FórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 3 roky od Jonas23111
|
101819 zobrazení 457 odpovědí |
|
1...6 7 8...23
leksandr
před 2 roky

Ahoj,

to vůbec není konflikt. Jedná se o dvě různá kasina, bohužel první falšuje stránky druhého :

První je VUL C AN VEGAS a druhý je VUL K AN VEGAS:

filefile

Bohužel, jak můžete vidět, v naší databázi jsou tuny kasin "Vulkan - Vulcan", někdy dokonce se stejnými logy.:

file


Pokud jste narazili na další takovou „kuriozitu", pravděpodobně se jedná o stejný druh fingování. 🙁

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, zajímalo by mě, jak rozlišit falešné od skutečného? Existuje nějaká funkce?

Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Ahoj.

Upřímně si myslím, že nejlepším způsobem, jak se těmto falešným stránkám vyhnout, je přijít sem a zkontrolovat si nejprve recenzi, pokud jste s výsledkem spokojeni, můžete do kasina vstoupit jednoduše kliknutím na jeho logo v sekci kasina, zatímco reputace je stále zachována. viditelné, což znamená, že se dostanete přímo na "správný" web.:

file


Řekl bych, že je to bezpečnější než vstup do kasina přes obecný výsledek vyhledávání v prohlížeči, protože zde není žádné hodnocení a adresa webu může být velmi podobná původní „dobré" stránce kasina. Člověk se může snadno splést, což je přesně účel, pokud vytvoříte falešně duplikovaný klon kasin.

Co myslíš?

Obecně si kasino vždy předem zkontrolujte a sledujte URL. Nic lepšího mě nenapadá. 🤔

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Myslím, že pokud existují dva weby s úplně stejnými názvy, pak je lepší se od obou držet dál

Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

To bych neřekl, hodnotili jsme oba weby, takže si musíte dát pozor, který jste si vybrali, toť vše.

Pokud do kasina vstoupíte pomocí klikacího loga umístěného na našich webových stránkách, můžete si být jisti reputací i v okamžiku, kdy na stránku vstoupíte.

Vždy máme v úmyslu zobrazit hodnocení, když je k dispozici přesměrování do kasina.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dostal už někdo ze stránky, mám 2500 realů na výběr a nic, jen kontrola účtu a dokumentů

Dostal to někdo a může pomoci jak to získat?

Automaticky přeloženo:
JASON50
před 2 roky

No, pojďme se na to podívat. Udržujte nás aktuální.

Jak dlouho kontrola trvá? Jaké dokumenty byly požadovány?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dostal už někdo ze stránky, mám 2500 realů na výběr a nic, jen kontrola účtu a dokumentů

Dostal to někdo a může pomoci jak to získat?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

jste si prosím jistý, že jste poskytli všechny dokumenty?

První ověření může být časově náročné a někteří hráči nedávno zaznamenali určité zpoždění, takže buďte trpěliví.

Automaticky přeloženo:
JASON50
před 2 roky

Ahoj,

Obávám se, že ne každý odběr proběhne o pár hodin. Bohužel jsem zkontroloval vaši stížnost, abych zjistil, že se jedná o falešný klon kasina Vulkan s reputací 0,0 z 10. Je mi líto, ale nevypadá to vůbec dobře.

Je to podvod, ne každý hráč dostane nakonec zaplaceno.

file


Přesunul jsem váš příspěvek do správného vlákna Vulcan Vegas .


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

"Obávám se, že ne každý výběr proběhne za několik hodin. Bohužel jsem zkontroloval vaši stížnost, abych zjistil, že se jedná o falešný klon kasina Vulkan s reputací 0,0 z 10. Je mi líto, ale je to tak." nevypadá vůbec dobře.

Je to podvod, ne každý hráč dostane nakonec zaplaceno."

Ahoj .

Připomíná mi to Good Cop a Bad Cop, nemyslíte? Stále nechápu, jak tato dvě kasina rozlišit. Asi to tak funguje, pokud jde o výplaty, můžete se proměnit ve špatné kasino.

Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Dobrý den leksandro,

co se zase zdá být špatně? 😀

Hráč si vybral nesprávné vlákno, do kterého se přidal, a později podal stížnost. Proto jsem si uvědomil, že předchozí příspěvky „nepatřily" tomuto kasinu. Před podáním stížnosti jsem to nevěděl.

Co se zase děje?

Pokaždé, když hráč zmíní opožděnou platbu, zeptám se na stejné otázky ohledně KYC a tak dále. To jsou obecné otázky a platí pro každé kasino - dobré nebo špatné, řekl bych, je to docela zřejmé.

Skutečnost, že „ne každý výběr proběhne o několik hodin", platí také pro každé kasino, dobré i špatné, protože to může být vázáno na KYC nebo jiné okolnosti.

Kromě toho věřím, že jsem již vysvětlil, jak se ujistit, že zadáváte správnou webovou stránku kasina, takže to nebudu psát znovu. 🙂

Krásný den pro vás

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ptáte se, co je špatně? Hráč napsal, že se zaregistroval pomocí odkazu, jsem si jistý, že si vybral kasino s dobrým hodnocením 9,1 a jsem si jistý, že se nikdo nezaregistruje, kde je hodnocení velmi špatné, a poté, co vyhrál, ukázalo se, že hraje ve špatném kasinu.

Zde je návod, jak to dopadá

Automaticky přeloženo:
leksandr
před 2 roky

Ahoj,

Věřím, že je to v tuto chvíli pouze váš názor. Osobně nemohu nic takového s jistotou tvrdit, protože hráč nezmínil, jak na stránku vstoupil a jaký odkaz použil.

Prosím, přečtěte si jeho předchozí příspěvky.

Bohužel ne každý hráč si vybere dobré stránky. Jak jsem již vysvětlil, někteří hráči jednoduše používají vyhledávání na webu k získání přístupu do kasin – žádná reputace se nezobrazuje.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Zaregistroval jsem se u Vulkanu a již jsem zaslal všechny dokumenty potřebné k ověření účtu. Už jsou to 3 dny a stále nic. To je normální?

dík

Automaticky přeloženo:
Jamesbizne18989999
před 2 roky

Ahoj

Řekl bych, že je to docela obvyklé. Představte si, že umožňujeme kasinům 14 celých dní na dokončení ověření a provedení výběru.

Jednou za pár dní bych však požádal o podporu. Jen ne častěji.

Dejte mi prosím vědět, jak to jde.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj pěkný den.

Budu aktualizovat situaci, abych zjistil, zda mohu dát komunitě dobré zprávy, které v tomto domě vzbudí větší důvěru.

Dík.

Automaticky přeloženo:
Jamesbizne18989999
před 2 roky

Požádali mě o další dokumenty jako výplatní pásku a další dokumenty k prokázání totožnosti.

Již jsem nahrál požadované dokumenty a čeká se na e-mail.


Také mě požádali, abych potvrdil v online chatu, kdy byly dokumenty načteny, už jsem to udělal.

Byli milí a řekli, že to přepošlou na oddělení.

Uvidíme, jak dlouho to všechno bude trvat. Zatím vše ok.


Informace budu aktualizovat.

Obejmout


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Jamesbizne18989999
před 2 roky

Zdravím a děkuji 🙂

Asi by z tebe byl dobrý reportér 👍

Zdá se tedy, že je vše v pořádku, zatím počkáme na další příspěvek.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Hoši, účet již byl ověřen a výběr jsem již provedl, byl neúplný a peníze zůstaly na účtu, ale už jsem mluvil na chatu a řekli, že je to normální. Dávejte pozor, abyste neutratili peníze, které se chystáme vybrat, jinak je výběr automaticky zrušen.

Podívejme se, jak dlouho trvá schválení objednávky a jak dlouho trvá, než se dostanu na můj účet.

budu aktualizovat.


Obejmout

Automaticky přeloženo:
Jamesbizne18989999
před 2 roky

Dobře, není to tak hladké, ale stát se to může.

Je hezké, že vás kasino varovalo. Dejte mi vědět, až bude podán další výběr. 🤞

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...23
Jít na stránkuz 23 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky