Zrovna nedávno (a to se mi jako norskému hráči tak či onak stává téměř kategoricky) jsem měl zkušenost, o které bych se měl podělit s ostatními hráči a pokud jde o poskytovatele plateb "Intergiro" nebo "blixtpay", "In- poplatek" atd.
Onehdy jsem udělal nějaké výhry v kasinu Casumo (a to nemá nic společného s Casumo, protože v této situaci byli maximálně nápomocní a pro profesionály na dosah ruky) a když je vybírám ze stejného zdroje mého vkladu, je to, smutně říct, připravený na nějakou zvláštní a na pokraji bizarního incidentu.
Den po výběru prostředků na účet In-Charge zjistím, že můj účet byl zablokován. Samozřejmě to udělalo nějaké supertajné a nekomunikující finanční oddělení, které působí v nějaké vyšší sféře.
Po týdnu nesmyslů a sotva jsem byl schopen zastavit písemné prohlášení o ukončení a nějaký druh důkazu pro odesílatele, že se mé prostředky nedostaly ke mně (a že jsem je neutratil), se zdá, že prostředky nebyly odeslány zpět vůbec od in-charge.
A tady přichází vrchol toho, co mi dává špatnou chuť v ústech; Po tom všem jsem dnes dostal personalizovanou pozvánku do jedné z jejich dalších značek/aplikací Quickbit.
Především nemohu vyjádřit, jak alarmující tuto situaci sám považuji. Za druhé mě znepokojuje, že ano, a říkám, že všechny mé výběry z kasin za poslední dva roky podléhají téměř nulové garanci, že je nakonec skutečně dostanu, kvůli magickým silám a událostem z tohoto světa u různých poskytovatelů plateb.
Jen se obraťte na ostatní hráče ohledně této služby. Nula hvězd.
A znovu; CASUMO jsou tak profesionální a nápomocní, na druhou stranu nedokážu vyjádřit, jak moc jsem vděčný za jejich zaměstnance, když "hovno zasáhne fanouška". Pět hvězd!
I have just recently (and this happens almost categorically with me as Norwegian player in one or another way) had an experience I feel that I should share with other players and regards to the payment provider "Intergiro" or "blixtpay", "In-charge" etc.
I made some wins at Casumo casino the other day (and this has nothing to do with Casumo because they have been outmost helpful and to the fingertips professional so far in this situation) and when withdrawing them to the same source of my deposit it is, sad to say, ready for some odd and on the verge of bizarre incident.
Day after withdrawing the funds to the In-Charge account i make the discovery that my account has been blocked. Of cours this has been done by some super secret and non-communicating financial department that operates in some sort of higher realm.
After a week of nonsense and barely being able to halt out a written end statement and some sort of proof to the sender that my funds didnt make it to me (and that i didnt spend them) it appears that the funds have not been sent back at all from In-charge.
And here comes the top of what gives me a bad taste in my mouth; After all this i today received a personalized invitation to one of their other brands/app Quickbit.
First of all I cannot express how alarming I find this situation alone. Second of all i find it worrying that so and say all my withdrawals from casinos the last two years is subject to almost zero guarantee of actually getting them in the end due to magical powers and happenings out of this world at different payment providers.
Just a heads up to you other players out there about this service. Zero stars.
And again; CASUMO are so professional and helpful in the other hand i cannot express how grateful I am over their staff when "shit hits the fan". Five stars!