FórumDiskuze stížnostíŽádná výplata na VulkanVegas

Žádná výplata na VulkanVegas

před 3 roky od MLucky
|
3904 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

Ahoj!!!!

Na konci listopadu jsem zaplatil 400 EUR společnosti VulkanVegas. Vydělal 7000 EUR po několika sezónách. Nahrál požadované dokumenty, aby mě ověřil. Zdálo se, že všechno funguje. také obdržel pozitivní KYC a potvrzení účtu. Ale poté, co jsem provedl platbu, jsem dostal zprávu, že chybí chybějící dokumenty. Poté jsem napsal podporu a řekl, že neexistuje žádný výpis z aktuálního účtu, kde by bylo možné vidět platbu společnosti VulkanVegas. Neváhal jsem a nahrál to. To se potvrdilo. Ale poté, co jsem se znovu pokusil nechat peníze vyplatit, byly znovu odmítnuty. Také jsem se snažil dostat to vyplaceno v krocích po 500 €, protože jsem si myslel, že částka je pravděpodobně příliš vysoká, ale to také selhalo a bylo to odmítnuto mnohokrát.


Také jsem vyfotil potvrzovací e-maily, že můj účet byl úspěšně ověřen.

Automaticky přeloženo:
MLucky
před 3 roky

Ahoj, pamatuji si, že jsme již měli podobný případ s VulkanVegas zde https://casino.guru/forum/casino-reviews-1/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

Jaký je tedy současný stav? Kontaktovali jste kasino a zeptali jste se jich, zda od vás ještě potřebují nějaké další dokumenty?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Ahoj


Ano několikrát.

Automaticky přeloženo:
MLucky
před 3 roky

A neodpověděli?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky
  • Odeslal jsem svůj komentář do kasina, žádná odpověď. Eitel. co jiného mohu dělat?
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Všechno jsem poslal, jak bude pokračovat moje VÝHRA VÝPLATY? Marný

Automaticky přeloženo:
E.Beccard
před 3 roky

Kdy jsi to poslal? Pravděpodobně potřebují nějaký čas na ověření dokumentů před zpracováním výběru. Zpracování kasina obvykle trvá přibližně 2 dny, ale během prázdnin to může trvat ještě déle.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Stále ode mě potřebujete dokumenty? Průkaz totožnosti s kartou Visa

Adresa a adresa? Eitel

Automaticky přeloženo:
E.Beccard
před 3 roky

Dokumenty od vás? Proč bych od vás potřeboval dokumenty? Vidím, že máte 2 schválené stížnosti, takže pokud jde o tyto stížnosti, musíte odpovědět přímo v sekci stížností. Odkazy na vaše otevřené stížnosti najdete ve svém e-mailu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, mám stejný problém. Je to asi 1 500 EUR, které byly požadovány k zaplacení od 19. prosince a dodnes nejsou žádné peníze. ID transakce 2c785e2e-32fe-42ad-9046-1dad02c6e209

Automaticky přeloženo:
Eggi77
před 3 měsíci

Dobrý den, je něco nového s vaším odstoupením? Nový rok, nové šance, doufám.

Je skvělé, že znáte ID transakce. Použil bych to, abych se zeptal vaší banky na stav výplaty. Mohlo by nám to přinést přehled.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, bohužel zatím nic nového. Šťastný nový rok všem! s pozdravem

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky