FórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

před 3 roky od Jonas23111
|
97675 zobrazení 457 odpovědí |
|
1...14 15 16...23
Přidat příspěvek
před rokem

Můžete vysvětlit, proč si myslíte, že nemáte přístup k penězům? Omlouvám se, ale nepochopil jsem to. 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

poslali to na účet , kde je pix klíč můj cpf , ale v okamžiku odstoupení jsem uvedl svůj e - mail , který používám k tomu , abych vždy přijal a poslal , byli příliš líní napsat můj e - mail a poslali ho na můj účet že dlužím a jakmile jakákoli částka dorazí na tento účet, je odepsána a já nemám přístup.


Automaticky přeloženo:
před rokem

1 měsíc čekání, než to udělají, 1 měsíc čekání na zjištění, že od 7. listopadu byly peníze odeslány na účet, ke kterému nemám přístup. nechutný

Automaticky přeloženo:
fabio221963
před rokem

Myslíte si, že je něco, co můžete udělat, abyste získali přístup k účtu?

Nevím, jak tento postup funguje v Brazílii, takže se omlouvám za pravděpodobně hloupý dotaz...

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Podařilo se mi získat přístup k účtu, ale ne k penězům, které držela banka. protože na tom mám podíl.


Detail: Tuto banku nepoužívám a nepoužívám pix klíč, na který hodnotu poslali

právě kvůli tomuto dluhu, který mám vůči bance,


2 detail: Do této banky bych nikdy neposlal


3 detail: Při požadavku na výběr jsem dvakrát potvrdil svůj pix klíč právě proto, aby nedošlo k nějaké chybě, ať už zadáním špatného písmene nebo podobně.


Jsem z toho všeho velmi frustrovaný, protože obsluha jednoduše říká, že jsem vložil pix klíč té banky, u které mám dluh, ale vím, že jsem to neudělal. Nikdy jsem neudělal to, že bych svůj pix klíč spletl a neposlal bych ho jen na pix klíč, který nepoužívám a kterému dlužím.


Jsem si docela jistý, že to poslali na můj pix klíč registrovaný u mého (CPF), protože je to pro ně pohodlnější. příliš frustrující strávit 1 měsíc čekáním na zjištění, že problém nelze vyřešit, a navíc jsem údajně vinen.

Automaticky přeloženo:
fabio221963
před rokem

Ahoj fabio221963,

teď mám pocit, že situaci rozumím mnohem lépe. Řekněme, že kasino použilo „oficiální" způsob, jak vám poslat výhru, a vy jste čekali, že peníze skončí jinde. 🤯

Domnívám se, že kvůli tomuto dluhu, který jste zmínil, není šance se dostat k penězům nebo je poslat na váš preferovaný účet...

Je mi to opravdu líto, bohužel nevím, jak situaci řešit.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

oficiálním způsobem je poslat jej na pix klíč, který osoba požaduje, a nikoli kasino, aby se rozhodlo poslat jej na můj cfp, protože je to pro ně pohodlnější.

Automaticky přeloženo:
fabio221963
před rokem

To by byl v tomto případě nejlepší způsob.

No, stížnost stále běží, i když netuším, jak bychom vám s tím mohli pomoci, takže počkám na další aktualizaci. 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

rád bych požádal o pomoc, protože jsem se zabýval svými problémy v tomto kasinu, myslel jsem si, že by bylo v pořádku hrát na této stránce kvůli recenzím, ale při výběrech mám potíže, je to téměř JEDEN MĚSÍC A PŮL od doby, kdy jsem požadovat výběry, pak mají tolik technických problémů a výmluv, že mi nemohou poslat peníze na můj účet. nejprve můžete požádat o výběr, pak vám slíbili, že počkáte dva dny až 2-5 pracovních dnů, poté bude vaše žádost ZAMÍTNUTA, protože potřebují další podpůrné dokumenty. poté odešlete potřebné dokumenty, pak musíte počkat dalších 2-5 pracovních dnů na zpracování, poté můžete znovu požádat o výběr, který potřebuje dalších 2-5 pracovních dnů znovu, po těchto dnech a někdy 3-10 dnů, vaše odstoupení bude znovu zamítnuta kvůli technickým problémům, pak vám doporučí znovu požádat o další výběr a počkat dalších 2-5 dní. zdá se mi, že nechtějí dát vaše peníze. co budu dělat???. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
namih_77168J
před rokem

Ahoj,

Je mi líto, že máte takové problémy. Bez dalšího odkladu bych byl rád, abyste zvážili podání stížnosti – stačí kliknout zde .

Vysvětlete problém a poskytněte všechny související e-maily a přepisy, prosím.

Velké množství výběrů se v poslední době kvůli technickým problémům zpozdilo, ale hráči dostávají výplaty. Zkontrolujte stížnosti zde .

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji. již jsem podal stížnost. 🙇‍♀️

Automaticky přeloženo:
namih_77168J
před rokem

Nemáte zač 🙂

Jen jedna otázka, můžete použít jinou možnost platby než bankovní převod?

Mohlo by být užitečné vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Veselé Vánoce Radko


podívejte se se mnou, abyste pomocí těchto údajů dokázal, že šlo o chybu vlastního webu, ale zdá se, že nick nerozumí. Domnívám se, že jde o chybu překladu. podívejte se na tyto údaje zaslané samotným vulkanem a jeho zástupcem prostřednictvím stížnosti podané zde na guru.

tento skript byl zaslán zástupcem, odpověď na údaje, které jsem uvedl v žádosti o průzkum:

Portfolio: fabioco****antos1899@gmail.com

bankCode": "2\*0",

"jméno zákazníka": "FABI\*\*\*\*\*\*\*\*\***_**NTOS",

"bankovní účet": "7120**_1-2",

"bankBranchCode": "0**1",


a toto je doklad o platbě, který mi poslala podpora vulkan e-mailem:

file vidět, že pix klíč se liší od toho, který jsem požadoval

Automaticky přeloženo:
fabio221963
před rokem

To je dobře, že jsi poslal tento printscreen Nickovi také prostřednictvím stížnosti. Nyní čeká na recenzi, takže se na to podívá, nebojte se.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem se tam zaregistroval a vložil 400 €, které byly také strženy přímo z mého účtu.

Bohužel mi nejsou připsány žádné peníze, podpora říká, že to může trvat až 24 hodin, v případě potřeby bych vás měl znovu kontaktovat.

Tohle opravdu není dobrý začátek.👎

Automaticky přeloženo:
Soprano
před rokem

Ahoj,

ve skutečnosti vyšší procento kasin umožňuje hráčům hrát ihned po vkladu, i když jsou prostředky převáděny - dosud nebyly připsány na účet kasina , taková kasina pouze přinášejí hráčům peníze na omezenou dobu.

Zdá se, že ne tento. Doufám, že zálohu brzy dostanete.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám dotaz ohledně ověření kyc v kasinu VulkanVegas.Před první platbou předkládáme dokumenty a poté například objednáváme platby nad 1000 eur.Je účet sporný?Jaký účet?A druhá otázka je, když klon je detekován, multicont je blokován??

Upravil Radka před rokem
Důvod: nefunkční odkaz
Automaticky přeloženo:
drozdeknikola
před rokem

Je mi líto, ale úplně nerozumím vašemu znepokojení, mám však pocit, že se jedná o pravidlo více účtů. Byl jste obviněn z otevření několika účtů?

Pokud ano, obecně řečeno, zůstane pouze první otevřený účet a ostatní budou uzavřeny. Zlaté pravidlo říká, že jeden účet na hráče.

Dejte mi prosím vědět, v čem je problém.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

dobrý.Mám hlavní účet ověřený kyc.Po 5 mc vulkan vegas objevil 2 účty na mých osobních údajích, ale jiné číslo tel a e-mail.Je možné, že ověření 5 mc neukázalo 2 účty?Také jsem přijal platby přes 1 tisíc eur

Automaticky přeloženo:
před rokem

po 5 milionech se mi rozsvítí účet, naklonuji, abych držel hubu, beru 10 000 eur

Automaticky přeloženo:
drozdeknikola
před rokem

Dobrý den, myslím, že je trochu problém s překladem. Co prosím vlastně myslíš tím "5mc"?

Takže, jestli tomu dobře rozumím, máte jeden hlavní osobní účet, kde jste požádali o výběr 1 000 eur? A teď máte obavy, protože kasino našlo vaše další dva účty s jiným telefonem a e-mailem. Ano, myslím, že by to mohl být problém, když žádáte o vaši výhru. Je potřeba zjistit, zda jste v minulosti hráli např. s bonusy a získali nějakou výhodu, když jste byli přihlášeni k druhému účtu.

Automaticky přeloženo:
1...14 15 16...23
Jít na stránkuz 23 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky