DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 780)

3 693 512 zobrazení 19 953 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...779 780 781...1 095
Přidat příspěvek
Anonymized881
před 6 měsíci

100% kamarád

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 6 měsíci

Koho se snažíš přesvědčit – mě, nebo sebe? Rychle smazat, smazat, smazat!

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před 6 měsíci

Je to banka TSB, už provedli několik chargebacků bez sporu, jen u menších částek u různých obchodníků. ZYPH, musím se pokusit získat pár tisíc zpět.

Automaticky přeloženo:
lewis57
před 6 měsíci

Zboží obvykle nedostanete, když okopírujete doklady, které Mastercard vyžaduje, a poté bance zašlete e-mail s jasným sdělením, že podle FOS nemohou odmítnout vrácení platby atd. Pokud máte potíže, dejte mi vědět, já to, co jsem poslal Chase, zmažu a odešlo se to okamžitě.

Automaticky přeloženo:
lewis57
před 6 měsíci

Přečetl jsem si to nesprávně. ZPDG je digitální zboží, takže digitální umění/poukazy atd.

ZYPH je školní vzdělávání - nákupní kódy pro stažení obchodních kurzů atd.

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před 6 měsíci

Už jsem poslal do banky digitální zboží, tak co jim mám teď říct, když jsem zase poslal špatnou věc haha

Automaticky přeloženo:
lewis57
před 6 měsíci

Haha, ne, prostě to nechte být. Pokud se s tím někdo zpochybní, je to digitální zboží, ne? Na mém výpisu z Barclaycardu se píše, že škola/online vzdělávání je formulace poněkud irelevantní, že? Pokud se vrátí, můžete říct, že je to digitální online kurz.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Revolut mi odmítl 2 chargebacky u dvou obchodníků, kteří prodávají skiny. Poslal jsem formální stížnost a dnes mi odpověděli, že jejich odmítnutí je v souladu se zákony Mastercard a že se můžu obrátit na FOS. Je mi to k smíchu, protože ti dva obchodníci, Goldveils a G2G Global Transact, jsou zde často zmiňováni a mnoho z nich to bez problémů reklamovalo. Určitě se obrátím na FOS.

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před 6 měsíci

Byli jste moc ochotní, mohli byste mi prosím říct, co jste uvedli jako neobdržené zboží nebo službu? Přemýšlela jsem o slevových kódech, jejichž znění přináší péči o tělo, takže pokud mi můžete poradit, co mám uvést, byla bych vděčná.

Automaticky přeloženo:
daradda
před 6 měsíci

Tohle jsem poslal Chaseovi, ignoruj ​​obchodníky, nechtějí se obtěžovat je odstranit. Odmítali, ale hned po tomhle to udělali.

Všechny tyto byly přidány do chatu, ale pro snazší je znovu uvádíme:

Společnost Mastercard očekává, že se pokusím o vyřešení situace s obchodníkem a popisem zboží. Vezměte prosím na vědomí, že částka odepsaná z mého účtu je dostatečná k provedení transakce.

Epine marketsphere - software/kódy pro software, podmínky již odeslány. Viz e-mail s podmínkami, který se vrací. Několik pokusů o vyřešení s nimi a Yobe Investments, tyto společnosti jsou propojené, protože když jsem zadal druhou objednávku na Epine, objevily se transakce. Opět několik e-mailů s uvedením, co bylo zakoupeno. Nic jsem nedostal.

Cryptoplaza - odeslány slevové kódy na digitální umění, obchodní podmínky s uvedením kontaktu pro vrácení peněz, ale nikdy nic nebylo doručeno, produkty se nyní liší/odstraněny z obou webových stránek, které používají. E-mailová adresa na webových stránkách se vrací.

Trndbm - na tyto stránky odkazovalo několik stránek, e-mailové kódy na produkty lázeňské/tělové péče, nic jsem nedostal. Zkoušel jsem to e-mailem a telefonicky, telefonicky mi neřekl, že s tím mám co do činění, podmínky uvádějí kontakt a vrácení peněz, ale opět žádná odpověď.

Další poznámky - V posledních několika měsících se mi zhroutily obrazovky, problém s kartou nebo problém s telefonním připojením, což se na několika místech zobrazovalo jako problém. Faktem zůstává, že jsem nic neobdržel a spadá to přímo pod podmínky Mastercard. FOS dokonce uvádí, že pokud by chargeback měl dobrou šanci na úspěch, měl by být zvýšen, jinak by banka byla odpovědná za náklady, v tomto případě více než 950 liber. Myslel jsem si, že banka s mými důkazy a skutečností, že podmínky byly splněny, by vám skutečně pomohla. Také je třeba poznamenat, že obchodník pravděpodobně zareaguje, pokud by zboží bylo odesláno a přijato (nebylo), ale v současné době jsem jediný, kdo je na tom, já.

Další problémy - neustálé vypínaní se z živého chatu, ignorování těžkostí, tyto peníze se mi musí vrátit.

Četné pokyny FOS k případům, které by banky měly neprodleně vznést, pokud jsou splněna pravidla systému, jsou v mém případě, má to šanci na úspěch a jako státní obchodník FOS může buď přijmout, nebo napadnout. FOS rovněž uvádí, že není na bance, aby rozhodovala o výsledku, protože může zajít až tak daleko, jak je potřeba, prostřednictvím arbitráže.

Takže chápete mé obavy, že to nezpracováváte včas.



Náprava - Námitky uplatněné bez odkladu s ohledem na výše uvedené a všechny další informace, dočasné vrácení peněz z důvodu zpoždění, kompenzace 100 GBP za finanční a materiální nepříjemnosti.



Automaticky přeloženo:
daradda
před 6 měsíci

Odpověděl jsem, ale bylo to označeno k přezkoumání.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

No, i přes veškerou skvělou pomoc na tomto fóru, myslím, že se s tím asi vzdám...

S Monzo Bank se prostě nedá jednat a prostě odmítají pomoci. Podal jsem na ně dvě stížnosti u FOS, ale nic to nezmění. Napsal jsem na TP dlouhou, negativní recenzi s jednou hvězdičkou o Monzu a jsem jeden z mála, kdo od nich na samotném TP nedostal žádnou odpověď. Neměli žádnou obhajobu a pravděpodobně proto se o to ani nepokusili.

Každopádně se snažte být k sobě milí (někteří z vás), ale hlavně hodně štěstí všem, kteří pokračují ve svém hledání. Upřímně doufám, že se vám všem to podaří.

Budu se dívat dál, ale už jsem ztratil chuť se snažit získat zpět svých 4 tisíc liber...

Automaticky přeloženo:
PH101
před 6 měsíci

Neobdrželi jste zboží nebo jste hrál hazardní hry? Dejte mi zprávu, myslím, že vám s reklamací můžu pomoct. Mám spoustu úspor pro VISA a Mastercard, což se zdá, že fungovalo i u jiných.

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před 6 měsíci

Dala bych to přímo sem, ale některé věci jsou z dokumentů Word a snímků obrazovky, takže by jich bylo obrovské množství. Všechno, co můžu poslat přímo komukoli, budu potřebovat, jsou to jen informace získané za určitou dobu.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Díky, Jimbe, jak tě můžu kontaktovat? Také mám za ta léta nějaké zkušenosti a rád se s tebou o cokoli podělím, pokud budu moct.

Vaše odpověď, která je v procesu kontroly, ještě nebyla zveřejněna, počkám si. Máte nějaké zprávy ze sc wardex?

Lidi, nikdy nepřestávejte opakovat začátečníkům: cesta za neobdrženým zbožím nebo službami je snazší než cesta za hazardem.

Automaticky přeloženo:
daradda
před 6 měsíci

Nemám je. Na požádání jsem uvedl/a svou e-mailovou adresu pro stížnosti Chase, kterou jsem smazal/a, pokud jste ji zapomněli, stačí si je znovu vyžádat.


Můžu vám poslat e-mailem žádost o vrácení platby kartou VISA.

Znění stížnosti na hazardní hry u Mastercard

Reklamace ohledně neobdržení zboží s kartou Mastercard

Formulace pro nepřijaté zboží od VISA

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před 6 měsíci

Moje jsou teď všechny rozpracované, možná mám jednu drobnou stížnost na Barclays, aby se mi něco zvýšilo, ale oni to udělají.

Rád pomůžu komukoli, ale musím zdůraznit, že hlavní části jsou vhodné pro všechny, ale nekopírujte je slepě, protože některé jsou specifické pro mě s ohledem na okolnosti, předchozí stížnosti atd.

Automaticky přeloženo:
daradda příspěvek smazal/a
před 6 měsíci

Rozumím, kámo.

Automaticky přeloženo:
daradda
před 6 měsíci

Odesláno - Rád se o to podělím s ostatními, pokud to pomůže jen jednomu člověku, budu rád.

Automaticky přeloženo:
1...779 780 781...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.