FórumDiskuze stížností20bet výběrový podvod

20bet výběrový podvod

před rokem od gpremijer
|
2221 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Hrál jsem na 20bet a byl jsem jednou podveden kvůli jejich propagaci a říkal jsem si, dobře, je mi špatně, že jsem si nepřečetl T&C, ale tentokrát při každém výběru požádají o novou dokumentaci a zastaví se s výplatou. Tentokrát čekám na výplatu 18 hodin a stále opakují stejné příběhy o finančním týmu. Nechtějí provést výplatu a navrhují, aby se všichni drželi dál od této podvodné stránky. Stále jsem nedostal peníze (2000 €) a celý den jsem se s nimi hádal, ale stále se zastavují.

Automaticky přeloženo:
před rokem

A po 48 hodinách nemají rozumnou odpověď. Vždy mluví o frontě živých kontrol, která se nezdá normální, protože proč by to mělo trvat 48 hodin, pokud je ověření a vše v pořádku?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Už mě zbavili mých výher bez vysvětlení, ale jo, obhajuj je.

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od lism0128 byl odstraněn správcem Daniel
Důvod: Spam
před rokem

Nazdárek!

Jste docela ve vzteku – proč si myslíte, že toto kasino krade identity?

Mohl byste poskytnout nějaký důkaz, prosím? Tohle je něco, co potřebujeme vědět jistě. Nenašel jsem vaši stížnost týkající se problému, chcete ji odeslat?

Toto kasino je každopádně licencováno pod GCB ( https://www.gamingcontrolcuracao.org/ ), nikoli eGaming + plus pod Kahnawake:

https://casino.guru/20bet-casino-review

Počkám na vaši odpověď ohledně stížnosti, snažíme se zjistit více.


Automaticky přeloženo:
před rokem

A po 48 hodinách nemají rozumnou odpověď. Vždy mluví o frontě živých kontrol, která se nezdá normální, protože proč by to mělo trvat 48 hodin, pokud je ověření a vše v pořádku?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, je, 48 hodin je naprosto v pořádku, zvláště pokud zapomenete uvést způsob platby.

Dejte nám vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
gpremijer
před rokem

To je také něco, co jsi opomněl zmínit,

všechny vaše poslední příspěvky byly pouze o pár dnech čekání a průběžném ověřování. Chcete se tedy podělit o to, co se stalo? Možná vám pomůžeme. Stačí poskytnout všechny informace najednou, to by bylo skvělé.

Nikoho neobhajuji, odpovídám pouze na věci, které uvádíte, zjevně ne na ty, které jste neuvedl.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Musím ZNOVU zmínit, že už mi vzali výhru 1950 €, byla to vízová transakce, která je od nich okamžitě. Ověření bylo provedeno již dávno, odesláno 10 dokumentů. Zajímalo by mě, jestli tam máte podporu, takže se ptáte na všechny tyto otázky?

Automaticky přeloženo:
gpremijer
před rokem

Ahoj ZNOVU 🙂

Jsem vlastně moderátor a admin fóra. Kladením otázek zvyšuji šanci, že dostanete správnou radu nebo dokonce pomoc, takže moc děkuji za podrobnosti.

Když už mluvíme o podpoře, co takhle podat bezplatnou stížnost na podporu vašeho nároku a přiblížit vám spravedlivé zacházení ze strany kasina?

Věřím , že tato příručka vám může pomoci pochopit tento koncept , zatímco tento odkaz vede přímo k vytvoření stížnosti?

https://casino.guru/complaints/create

Protože nemám v úmyslu vás dále obtěžovat, dejte mi vědět, pokud budete ještě něco potřebovat, ano?


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky