před 9 měsíci
Líbí se vám tahle hra? Získali jste velkou výhru? Měli jste nějaké technické problémy? Pokud se chcete ohledně hry Golden Acorn o cokoli podělit, můžete to udělat tady.
Stále dostávám nezodpovězené odpovědi na stav a zdržení mých výher ..V kasinu Golden Acorn jsem utratil spoustu peněz, dokonce jsem několikrát vyhrál a své výhry jsem nejdříve snadno vyplatil, ale nyní jsou poslední dvě za co.. Také protože jsem čekal na odměnu svými výhrami déle než týden, skončil jsem vložením peněz a mezitím jsem prohrál přes 1500 $.. To není správné.. Cítím se stejně rychlý a snadno, přijmete naše vklady, naše platby za výběr by měly být stejné. Začínám být frustrovaný.. Nemohu získat žádnou pomoc a pomoc ohledně toho, co je s mými penězi v nepořádku. Už je to příliš dlouho. Mohu obdržet své platby, prosím!
I keep getting unanswered responses for the status and hold up of my winnings ..I’ve spent a lot of money with Golden Acorn casino, I even won quite afew times and redeemed my winnings easily at first, but now these last two are being held up for what.. Also since I’ve been waiting to be rewarded with my winnings for over a week, I ended up depositing money and lost over a $1500 in between time.. That’s not right.. I feel Just as quick and easy you guys accept our deposits, our withdrawal payments should be the Same.. I’m starting to get frustrated.. I can’t get any type of help and assistance on what’s wrong with my money.. It’s been entirely too long.. Can I receive my payments please!
Stále dostávám nezodpovězené odpovědi na stav a zdržení mých výher ..V kasinu Golden Acorn jsem utratil spoustu peněz, dokonce jsem několikrát vyhrál a své výhry jsem nejdříve snadno vyplatil, ale nyní jsou poslední dvě za co.. Také protože jsem čekal na odměnu svými výhrami déle než týden, skončil jsem vložením peněz a mezitím jsem prohrál přes 1500 $.. To není správné.. Cítím se stejně rychlý a snadno, přijmete naše vklady, naše platby za výběr by měly být stejné. Začínám být frustrovaný.. Nemohu získat žádnou pomoc a pomoc ohledně toho, co je s mými penězi v nepořádku. Už je to příliš dlouho. Mohu obdržet své platby, prosím!
I keep getting unanswered responses for the status and hold up of my winnings ..I’ve spent a lot of money with Golden Acorn casino, I even won quite afew times and redeemed my winnings easily at first, but now these last two are being held up for what.. Also since I’ve been waiting to be rewarded with my winnings for over a week, I ended up depositing money and lost over a $1500 in between time.. That’s not right.. I feel Just as quick and easy you guys accept our deposits, our withdrawal payments should be the Same.. I’m starting to get frustrated.. I can’t get any type of help and assistance on what’s wrong with my money.. It’s been entirely too long.. Can I receive my payments please!
Je mi líto, že to říkám, ale dokud vám nikdo z kasina nebude chtít pomoci, nemůžeme to změnit, protože toto je pouze nezávislé fórum.
Snažte se prosím neztratit svůj zůstatek a také nevkládejte dále, dokud kasino nezačne platit jako obvykle.
Je to jen detail, ale výběry a vklady nejsou stejný postup, ale vsadím se, že to není nejdůležitější část této záležitosti.
Upřímně řečeno, umožňujeme kasinům celých 14 dní na dokončení výběru; zbývá nějaký čas; proto prozatím nebudeme zasahovat. Pokud byste však chtěli, můžete podat bezplatnou stížnost, prostřednictvím které se specializovaní členové týmu vynasnaží, aby vám pomohli, až přijde čas. 🙏
Mezitím vám tento průvodce zaměřený na Centrum rozlišení 👈 možná poskytne představu.
Co říkáš?
I'm sorry to say that, but as long as no one from the casino wishes to help you out, we can't change that since this is merely an independent forum.
Please try not to lose your balance, and also don't deposit further until the casino starts paying up as usual.
It's just a detail, but withdrawals and deposits are not the same procedure, yet this is not the most crucial part of this issue, I bet.
Frankly, we allow casinos 14 full days to complete the withdrawal; there is some time left; hence, we won't intervene for now. If you would, however, like, you are welcome to submit a free-of-charge complaint through which dedicated team members will do their best to help you out when the time comes. 🙏
In the meantime, this guide article focused on the Resolution Center 👈 might give you an idea.
What do you say?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.