Dobrý den leksandro,
co se zase zdá být špatně? 😀
Hráč si vybral nesprávné vlákno, do kterého se přidal, a později podal stížnost. Proto jsem si uvědomil, že předchozí příspěvky „nepatřily" tomuto kasinu. Před podáním stížnosti jsem to nevěděl.
Co se zase děje?
Pokaždé, když hráč zmíní opožděnou platbu, zeptám se na stejné otázky ohledně KYC a tak dále. To jsou obecné otázky a platí pro každé kasino - dobré nebo špatné, řekl bych, je to docela zřejmé.
Skutečnost, že „ne každý výběr proběhne o několik hodin", platí také pro každé kasino, dobré i špatné, protože to může být vázáno na KYC nebo jiné okolnosti.
Kromě toho věřím, že jsem již vysvětlil, jak se ujistit, že zadáváte správnou webovou stránku kasina, takže to nebudu psát znovu. 🙂
Krásný den pro vás
Hello leksandr,
what seems to be wrong again? 😀
The player had picked up an incorrect thread to post in, and later he submitted the complaint. Hence I realized that the previous posts did not "belong" to this casino. I had not known before the complaint was submitted.
What's the matter again?
Every time player mentions delayed payment, I ask the same questions about the KYC and so on. Those are general questions and are valid for any casino - good or bad, it's pretty obvious, I'd say.
The fact that "not every withdrawal is proceeded by a couple of hours" is also valid for every casino, good or bad, because it may be bound to the KYC or other circumstances.
Furthermore, I believe that I already explained how to make sure you're entering the correct casino website to you, so I will not write it all again. 🙂
Fair day to you
Automaticky přeloženo: