DomůFórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

 od Jonas23111
|
125 228 zobrazení 474 odpovědí |
|
1...14 15 16...24

Můžete vysvětlit, proč si myslíte, že nemáte přístup k penězům? Omlouvám se, ale nepochopil jsem to. 🤔

Automaticky přeloženo:

poslali to na účet , kde je pix klíč můj cpf , ale v okamžiku odstoupení jsem uvedl svůj e - mail , který používám k tomu , abych vždy přijal a poslal , byli příliš líní napsat můj e - mail a poslali ho na můj účet že dlužím a jakmile jakákoli částka dorazí na tento účet, je odepsána a já nemám přístup.


Automaticky přeloženo:

1 měsíc čekání, než to udělají, 1 měsíc čekání na zjištění, že od 7. listopadu byly peníze odeslány na účet, ke kterému nemám přístup. nechutný

Automaticky přeloženo:
fabio221963

Myslíte si, že je něco, co můžete udělat, abyste získali přístup k účtu?

Nevím, jak tento postup funguje v Brazílii, takže se omlouvám za pravděpodobně hloupý dotaz...

Automaticky přeloženo:
Radka

Podařilo se mi získat přístup k účtu, ale ne k penězům, které držela banka. protože na tom mám podíl.


Detail: Tuto banku nepoužívám a nepoužívám pix klíč, na který hodnotu poslali

právě kvůli tomuto dluhu, který mám vůči bance,


2 detail: Do této banky bych nikdy neposlal


3 detail: Při požadavku na výběr jsem dvakrát potvrdil svůj pix klíč právě proto, aby nedošlo k nějaké chybě, ať už zadáním špatného písmene nebo podobně.


Jsem z toho všeho velmi frustrovaný, protože obsluha jednoduše říká, že jsem vložil pix klíč té banky, u které mám dluh, ale vím, že jsem to neudělal. Nikdy jsem neudělal to, že bych svůj pix klíč spletl a neposlal bych ho jen na pix klíč, který nepoužívám a kterému dlužím.


Jsem si docela jistý, že to poslali na můj pix klíč registrovaný u mého (CPF), protože je to pro ně pohodlnější. příliš frustrující strávit 1 měsíc čekáním na zjištění, že problém nelze vyřešit, a navíc jsem údajně vinen.

Automaticky přeloženo:
fabio221963

Ahoj fabio221963,

teď mám pocit, že situaci rozumím mnohem lépe. Řekněme, že kasino použilo „oficiální" způsob, jak vám poslat výhru, a vy jste čekali, že peníze skončí jinde. 🤯

Domnívám se, že kvůli tomuto dluhu, který jste zmínil, není šance se dostat k penězům nebo je poslat na váš preferovaný účet...

Je mi to opravdu líto, bohužel nevím, jak situaci řešit.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Radka

oficiálním způsobem je poslat jej na pix klíč, který osoba požaduje, a nikoli kasino, aby se rozhodlo poslat jej na můj cfp, protože je to pro ně pohodlnější.

Automaticky přeloženo:
fabio221963

To by byl v tomto případě nejlepší způsob.

No, stížnost stále běží, i když netuším, jak bychom vám s tím mohli pomoci, takže počkám na další aktualizaci. 🤔

Automaticky přeloženo:

rád bych požádal o pomoc, protože jsem se zabýval svými problémy v tomto kasinu, myslel jsem si, že by bylo v pořádku hrát na této stránce kvůli recenzím, ale při výběrech mám potíže, je to téměř JEDEN MĚSÍC A PŮL od doby, kdy jsem požadovat výběry, pak mají tolik technických problémů a výmluv, že mi nemohou poslat peníze na můj účet. nejprve můžete požádat o výběr, pak vám slíbili, že počkáte dva dny až 2-5 pracovních dnů, poté bude vaše žádost ZAMÍTNUTA, protože potřebují další podpůrné dokumenty. poté odešlete potřebné dokumenty, pak musíte počkat dalších 2-5 pracovních dnů na zpracování, poté můžete znovu požádat o výběr, který potřebuje dalších 2-5 pracovních dnů znovu, po těchto dnech a někdy 3-10 dnů, vaše odstoupení bude znovu zamítnuta kvůli technickým problémům, pak vám doporučí znovu požádat o další výběr a počkat dalších 2-5 dní. zdá se mi, že nechtějí dát vaše peníze. co budu dělat???. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
namih_77168J

Ahoj,

Je mi líto, že máte takové problémy. Bez dalšího odkladu bych byl rád, abyste zvážili podání stížnosti – stačí kliknout zde .

Vysvětlete problém a poskytněte všechny související e-maily a přepisy, prosím.

Velké množství výběrů se v poslední době kvůli technickým problémům zpozdilo, ale hráči dostávají výplaty. Zkontrolujte stížnosti zde .

Automaticky přeloženo:
Radka

Děkuji. již jsem podal stížnost. 🙇‍♀️

Automaticky přeloženo:
namih_77168J

Nemáte zač 🙂

Jen jedna otázka, můžete použít jinou možnost platby než bankovní převod?

Mohlo by být užitečné vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka

Veselé Vánoce Radko


podívejte se se mnou, abyste pomocí těchto údajů dokázal, že šlo o chybu vlastního webu, ale zdá se, že nick nerozumí. Domnívám se, že jde o chybu překladu. podívejte se na tyto údaje zaslané samotným vulkanem a jeho zástupcem prostřednictvím stížnosti podané zde na guru.

tento skript byl zaslán zástupcem, odpověď na údaje, které jsem uvedl v žádosti o průzkum:

Portfolio: fabioco****antos1899@gmail.com

bankCode": "2\*0",

"jméno zákazníka": "FABI\*\*\*\*\*\*\*\*\***_**NTOS",

"bankovní účet": "7120**_1-2",

"bankBranchCode": "0**1",


a toto je doklad o platbě, který mi poslala podpora vulkan e-mailem:

file vidět, že pix klíč se liší od toho, který jsem požadoval

Automaticky přeloženo:
fabio221963

To je dobře, že jsi poslal tento printscreen Nickovi také prostřednictvím stížnosti. Nyní čeká na recenzi, takže se na to podívá, nebojte se.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Právě jsem se tam zaregistroval a vložil 400 €, které byly také strženy přímo z mého účtu.

Bohužel mi nejsou připsány žádné peníze, podpora říká, že to může trvat až 24 hodin, v případě potřeby bych vás měl znovu kontaktovat.

Tohle opravdu není dobrý začátek.👎

Automaticky přeloženo:
Soprano

Ahoj,

ve skutečnosti vyšší procento kasin umožňuje hráčům hrát ihned po vkladu, i když jsou prostředky převáděny - dosud nebyly připsány na účet kasina , taková kasina pouze přinášejí hráčům peníze na omezenou dobu.

Zdá se, že ne tento. Doufám, že zálohu brzy dostanete.

Automaticky přeloženo:

Mám dotaz ohledně ověření kyc v kasinu VulkanVegas.Před první platbou předkládáme dokumenty a poté například objednáváme platby nad 1000 eur.Je účet sporný?Jaký účet?A druhá otázka je, když klon je detekován, multicont je blokován??

Upravil Radka
Důvod: nefunkční odkaz
Automaticky přeloženo:
drozdeknikola

Je mi líto, ale úplně nerozumím vašemu znepokojení, mám však pocit, že se jedná o pravidlo více účtů. Byl jste obviněn z otevření několika účtů?

Pokud ano, obecně řečeno, zůstane pouze první otevřený účet a ostatní budou uzavřeny. Zlaté pravidlo říká, že jeden účet na hráče.

Dejte mi prosím vědět, v čem je problém.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

dobrý.Mám hlavní účet ověřený kyc.Po 5 mc vulkan vegas objevil 2 účty na mých osobních údajích, ale jiné číslo tel a e-mail.Je možné, že ověření 5 mc neukázalo 2 účty?Také jsem přijal platby přes 1 tisíc eur

Automaticky přeloženo:

po 5 milionech se mi rozsvítí účet, naklonuji, abych držel hubu, beru 10 000 eur

Automaticky přeloženo:
drozdeknikola

Dobrý den, myslím, že je trochu problém s překladem. Co prosím vlastně myslíš tím "5mc"?

Takže, jestli tomu dobře rozumím, máte jeden hlavní osobní účet, kde jste požádali o výběr 1 000 eur? A teď máte obavy, protože kasino našlo vaše další dva účty s jiným telefonem a e-mailem. Ano, myslím, že by to mohl být problém, když žádáte o vaši výhru. Je potřeba zjistit, zda jste v minulosti hráli např. s bonusy a získali nějakou výhodu, když jste byli přihlášeni k druhému účtu.

Automaticky přeloženo:
1...14 15 16...24
Jít na stránkuz 24 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky