Anonymized913
před 6 měsíci
Převzato z Googlu – Stávající účty mohou být uzavřeny a žádosti o nové účty mohou být kvůli markeru zamítnuty.
Taken from Google - Existing accounts may be closed, and new account applications may be rejected due to the marker.
Pokud získáte CIFA, mohli by vám uzavřít běžné bankovní účty, které máte otevřené?
if you get a CIFA could they close current bank accounts that you have open??
Vidíš výše, přesně tohle říkal Google. Ne, že by mi do toho něco bylo, ale měl jsi už spoustu chargebacků?
Udělal jsem asi 20 na Chase, stále je to otevřené, ale hádám, že to zavřou.
Pak 25 (zboží nebylo přijato) na Barclays a dalších 10 za stížnosti (neplatná data 12.7 atd.)
na stížnosti a teprve poté mi zrušili účet z důvodu porušení podmínek a zjištění, že jsem hrál hazardní hry s kreditní kartou.
Řekl bych, že při prvním uzavření by to mohlo být v pořádku, ale pokud teď provádíte jen několik chargebacků a vaše obchody jsou uzavřeny, může být na trhu CIFAS.
See above that was just what Google said. Not that it’s any of my business but have you had loads of chargebacks?
I have done probably 20 on Chase still open but I’m guessing will close.
Then 25 (goods not received) on Barclays with another 10 at complaints (invalid data 12.7 etc)
at complaints and only then did they close my account due to breaching terms and noting gambling with a credit card.
I would say first closure you may be ok but if you are only now doing a few chargebacks and getting closed a CIFAS market may be on.
Možná se děje, že se několikrát pokoušíte o zpětnou platbu, banky si myslí, že je to neobvyklé, a pak provedou kontrolu na podvod – bot sice říká, že se to děje, ale uzavření 3 účtů je varovný signál a rozhodně stojí za to si nechat provést SAR v CIFAS, abyste viděli, co se stane.
Banky se o markerech CIFAS dozví, když jsou členy CIFAS, a provádějí kontroly v Národní databázi podvodů CIFAS. Tyto markery do databáze umisťují členské organizace, pokud mají podezření na podvodnou činnost nebo nepřijatelné riziko spojené s klientem. Když členská banka provede kontrolu, marker se objeví, což může vést k dalšímu prověřování nebo dokonce k zamítnutí žádosti.
Zde je podrobnější vysvětlení:
CIFAS je databáze:
CIFAS (Credit Industry Fraud Avoidance System) je nezisková organizace, která spravuje databázi podvodné činnosti a rizikových informací souvisejících s finančními službami.
Značky jsou varování:
Značky CIFAS slouží jako varování pro ostatní členské organizace před potenciálními riziky spojenými se zákazníkem.
Banky jsou členy:
Mnoho bank a finančních institucí je členy CIFAS a databázi využívá k posouzení rizika nových zákazníků nebo při zpracování žádostí o finanční produkty.
Jak banky kontrolují:
Když člen banky potřebuje posoudit riziko zákazníka, provede kontrolu v databázi CIFAS.
Viditelnost značky:
Pokud je přítomna značka, bude pro banku viditelná, což může vést k dalšímu prošetření nebo zamítnutí žádosti.
Ne ve všech úvěrových zprávách:
Značky CIFAS se obvykle nezobrazují ve standardních úvěrových zprávách generovaných agenturami jako Experian nebo Equifax.
Značky obětí se liší:
Některé značky CIFAS, například ty, které se týkají toho, že jste se stali obětí vydávání se za jinou osobu, se zobrazují v úvěrových zprávách a zůstávají po dobu 13 měsíců.
Zpochybnění markeru:
Pokud se domníváte, že značka CIFAS byla umístěna nesprávně, můžete ji napadnout podáním žádosti o přístup k údajům (DSAR) společnosti CIFAS, abyste se seznámili s podrobnostmi značky a následně případně napadli finanční instituci, která ji umístila.
What may be happening is you try and chargeback multiple times, banks think this is unsual then run a fraud check - bot saying it is happening but 3 accounts being shut is a red flag and definitely worth getting a SAR in CIFAS to see what comes back.
Banks become aware of CIFAS markers when they are a member of CIFAS and conduct checks against the CIFAS National Fraud Database. These markers are placed on the database by member organizations when they suspect fraudulent activity or an unacceptable risk associated with a customer. When a bank member runs a check, the marker will appear, potentially leading to further scrutiny or even the rejection of an application.
Here's a more detailed explanation:
CIFAS is a database:
CIFAS (Credit Industry Fraud Avoidance System) is a not-for-profit organization that maintains a database of fraudulent activity and risk information related to financial services.
Markers are warnings:
CIFAS markers act as warnings to other member organizations about potential risks associated with a customer.
Banks are members:
Many banks and financial institutions are members of CIFAS and use the database to assess the risk of new customers or when processing applications for financial products.
How banks check:
When a bank member needs to assess the risk of a customer, they will run a check against the CIFAS database.
Marker visibility:
If a marker is present, it will be visible to the bank, potentially triggering further investigation or rejection of the application.
Not on all credit reports:
CIFAS markers are not typically displayed on standard credit reports generated by agencies like Experian or Equifax.
Victim markers are different:
Some CIFAS markers, like those related to being a victim of impersonation, are displayed on credit reports and remain for a period of 13 months.
Challenging a marker:
If you believe a CIFAS marker has been incorrectly applied, you can challenge it by submitting a Data Subject Access Request (DSAR) to CIFAS to understand the details of the marker and then potentially challenge the financial institution that placed it.
Ahoj, dostal jsem reakci od
Glfi. Chtějí průkaz totožnosti 😂😂
Co jsi udělal/a? Nezdá se mi to důvěryhodné.
Hi, I got a reaction from
Glfi. They want an ID 😂😂
What did you do? it does not seem trustfull
Z jaké e-mailové adresy vás kontaktovali?
What email address did they contact you from?
ano, psal jsem na ten mail, ale odpověděli z jiného.
Musel jsi je poslat?
něco?
Provedli vrácení peněz?
yes I wrote to that mail, but they answered from a different one.
Did you have to send them
something?
Did they made a refund?
Že o těchto transakcích nevím a že chci vrácení peněz
That I do not know these transactions and that I want a refund
Jime, podařilo se ti se Starlingem něco dokázat?
Jim did you get anywhere with starling?
Konečně, po týdnech dohadování a uzavření mého účtu, se Monzo dohodlo, že Terrversovi podá námitku proti 20 transakcím. Možná to stále nebude úspěšné, ale po tom množství času, které jsem s nimi musel strávit hádkami, podáváním samostatných námitek a poskytováním důkazů, se to zdá jako výhra.
Finally after weeks of back and forth, and having my account closed, Monzo have agreed to dispute 20 transactions to Terrvers. Still might not be successful, but feels like a win after the amount of time I’ve had to spend arguing with them, submitting separate disputes, and providing evidence.
To je můj starý účet, co jsi chtěl přes něj poslat?
That’s my old account what did you want sending through?
Zboží nebylo přijato nebo byl chybný MCC?
Goods not received or incorrect MCC?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.