Ahoj,
Mluvil jsem s podporou na Axecasino (značka Dama nv). Dříve jsem se zavřel ze všech kasin Dama nv, měl jsem odpověď, že si již nemohu vytvořit účet v žádném kasinu Dama nv kvůli problémům s hazardními hrami.
později poté jsem začal hrát na Axecasinu, prohrál jsem asi 2 600 eur i vklady a nyní jsem požádal o vrácení peněz, nezkontroloval jsem, že jde o značku Dama nv, odmítl mi vrátit peníze, ostatní kasina Dama nv mi vrátily peníze včera jsem dostal poslední vrácení peněz od Bitkingz, nyní čekám na vrácení peněz od iLucki, řekli mi, že vrácení peněz je na cestě.
teď, tady je dohoda! Axecasino mi nechce vrátit peníze, ignoruje všechny mé zprávy, dokonce i formuláře na jejich domovské stránce a e-maily na support@axecasino.com
podpora také zablokovala moji IP v používání jejich online chatu (přiznali, že když jsem je kontaktoval pomocí vpn).
Dnes jsem se zeptal, zda mi byla vrácena částka, a řekli mi, že mi peníze byly zaslány, měl bych jen počkat, až je obdržím, byl jsem tak šťastný, že můj případ byl konečně vyřešen, dokonce se zmínilo casino.guru a nebyly žádné problémy. Vrátil jsem se později, abych se zeptal, jak dlouho si myslí, že to bude trvat, pak mi řekli, že neexistuje žádná náhrada, tyto peníze nepošlou zpět, ale uzavřeli můj účet kvůli problémům s hazardními hrami.
jak to může být vážně v pořádku?
Hey,
i’ve been talking with the support on Axecasino (a Dama n.v brand). Earlier i closed myself out from all Dama n.v casinos, had the answer that i can’t create account on any Dama n.v casino anymore due to gambling issues.
later on after this i started playing on Axecasino, i lost around 2.600 eur i deposits and now i asked for a refund, i did not check that they were a Dama n.v brand, the refused to refund me, the other Dama n.v casinos did refund me, got the last refund yesterday from Bitkingz, waiting now on the refund from iLucki, they told me that the refund was on the way.
now, here is the deal! Axecasino do not want to refund me, they ignore all my messages, even the form submissions on their homepage and emails to support@axecasino.com
the support also blocked my IP from using their online chat (they admitted that when i used a vpn to contact them).
Today i asked were my refund was and they told me the money has been sent to me, i should just wait to recieve them, i was so happy that my case was finalt solved, even mentioned casino.guru and there was no problems. Came back later to ask how long time they think it would take, then they told me that there was no refund, they would not send back those money but they closed my acc due to gambling issues.
how can this seriously be okey?