DomůFórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od Jonas23111
|
110 175 zobrazení 470 odpovědí |
|
12 3 4...24
martin04
před 2 roky

Kasino vám neposlalo vaše výhry nebo máte problémy s vložením peněz na účet kasina?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, hrál jsem na této stránce kasina poprvé a hned jsem vyhrál. Vložte 25 eur a vyhrajte 170. Abych tedy mohl vybrat své peníze, musím provést ověření KYC a nahrál jsem všechny dokumenty. Nyní jsem vyzkoušel všechny způsoby, ať už je to živý chat, jako jsou e-maily nebo telefon, abych se dostal k někomu, kdo to řeší. Bohužel nikde žádná odpověď. Chtěl bych mít peníze, které mi byly slíbeny.

Automaticky přeloženo:
moxhamlaura34
před 2 roky

Ahoj, jak dlouho jsi zatím čekal na odpověď?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Dobrý den, můj první e-mail odešel 2. února, pak přišla zárodečná odpověď, pak 3. února opět zatím žádná odpověď a na žádný live chat ani telefon jsem se nedostal.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrou noc! Požádal jsem o výběr na Vulkan vegas, provedl jsem ověření KYC, poslal jsem všechny své dokumenty a když jsem se šel přihlásit ke svému účtu, zablokovali mě. Nemohu se k tomu vůbec dostat. Už jsem poslal e-mail. Co mám udělat, abych to vyřešil?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, můj první e-mail odešel 2. února, pak přišla zárodečná odpověď, pak 3. února opět zatím žádná odpověď a na žádný live chat ani telefon jsem se nedostal.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, co Vám prosím napsali ve Vámi uvedené německé odpovědi? Prošli jste KYC?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrou noc! Požádal jsem o výběr na Vulkan vegas, provedl jsem ověření KYC, poslal jsem všechny své dokumenty a když jsem se šel přihlásit ke svému účtu, zablokovali mě. Nemohu se k tomu vůbec dostat. Už jsem poslal e-mail. Co mám udělat, abych to vyřešil?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, vypadá to na stejný problém, o kterém psala moxhamlaura34. Jak vidím, všechny nahlášené podobné případy byly uzavřeny jako vyřešené . Dal bych tomu ještě pár dní a zvážím podání stížnosti později.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den, nikdy jsem nedostal odpověď na své e-maily. Ale žádnou reklamu od nich nedostávám.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj! Může mi někdo dát zpětnou vazbu z webu vulkan Vegas pfv??! Mám problémy s přijímáním svých výběrů

Automaticky přeloženo:
Raquelsanty
před 2 roky

Ahoj,

Neváhejte a procházejte toto vlákno i další vlákna související s tímto kasinem. Podané stížnosti můžete procházet zde .

Už jsi prošel KYC, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Musím souhlasit s tím, co tu říkají ostatní. Můj účet byl ověřen u Vulcan a předtím jsem provedl výběr 350 eur. Minulý víkend jsem pak získal dost velkou výhru 2750 eur. Najednou po mě chtějí kompletní výpisy z účtu, moje výplatní pásky a do konce nejspíš i játra a ledviny. Nejhorší na tom je, že moje výběry tam nechali 5 dní sedět, než je odmítli a vyžádali si dokumenty EXTRA. Upřímně řečeno, toto kasino je brutální a zákaznický servis je šokující. Jsem si 100% jistý, že se vrátí s tím, že chtějí další věci nebo to, co jsem jim poslal, není dost dobré. Jsem si upřímně jistý, že to dělají schválně a doufají, že budete ve stresu a přijdete o výhru zpět. Jak může kasinový guru ohodnotit ten kip poskytovatele na 9,1, je úplně mimo mě. Budu to aktualizovat, pokud někdy dostanu zaplaceno, o čemž pochybuji.


JEN SI UDĚLEJTE SLUŽBU A VYHNĚTE SE TOMUTO MÍSTU JAKO MORE.

Automaticky přeloženo:
Lazrankin1
před 2 roky

Dobrý den, dovolte mi zmínit, že hodnocení kasina se skládá z mnoha aspektů. Zkontroloval jsem stížnosti podané proti Vulkan Vegas, abych zjistil, že téměř všechny stížnosti týkající se jakéhokoli zpoždění výběru byly podány teprve nedávno, a proto ještě nejsou uzavřeny. Ještě bych rád zmínil, že většina ostatních případů byla uzavřena jako vyřešená, nebo hráči přestali reagovat. Proces hodnocení i reklamace jsou časově velmi náročné, takže nemůžeme jen tak snížit hodnocení, protože se zvýšil počet podaných stížností. Vše je třeba nejprve pečlivě prozkoumat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko. Je špatný den, kdy si musíte stěžovat na to, aby společnost udělala správnou věc od svých zákazníků a poskytla jim bezproblémový zážitek. Každopádně moje lekce se naučila o Vulcan Vegas. Dostaňte z nich mé peníze, zavřete účet a vložte zprávu do mé místní skupiny WhatsApp pro hazardní hry, abyste lidem řekli, aby se drželi dál. Snadný.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nějak pořád chápu, že kasina žádají věšák, doklad o tom, kde bydlet, a obrázek debetní karty.

Nerozumím všemu. Mezi tyto věci patří například obrázek účtu za elektřinu, který je zároveň dokladem o bydlení. Kdysi jsem měl starší tablet, kterým jsem na takové věci fotil.

Obrázek musel být naprosto dokonalý. Obrázek by neměl být rozmazaný, i když jste z něj oddělili informace o adrese. Nejpodivnější také bylo, že jen kvůli zamezení rozmazání mi to při pokusu o bližší pohled na záběr nebylo nic platné, protože musely být vidět všechny rohy A4. Tohle už bylo nějak podezřelé.

Kasina obecně vyžadují od hráče obrovskou důvěru a sebevědomí, ačkoli ona sama jsou často vším ostatním.

Automaticky přeloženo:
Seppo14
před 2 roky

Dobrý den, rozumím Vašemu názoru. Jen mějte na paměti, že kasino musí mít jistotu, že obrázek, pdf ani nic jiného nesmí být nijak upravováno. Všechny dokumenty musí být autentické – nebo jen čistý PrintScreen. Pro zákaznický servis může být docela těžké ujistit se, že je dokument opravdu v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Dlouho na mě udělaly dojem nesprávné informace ve viber zprávách od Vulkanvegas, ale naposledy jsem dvakrát udělal screenshoty a píšu o tom.

Téměř vždy, když dostanu bonusový kód ve viberu, minimální vklad je 11 eur, a když kód zadám, ukáže se, že minimální vklad pro získání bonusu musí být 12, 13, 14 nebo 15 eur.

Problém není v 1, 2, 3 nebo 4 eurech, ale informace, které odesílají, jsou nesprávné.

filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
djidja83
před 2 roky

Zdravíme a děkujeme za sdílení s naší komunitou. Napadá mě, zda se minimální vklad liší účet od účtu nebo zda jen zatím nezjistili, že s nabídkami vibe není něco v pořádku.

Co řekl živý chat?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nepsal jsem jim, protože to jsou nepodstatné věci.

Sdílel jsem zde, jen informativní.

Automaticky přeloženo:
djidja83
před 2 roky

Ahoj, jestli tomu dobře rozumím, pošlou ti na Viberu zprávu, že potřebuješ vložit dejme tomu 11, ale když přejdeš na promo stránku, uvědomíš si, že je potřeba vložit víc, abys dostal bonus?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano přesně.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...24
Jít na stránkuz 24 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky