FórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 3 roky od Jonas23111
|
102481 zobrazení 460 odpovědí |
|
1...5 6 7...24
před 2 roky

Pomoci vulkan vegas havent vyplatil mých 900 eur, teď to bylo jedenáct dní bez peněz? Co dělat? 🥲

Automaticky přeloženo:
Anette
před 2 roky

Ahoj,

mohu prosím vědět, zda byl váš účet plně ověřen? Je to důležitá otázka.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Jeho plně ověřeno! Mám na to e-mail! Datum 24/7

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

DOBRÉ RÁNO ,


Už dva dny se snažím ověřit účet, nikdo mi neodpovídá, mám už zrušený výběr 1000 eur a v chatu píšou, že jsem to byl já.. nic jsem však nezrušil, málokdo odpovědi a mnoho potíží při vyřizování záležitostí, pro zálohu není problém!! každopádně je nemožné pokračovat v tomto domě

Automaticky přeloženo:
DAVID88
před 2 roky

Ahoj,

je nějaká šance, že jsi vzal nějaký bonus? Protože někdy může výběr zrušit.

V každém případě, protože laskavě spolupracujete a buďte trpěliví, KYC je klíčovou součástí ověření účtu a musíte jej úspěšně projít, abyste si mohli vybrat své výhry .

Kasinu mohou v tuto chvíli chybět někteří zaměstnanci nebo může být jednoduše přetíženo.

Dejte tomu ještě pár dní.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Byly to dny, kdy jsme se snažili odstoupit a nikdy to nefunguje.

Ale v době, kdy jdete uložit, okamžitě schválí.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jeho plně ověřeno! Mám na to e-mail! Datum 24/7

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Zkontroloval jsem vaši stížnost , jen abych zjistil, že stále čekáte. 🙁

Obdrželi jste tyto 2 x 200 €, jak Casino potvrdilo?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Byly to dny, kdy jsme se snažili odstoupit a nikdy to nefunguje.

Ale v době, kdy jdete uložit, okamžitě schválí.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

takže nemůžete podat odstoupení, nebo čekáte na pokračování odstoupení, prosím?

Byl váš účet plně ověřen?

Rozdíl mezi vkladem a výběrem spočívá konkrétně v ověření. Když provádíte vklad, obvykle není potřeba ověření, ale v okamžiku, kdy odešlete výběr, obvykle musíte nejprve ověřit váš účet.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Můj účet prošel ověřením a výběr je stále neúplný

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dnes už 19 dní čekám na svých 900 euro!!!😞😞😞😞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Stále čekám na svých 900 euro, ostatní peníze, které jsem dostal!

Automaticky přeloženo:
Anette
před 2 roky

Ahoj,

Doufal jsem, že jste již obdrželi všechny prostředky 🙁.

Je mi líto, že ne.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nyní po 20 dnech jsem dostal své peníze Díky za všechno ❤️

Automaticky přeloženo:
Anette
před 2 roky

To je ta nejlepší zpráva! Děkujeme za tuto milou aktualizaci, přeposlali jsme ji Kristině.

Pokud potřebujete nějaké čerstvé tipy na oblíbená kasina hráčů, navštivte naši soutěž 😉




Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ještě jednou děkuji❤️

Automaticky přeloženo:
Anette
před 2 roky

Nemáš zač. Rád bych věřil, že to byla vaše poslední špatná zkušenost s jakýmkoli kasinem. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ale proč má toto nádherné a krásné kasino téměř 600 stížností a pouze jedna je nevyřešená? Navíc ten nevyřešený, vzhledem k číslu přesahujícímu 250 000 eur, jste uznali za vhodné jej zvládnout a uzavřít bez hráčského práva na odpověď a bez penalizace kasina za tak závažnou skutečnost. Ano, stačí dát „na počkání pro regulační orgán" a tak si umyjete ruce. Ale ze zvědavosti, kolik triků si od sponzorování kasin vezmete? Neříkejte, že je neberete, protože jim nikdo nevěří a je to tak zřejmé. Neztrácejte čas zasíláním stížností do vašich sponzorských kasin, pokud je bezdůvodně odmítnete.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Ahoj,

číslo je v tuto chvíli 484:

file

Vámi zmíněná stížnost je jediná nevyřízená, zjevně z toho důvodu, že ostatní byly vyřešeny nebo zamítnuty.

Vím, že cokoliv, co budu prezentovat, je z vaší strany odsouzeno k neúspěchu, ale i tak se vyjádřím 🙂

Tato konkrétní stížnost je nastavena jako „čekání na rozhodnutí regulátora" jednoduše proto, že:

"Právě jsem byl zástupcem kasina informován, že tento problém vyšetřuje úřad . Nemůžeme proto pokračovat v dalším vyšetřování ani navrhovat možná řešení, dokud neskončí. Prosím, informujte nás o výsledku jejich Nyní případ uzavřu jako ‚čekání na regulátora‘."

Nebylo to naším záměrem v okamžiku, kdy jsme tuto informaci získali, ale stalo se.

Nejsme oficiálním regulátorem, což znamená, že ustupujeme stranou, abychom nechali prověřit příslušný orgán.

Tohle není konec, čekáme.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

filefile

Ahoj . Mohu vědět, jak to může být? Je to stejné kasino s tak protichůdným hodnocením na vašem webu?

Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

filefile

Takže víte lépe

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...24
Jít na stránkuz 24 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky