DomůFórumDiskuze stížnostíFunID podvodně slibuje 200% bonusy

FunID podvodně slibuje 200% bonusy

32 506 zobrazení 231 odpovědí |
před rokem
|
Podle mého názoru je tu víc problémů než jen účet FunID, takže mi dovolte přidat poznámku pro všechny v tomto vlákně. Pokud si nemůžete vybrat peníze z žádného kasina, bez ohledu na zvolenou platební možnost, déle než 14 celých dnů, můžete podat stížnost, protože to je to, co denně dělá tým pro stížnosti. https://casino.guru/complaints/create 👈 Pokud však máte s elektronickou peněženkou potíže, například s ověřením účtu elektronické peněženky nebo s výplatami, bohužel, ale velmi pravděpodobně, z hry vypadli. Moje rada zní: Kdykoli je obtížné rozlišit mezi těmito dvěma scénáři, odešlete stížnost i tak, popište záležitost co nejlépe a moji kolegové určí, zda s tím mohou něco udělat. Reklamace jsou stále zdarma, takže bych řekl, že nic neriskujete.
1 2...12
Přidat příspěvek
před rokem

Nedávno jsem provedl vklad v kasinech prostřednictvím aplikace s názvem FUNID. Jsou propojeny s několika kasiny a inzerují 200% bonus na všechna kasina v aplikaci, pokud vložíte peníze prostřednictvím FUNID. Vyskytly se nějaké problémy s prvními 2 kasiny, kde jsem bonus nezískal, ale kasina to vyřešila poté, co FunID odmítlo pomoci, ale místo toho mě požádalo, abych si ho vzal s kasiny. Rozhodl jsem se vyzkoušet ještě jedno z kasin ALFcasino. 200% bonus jsem nezměnil, místo toho jsem dostal 100%. Nakonec jsem dokončil v živé aplikaci kasina. Oni jako ostatní kasina odkazovali na funid. Když jsem se zeptal, zda je pravda, že mají 200% bonus, nejprve neodpověděli, ale poté, co jsem to odmítl nechat být, mi řekli, že tuto nabídku nemají. Napsal jsem zprávu funidu, ale oni chtěli snímek obrazovky s nabídkou. To nemám, protože po uložení nabídka z toho konkrétního kasina zmizí. Poté mě prostě neustále vyhazují z živého chatu. Štve mě to. Má ještě někdo zkušenosti s funidem.

Automaticky přeloženo:
catan6
před rokem

Nemám s touto aplikací žádné zkušenosti, ale někteří naši uživatelé ji již zmínili, abych řekl pravdu.

Mohu se zeptat, kde jste tuto nabídku našli? Je to vždy na webu kasina nebo na webu této aplikace? 🤔

Opravdu je nejlepší předem komunikovat s podporou a ověřit si, zda je bonusová nabídka spolehlivá.

Také, pokud je nějak obtížné chatovat s živými agenty, je dobré kontaktovat podporu e-mailem, věřím.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Provedl jsem výběr přes FUNID, můžete mi sdělit nějaké informace? Je to platné?

Automaticky přeloženo:
Karina1
před 12 měsíci

A povedlo se ti to? Viděl jsem několik podobných komentářů, takže bych byl opatrný.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Před pár dny jsem s nimi provedl výběr a po 2 dnech byl zrušen (mám ověřeno KYC). Řekli mi, že to byla chyba platebního systému.


Včera jsem provedl další vklad a čekám.

Automaticky přeloženo:
ernestwroblewski96
před 10 měsíci

Promiňte, ale pravděpodobně jste mysleli jinou žádost o výběr. Právo?

Dejte nám prosím vědět, jak to chodí, kdykoli budete mít nějaké aktualizace, určitě.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Povím vám o svém vztahu s FunID. Je to peněženka vytvořená stejnou skupinou kasin jako Bankonbet, Legiano, Rabona atd. Stejné problémy, jaké máte s výběrem peněz v těchto kasinech, budete mít i tam.


FuniD mi dluží téměř 5000 EUR a nezaplatí mi. Po téměř 2 měsících jsem stále nic nedostal, stejně jako mě měli v problémech s celou dlužnou částkou. Unavují vás o to žádat a nechávají si to. ZA ŽÁDNÝCH OKOLNOSTÍ NEPOUŽÍVEJTE FUNID

Automaticky přeloženo:
verdeap2023
před 10 měsíci

Dobrý den, souvisí to aktuálně s problémem, na který máte otevřenou stížnost, např. Bankobet Casino? Nebo máte tento problém někde jinde?

Co vám kasino dává jako důvod, proč stále nemáte své peníze?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Bankonbet, Legiano, Rabona atd... Všechny fungují s FunID a jsou stejnou sítí kasin. Hrál jsem na několika z nich a jejich výplata trvá týdny, pokud vůbec zaplatí. Neustále ruší výběry, dokud nemají chuť zaplatit.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Moje zkušenost s jedním z nich byla hrozná, bez jakéhokoli bonusu (pouze vklad) jsem dostal 5000 eur, to bylo před 6 měsíci, a poté, co o to tolik požádali, můj účet uzavřeli, nepomáhá ani kasino guru, pokud potřebujete důkaz, že mám všechny rozhovory, nedoporučuji vám hrát ani 1 euro.

Automaticky přeloženo:
Domineli888
před 10 měsíci

Je to hrozné. Naúčtovali mi 4 800 EUR a uzavřeli můj účet a řekli mi, že ČÁSTKA JE PŘIPOJENA SPOLEČNOSTI. Jinými slovy, ponecháte si 4 800 EUR, které pocházejí z kasina, protože kasino neplatí a vy také ne. Začal jsem hledat informace a je to jimi vytvořená peněženka a funguje pouze s jejich sítí kasin. Proč tuto peněženku nepoužívají známé domy? Jednoduché, protože je v žádném případě nechtějí vidět, vědí, že by museli zaplatit peníze, které vyberete.

Můj bratr si u nich otevřel účet a oni mu udělali to samé s 1500 € jako mně, jeho výběr přišel z Rabony. Rád bych řekl, že žije v jiné zemi, než řeknou něco o IP, to je typická výmluva.


Tato síť kasin se nikdy nestahuje k běžným metodám. Na druhou stranu se společnost FunId okamžitě stáhne. Ale od FundId směrem ven je to stejné jako u kasin. Nikdy se nestahují.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

file Zde je snímek obrazovky. Odstoupení od 8. ledna. Odpověď je vždy stejná. Vaše oddělení to zpracovává, bla bla bla.... Výmluvy. NEPLATÍ

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

file

Takto vám ukradnou 5000 €

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Bankonbet, Legiano, Rabona atd... Všechny fungují s FunID a jsou stejnou sítí kasin. Hrál jsem na několika z nich a jejich výplata trvá týdny, pokud vůbec zaplatí. Neustále ruší výběry, dokud nemají chuť zaplatit.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dávají vám důvod, proč ještě nemáte své peníze? Vím, že některým kasinům trvá výplata hráči zhruba dva týdny, a podotkl bych, že kasinům dáváme přesně stejnou dobu na zpracování plateb hráčům. Pokud to nepomůže, můžete nám podat stížnost a my se pokusíme pomoci.

Snad to ale nebude potřeba a peníze seženete.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Moje zkušenost s jedním z nich byla hrozná, bez jakéhokoli bonusu (pouze vklad) jsem dostal 5000 eur, to bylo před 6 měsíci, a poté, co o to tolik požádali, můj účet uzavřeli, nepomáhá ani kasino guru, pokud potřebujete důkaz, že mám všechny rozhovory, nedoporučuji vám hrát ani 1 euro.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Co koukám, tak jsme kasino kontaktovali, ale pokud se nám nepokusí situaci vysvětlit a popsat, tak těžko něco uděláme. Pokud ale situaci nevyřeší, dostanou černé body, které ovlivní Index bezpečnosti, tedy alespoň něco.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Problém s casinoguru je dávání kladného hodnocení, aniž by naslouchali svým zákazníkům (v tomto případě nám) a my vám 100% věříme alespoň v mém případě, když vidím, že to tak není, pak z mého pohledu vás obviňuji, že jste nevarovali před takovým podvodem a jediné, co mě napadá, je, že jste v zápřahu o peníze, opakuji jako za jiných okolností by se nemělo měnit za žádných okolností, kasino by nemělo za žádných okolností měnit reputaci, kasino guru nemá za žádných okolností legální platit, což je ten případ, říkají, že neplatí a hodnotí je tak, jak si zaslouží, je mnoho z nás postižených tímto typem kasin.

Automaticky přeloženo:
Domineli888
před 10 měsíci

Pokud budeme mít více případů, kdy tomu tak je a náš tým to zjistí reklamací, pak se hodnocení změní. Je také nutné doložit reklamací a proto se kasino nebude snažit nic řešit. Bez toho nemůžeme jen tak změnit hodnocení na základě toho, že někdo na fóru napíše, že se mu stala nějaká situace.

V každém kasinu máme pro všechno své vlastní postupy, ať už je index bezpečnosti 9 nebo 1.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jsem zákazníkem společnosti funid 6 měsíců

do 13. února vše probíhalo hladce

Vyhrál jsem 265 eur na amunra a převedl výhry do fonduid k výplatě

13.2. to mě od té doby udržuje v pořádku

Přestože můj účet byl ověřen a potvrzen jako ověřený, peníze neuvolňují

Zřejmě je lepší funid vynechat

Nedoporučoval bych dávat ruce pryč


Upraveno
Automaticky přeloženo:
oezkanuen
před 10 měsíci

Mohu se vás jen zeptat, jestli je chyba na straně kasina nebo FunID? 🤔

Je váš výběr v tomto kasinu potvrzen?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Kasino okamžitě vyplatilo fondu

Mám i screenshoty


Upraveno
Automaticky přeloženo:
1 2...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.