Hrál jsem automaty Golden Fire Link - Buchae Blossom na DraftKings, když jsem odemkl bonusovou hru zásahem čtyř nebo více ohnivých koulí. V bonusové hře se mi podařilo odemknout všechny řádky. Když se horní řada otočila, přistála na hlavním bonusu; když však byly ohnivé koule sečteny, hlavní bonus nebyl zahrnut. Vsadil jsem 0,60 $ a měl jsem dostat 600 $ za zasažení hlavního bonusu, ale byl jsem kompenzován pouze za celkový počet ohnivých koulí.
Informoval jsem DraftKings o tomto problému a řekli, že poskytovatel hry tvrdil, že jsem nezasáhl hlavní bonus, což je podle mého názoru nepravdivé. Vím, jak hra funguje. Tato situace se mi stala třikrát během tří týdnů. Podruhé jsem také vsadil 0,60 $ a opět mi nebylo zaplaceno 600 $ za trefení majoru. Poskytovatel hry opět trval na tom, že jsem nezasáhl hlavní bonus.
Ve třetí instanci jsem byl připraven a udělal snímek obrazovky ukazující, že jsem dosáhl bonusu. Tentokrát jsem vsadil 0,20 $, ale opět jsem nedostal zaplaceno za dosažení hlavního bonusu, který mi měl vyplatit 200 $. Znovu jsem informoval poskytovatele hry, tentokrát s důkazem, ale už týden čekám na odpověď. V prvních dvou případech byli schopni odpovědět do jednoho dne.
Teď se cítím frustrovaný, protože pokud se to stalo potřetí a mám důkaz, věřím, že si zasloužím dostat 1 400 $ za to, že jsem třikrát trefil hlavní bonus. Jak je to fér vůči zákazníkovi? Důvod, proč utrácím své těžce vydělané peníze za tyto hry, je snad vyhrát velkou cenu. Zdá se nespravedlivé a možná i nezákonné, že mi mohou vzít peníze bez problému, ale když trefím hlavní cenu, nevyplatí se.
Je směšné, že já jako zákazník musím bojovat, abych dostal cenu, kterou jsem získal spravedlivě. Skutečnost, že poskytovatel hry může jednoduše odmítnout můj nárok bez řádného vyšetřování, je nepřijatelná. Nikdo by neměl pořizovat snímek obrazovky, aby dokázal, že dosáhl na hlavní cenu. Snímek obrazovky jsem udělal jen z nutnosti, protože to byl třetí výskyt.
Nyní žádám o radu, jak vyřešit tento přetrvávající problém, zejména v případě, že poskytovatel hry znovu zpochybní mou výhru navzdory důkazům, které mám. Jakékoli pokyny by byly oceněny.
I was playing Golden Fire Link - Buchae Blossom slots on DraftKings when I unlocked the bonus game by hitting four or more fireballs. In the bonus game, I managed to unlock all of the rows. When the top row spun, it landed on the major bonus; however, when the fireballs were totaled, the major bonus was not included. I placed a bet of $0.60 and should have been paid $600 for hitting the major bonus, but I was only compensated for the total of the fireballs.
I informed DraftKings about this issue, and they said that the game provider claimed I hadn’t hit the major bonus, which I believe is false. I know how the game works. This situation happened to me three times in under three weeks. The second time, I also bet $0.60 and was again not paid the $600 for hitting the major. Once again, the game provider insisted that I hadn’t hit the major bonus.
By the third instance, I was prepared and took a screenshot showing that I had hit the bonus. I placed a $0.20 bet this time, but once again, I wasn’t paid for hitting the major bonus, which should have paid me $200. I notified the game provider again, this time with proof, but I have been waiting a week for a response. The first two times, they were able to respond within a day.
Now, I feel frustrated because if this has happened a third time and I have proof, I believe I deserve to be paid $1,400 for hitting the major bonus three times. How is this fair to the customer? The reason I spend my hard-earned money on these games is to hopefully win a big prize. It seems unfair, and possibly illegal, that they can take my money without issue, but when I hit a major prize, they don’t pay out.
It is ridiculous that I, as a customer, have to fight to receive a prize that I earned fair and square. The fact that the game provider can simply deny my claim without proper investigation is unacceptable. No one should have to take a screenshot to prove they hit a major prize. I only took the screenshot out of necessity because this was the third occurrence.
I am now seeking advice on how to address this ongoing issue, especially in case the game provider disputes my win again despite the evidence I have. Any guidance would be appreciated.
Automaticky přeloženo: