Podařilo se mi získat přístup k účtu, ale ne k penězům, které držela banka. protože na tom mám podíl.
Detail: Tuto banku nepoužívám a nepoužívám pix klíč, na který hodnotu poslali
právě kvůli tomuto dluhu, který mám vůči bance,
2 detail: Do této banky bych nikdy neposlal
3 detail: Při požadavku na výběr jsem dvakrát potvrdil svůj pix klíč právě proto, aby nedošlo k nějaké chybě, ať už zadáním špatného písmene nebo podobně.
Jsem z toho všeho velmi frustrovaný, protože obsluha jednoduše říká, že jsem vložil pix klíč té banky, u které mám dluh, ale vím, že jsem to neudělal. Nikdy jsem neudělal to, že bych svůj pix klíč spletl a neposlal bych ho jen na pix klíč, který nepoužívám a kterému dlužím.
Jsem si docela jistý, že to poslali na můj pix klíč registrovaný u mého (CPF), protože je to pro ně pohodlnější. příliš frustrující strávit 1 měsíc čekáním na zjištění, že problém nelze vyřešit, a navíc jsem údajně vinen.
I was able to gain access to the account, but not to the money that was held by the bank. because I have a share in it.
Detail: I don't use this bank and I don't use the pix key to which they sent the value
precisely because of this debt that I have to the bank,
2 detail: I would never send to this bank
3 detail: I confirmed my pix key twice when requesting the withdrawal precisely so that there would not be any type of error, either by typing a wrong letter or something like that.
I'm very frustrated with all this, because the attendant simply says that I put the pix key of that bank which I have debt, but I know I didn't do that. I never did that of getting my pix key wrong and I wouldn't just send it to a pix key which I don't use and which I owe.
I'm pretty sure they sent it to my pix key registered with my (CPF) because it's more comfortable for them. too frustrating to spend 1 month waiting to find out that the problem can't be solved and on top of that I'm supposedly guilty.
congui ter acesso a conta , mas não ao dinheiro que foi retido pelo banco . pois eu estou com divida nele.
detalhe : eu não uso esse banco e não uso a chave pix para qual eles mandaram o valor
justamente por conta dessa divida que eu tenho ao banco ,
2 detalhe : eu jamais iria enviar para esse banco
3 detalhe : comfirmei duas vezes a minha chave pix no momento do pedido do levantamento justamente para não haver qualquer tipo de erro , seja por digitar uma letra errada ou algo do tipo .
estou muito frustrado com isso tudo , pois simplesmente o atendente diz que eu coloquei a chave pix desse banco qual tenho divida só que eu sei que não fiz isso . eu nunca fiz isso de errar minha chave pix e não iria mandar justamente para uma chave pix qual eu não uso e que tenho divida .
tenho plena certeza que eles mandaram para minha chave pix cadastrada com meu ( CPF ) pois é mais comodo para eles . frustrante demais passar 1 mes esperando pra saber que o problema não pode ser solucionado e ainda por cima eu sou supostamente culpado .
Automaticky přeloženo: