Ahoj!
Vložte peníze minulý týden, ztracené a vyhrané o víkendu, ale teď chci vybrat své peníze, nyní problémy začínají!
Vložené peníze s kartou MasterCard (jak tomu dobře rozumím, může to trochu zkomplikovat)
Kontaktoval jsem podporu a zde jsou moje e-maily s nimi.
-Ahoj. Uveďte prosím číslo svého herního účtu.
Udělal jsem to.
- Poskytněte nám fotografii bankovní karty (na obou stranách), číslo bankovní karty lze uzavřít kouskem papíru a ponechat viditelných prvních 6 a posledních 4 číslic a na zadní straně také kód CVC.
Udělal jsem to, poslal jsem jim fotografie s chráněnou Mojí bankovní kartou a některými čísly.
-Měli byste nám poskytnout bankovní výpis pro bankovní kartu ve formátu pdf. V tomto výpisu by mělo být uvedeno jméno držitele bankovní karty, číslo karty, vaše vklady.
Nyní jsem poslal dotaz do své banky, pokud to lze opravit, ale je legální, že 22bet chce tolik informací a mám dokonce poslat informace, pokud to lze opravit z banky? Jaký má smysl naposledy zakrýt určitá čísla na mé bankovní kartě, pokud nyní chtějí celé číslo?
Každý, kdo mi může pomoci? A tipy, jak mohu z tohoto kasina dostat své peníze?
Děkuji za pomoc!
Hey!
Put money in last week, lost and won over the weekend but now want to withdraw my money, now the problems start!
Deposited money with my MasterCard (as I understand it, it can make things a little harder)
I contacted support and here are my emails with them.
-Hello. Specify the number of your gaming account, please.
I did that.
-Provide us with a photo of the bank card (both sides), the bank card number can be closed with a piece of paper leaving first 6 and last 4 digits visible and on the back side the CVC code can be closed as well.
I did that, send them the photos with My bankcard and some Numbers protected.
-You should provide us with the bank statement for the bank card in the pdf format. This statement should display this bank card holder's name, number of the card, your deposits.
I have now sent a question to my bank if this can be fixed, but is it legal that 22bet wants this much information and should I even send the information if it can be fixed from the bank? What's the point of covering certain numbers on my bank card last time if they now want the whole number?
Anyone that can help me? And tips on how I can get my money out of this Casino?
Thanks for the help!
Hej!
Satt in pengar under föregående vecka, förlorat och vunnit under helgen men vill nu ta ut mina pengar, nu börjar problemen!
Satte in pengar med mitt MasterCard (som jag förstår det kan det göra saken lite svårare)
Jag kontaktade support och här kommer mina mail med dem.
-Hello. Specify the number of your gaming account, please.
I did that.
-Provide us with a photo of the bank card (both sides), the bank card number can be closed with a piece of paper leaving first 6 and last 4 digits visible and on the back side the CVC code can be closed as well.
I did that, send them the photos with My bankcard and some Numbers protected.
-You should provide us with the bank statement for the bank card in the pdf-format. This statement should display this bank card holder's name, number of the card, your deposits.
Jag har nu skickat en fråga till min bank om detta går att fixa, men är det lagligt att 22bet vill ha så här mycket information och ska jag ens skicka informationen om det går att fixa från banken? Vad är meningen med att täcka vissa nummer på mitt bankkort förra gången om dem nu vill ha hela nummert?
Någon som kan hjälpa mig? Och tips på hur jag kan få ut mina pengar från detta Casinot?
Tack för hjälpen!