FórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 16)

před 3 roky od Jonas23111
|
101358 zobrazení 457 odpovědí |
|
1...15 16 17...23
před rokem

Mám hlavní účet. Hrál jsem s bonusy. Je to 5 měsíců, co jsem se přihlásil. Měl jsem ověření kyc. Za 5 měsíců jsem provedl tři výběry. Po 5 měsících. vulkan zablokoval účet. klon byl vytvořen dva týdny před mým hlavním účtem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

vulkan zablokoval hlavní účet. Hrál jsem v kasinu 5 měsíců. Od 10. července do 15. prosince. V prosinci psali, že mám klon. Účet byl vytvořen 13. července. Dvakrát jsem vybral 1200 a 1700 eur. Proč verificacia v srpnu. Nezobrazuje se duplikát?

Automaticky přeloženo:
drozdeknikola
před rokem

Ahoj,

Asi záleží na tom, kdy byl ten "první" myslím ten starší účet ověřený. Dokud oba účty neprojdou ověřením, kasino pravděpodobně nemá šanci podobnosti odhalit.

V takových případech by se kasino mělo zaměřit na zjištění, zda jste vytvořením druhého účtu nezískali nějakou nespravedlivou výhodu. Navíc, pokud existují nějaké pochybnosti o vaší identitě, měl by pomoci nástroj zvaný ověřovací hovor.

Jen pro jistotu, byla některá z vašich výher zrušena? Pokud ano a potřebujete pomocnou ruku, klidně podejte stížnost.

Můžete tak učinit přímo zde .



Automaticky přeloženo:
před rokem

hlavní účet byl první.pak byl vytvořen druhý účet.pak byl ověřen hlavní účet.nikdy druhý účet. Celkem po 5 měsících zablokovali dva účty a vzali 30tys zl. Je to v pořádku?

Automaticky přeloženo:
drozdeknikola
před rokem

Myslím, že byste měli podat stížnost, jak jsem vám doporučil, protože nejprve potřebujeme vidět nějaké důkazy předložené kasinem. Bez ničeho z toho si nemůžeme být jisti, zda bylo rozhodnutí spravedlivé.

Každopádně bych řekl, že první účet je vždy ten starší, proto se jmenuje první 🤔



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne! Pokusil jsem se zaregistrovat pomocí vašeho odkazu - ale stránka nereaguje. odkaz buď není platný, nebo se dostal do bloku poskytovatelem (nebo zemí). Jsem z Ukrajiny! Pomozte vyřešit tento problém! existuje jiný způsob, jak se zaregistrovat pro bonus bez vkladu? Možná promo kód? Nebo jak tento problém obecně řešit? Předem děkuji za Vaši pomoc! Děkuju!

Automaticky přeloženo:
maks2114
před rokem

Ahoj,

Pokusil jsem se získat přístup k bonusu pomocí VPN nastavené na Ukrajinu a fungovalo to.:

file

file

Možná byl problém způsoben vaším místním připojením k internetu. Objevily se vám nějaké chyby?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Mám problém s online kasinem Vulkan Vegas.

Dostal jsem tento e-mail:

„Váš účet byl dočasně zablokován. Žádáme vás, abyste poskytli dokument, který by prokázal, že jste byli v Litvě při hraní na našem webu.

Vezměte prosím na vědomí, že maskování IP nebo umístění není na našich webových stránkách povoleno. Vyhrazujeme si právo zavřít jakékoli účty a zrušit jakékoli sázky, bonusy a výhry, pokud byl účet vytvořen nebo používán pomocí technologií maskování IP nebo geolokace, včetně, ale bez omezení na VPN a proxy servery."

Nikdy jsem v Litvě nebyl.

Jak mohu prokázat, že jsem nepoužil vpn nebo proxy?

Jak mohu dokázat, že jsem nebyl v Litvě?

Jak mohu dokázat, že jsem něco neudělal?

Vyhrál jsem spoustu peněz, ale neplní, protože potřebuji dokázat.

Může mít někdo nápad?


Automaticky přeloženo:
Szbkriszta
před rokem

Ahoj,

mohu vědět, v jaké zemi jste se zaregistrovali? Musím říct, že i když nepoužívám VPN, moje IP nejčastěji ukazuje docela jiné umístění, takže si snadno dovedu představit stejný problém.

No odpověděl bych na podporu, stačí napsat co jsi napsal sem.

Vidím, že stížnost byla nastavena, můžete se mezitím dozvědět více o procesu pomocí tohoto odkazu .

Vraťte se mi s aktualizací, prosím. Chci se ujistit, že je problém vyřešen.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyhráli 6039 eur na Volcano Vegas. S mými vlastními penězi žádná bezplatná hra ani bonus. Obdrželi 4552,42 s. 7krát. Stále chybí hodně peněz????

Automaticky přeloženo:
jonssonkent368
před rokem

Ahoj,

Vidím, že jste před týdnem odeslali stížnost s tím, že máte problém s ověřením. Bylo by dobré stížnost aktualizovat ( klikněte zde ) a informovat Petronelu hned.

Ptal jste se na to kasina?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Zablokovali mě a moji sestru, protože jsme hráli ve stejném domě, neuvěřitelné, že máme 2 různé účty a zablokovali nás oba. Ani mé sestře nechtějí vrátit její peníze



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,

Jsem registrován v Maďarsku. Napsal jsem na chatu, že prohlížeč (Safari) na mém Macu identifikuje web jako známý tracker. Myslím, že to není moje chyba, pokud "jednoduchý" prohlížeč považuje web za nebezpečný.

VPN jsem nikdy nepoužil. Nikdy jsem záměrně nezměnil svou IP adresu! Ani nevím, proč je výměna dobrá?

Kasino nyní nabízí 0,5 % z ceny. To není správné.

Mám platný šek KYC z dubna 2022. Několikrát jsem zaplatil, hrál a vyhrál a nebyl problém.

V minulosti jsem měl několik menších zánětů (také 2x v lednu tohoto roku) a nikdy nebyl problém. Myslím, že tuto příležitost nechávají otevřenou pro velké výhry. Nechtějí platit velkou cenu a mohou se kdykoli obrátit na použití VPN. Požádal jsem z podpory, řekněte mi data, kdy jsem hrál v Litvě, ale nikdy jsem nedostal odpověď na svou otázku!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
jonssonkent368
před rokem

Vyhrál jsem 20 000 EUR z vlastních peněz bez bonusu, ale dočasně mi zablokovali účet a nic neplatili.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zablokovali mě a moji sestru, protože jsme hráli ve stejném domě, neuvěřitelné, že máme 2 různé účty a zablokovali nás oba. Ani mé sestře nechtějí vrátit její peníze



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Bohužel jsem si docela jistý, že mít dva účty v jedné domácnosti je proti pravidlům, a to je velmi běžné pravidlo. Abyste tomu zabránili, měli byste se vždy zeptat kasina, zda v kasinu můžete hrát oba současně, a poté uložit snímek obrazovky s potvrzením. Je silně nerozumné hrát na stejném, zejména mobilním zařízení, protože to je pro kasino obvykle dobrý důkaz, že oba účty nakonec používá stejná osoba – takže to nedělejte.

Taková pravidla jsou vytvořena, aby zabránila hráčům zneužívat bonusy (tam je článek průvodce o bonusovém lovu ), takže jste oba získali nějaké bonusy – zejména uvítací bonusy?

Byly oba vaše účty úspěšně ověřeny? Domnívám se, že i když jste využili bonusy, kasino by se mělo pokusit ověřit oba účty ověřovacím hovorem a následně zvážit možné nespravedlivé výhody.

Mohu se zeptat, zda byl na některém z obou účtů aktivní zůstatek v okamžiku jejich uzavření?

Doufám, že ne.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Jsem registrován v Maďarsku. Napsal jsem na chatu, že prohlížeč (Safari) na mém Macu identifikuje web jako známý tracker. Myslím, že to není moje chyba, pokud "jednoduchý" prohlížeč považuje web za nebezpečný.

VPN jsem nikdy nepoužil. Nikdy jsem záměrně nezměnil svou IP adresu! Ani nevím, proč je výměna dobrá?

Kasino nyní nabízí 0,5 % z ceny. To není správné.

Mám platný šek KYC z dubna 2022. Několikrát jsem zaplatil, hrál a vyhrál a nebyl problém.

V minulosti jsem měl několik menších zánětů (také 2x v lednu tohoto roku) a nikdy nebyl problém. Myslím, že tuto příležitost nechávají otevřenou pro velké výhry. Nechtějí platit velkou cenu a mohou se kdykoli obrátit na použití VPN. Požádal jsem z podpory, řekněte mi data, kdy jsem hrál v Litvě, ale nikdy jsem nedostal odpověď na svou otázku!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Domnívám se, že musí existovat nějaký problém s IP adresou, může to být ošemetné, takže doufejme, že budeme schopni objasnit všechny podrobnosti s kasinem.

Vím, že je to stresující, ale přesto zkus být trpělivý a v klidu 🙏.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ÚČTY BYLY OVĚŘENY, NEHRALI JSME NA STEJNÉM ZAŘÍZENÍ, ALE NA STEJNÉ IP, JAK JSME TO DĚLALI V JINÝCH KASINECH, BYDLÍME VE STEJNÉM DOMĚ A HRAJEME MY 2

. NEPOUŽÍVÁME BONUSY POUZE SKUTEČNÉ PENÍZE

Automaticky přeloženo:
juancru91z
před rokem

To je dobře, doufám, že kasino bude schopno zvážit náš úhel pohledu. Moje prsty jsou zkřížené! 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dnes mi přišel tento e-mail:


Vážený Hráč.

Informaci, že jste použili VPN, potvrdili techničtí specialisté našeho webu. Bohužel, neexistuje způsob, jak odblokovat váš účet.

S pozdravem


Yana


Oddělení kontroly kvality VulkanVegas

milá Yano,

Požádal jsem o důkazy od podpory, protože vím, že jsem VPN nikdy nepoužil!

Čekám na důkazy, ale myslím, že nikdy nepošlou, protože VPN byly jen výmluvy…

Myslím, že lžou a myslím, že to není správný postoj, pokud mají podezření, ale neposílají žádné konkrétní informace.

Musím dokázat, že jsem byl v Litvě, když jsem nebyl. Ale nic jim, oni prostě všechno říkají!













Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Szbkriszta
před rokem

Ahoj,

Je dobře, že kasino bylo požádáno, aby se připojilo ke stížnosti , a proto bychom se měli dozvědět více o tom, proč si kasino myslí, že jste použili VPN. 🤔

Počkejme si na další aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
1...15 16 17...23
Jít na stránkuz 23 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky