FórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od Jonas23111
|
101678 zobrazení 457 odpovědí |
|
1...3 4 5...23
djidja83
před 2 roky

To je na hovno. Chci říct, stát se to může. Chybu může udělat každý, ale pokud se to děje pravidelně, tak je to opravdu neprofesionální.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

stává se to mnohokrát, ale pouze naposledy dvakrát jsem pořídil snímky obrazovky, protože se to děje systematicky.

Automaticky přeloženo:
djidja83
před 2 roky

To je důvod, proč mě tak zajímalo, co jste dostali jako odpověď od samotného kasina.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nepsal jsem jim. Psal jsem sem, protože by mě zajímalo, jestli jsem to jen já.

Automaticky přeloženo:
djidja83
před 2 roky

Měl bys jim to dát vědět. Jedině tak se to dá zlepšit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, teď jim napíšu.

Automaticky přeloženo:
djidja83
před 2 roky

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám potíže s výběrem výhry, protože jsem v tom nový, smažím si mozek 🤯......

může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám potíže s výběrem výhry, protože jsem v tom nový, smažím si mozek 🤯......

může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

???

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

???

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Odpověděl jsem ti zde:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/transferring-my-earnings-is-difficult#post-23501

Teď vím, že hrajete v tomto kasinu. Na tuto otázku není třeba odpovídat.

Vyzkoušejte prosím možnosti, které jsem navrhl, a odpovězte mi zde – děkuji.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, milý guru týme, rád bych si nechal smazat svůj účet na Vulkan Vegas, protože jsem závislý na hazardních hrách. Problémem není žádná odpověď od Vulkan Vegas. Můžete mi prosím pomoci

Automaticky přeloženo:
derfinisher09
před 2 roky

Ahoj,

Požádal bych jejich live chat, měli by vás přeposlat na správné oddělení. Pokud jste již poslali e-mail na podporu nebo doporučil kontakt, požádal bych znovu o živý chat, dejte jim vědět, že potřebujete pomoc.

Kde a jak jste prosím kontaktovali kasino ohledně vašeho problému?

Podařilo se mi najít pouze tento e-mail: support@vulkanvegas.com


Někdy trvá zablokování účtu i několik dní.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, milý guru týme, rád bych si nechal smazat svůj účet na Vulkan Vegas, protože jsem závislý na hazardních hrách. Problémem není žádná odpověď od Vulkan Vegas. Můžete mi prosím pomoci

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

byl váš účet mezitím uzavřen? Potřebujete ještě pomoc?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Dan1???

Myslím, že způsob, jakým mi píšete jménem vulkanské společnosti, není správný vůči lidem, další věc, moje id? Stejně jako hledali můj duplicitní účet, aby neplatili, proč hledali jen proto, aby neplatili zisky, ale mám další 3 účty se stejnými údaji a nic mi neřekli, ale pokud bych chtěl vybrat tam si uvědomují

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj týme, má tady někdo zkušenost s výhrou nad 5000 €?

Úspěšně jsem tehdy dokončil kontrolu KYC a také jsem dostal malou cenu.

Nyní jsem musel nahrát další dokument, bylo hotovo, ale kontrola bohužel neproběhla (před 4 dny)

nemáte někdo zkušenost jak dlouho to může trvat?

s pozdravem

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Dan1???

Myslím, že způsob, jakým mi píšete jménem vulkanské společnosti, není správný vůči lidem, další věc, moje id? Stejně jako hledali můj duplicitní účet, aby neplatili, proč hledali jen proto, aby neplatili zisky, ale mám další 3 účty se stejnými údaji a nic mi neřekli, ale pokud bych chtěl vybrat tam si uvědomují

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemůžu říct, že rozumím tomu, kdo vám napsal jménem kasina Vulkan Vegas.

Ale dovolte mi říci, že:

Nikdy byste si neměli registrovat více než jeden účet , jak jistě víte, porušuje to Smluvní podmínky. Pokud tak učiníte, ujistěte se, že si nevezmete několik bonusů za vklad, protože v případě výhry mohou nebo budou všechny vaše výhry zabaveny a účty uzavřeny.

Věřím, že také víte, že kasino vás nemůže omezit v registraci několika účtů , pokud proces registrace nespustí celý KYC. A to většinou není. KYC se běžně spouští prvním stažením.

Takže ano, technicky si můžete vytvořit více účtů , ale v okamžiku, kdy zaregistrujete první, přijímáte smluvní podmínky a říkáte, že NEBUDETE vytvářet další účet.

Prosím, mějte to na paměti.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj týme, má tady někdo zkušenost s výhrou nad 5000 €?

Úspěšně jsem tehdy dokončil kontrolu KYC a také jsem dostal malou cenu.

Nyní jsem musel nahrát další dokument, bylo hotovo, ale kontrola bohužel neproběhla (před 4 dny)

nemáte někdo zkušenost jak dlouho to může trvat?

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj noc,

Myslím, že to může být dodatečné ověření, vyhráli jste hodně, takže kasino musí mít 100% jistotu, že vše svázané s vaším účtem je legitimní.

Zkoušel jsi se zeptat přes email nebo chat? Řekl bych, že je normální, že taková kontrola trvá pár dní.

Jste si jisti, že jste dokument poskytli ve správném formátu nebo že vám neunikly žádné další pokyny poskytnuté dříve?

Nejlepší je zeptat se v kasinu, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, ano, kontaktoval jsem kasino.

Bylo mi řečeno, že to bude pár dní trvat. Ale uplynulo více než pár dní.

soubor je nahrán ve správném formátu a vše.

Automaticky přeloženo:
teodorrr
před 2 roky

Kasino nepovoluje VPN. Pokud jste si jisti, že jste jej nepoužili, odešlete stížnost na našem webu. Pokud kasino tvrdí, že jste jej použili, mělo by být snadné pro to poskytnout důkazy.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, ano, kontaktoval jsem kasino.

Bylo mi řečeno, že to bude pár dní trvat. Ale uplynulo více než pár dní.

soubor je nahrán ve správném formátu a vše.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

No, dal bych kasinu ještě pár dní.

Povolujeme kasinům 14 celých dní na dokončení procesu KYC a výběru, proto vás žádám, abyste chvíli počkali.

Pokud si však uvědomíte, že potřebujete pomoc, protože problém s kasinem nedokážete vyřešit sami, pak je čas na podání stížnosti, obávám se.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...23
Jít na stránkuz 23 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky