před 2 roky
Kasino vám neposlalo vaše výhry nebo máte problémy s vložením peněz na účet kasina?
The casino didn't send you your winnings or do you have issues to deposit your money into the casino account?
0
Kasino vám neposlalo vaše výhry nebo máte problémy s vložením peněz na účet kasina?
The casino didn't send you your winnings or do you have issues to deposit your money into the casino account?
Dobrý den, hrál jsem na této stránce kasina poprvé a hned jsem vyhrál. Vložte 25 eur a vyhrajte 170. Abych tedy mohl vybrat své peníze, musím provést ověření KYC a nahrál jsem všechny dokumenty. Nyní jsem vyzkoušel všechny způsoby, ať už je to živý chat, jako jsou e-maily nebo telefon, abych se dostal k někomu, kdo to řeší. Bohužel nikde žádná odpověď. Chtěl bych mít peníze, které mi byly slíbeny.
Hello, I played on this casino site for the first time and won right away. Put 25 euros in and won 170. So in order to withdraw my money I have to do a KYC verification and I have uploaded all the documents. Now I have tried every way whether it is live chat such as emails or phone to reach someone who is handling this. Unfortunately got no answer anywhere. I would like to have the money that is promised to me.
Hallo ich habe da erste mal auf dieser casino Seite gespielt und gleich gewonnen . Habe 25 Euro rein gesteckt und 170 gewonnen . So um mein Geld auszahlen zu lassen muss ich eine KYC Überprüfung machen und ich habe alle Unterlagen hochgeladen. Jetzt habe ich in jeder Weise ob es live Chat ist so wie Emails oder telefonisch versucht zu jemandem zu erreichen das die das bearbeiten . Leider nirgends eine Antwort bekommen . Ich möchte gerne das Geld haben was mir versprochen wird.
Ahoj, jak dlouho jsi zatím čekal na odpověď?
Hi, how long time have you been waiting for the answer so far?
Dobrý den, můj první e-mail odešel 2. února, pak přišla zárodečná odpověď, pak 3. února opět zatím žádná odpověď a na žádný live chat ani telefon jsem se nedostal.
Hello, my first email went out on February 2nd, then came a germ answer, then on February 3rd, again, no answer so far, and I hadn't reached any live chat, nor by phone.
Hallo meine erste Email ging am 2.2 raus dann kam Keime Antwort dann am 3.2 auch noch einmal bis jetzt keine Antwort sowie live Chat hatte ich keinen erreicht und telefonisch auch nicht .
Dobrou noc! Požádal jsem o výběr na Vulkan vegas, provedl jsem ověření KYC, poslal jsem všechny své dokumenty a když jsem se šel přihlásit ke svému účtu, zablokovali mě. Nemohu se k tomu vůbec dostat. Už jsem poslal e-mail. Co mám udělat, abych to vyřešil?
Good night! I requested the withdrawal on Vulkan vegas, I did the KYC verification, I sent all my docs and when I went to log into my account they blocked me. I can't access it at all. I already sent an email. What do I do to resolve?
Boa noite! Solicitei o saque no Vulkan vegas, fiz a verificação KYC, enviei todos os meus docs e quando fui entrar na minha conta eles me bloquearam. Não consigo acessar de jeito nenhum. Já enviei e-mail. Oq faço para resolver?
Dobrý den, můj první e-mail odešel 2. února, pak přišla zárodečná odpověď, pak 3. února opět zatím žádná odpověď a na žádný live chat ani telefon jsem se nedostal.
Hello, my first email went out on February 2nd, then came a germ answer, then on February 3rd, again, no answer so far, and I hadn't reached any live chat, nor by phone.
Hallo meine erste Email ging am 2.2 raus dann kam Keime Antwort dann am 3.2 auch noch einmal bis jetzt keine Antwort sowie live Chat hatte ich keinen erreicht und telefonisch auch nicht .
Dobrou noc! Požádal jsem o výběr na Vulkan vegas, provedl jsem ověření KYC, poslal jsem všechny své dokumenty a když jsem se šel přihlásit ke svému účtu, zablokovali mě. Nemohu se k tomu vůbec dostat. Už jsem poslal e-mail. Co mám udělat, abych to vyřešil?
Good night! I requested the withdrawal on Vulkan vegas, I did the KYC verification, I sent all my docs and when I went to log into my account they blocked me. I can't access it at all. I already sent an email. What do I do to resolve?
Boa noite! Solicitei o saque no Vulkan vegas, fiz a verificação KYC, enviei todos os meus docs e quando fui entrar na minha conta eles me bloquearam. Não consigo acessar de jeito nenhum. Já enviei e-mail. Oq faço para resolver?
Dobrý den, vypadá to na stejný problém, o kterém psala moxhamlaura34. Jak vidím, všechny nahlášené podobné případy byly uzavřeny jako vyřešené . Dal bych tomu ještě pár dní a zvážím podání stížnosti později.
Hello, it seems like the same problem as moxhamlaura34 wrote about. As I can see all the similar cases had reported were closed as solved. I would give it a few more days and consider submitting the complaint afterward.
Dobrý den, nikdy jsem nedostal odpověď na své e-maily. Ale žádnou reklamu od nich nedostávám.
Hello, I never got a reply to my emails. But I don't get any advertising from them.
Guten Morgen ich habe nie eine Antwort bekommen auf meine Emails. Werbung bekomme ich von denen aber keine Antwort .
Ahoj! Může mi někdo dát zpětnou vazbu z webu vulkan Vegas pfv??! Mám problémy s přijímáním svých výběrů
Hi! Can anyone give me the feedback from the vulkan Vegas site pfv??! I'm having problems receiving my withdrawals
Olá! Alguém me pode dar o feedback do site vulkan Vegas pfv ??! Estou a ter problemas em receber os meus saques
Ahoj,
Neváhejte a procházejte toto vlákno i další vlákna související s tímto kasinem. Podané stížnosti můžete procházet zde .
Už jsi prošel KYC, prosím?
Hello,
Feel free to browse this thread as well as other threads related to this casino. You can browse submitted complaints here.
Have you already passed KYC, please?
Musím souhlasit s tím, co tu říkají ostatní. Můj účet byl ověřen u Vulcan a předtím jsem provedl výběr 350 eur. Minulý víkend jsem pak získal dost velkou výhru 2750 eur. Najednou po mě chtějí kompletní výpisy z účtu, moje výplatní pásky a do konce nejspíš i játra a ledviny. Nejhorší na tom je, že moje výběry tam nechali 5 dní sedět, než je odmítli a vyžádali si dokumenty EXTRA. Upřímně řečeno, toto kasino je brutální a zákaznický servis je šokující. Jsem si 100% jistý, že se vrátí s tím, že chtějí další věci nebo to, co jsem jim poslal, není dost dobré. Jsem si upřímně jistý, že to dělají schválně a doufají, že budete ve stresu a přijdete o výhru zpět. Jak může kasinový guru ohodnotit ten kip poskytovatele na 9,1, je úplně mimo mě. Budu to aktualizovat, pokud někdy dostanu zaplaceno, o čemž pochybuji.
JEN SI UDĚLEJTE SLUŽBU A VYHNĚTE SE TOMUTO MÍSTU JAKO MORE.
I have to agree with what other people are saying here. My account was verified with vulcan and I made a withdrawal of 350 euros previously. I then got a big enough win of 2750 euros last weekend. Suddenly, they want complete bank statements, my payslips and probably my liver and kidneys by the end. The worst part, they left my withdrawals sitting there for 5 days before rejecting them and requesting the EXTRA documents. Honestly, this casino is brutal and the customer service is shocking. Im 100% certain they will come back saying that they want more stuff or what I sent them is not good enough. I'm honestly sure they do this on purpose hoping you just get stressed and lose the winnings back. How casino guru can rate that kip of a provider at 9.1 is beyond me completely. Ill update this if I ever get paid, which I doubt.
JUST DO YOURSELF A FAVOUR AND AVOID THIS PLACE LIKE THE PLAGUE.
Dobrý den, dovolte mi zmínit, že hodnocení kasina se skládá z mnoha aspektů. Zkontroloval jsem stížnosti podané proti Vulkan Vegas, abych zjistil, že téměř všechny stížnosti týkající se jakéhokoli zpoždění výběru byly podány teprve nedávno, a proto ještě nejsou uzavřeny. Ještě bych rád zmínil, že většina ostatních případů byla uzavřena jako vyřešená, nebo hráči přestali reagovat. Proces hodnocení i reklamace jsou časově velmi náročné, takže nemůžeme jen tak snížit hodnocení, protože se zvýšil počet podaných stížností. Vše je třeba nejprve pečlivě prozkoumat.
Hello, just allow me to mention, that the casino's rating consists of many aspects. I checked complaints submitted against Vulkan Vegas to find out, that almost all complaints regarding any withdrawal delay were submitted just recently and therefore are not closed yet. I would also like to mention, that most of the other cases were closed as solved, or players stopped responding. The evaluation process, as well as the complaint process, are both very time consuming, so we can't just drop the rating down because the amount of submitted complaints has increased. All need to be carefully examined first.
Ahoj Radko. Je špatný den, kdy si musíte stěžovat na to, aby společnost udělala správnou věc od svých zákazníků a poskytla jim bezproblémový zážitek. Každopádně moje lekce se naučila o Vulcan Vegas. Dostaňte z nich mé peníze, zavřete účet a vložte zprávu do mé místní skupiny WhatsApp pro hazardní hry, abyste lidem řekli, aby se drželi dál. Snadný.
Hi Radka. It's a bad day when you have to complain for a company to do the right thing by its customers and give them a seamless experience. Anyway, my lesson is learned about Vulcan vegas. Get my monet out of them close account and put message in my local gambling WhatsApp group to tell people stay away. Easy.
Nějak pořád chápu, že kasina žádají věšák, doklad o tom, kde bydlet, a obrázek debetní karty.
Nerozumím všemu. Mezi tyto věci patří například obrázek účtu za elektřinu, který je zároveň dokladem o bydlení. Kdysi jsem měl starší tablet, kterým jsem na takové věci fotil.
Obrázek musel být naprosto dokonalý. Obrázek by neměl být rozmazaný, i když jste z něj oddělili informace o adrese. Nejpodivnější také bylo, že jen kvůli zamezení rozmazání mi to při pokusu o bližší pohled na záběr nebylo nic platné, protože musely být vidět všechny rohy A4. Tohle už bylo nějak podezřelé.
Kasina obecně vyžadují od hráče obrovskou důvěru a sebevědomí, ačkoli ona sama jsou často vším ostatním.
Somehow I still understand that the casinos are asking for a hanger, proof of where to live, and a picture of a debit card.
I do not understand everything. These things include, for example, a picture of an electricity bill, which is also proof of housing. I once had an older tablet with which I took pictures for this kind of thing.
The picture had to be absolutely perfect. The image should not be blurry, even if you have separated the address information from it. Also, the weirdest thing was that just to prevent blur, when I tried to take a closer look at the shot, it wasn’t valid because all the corners of the A4 had to be visible. This was already somehow suspicious.
Casinos in general require tremendous trust and confidence from the player, although they themselves are often everything else.
Jotenkin vielä ymmärrän, että kasinot kyselee henkkaria, todistetta asumispaikasta sekä kuvaa pankkikortista.
Ihan kaikkea en kyllä ymmärrä. Näitä asioita ovat esimerkiksi kuva sähkölaskusta, mikä on samalla todiste asumisesta. Minulla oli joskus vanhempi tabletti, jolla otin kuvia tällaista varten.
Kuva piti olla aivan täydellinen. Kuva ei saanut olla sumea, vaikka siitä olisikin erottanut osoitetiedot. Lisäksi oudointa oli, että juuri sumeuden estämiseksi kun yritin ottaa kuvaa laskusta lähempää, se ei kelvannut, koska kaikki A4 kulmat piti näkyä. Tämä oli jo jollain tavalla epäilyttävää.
Kasinot yleensäkin vaativat suunnatonta luottamusta ja varmuutta pelaajalta, vaikka itse ovat monesti kaikkea muuta.
Dobrý den, rozumím Vašemu názoru. Jen mějte na paměti, že kasino musí mít jistotu, že obrázek, pdf ani nic jiného nesmí být nijak upravováno. Všechny dokumenty musí být autentické – nebo jen čistý PrintScreen. Pro zákaznický servis může být docela těžké ujistit se, že je dokument opravdu v pořádku.
Hello, I can understand your point. Just keep in mind that the casino needs to be sure, that image, pdf, or anything else must not be adjusted in any manner. All documents must be authentic - or just a pure PrintScreen. It can be pretty hard for customer service to be sure the document is really ok.
Ahoj,
Dlouho na mě udělaly dojem nesprávné informace ve viber zprávách od Vulkanvegas, ale naposledy jsem dvakrát udělal screenshoty a píšu o tom.
Téměř vždy, když dostanu bonusový kód ve viberu, minimální vklad je 11 eur, a když kód zadám, ukáže se, že minimální vklad pro získání bonusu musí být 12, 13, 14 nebo 15 eur.
Problém není v 1, 2, 3 nebo 4 eurech, ale informace, které odesílají, jsou nesprávné.
Hello,
For a long time I have been impressed by incorrect information in the viber messages from Vulkanvegas, but the last two times I took screenshots and I am writing about it.
Almost always, when I receive a bonus code in viber, the minimum deposit is 11 euros, and when I enter the code, it turns out that the minimum deposit to receive the bonus must be 12, 13, 14 or 15 euros.
The problem is not in 1, 2, 3 or 4 euros, but the information they send is incorrect.
Zdravíme a děkujeme za sdílení s naší komunitou. Napadá mě, zda se minimální vklad liší účet od účtu nebo zda jen zatím nezjistili, že s nabídkami vibe není něco v pořádku.
Co řekl živý chat?
Hello and thank you for sharing with our community. It comes to my mind whether the minimal deposit varies from account to account or whether they just have not found out that something is wrong with the vibe offers yet.
What did the live chat say?
Nepsal jsem jim, protože to jsou nepodstatné věci.
Sdílel jsem zde, jen informativní.
I did not write to them because these are insignificant things.
I shared here, just informative.
Ahoj, jestli tomu dobře rozumím, pošlou ti na Viberu zprávu, že potřebuješ vložit dejme tomu 11, ale když přejdeš na promo stránku, uvědomíš si, že je potřeba vložit víc, abys dostal bonus?
Hi, if I understand it correctly, they send you a message on Viber that says you need to deposit let's say 11, but when you go to the promo page, you realise that you need to deposit more in order to get the bonus?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.