Od té doby, co jsem v roce 2014 začal hrát online, se věci zdály méně stresující, více výher a téměř žádné spory o výběr.
Ale jak se průmysl vyvíjel a každý den se objevuje stále více platforem, zábava a vzrušení, které tu bývaly, jsou podle mě pryč.
Od roku 2018 jsem dosáhl 4 výher ve výši 10 000 $+ (vím, že to život nemění, ale některé věci to mění) a musel jsem bojovat o 3 ze 4 výběrů. 1 byla oprávněná, 1 nebyla a moje aktuální stále není vyřešena.
Ale co udělá hráč, když se prodejce odtamtud vydá a úmyslně poskytne nepravdivé informace jak KGC, tak Ecogra?
co se stane potom?
Prodejce tento proces zná zevnitř i zvenčí. Poté, co jsem více než jednou prošel oběma regulátory, zdá se mi, že prodejce může jednoduše říct svou verzi příběhu a ten je brán tak, jak jej vysloví, bez ohledu na to, jaký důkaz nebo dokumentaci může mít hráč ve 100% platném znění. Nárok.
Jak spravedlivý a výstižný může být tento proces, když jako hráč musíte poskytnout každý sebemenší detail, abyste měli šanci získat své spravedlivě vyhrané peníze.
Ale jako prodejce jim prostě musíte říct něco úplně jiného, protože je to bráno jako slovo Boží. Bez možnosti, aby tento nebo jakýkoli jiný prodejce úmyslně „nasměroval hráče špatným směrem" nebo mu dával matoucí nebo nejasné pokyny, aby prodejce mohl hráče zdiskreditovat, vymyslet si nějaký vychylující důvod, který zavádí, rozptyluje a nakonec dostane dům. výsledek, který chtějí, a ušetří jim to zaplacení jediného desetníku.
Všichni prodejci tento proces znají a také počítají s běžným nebo dalším krokem, který regulátor učiní.
Dovolte mi, abych se vás zeptal, zda se na vašem stole objevil výběr, který jste jako prodejce považovali za dobrý stack, a jestli jste věděli, že jste dokonce hráli malou roli v tom, že hráč NEZÍSKAL své peníze, pokud odchylka týdne (uveďte nebo vezměte) na to, zda regulátor stále vyšetřoval nebo ne, neuvedl byste jednoho z omylu, s vědomím, že jeho dalším postupem by bylo okamžitě zamítnout tvrzení hráčů jako neplatné?
Osvobodit se z jakéhokoli pochybení A vyhnout se platbě hráči dohromady? Máš zatracená práva.
Buďme realističtí, aniž bychom jmenovali JAKÉHOKOLI z těchto prodejců, kteří tak jako tak ukořistili lví podíl na kanadském trhu, mnohokrát jsem jednal s jejich SupportCenter a oni MILUJE, že rozhodují nebo většinově hlasují v tom, zda dovolí hráči, aby si užíval své výhry. nebo prostě jen dupat své nadějné sny a myšlenky na splacení svého auta nebo čehokoli jiného a nemyslet na to. Jsem si jistý, že všichni sedí, smějí se a jdou na oběd.
VŠICHNI DODAVATELÉ nejsou plakátovými dětmi pro spravedlivé, spravedlivé a nestranné řešení sporů. Bez ohledu na jejich „status" zde nebo na jakékoli jiné herní komunitní platformě a fóru.
Ale co říkáte ..... Máte všechny transakce s žádostí o stažení #, zaznamenané chaty a organizovaná e-mailová upozornění a žádosti o ověření, všechny datované a časově zaznamenané, což bezpochyby dokazuje, že tento prodejce jednal zlomyslně, neeticky a neprofesionálně?
Ano! Ano!! 🙂
No, to je škoda, protože nám řekli svou stranu a to je pro nás dost dobré. Proto musíme váš nárok zamítnout jako neplatný.
A teď mi řekněte, je to spravedlivý, spravedlivý a etický proces řešení sporů? Podle mě se to ani neblíží.
pokud by to bylo spravedlivé (nebo bych měl říci, že by se to blížilo spravedlivějšímu), bylo by to tak blízko skutečnému soudu, jak je to jen možné. Nebo alespoň představa, že "není to, co můžete říct nebo co jste slyšeli, JE TO CO MŮŽETE DOKÁZAT!"
PS.. Nejsem si úplně jistý, jestli bude tento příspěvek schválen, ale doufám, že ano, protože toto je X diskuze, kterou nikde nenajdete. Musí to být, protože je to horší a horší.
"Kdo VÍ, tomu je to jedno...
A ti, kterým to záleží, nevědí..."
Mimochodem, kolik z vás zná SKUTEČNÉ výhody dosažení úrovně 'Diamantový status' v CR Rewards?
Věřili byste mi, kdybych vám řekl, že jen proto, že se dostanete na tuto úroveň a určitě získáte sto cpl ve VIP bodech, ale ty skutečné úžasné věci, které uvádějí v sekci FAQS, že méně než 2 % všech hráčů, kteří se tam dostanou, skutečně dostávají tyto výhody....A nikdy neuhodnete, JAK se rozhodují, kdo je dostane a kdo ne.......
SInce I started gambling online, in 2014, things seemed less stressful, more wins and hardly any withdrawal disputes.
But as the industry has evolved, and more and more platforms pop up everyday, the fun and excitement that used to be here, I feel is gone.
SInce 2018, I have hit 4, $10,000+ wins (I know it aint life changing but it does change some things) and I have had to fight for 3 of the 4 withdrawals. 1 was justified, 1 wasnt, and my current one still isnt resolved.
But what does a player do when the vendor goes out of there way to intentionally give false information to both KGC & Ecogra??
What happens then?
The vendor knows this process inside and out. After going through both regulators more than once, I seems to me that the vendor can simply tell their verison of the story, and it is taken as they spell it out, regardless of what proof or documentaion a player might have in the 100% valid claim.
How fair and concise can this process possibly be when as a player, you must provide every little detail to successfully have a chance at getting your fairly won cash.
But as a vendor, you just have to tell them something totally different, as its taken as the word of God. With no possibility of this or any other vendor intentionally 'steering a player in the wrong direction' or givng them confusiing or unclear instructions, so that the vendor can discredit the player, invent some deflective reason that misleads, distracts and eventually gets the house the result they want, and saves them from paying out a single dime.
Vendors all know this process and also count on the normal or next step that a regulator will take.
Let me ask you, if any withdrawal came across your desk that you considered a good stack, as a vendor, and if you knew you even played a small part in a player NOT getting his money, if the variance of a week (give or take) on whether or not a regultor was still investigating or not, would you not mislead one, knowing that their next course of action would be to immediately dimsmiss that players claim as invalid?
To absolve yourself of any wrong doing AND to avoid payment to the player all together? You damn rights you would.
Lets be realistic, without naming ANY of these vendors who grab the lions share of the Canadian market anyway, i have dealt with their SupportCenter many times and they LOVE being the deciding or majority vote in whether or not they allow a player to enjoy their winnings or absolutely just stomp their hopeful dreams and thoughts of paying off their car or whatever and think nothing of it. Im sure they all sit around, have chuckle and go for lunch.
ALL VENDORS are not the poster children for fair, just, unbiased dispute resolution. Regardles of their 'status' here or any other gaming community platform and forum.
But whats that you say.....You have every withdraw request transaction#, recorded chats and organized email notifcations and verification requests all dated and timelogged, proving without a doubt that this vendor acted maliciously, unethically and unprofessionally?
Yes! Yes I do!! 🙂
Well, thats too bad because they told us their side and that good enough for us. Therefore we must dismiss your claim as invalid.
Now tell me, is that a fair, just, and ethical dispute resolution process?? In my opinion, it not even close.
if it was fair ( or closer to more fair i should say), it would be as close to real court as possoible. Or at least the notion that, "Its not what you can say or what you heard, ITS WHAT YOU CAN PROVE!"
PS..Im not entirely sure if this post will get approved, but i hope it does because this is the X discussion that is nowhere to be found. It needs to be because it is getting worse and worse.
"Those who KNOW, don't care....
And those who CARE, don't know...."
By the way, how many of you know the REAL benefits of attaining a 'Diamond Status' level in CR Rewards?
Would you believe me if I told you that just because you get to that level, and sure get a cpl hundred in VIP points but the real awesome things they list in the FAQS section, that less than 2% of all players who get there, actually receive those benefits....And you'll never guess HOW they decide who gets them and who doesnt.......