před 3 měsíci
Líbí se vám tahle hra? Získali jste velkou výhru? Měli jste nějaké technické problémy? Pokud se chcete ohledně hry Extra Juicy Megaways o cokoli podělit, můžete to udělat tady.
Kamaráde, všechno jsou to hry na platformě PP. Hra je jen ukázkou toho, co se děje. Žádná hra se neotevře přes PC v možnosti Mobil.
Už je to nějakou dobu, co se platforma Pragmatic Play potýká s tímto problémem. Ostatní poskytovatelé fungují normálně, web i aplikace.
Mate, they're all games on the PP platform. The game is just an example of what's going on. No game opens via PC in the Mobile option.
It's been a while since the Pragmatic Play platform has had this problem. Other providers run normally, both web and app.
Amigão, são todos jogos da plataforma PP. O jogo é só um exemplo do que está acontecendo. Nenhum jogo abre via PC na opção do Cel.
Web/Pc no Cel, já faz um tempo que esta esse problema plataforma da Pragmática Play . Outros fornecedores roda normal., tanto web ou app.
Nazdárek.
Nemohl pochopit, co se zdálo být problémem. Mám celkem stabilní připojení k internetu a hra běží plynule jak na PC, tak na smartphonu.
Možná by pomohlo natočení videa. Je to nějaký problém s rozlišením?
Hey there.
Could not comprehend what seemed to be the issue. I have a quite stable internet connection, and the game runs smoothly on both my PC and smartphone.
Maybe capturing a video would help. Is it a resolution problem of any sort?
Hraju přes mobil. Ale v režimu počítače na mobilu nebo desktopu. Stěžuji si na dodavatele a ne na hru, jelikož jsem na platformě testoval i jiné hry a byl zjištěn stejný problém. Zaslané screenshoty jsou výše
I play via mobile. But in computer mode on mobile or desktop. I'm complaining about the supplier and not the game, as I've tested other games on the platform and the same problem was found. The screenshots sent are above
Jogo via celular. Porém no modo (para computador no celular) ou desktop. A reclamação é para o fornecedor e não para o jogo, pois testei outros jogos da plataforma e também acusou o mesmo problema. Os prints enviados estão acima
Testoval jsem jiná kasina a také mají stejný problém. Na fóru jsou stížnosti na stejný problém.
I've tested other casinos and they also have the same problem. There are complaints about the same problem on the forum.
Teste em outros cassinos E também acusam o mesmo problema. No fórum existe reclamações com o mesmo problema.
Hm, pak to samozřejmě budou muset opravit, pokud se vám to děje v těchto hrách ve více kasinech. Zkusili jste říct podpoře v některém z kasin, že tomu tak je, a oni něčím odpověděli? 🙂
Hm, then obviously they'll have to fix it if it's happening to you on these games in multiple casinos. Did you try to tell the support at any of the casinos that this is the case and they replied with something ? 🙂
Volal jsem jen do jednoho domu. Ale řekli, že to prověří. Ale když jsem zkoušel jiné domy, uvědomil jsem si, že problém byl se serverem nebo poskytovatelem (P.PLAY).
Protože ostatní poskytovatelé, například bgming, synot, amigogaming, amunset atd., všichni fungují normálně v (počítačovém režimu) přes mobilní telefon.
I called only one house. But they said they would check. But when I tried other houses, I realized that the problem was with the server or provider (P.PLAY).
Because the other providers, for example, bgming, synot, amigogaming, amunset etc, all work normally in (computer mode) via cell phone.
Fiz um chamado em somente 1 casa. Porém disseram que iriam verificar. Mas quando tentei em outras casas, vi que o problema era do servidor ou fornecedor (P.PLAY)
Pois os outros fornecedores exemplo, bgming, synot, amigogaming, amunset etc, todos normal no (modo computador) via celular.
před
po. Nyní se to vrací do normálu. Mám zapnutý režim CPU přes mobilní telefon a hra dokončila synchronizační lištu pro hraní. Děkuji
before
after. Now it's back to normal. I have CPU mode ON via cell phone, and the game has completed the sync bar to play. Thank you
antes
depois. Agora a noite voltou ao normal. Estou com modo CPU ATIVADO via celular, e jogo completou a barra de sincronismo para jogar. Obrigado
Takže už je to v pořádku, chápu to dobře? 🙂
So it's okay now, am I getting it right ? 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.