Ahoj,
mohu prosím vědět, zda byl váš účet plně ověřen? Je to důležitá otázka.
Hello,
may I know whether your account has been fully verified, please? It's an important question.
Jeho plně ověřeno! Mám na to e-mail! Datum 24/7
Its fully verifired !!I have email on that! Dated 24/7
DOBRÉ RÁNO ,
Už dva dny se snažím ověřit účet, nikdo mi neodpovídá, mám už zrušený výběr 1000 eur a v chatu píšou, že jsem to byl já.. nic jsem však nezrušil, málokdo odpovědi a mnoho potíží při vyřizování záležitostí, pro zálohu není problém!! každopádně je nemožné pokračovat v tomto domě
GOOD MORNING ,
I've been trying to verify the account for two days, no one answers me, I have a withdrawal of 1000 euros that has already been canceled and in the chat they say it was me.. however I didn't cancel anything, few answers and many difficulties in dealing with matters, for deposit there is no problem !! anyway it is impossible to continue in this house
BOM DIA ,
estou a tentar verificar a conta ha dois dias ninguem me responde , tenho um levantamento de 1000 euros que ja foi cancelado e no chat dizem que foi eu .. no entanto eu nao cancelei nada , poucas respostas e muitas dificuldades em tratar os assuntos , para depositar nao existe qualquer problema !! enfim assim é impossivel continuar nesta casa
Ahoj,
je nějaká šance, že jsi vzal nějaký bonus? Protože někdy může výběr zrušit.
V každém případě, protože laskavě spolupracujete a buďte trpěliví, KYC je klíčovou součástí ověření účtu a musíte jej úspěšně projít, abyste si mohli vybrat své výhry .
Kasinu mohou v tuto chvíli chybět někteří zaměstnanci nebo může být jednoduše přetíženo.
Dejte tomu ještě pár dní.
Hello,
any chance that you took some bonus? Because sometimes it can cancel the withdrawal.
Anyway, as you kindly cooperate and be patient, the KYC is a crucial part of account verification and you have to pass it successfully in order to withdraw your winnings.
The casino may lack some employees at the moment or may simply be overwhelmed.
Give it a few more days.
Byly to dny, kdy jsme se snažili odstoupit a nikdy to nefunguje.
Ale v době, kdy jdete uložit, okamžitě schválí.
It's been days trying to make the withdrawal and it never works.
But at the time you go to deposit they approve immediately.
Já Tem Dias Tentando Realizar O Saque E Nunca Dá Certo.
Mas Na Hora Que Você Vai Depositar Eles Aprovam Imediatamente.
Byly to dny, kdy jsme se snažili odstoupit a nikdy to nefunguje.
Ale v době, kdy jdete uložit, okamžitě schválí.
It's been days trying to make the withdrawal and it never works.
But at the time you go to deposit they approve immediately.
Já Tem Dias Tentando Realizar O Saque E Nunca Dá Certo.
Mas Na Hora Que Você Vai Depositar Eles Aprovam Imediatamente.
Ahoj,
takže nemůžete podat odstoupení, nebo čekáte na pokračování odstoupení, prosím?
Byl váš účet plně ověřen?
Rozdíl mezi vkladem a výběrem spočívá konkrétně v ověření. Když provádíte vklad, obvykle není potřeba ověření, ale v okamžiku, kdy odešlete výběr, obvykle musíte nejprve ověřit váš účet.
Hello,
so you can't submit the withdrawal, or are waiting for the withdrawal to proceed, please?
Has your account been fully verified?
The difference between deposit and withdrawal lies specifically in the verification. When you deposit, there is usually no need for verification, but the moment you submit the withdrawal, normally, your account must be verified first.
Můj účet prošel ověřením a výběr je stále neúplný
My Account Has Passed Verification And The Withdrawal Is Still Incomplete
A Minha Conta Já Passou Pela Verificação E O Saque Continua Dando Incompleto
Dnes už 19 dní čekám na svých 900 euro!!!😞😞😞😞
I have been waiting for my 900 euro for 19 days now today !!!😞😞😞😞
Stále čekám na svých 900 euro, ostatní peníze, které jsem dostal!
Im still waiting for my 900 euro the other money i got!
Ahoj,
Doufal jsem, že jste již obdrželi všechny prostředky 🙁.
Je mi líto, že ne.
Hello,
I was hoping you've received all funds already 🙁.
I'm sorry you haven't.
To je ta nejlepší zpráva! Děkujeme za tuto milou aktualizaci, přeposlali jsme ji Kristině.
Pokud potřebujete nějaké čerstvé tipy na oblíbená kasina hráčů, navštivte naši soutěž 😉
That's the best news! Thank you for this kind update, forwarded it to Kristina.
If you need some fresh tips about player's favorite casinos, visit our competition 😉
Nemáš zač. Rád bych věřil, že to byla vaše poslední špatná zkušenost s jakýmkoli kasinem. 🤞
You're welcome. I'd like to belive that this was your last bad experience with any casino. 🤞
Ale proč má toto nádherné a krásné kasino téměř 600 stížností a pouze jedna je nevyřešená? Navíc ten nevyřešený, vzhledem k číslu přesahujícímu 250 000 eur, jste uznali za vhodné jej zvládnout a uzavřít bez hráčského práva na odpověď a bez penalizace kasina za tak závažnou skutečnost. Ano, stačí dát „na počkání pro regulační orgán" a tak si umyjete ruce. Ale ze zvědavosti, kolik triků si od sponzorování kasin vezmete? Neříkejte, že je neberete, protože jim nikdo nevěří a je to tak zřejmé. Neztrácejte čas zasíláním stížností do vašich sponzorských kasin, pokud je bezdůvodně odmítnete.
But why has this gorgeous and beautiful casino had nearly 600 complaints and only one is unsolved? Moreover, the unsolved one, given the figure exceeding 250,000 euros, you have seen fit to manage it and close it without the player's right to reply and without penalizing the casino for such a serious fact. Yes, just put "on hold for the regulatory body" and so you wash your hands. But out of curiosity, how many tricks do you take from sponsoring casinos? Don't say you don't take them because nobody believes them and it's so obvious. Don't waste people time sending complaints to your sponsoring casinos if you turn them down for no reason.
Ma come mai questo splendido e bellissimo casinò ha avuto quasi 600 reclami e soltanto uno risulta non risolto? Oltretutto quello non risolto data la cifra superiore a 250000 euro avete pensato bene di gestirlo e chiuderlo senza diritto di replica del giocatore e senza penalizzare il casinò per un fatto così grave. Già, basta mettere "in attesa dell'ente regolatore" e così ve ne lavate le mani. Ma per curiosità quante marchette prendete dai casinò sponsor? Non dite che non le prendete perché non ci crede nessuno ed è così lampante. Non fate perdere tempo alla gente ad inviare reclami ai vostri casinò sponsor se poi li rifiutate senza motivo.
Ahoj,
číslo je v tuto chvíli 484:
Vámi zmíněná stížnost je jediná nevyřízená, zjevně z toho důvodu, že ostatní byly vyřešeny nebo zamítnuty.
Vím, že cokoliv, co budu prezentovat, je z vaší strany odsouzeno k neúspěchu, ale i tak se vyjádřím 🙂
Tato konkrétní stížnost je nastavena jako „čekání na rozhodnutí regulátora" jednoduše proto, že:
"Právě jsem byl zástupcem kasina informován, že tento problém vyšetřuje úřad . Nemůžeme proto pokračovat v dalším vyšetřování ani navrhovat možná řešení, dokud neskončí. Prosím, informujte nás o výsledku jejich Nyní případ uzavřu jako ‚čekání na regulátora‘."
Nebylo to naším záměrem v okamžiku, kdy jsme tuto informaci získali, ale stalo se.
Nejsme oficiálním regulátorem, což znamená, že ustupujeme stranou, abychom nechali prověřit příslušný orgán.
Tohle není konec, čekáme.
Hello,
the number is 484 at the moment:
The complaint you mentioned is the only one unresolved, obviously because of the fact, that the others were solved or rejected.
I know that whatever I'm going to present is doomed to fail from your side, but I'm going to comment anyway 🙂
This specific complaint is set as "waiting for the decision of the regulator" simply because:
"I have just been informed by the casino representative that this issue is being investigated by the authority. Therefore, we’re not able to proceed with the further investigation or suggest possible solutions till they finish. Please, inform us about the outcome of their decision. I will now close the case as 'waiting for regulator'."
It was not our intention the moment we got this information, but it happened.
We are not an official regulator, meaning we step aside to let the proper authority investgate.
This is not the end, we're waiting.
Ahoj . Mohu vědět, jak to může být? Je to stejné kasino s tak protichůdným hodnocením na vašem webu?
Hello . May I know how this can be? Is it the same casino with such a conflicting rating on your site?
Здравствуйте . Могу я узнать как такое может быть? Одно и тоже казино , с таким противоречивым рейтингом у вас на сайте?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.