprve projít procesem dodavatele a nechat 2 týdny na odpověď. Pak, pokud to nikam nevede, jdete k regulátorovi a odešlete svůj nárok, a POKUD jej považují za platný, musíte počkat 1 týden, někdy ještě 2 týdny, než prodejce odpoví. Pak, i když neodpoví, dostanete další e-mail, že to může trvat 90 dní a někdy i déle.

A teď mi řekněte, že to není směšně přemrštěné, přehnané množství času. Proč prodejce potřebuje tolik času na odpověď? Renomovaný prodejce má vyhrazený tým, který pracuje výhradně na platbách a zpracování plateb. Proč tedy potřebují tolik času nebo dostávají tolik vyhrazeného času na odpověď? Mezitím hráč, kterého bych odhadoval, je nejméně 1/2 nebo více ze všech ročních žádostí o výběr, buď čeká na své peníze, nebo už uzavřel dohody s věřiteli nebo má účet po splatnosti a čas je velmi důležitý. Ale pro prodejce jsou jediným okamžikem, na kterém záleží jakýmkoli způsobem, data a časy vypršení platnosti bonusových nabídek. Bylo by jim to jedno, kdyby urychlili svou odpověď, aby zkrátili dobu čekání na hráče.

Existuje mnoho dalších bodů, ve kterých bych mohl pokračovat, ale zatím to tak je. Jen mám pocit, že prodejci mají velkou volnost, pokud jde o alternativní řešení sporů a jeho proces.

Jeden regulátor je však podle mého názoru daleko spravedlivěji vyšetřovaným procesem, a to je IBAS.

Bohužel pro nikoho v USA nebo Kanadě je nemůžeme používat jako regulátor, protože obsluhují pouze Spojené království a tento region. Ale IBAS se dívá na všechno, až na důvody, proč nebo proč ne, opatření byla nebo nebyla přijata a jejich rozhodnutí (v závislosti na tvrzení) jsou někdy založena na tom, co je správné. Nebo kdo jednal zlomyslně nebo porušil pravidla a proč. To je proces dotazování, který potřebuji k tomuto nároku, protože by to nyní mělo být snadno provedeno. Důkaz, který jsem předložil, je zdrcující v můj prospěch, přesto jsem tady, teď pochybuji, že něco z toho dostanu. A to je na hovno.

Zodiac otevřeně a záměrně řekl Ecogra, že KGC bude stále vyšetřovat, protože Zodiac admin/riskmanement vědí, že další krok Ecogra je vždy stejný. Výsledkem je, že hráči tvrdí, že jsou označeni jako neplatné, a tím to končí. Pouze na základě toho, co jim Zodiac pouze řekl. Bez důkazu nebo čehokoli jiného, jen jejich slovo ukončilo mé tvrzení.

No, pokud to všechno trvá od jejich konce a moje skutečné e-maily a skutečné přepisy vyprávějí úplně jiný příběh a já stále prohrávám, jak je to spravedlivé nebo rovné?

Nechám svůj případ...zatím. 😉


Automaticky přeloženo:
moneymonsta73
před rokem

Dost fér! Dříve jsem se trochu ztratil, ale teď, myslím, vidím celý obrázek. Snaha vymyslet něco pozitivního, co by se dalo v tuto chvíli přidat, to moc dobře nefunguje. 🙁.

Mnoho hráčů má pocit, že určití poskytovatelé licencí jen předstírají, že prošetřují jejich problémy, a také nezáleží na tom, jak silné argumenty se zdají být – nakonec. Problém je, že v takových konkrétních případech nezbývají žádné jiné možnosti. Najmout si dobrého právníka znamená další emoční stres. Uspořádat slyšení nevyhovuje každému.

Přál bych si, abychom dosáhli spravedlivého výsledku.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Um, ani mi o to vlastně nejde. A nemám pocit, že by poskytovatelé licencí něco ‚předstírali‘. Ve skutečnosti neobviňuji poskytovatele licencí, říkám, že příjemce/prodejce licence, v tomto případě kasino Zodiac, záměrně lhalo poskytovatelům licencí, aby přineslo předem vymyšlený a zdokumentovaný výsledek.

Zodiac věděl, že když Ecogra řekne, že vyšetřování Kahnawake Gaming Commission stále probíhá, Ecogra bude dodržovat jejich politiku, která spočívá v zastavení všech vyšetřovacích akcí a kategorizaci tvrzení hráčů jako NEPLATNÁ.

Což je přesně to, co udělali, a prosadili se. Nyní, podle vašeho komentáře, předpokládám, že na to NEMÁTE upozornit Ecogras v mém zastoupení nebo mluvit s někým ze Zodiacu?


Říkáte mi, že kasina, jako je Zodiac, jejichž pověst je zde docela dobrá a má svůj status důvěryhodnosti.

Ale se všemi důkazy, které jsem předložil a které bez pochyby ukazují, zkreslování, zavádějící konverzace na podporu chatu a klamavá oznámení o zpracování výběrů, nehorázná LEŽ a kroky podniknuté RiskManagement, aby záměrně odvedly pozornost od mého výběru a obrátily jej na Problém ResponsibleGaming, pak přímo LŽENÍ ne 1, ale 2 regulátorům a ADR platformám a vy mi říkáte, že někdy dokazování faktů nemá význam, protože navzdory tomu, co čtete a slyšíte o tomto odvětví,

že když na to přijde, nakonec, jak říkáš,

hráči, kteří jsou poškozeni prodejcem nebo někým, kdo tam pracuje, prostě mají špatný den nebo jaká je jejich omluva, že pro hráče je to v podstatě příliš špatné?


To je možná rozsah toho, co vám vaše role umožňuje, ale já sám jsem udělal větší pokrok a získal více informací. Zkoušel někdo z Casino Guru oslovit kanály, které jsem navrhl výše?

A pokud je to z vašeho hlediska toto, pak to ještě více umocňuje můj příspěvek na fóru a názor, že je nesmírně potřeba proces ADR a současný systém přepracovat a přepracovat a je třeba upravit zásady a 100 % je třeba vytvořit zcela oddělenou entitu a dát jí přímou autoritu a správu k ochraně hráčů, kteří mají a prokážou svůj případ proti nespravedlivým, neoprávněným a neadresným nezákonným prodejcům, jako jsou Zodiac a Casino Rewards Group.

Dovolit tohle a abych z toho nedostal absolutně nic, je mi špatně, než co lze slovy vysvětlit.

A vím, že existuje spousta dalších hráčů, kteří bojovali nebo v současné době bojují o své výhry, které byly odebrány nebo nevyplaceny. Lidé vkládají svou důvěru a těžce vydělané peníze do šance na velkou výplatu, a když se to stane, tito prodejci POS si od vás prostě vezmou, co chtějí, a nikdy za to nenesou odpovědnost.

Pokud by tento případ začal v prostředí skutečné soudní síně, byl by po mém prvním podání před více než měsícem ukončen a rozhodnuto. Důkazy, které jsem předložil, jsou ohromující. Jaké důkazy přinesl Zodiac na stůl? Nic. Ani jediný zdokumentovaný útržek důkazů, vše, co potřebovali, bylo jejich mluvené slovo, které stačilo oběma regulátorům, kteří mi ani nedali šanci odpovědět.

To se nikde nepřibližuje FAIR, CONCISE nebo NE-PON-TISK! Je to opak všech těchto metrik!

Ale moje poslední stížnost, kterou jsem zde podal, také skončila stejně. Pouze vy jste mě zařadili do sekce smíchu, když jste řekli, že jsem porušil zásady třetí strany týkající se vkladů a že moje data předložení vám nevyhovovala, takže jste můj nárok také zamítli.

Pokračoval jsem však dál. Bez jakékoli pomoci od Casino Guru nebo jiné platformy ADR. Ve skutečnosti každý jeden také stál na straně prodejce. Ale hádejte co...navzdory tomu, že jsem porušil politiku vkladů třetí strany, jsem stále vyhrál a nakonec jsem získal své výhry. A víte proč? Bylo to proto, že jsem byl schopen prokázat a dokázat, že prodejce podnikl kroky mimo pořadí a úmyslně se vyhnul platbě stejně jako tento prodejce.

Proč tedy v tomto případě tentýž proces, kdy jsou prodejci odpovědní za jejich jednání, neplatí?

Proč a jak mocné a faktické důkazy proti jakékoli straně NEJSOU správným nebo správným rozhodnutím nebo rozhodnutím?

Byla přepsána etika spravedlivého, nezaujatého a rovného řešení sporů nebo byl implementován zcela nový význam? Pokud ano, je to pro mě zpráva a obávám se o budoucnost, pokud je to to, na čem je postaven základ ADR...

Dám vám aktualizaci, až mi budou zaslány peníze...... ve velmi blízké budoucnosti.

PS Jen okrajová poznámka....jsem to já, nebo jste nepochopili, o co mi šlo u některého z příspěvků nebo komentářů, které jsem napsal? Zdá se, že vaše odpovědi a komentáře se ani zdaleka neblíží bodům, které jsem uvedl, nebo zamýšlenému sdělení v nich. Jako byste hádali, co moje přesná slova skutečně znamenají, nebo jsem záměrně psal zašifrované/zakódované skryté zprávy a významy.

Pak znovu, možná jsem to jen já.

Automaticky přeloženo:
před rokem

A další slyšení, které bych mohl dělat celý den. V online bitvách řešení sporů nejsem vůbec nováčkem.

A tohle není konec. Pokud mi Zodiac přímo nevyplatí moje peníze, nakonec zaplatí ještě víc, než co mi ukradli. Jinými více odsuzujícími a definujícími způsoby...Uvidíte.

Automaticky přeloženo:
moneymonsta73
před rokem

Ok, poučení.

V každém případě mi nepřísluší vyjadřovat se, i když oceňuji vaši snahu prezentovanou s širokým pohledem na věc. Informujte nás, určitě by to bylo rozšíření fóra! 🙌


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky