FórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

před 3 roky od Jonas23111
|
101359 zobrazení 457 odpovědí |
|
1...13 14 15...23
před rokem

21 dní na to, abych zjistil, že mi nebyla zaslána žádná částka, chci to jen zaznamenat.

Nikdy jsem se k nikomu nechoval špatně a vždy jsem byl nápomocný, když mi řekli, že mají problém.

že mnoho lidí požadovalo a nakonec mi dali e-mail s kódem

doručit do mé banky a odpověď byla, že nebyla odeslána žádná částka a tento kód nebyl užitečný

protože tato účtenka nebyla součástí dodávky. 21 dní a moje matka mluví o podvodu a moji přátelé, na které jsem odkazoval, se mě předem ptají, jestli jsem to už dostal a vypadám jako blázen. Vím, že to dostanu, ale je složité mít podporu, která vám nepomůže pochopit, co se děje, a dá vám prázdné odpovědi, čekejte, čekejte a čekejte, to byla moje podpora

Automaticky přeloženo:
fabio221963
před rokem

Nic, co bych řekl, nemůže změnit skutečnost, že výběry nejsou v tuto chvíli výhodou kasina. 🙁

Pix byl použit pro výběr, je nějaká šance, že Pix může mít nějaké odpovědi místo vaší banky?

Nezní to moc pohodlně, já vím. Kasino navrhlo kontaktovat jejich živou podporu, je nějaký vývoj na této cestě?

Automaticky přeloženo:
před rokem

není to moje banka ani pix

opravdu možná ještě nebylo odesláno. je to pix snadná věc, nikdy jsem s pix neměl problém, přijímám i odesílám

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
fabio221963
před rokem

Ahoj fabio221963, omlouvám se za tento zdlouhavý proces, chápu, jak se cítíš. Vaše stížnost je odeslána, jak vidím, dovolte mi popřát vám hodně štěstí a laskavě počkat na Nickovu odpověď. Možná ještě chvíli počkáte, protože naši kolegové jsou v těchto dnech zaneprázdněni a víkend právě začíná. Doufám, že vše dobře dopadne.✨

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes uplyne 1 měsíc od doby, kdy jsem požádal o výběr, 1 měsíc na výběr, otevření stížnosti a jedinou zjevnou účinnou odpovědí byl e-mail, který jsem obdržel s kódem, který byl požádán o doručení do mé banky, který řekl, že kód je není užitečné pro nic za nic, protože hodnota nebyla převedena na můj účet. srdcervoucí

Automaticky přeloženo:
fabio221963
před rokem

Moc nerozumím tomu, co máte poskytnout:

"požádali mě o dokument s oficiální odpovědí z banky, ve které požadují doklad o odeslání"

Máte nápad?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, vyhrál jsem 3000 eur poté, co jsem provedl několik vkladů po dobu několika měsíců a provedl výběr. Všechny dokumenty se zasílají a nekontrolují se v KYC. Nevím, co mám dělat. Žádám o pomoc nebo si mám vyhledat právníka. 3000 eur je hodně peněz, když jsem o hodně přišel, díky

Automaticky přeloženo:
Ana89
před rokem

Ahoj,

pokud se podíváte na toto vlákno, uvidíte, že kasino se v tuto chvíli zdá být dost pomalé, pokud jde o výběr a ověření. Věřím, že byste se měli uklidnit a počkat, je dobře, že jste poslali všechny dokumenty, nyní potřebuje personál kasina nějaký čas, aby je všechny prošel. Zkuste v případě potřeby spolupracovat a dejte tomu trochu času.

Pro lepší představu umožňujeme kasinům 14 celých dní na ověření účtu a odeslání výhry. Toto kasino je slušné, takže se snažte zůstat v klidu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, rozumím, ale co se stane, když se do 14 dnů nic nestane, kde mohu kontaktovat nebo vyhledat pomoc?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Podpora vulkan vegas mě požádala, abych jim poslal oficiální dokument z mé banky, kde (moje banka) požadují potvrzení o doručení. Pro jistotu mě válcují

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, rozumím, ale co se stane, když se do 14 dnů nic nestane, kde mohu kontaktovat nebo vyhledat pomoc?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud problém přetrvává, můžete podat stížnost zde na Casino Guru a naši specialisté se vám pokusí pomoci.

Kdy přesně jste ty dokumenty posílal, prosím?

Automaticky přeloženo:
fabio221963
před rokem

Jo, to jsem četl ve stížnosti, jen nechápu, k čemu to je. Stejné jako vy "Žádají mě o důkaz, když by mi měli posílat důkaz."

Jak to vidím já, váš účet je ověřený, takže jste prošli částí, kde byste měli poskytnout doklad o vkladu, mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ano, můj účet je v pořádku, tento požadavek se netýká ověření účtu.


Časová osa

kasino mi pošle kód k doručení do mé banky

při kontaktu s mou bankou mi sděluje, že záloha ve výši 180,00 R$ není zahrnuta

a že tedy ''vklad nelze nalézt .


Kontaktoval jsem kasino a dal jim vědět o reakci banky a zeptali se mě

že požádám svou banku o formální žádost (oficiální dokument), ve které mě (moje banka) požádá

zálohový doklad ve výši 180,00 BRL


když jsem jim řekl, že to nedává smysl, že oni jsou ti, kdo by měli prokázat zásilku na můj účet a ne já posílám žádost z mé oficiální banky a řekl jsem jim, že už čekám 1 měsíc, řekli mi že mi otevřeli výjimku a moji reklamaci poslali do příslušného sektoru i bez odeslání dokladu. a řekli mi, že dostanu email a to bylo asi před 4 dny

Automaticky přeloženo:
fabio221963
před rokem

Děkuji za časovou osu, pomozte mi lépe porozumět!

Ale stále mám stejné otázky jako ty. Dále se ve stížnosti hovoří o výběru 180,00 BRL, ale několikrát jste zmínil zálohu.

Ale to je, předpokládám, jen otázka překladu.

Když kasino pošle výhru do banky, tak to prostě udělá - osobně jsem nikdy neslyšel o žádném případě, kdy by banka měla požádat o výběr formálně. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

filefile

toto byl dokument, o který mě požádali.

ale pak Paulo říká, že už to nebude

Potřebuji Blaira, aby předal můj případ.

dodnes čekám na odpověď, že mě informovali

bylo by to emailem.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
fabio221963
před rokem

Bohužel, dokud to není v angličtině, nerozumím.

Zkontroloval jsem tedy stížnost, abych zjistil, že se situace změnila.

"To byla jediná věc, o kterou jsem byl požádán, a nebyla to informace."

Takže, co se teď děje, prosím?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Paulo mi řekl, že dostanu e-mail. ale chci se znovu ozvat, protože jsou to asi 4 dny, co jsem je kontaktoval přímo přes web vulkan.

Automaticky přeloženo:
fabio221963
před rokem

Děkuji,

tohle je opravdu nekonečný příběh. Zase počkáme, moc toho nezmůžeme 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

dnes jsem obdržel doklad o zaplacení, který byl proveden na můj bankovní účet na trhu zaplaceno debetem (dluhem) a možná nebudu mít přístup k penězům, protože s dluhem nevím, zda je možné nakládat s penězi zaslanými na účet. Vím, že jsem dal svůj pix správně, ale říkají, že poslali správný pix, který jsem vložil. Už roky nepoužívám svůj CPF jako pix a v den, kdy jsem o něj požádal, jsem hledal ve svém účtu svůj pix klíč, abych neudělal chybu. smutný . Upozornění pro každého, aby si vždy vytiskl konverzace a data určená ke stažení. protože pokud uslyšíte problém, odpovědnost bude na vás. 1 měsíc a 5 dní čekání a toto je předsevzetí

Automaticky přeloženo:
fabio221963
před rokem

Můžete vysvětlit, proč si myslíte, že nemáte přístup k penězům? Omlouvám se, ale nepochopil jsem to. 🤔

Automaticky přeloženo:
1...13 14 15...23
Jít na stránkuz 23 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky