Koho se snažíš přesvědčit – mě, nebo sebe? Rychle smazat, smazat, smazat!
Who are you trying to convince – me or yourself? Quickly delete delete delete!
Je to banka TSB, už provedli několik chargebacků bez sporu, jen u menších částek u různých obchodníků. ZYPH, musím se pokusit získat pár tisíc zpět.
its TSB bank, they’ve already done multiple chargebacks without dispute only for smaller amounts with different merchants. ZYPH I’ve got a couple of grand to try get back.
Zboží obvykle nedostanete, když okopírujete doklady, které Mastercard vyžaduje, a poté bance zašlete e-mail s jasným sdělením, že podle FOS nemohou odmítnout vrácení platby atd. Pokud máte potíže, dejte mi vědět, já to, co jsem poslal Chase, zmažu a odešlo se to okamžitě.
What tends to work goods not received is copying what evidence Mastercard require then emailing the bank clearly stating that they cannot deny chargeback etc according to FOS. If you are struggling let me know I will bang what I sent to Chase and it sent immediately
Přečetl jsem si to nesprávně. ZPDG je digitální zboží, takže digitální umění/poukazy atd.
ZYPH je školní vzdělávání - nákupní kódy pro stažení obchodních kurzů atd.
I have read this incorrect ZPDG is digital goods so digital art/vouchers etc
ZYPH is schools education - purchase codes to download trading courses etc
Už jsem poslal do banky digitální zboží, tak co jim mám teď říct, když jsem zase poslal špatnou věc haha
I have already sent to my bank it’s digital goods so what should I say to them now that I’ve sent the incorrect thing again haha
Haha, ne, prostě to nechte být. Pokud se s tím někdo zpochybní, je to digitální zboží, ne? Na mém výpisu z Barclaycardu se píše, že škola/online vzdělávání je formulace poněkud irelevantní, že? Pokud se vrátí, můžete říct, že je to digitální online kurz.
Haha no just leave it, if challenged it is digital goods ain’t it, says on my barclaycard statement school/online education the wording is somewhat irrelevant isn’t it, if they come back you can say it’s a digital online course
Revolut mi odmítl 2 chargebacky u dvou obchodníků, kteří prodávají skiny. Poslal jsem formální stížnost a dnes mi odpověděli, že jejich odmítnutí je v souladu se zákony Mastercard a že se můžu obrátit na FOS. Je mi to k smíchu, protože ti dva obchodníci, Goldveils a G2G Global Transact, jsou zde často zmiňováni a mnoho z nich to bez problémů reklamovalo. Určitě se obrátím na FOS.
Revolut refused me 2 chargebacks with two merchants that sell skins, I sent the formal complaint and today they replied that their refusal is in line with Mastercard laws, and that I can contact the FOS. It makes me laugh because the two merchants, goldveils and g2g global transact are often mentioned here and many have raised without problems. I will definitely contact the FOS
A me Revolut ha rifiutato 2 storni di addebito con due esercenti che vendono skin, ho inviato il reclamo formale ed oggi mi hanno risposto che il loro rifiuto è in linea con le leggi Mastercard, e che posso rivolgermi al FOS. mi fa ridere perché i due commercianti, goldveils e g2g global transact sono spesso nominati qui e molti hanno sollevato senza problemi. Mi rivolgerò sicuramente al fos
Byli jste moc ochotní, mohli byste mi prosím říct, co jste uvedli jako neobdržené zboží nebo službu? Přemýšlela jsem o slevových kódech, jejichž znění přináší péči o tělo, takže pokud mi můžete poradit, co mám uvést, byla bych vděčná.
You have been too helpful, can you just tell me what you put as a good or service not received? I was thinking about coupon codes, the wording brings body care so if you can advise me what to put I would be grateful
Sei stato fin troppo disponibile, puoi dirmi solo cosa hai messo come bene o servizio non ricevuto? Io stavo pensando a codici coupon, la dicitura porta cura del corpo quindi se puoi consigliarmi cosa mettere te ne sarei grato
Tohle jsem poslal Chaseovi, ignoruj obchodníky, nechtějí se obtěžovat je odstranit. Odmítali, ale hned po tomhle to udělali.
Všechny tyto byly přidány do chatu, ale pro snazší je znovu uvádíme:
Společnost Mastercard očekává, že se pokusím o vyřešení situace s obchodníkem a popisem zboží. Vezměte prosím na vědomí, že částka odepsaná z mého účtu je dostatečná k provedení transakce.
Epine marketsphere - software/kódy pro software, podmínky již odeslány. Viz e-mail s podmínkami, který se vrací. Několik pokusů o vyřešení s nimi a Yobe Investments, tyto společnosti jsou propojené, protože když jsem zadal druhou objednávku na Epine, objevily se transakce. Opět několik e-mailů s uvedením, co bylo zakoupeno. Nic jsem nedostal.
Cryptoplaza - odeslány slevové kódy na digitální umění, obchodní podmínky s uvedením kontaktu pro vrácení peněz, ale nikdy nic nebylo doručeno, produkty se nyní liší/odstraněny z obou webových stránek, které používají. E-mailová adresa na webových stránkách se vrací.
Trndbm - na tyto stránky odkazovalo několik stránek, e-mailové kódy na produkty lázeňské/tělové péče, nic jsem nedostal. Zkoušel jsem to e-mailem a telefonicky, telefonicky mi neřekl, že s tím mám co do činění, podmínky uvádějí kontakt a vrácení peněz, ale opět žádná odpověď.
Další poznámky - V posledních několika měsících se mi zhroutily obrazovky, problém s kartou nebo problém s telefonním připojením, což se na několika místech zobrazovalo jako problém. Faktem zůstává, že jsem nic neobdržel a spadá to přímo pod podmínky Mastercard. FOS dokonce uvádí, že pokud by chargeback měl dobrou šanci na úspěch, měl by být zvýšen, jinak by banka byla odpovědná za náklady, v tomto případě více než 950 liber. Myslel jsem si, že banka s mými důkazy a skutečností, že podmínky byly splněny, by vám skutečně pomohla. Také je třeba poznamenat, že obchodník pravděpodobně zareaguje, pokud by zboží bylo odesláno a přijato (nebylo), ale v současné době jsem jediný, kdo je na tom, já.
Další problémy - neustálé vypínaní se z živého chatu, ignorování těžkostí, tyto peníze se mi musí vrátit.
Četné pokyny FOS k případům, které by banky měly neprodleně vznést, pokud jsou splněna pravidla systému, jsou v mém případě, má to šanci na úspěch a jako státní obchodník FOS může buď přijmout, nebo napadnout. FOS rovněž uvádí, že není na bance, aby rozhodovala o výsledku, protože může zajít až tak daleko, jak je potřeba, prostřednictvím arbitráže.
Takže chápete mé obavy, že to nezpracováváte včas.
Náprava - Námitky uplatněné bez odkladu s ohledem na výše uvedené a všechny další informace, dočasné vrácení peněz z důvodu zpoždění, kompenzace 100 GBP za finanční a materiální nepříjemnosti.
Here is what I sent to Chase ignore the merchants can’t be bothered to remove them. They were refusing but then did it straight after this.
All these were added to chat but for ease listing again:
Mastercard would expect attempts from me to resolve with merchant and the description of goods, please note the fact the money left my account is enough for Mastercard that a transaction was placed.
Epine marketsphere - software/codes for software, terms already sent. See email on the terms bounces back. Multiple attempts to resolve with them and Yobe investments, these companies are linked as when I placed the second order on Epine these came up on transactions. Again multiple emails and showing what was purchased. Nothing received.
Cryptoplaza - voucher codes for digital art, terms and conditions sent that say contact for refund but nothing was ever received, products now different/removed from both websites they use. Email address on website bounces back.
Trndbm - multiple sites linked to these, email codes for Spa/body care items, nothing received. Chased via email and phone number, phone said nothing to do with them, terms state contact and refund but again no response.
Other notes - Screens crashing over the last few months card issue or phone connection issue showed the screen on a few. Fact remains nothing received and falls right under Mastercard terms, FOS even state that if the chargeback would be have a good chance of succeeding they should be raised or bank will be liable for the costs in this instance more than £950, would have thought bank with my evidence and the fact terms hit you would actually assist. Also noting the merchant is likely to respond if the goods were sent and received (they were not) but currently the only one at a loss is me.
Other issues - constant cutting off from live chat, ignoring of hardship this money needs to come back to me.
Numerous FOS guidance on cases that banks would be expected to raise without delay if scheme rules are satisfied they are on mine, it has a chance of succeeding and as FOS state merchant can either accept or challenge. FOS also state not up to the bank to decide on the outcome as it can go as far as required via arbitration.
So you can see my concerns that you are not processing in a timely manner.
Putting it right - Disputes raised without delay considering the above and all other information, temporary refund due to the delays, compensation of £100 for financial and material inconvenience.
Odpověděl jsem, ale bylo to označeno k přezkoumání.
I have responded but it’s been flagged for review.
No, i přes veškerou skvělou pomoc na tomto fóru, myslím, že se s tím asi vzdám...
S Monzo Bank se prostě nedá jednat a prostě odmítají pomoci. Podal jsem na ně dvě stížnosti u FOS, ale nic to nezmění. Napsal jsem na TP dlouhou, negativní recenzi s jednou hvězdičkou o Monzu a jsem jeden z mála, kdo od nich na samotném TP nedostal žádnou odpověď. Neměli žádnou obhajobu a pravděpodobně proto se o to ani nepokusili.
Každopádně se snažte být k sobě milí (někteří z vás), ale hlavně hodně štěstí všem, kteří pokračují ve svém hledání. Upřímně doufám, že se vám všem to podaří.
Budu se dívat dál, ale už jsem ztratil chuť se snažit získat zpět svých 4 tisíc liber...
Well, despite all the wonderful assistance on this forum, I think I'm probably going to give up trying...
Monzo Bank are just impossible to deal with and they just refuse to help. I have opened two separate complaints with the FOS about them but it's not going to make any difference. For what it's worth, I wrote a long, negative, 1-star review on TP about Monzo, and I am one of the few not to have received a reply from them on TP itself. They had no defense and it's probably why they didn't try.
Anyway, try to be nice to each other (some of you) but mostly, good luck to everyone who continue on their quest. I genuinely hope you all succeed.
I'll keep watching but I've lost the will in trying to claim my £4k back...
Neobdrželi jste zboží nebo jste hrál hazardní hry? Dejte mi zprávu, myslím, že vám s reklamací můžu pomoct. Mám spoustu úspor pro VISA a Mastercard, což se zdá, že fungovalo i u jiných.
You gone goods not received or gambling? Give me a message I think I can potentially help on the complaint, I have lots saved for VISA and Mastercard that seems to have worked for others
Dala bych to přímo sem, ale některé věci jsou z dokumentů Word a snímků obrazovky, takže by jich bylo obrovské množství. Všechno, co můžu poslat přímo komukoli, budu potřebovat, jsou to jen informace získané za určitou dobu.
I would put directly in here but some stuff is word document and screenshots so would just be huge amount. Anything I can send directly to anyone I will it’s just information obtained over a period of time
Díky, Jimbe, jak tě můžu kontaktovat? Také mám za ta léta nějaké zkušenosti a rád se s tebou o cokoli podělím, pokud budu moct.
Vaše odpověď, která je v procesu kontroly, ještě nebyla zveřejněna, počkám si. Máte nějaké zprávy ze sc wardex?
Lidi, nikdy nepřestávejte opakovat začátečníkům: cesta za neobdrženým zbožím nebo službami je snazší než cesta za hazardem.
Thanks Jimb, how do I contact you? I also have some experience gained over the years and am happy to share with you anything, if I can.
your answer under review has not been published yet, i will wait. Any news from sc wardex?
Guys, never stop saying it, for the newbies: the road of goods or services not received is easier than the road of gambling.
Grazie Jimb, come faccio a contattarti? Io anche ormai ho qualche esperienza maturata in questi anni e sono felice di condividere con voi qualsiasi cosa, se posso.
la tua risposta in fase di revisione non è ancora stata pubblicata, aspetterò. Avete notizie di sc wardex?
ragazzi non smetterlo mai di dirlo, per i novizi: la strada beni o servizi non ricevuti è più facile della strada gioco d azzardo.
Nemám je. Na požádání jsem uvedl/a svou e-mailovou adresu pro stížnosti Chase, kterou jsem smazal/a, pokud jste ji zapomněli, stačí si je znovu vyžádat.
Můžu vám poslat e-mailem žádost o vrácení platby kartou VISA.
Znění stížnosti na hazardní hry u Mastercard
Reklamace ohledně neobdržení zboží s kartou Mastercard
Formulace pro nepřijaté zboží od VISA
I have not got them. I listed my Chase complaint email address on request have deleted if you missed just request again
I can email you the VISA chargeback
Wording for a Mastercard gambling complaint
Mastercard goods not received conplaint
VISA goods not received wording
Moje jsou teď všechny rozpracované, možná mám jednu drobnou stížnost na Barclays, aby se mi něco zvýšilo, ale oni to udělají.
Rád pomůžu komukoli, ale musím zdůraznit, že hlavní části jsou vhodné pro všechny, ale nekopírujte je slepě, protože některé jsou specifické pro mě s ohledem na okolnosti, předchozí stížnosti atd.
Mine are all in progress now may have one minor complaint to Barclays to get some raised but they will do.
I am happy to assist anyone but I must stress the main parts are suitable for all but don’t blindly copy as some are specific to me around circumstances, previous complaints etc.
Odesláno - Rád se o to podělím s ostatními, pokud to pomůže jen jednomu člověku, budu rád.
Sent - I am more than happy to share with others, if it helps only one person I would be happy
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.