FórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 3 roky od Jonas23111
|
97613 zobrazení 457 odpovědí |
|
1...9 10 11...23
Přidat příspěvek
Radka
před 2 roky

Už jsem podal stížnost. Přikládám tisk s potvrzením o odstoupení od smlouvy file

Automaticky přeloženo:
ovidiu219470
před 2 roky

Takže už víte, že umožňujeme kasinům 14 celých dní na pokračování KYC a výběru.

Doufám, že kasino bude rychlé.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, ale to není normální. Každopádně jsem podal stížnost, počkáme ještě 4 dny nebo kolik budeme potřebovat, a pak uvidíme

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Mohu vám poslat soukromou zprávu na WhatsApp? Mám podobné problémy jako vaše stížnosti. Rád bych viděl svá práva zákazníka.

Automaticky přeloženo:
NCHAMP22
před 2 roky

Ahoj,

Zajímalo by mě, proč jste ještě nepodali žádnou stížnost. Co se stalo?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Procházení stížností na vašem webu se zdá jako ztráta času. Raději půjdu přímo k právním orgánům.

Automaticky přeloženo:
NCHAMP22
před 2 roky

Máte problémy na stejném webu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Procházení stížností na vašem webu se zdá jako ztráta času. Raději půjdu přímo k právním orgánům.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mluvíte o licenčním úřadu? No, proč ne, doufám, že vám pomohou.

Mohu vědět, co přesně je špatného v naší sekci stížností? Nějaké návrhy, prosím?

Automaticky přeloženo:
NCHAMP22
před 2 roky

Problém není na casino.guru, hlavním problémem jsou kasina, která nerespektují hráče. Jednou jsem špatně zkontroloval živou podporu a po dvou dnech mi přišel e-mail s dotazem, co se stalo, ale problém s odstoupením už trvá nejméně 10 dní a žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

V podstatě děláte to, co hráč může udělat sám na živém chatu. Casino Guru nemůže vůči kasinu podniknout žádné kroky. Pro vznesené stížnosti, jako jsou vyloučené refundace účtu atd., guru kasina nemůže nic udělat. Kasino se nikdy nevzdá jen z dobré vůle. Buď dodržují, nebo nedodržují. Neexistuje žádné mezitím. Pouze právní poradci schvalující licence těmto kasinům mohou kasino donutit k rozhodnutí. Všichni kasino guru je přidružená společnost.


Ne, mluvím o právních poradcích, se kterými jsem v přímém kontaktu.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
NCHAMP22
před 2 roky

Ahoj jestli chceš můžeš mi sem napsat ale nevím jak ti můžu pomoct. Upřímně jsem si myslel, že už nemám aktivní účet na kasino guru, protože jsem požádal o jeho zrušení vzhledem k tomu, jak se ke mně chovali. Z 12 stížností většinou zamítnutých nebo nevyřešených se mi podařilo vyřešit 8 samostatně, i když to ve většině případů nějakou dobu trvalo.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Měli jste velké štěstí při vrácení peněz od Bellona NV? Jsem sám vyloučen kvůli problémovému hraní, ale podařilo se mi založit účty na 3 z jejich webových stránek. Mám zprávu Emoore. Myslíte si, že mi budou úspěšně vráceny zálohy?


Vidím, že vám Thrillsy vrátil peníze za stejnou věc. Thrillsy jsou pod Belona NV

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
NCHAMP22
před 2 roky

Ano, ta stížnost byla utrpením.

Kasino Thrillsy pod kriminálním vedením Bellony celé měsíce ignorovalo mé e-mailové žádosti o vrácení peněz. Nakonec byl chat zablokován.

V tu chvíli jsem se několik týdnů pokoušel kontaktovat poskytovatele licence Antillephone, ale bez úspěchu. Nakonec odpověděli trapným způsobem, díky kterému jsem pochopil tajnou dohodu, která existuje mezi poskytovatelem licence a kasiny Curacao.

V tu chvíli se mi podařilo získat pomoc od Cindy Drommond prostřednictvím e-mailové adresy complaints@emoore.com

Do deseti dnů jsem dostal peníze zpět. Kasino se mi zpočátku snažilo nabídnout méně, než jsem měl nárok, ale poté, co na to upozornili Cindy Drommond, vše zaplatili.

Pokud jste požádali o trvalé sebevyloučení ve všech kasinech Bellona jako já, uvidíte, že vám zaplatí. Ale potřebujete pomoc od Emoore, zapomeňte na Casino guru nebo Antillephone.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, ta stížnost byla utrpením.

Kasino Thrillsy pod kriminálním vedením Bellony celé měsíce ignorovalo mé e-mailové žádosti o vrácení peněz. Nakonec byl chat zablokován.

V tu chvíli jsem se několik týdnů pokoušel kontaktovat poskytovatele licence Antillephone, ale bez úspěchu. Nakonec odpověděli trapným způsobem, díky kterému jsem pochopil tajnou dohodu, která existuje mezi poskytovatelem licence a kasiny Curacao.

V tu chvíli se mi podařilo získat pomoc od Cindy Drommond prostřednictvím e-mailové adresy complaints@emoore.com

Do deseti dnů jsem dostal peníze zpět. Kasino se mi zpočátku snažilo nabídnout méně, než jsem měl nárok, ale poté, co na to upozornili Cindy Drommond, vše zaplatili.

Pokud jste požádali o trvalé sebevyloučení ve všech kasinech Bellona jako já, uvidíte, že vám zaplatí. Ale potřebujete pomoc od Emoore, zapomeňte na Casino guru nebo Antillephone.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Přesně tak, nebudu ztrácet čas s guruem.


Žádám o sebevyloučení a uzavření účtu na dobu neurčitou, protože jsem nutkavý hráč na Thrillsy. Jsou povinni zavřít všechny sesterské weby? Nežádal jsem konkrétně o uzavření všech sesterských webů, ale řekl jsem výhradně, že to bylo proto, že jsem nutkavý hráč

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

V podstatě děláte to, co hráč může udělat sám na živém chatu. Casino Guru nemůže vůči kasinu podniknout žádné kroky. Pro vznesené stížnosti, jako jsou vyloučené refundace účtu atd., guru kasina nemůže nic udělat. Kasino se nikdy nevzdá jen z dobré vůle. Buď dodržují, nebo nedodržují. Neexistuje žádné mezitím. Pouze právní poradci schvalující licence těmto kasinům mohou kasino donutit k rozhodnutí. Všichni kasino guru je přidružená společnost.


Ne, mluvím o právních poradcích, se kterými jsem v přímém kontaktu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, rozumím vašemu názoru, ale je tu ještě jedna část, kterou je třeba zvážit. 🙂 Spousta kasin si přeje, aby se jejich hodnocení zlepšilo, a my je vždy tlačíme k opětovnému otevření uzavřených – nevyřešených případů nebo vysvětlení, že pomoci hráčům je skvělý způsob, jak toho dosáhnout .

Stačí zkontrolovat tuto stížnost : Částka: 1 496 liber 🙂


Automaticky přeloženo:
NCHAMP22
před 2 roky

Na to vám nemohu dát konkrétní odpověď. Podařilo se vám otevřít další dvojité kasino účty nebo byly účty již otevřené v době žádosti o sebevyloučení? V obou případech by však kasino mělo přijmout veškerá nezbytná opatření, aby hráč neztratil další peníze, a proto se ujistit, že zavře všechny účty ostatních sesterských kasin a nedovolí otevření nových herních účtů v sesterských kasinech.

Pokud se v italských kasinech s licencí Adm vyloučíte okamžitě a příčně, budete vyloučeni ze všech kasin s licencí Adm.

V případě kasin Curacao by to měl být poskytovatel licence, kdo dává pokyny, ale pokud navštívíte stránku Antillephone, nic z toho není ani sekce pro podávání stížností. Má to pouze Curacao egaming. To je důvod, proč téměř všechna kasina mají licenci Antillephone, protože se cítí chráněna.

Ale ten Emoore, který ti odpověděl? Kdy jste jim poslali stížnost?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Zvedl jsem to před 10 dny. Emoore stále pokračuje ve vyšetřování.


Požádali jste konkrétně, abyste byli vyloučeni ze všech jejich sesterských webů?


Ne, otevřel jsem tyto účty poté, co jsem se sám vyloučil v jejich sesterském kasinu.

Našel jsem tento termín a stav curacao egaming:


Článek 3 odstavec 9 ve vztahu k zásadám odpovědného hraní:

9. Na žádost Koncového uživatele, jakož i v případě, že zdravotní problémy Koncového uživatele považují takový zásah za nezbytný, musí Provozovatel zajistit, aby Koncový uživatel po omezenou nebo neomezenou dobu nemohl využívat žádné služby. nabízené na kterékoli z Webových stránek Provozovatele

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
NCHAMP22
před 2 roky

V té době jsem požádal kasino Betonic, aby bylo zakázáno používat všechna kasina provozovaná společností Bellona NV, protože je to zločinecká společnost. Ale po měsíci mi umožnili otevřít si nový herní účet na Thrillsy.

I kdybych neupřesnil, že se samovyloučení musí vztahovat na všechna kasina Bellona, stejně by musela nepovolit otevření nového herního účtu ve svém kasinu. Toto je praxe, kterou by měla dodržovat všechna kasina.

Takže podle mého názoru máte nárok na vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Toto kasino Vulkan Vegas je mizerné kasino na hraní!! Snažím se vybrat peníze, které jsem vyhrál, ale neplatí!!! Vždy říkají, že je čas, aby analytici provedli potřebné kontroly, jen nechápu, že v jiných kasinech je proces platby velmi rychlý, asi 1 hodinu po žádosti o výběr!! Nedoporučuji hrát na této stránce, protože vyhrajete a nedostanete!!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Procházení stížností na vašem webu se zdá jako ztráta času. Raději půjdu přímo k právním orgánům.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vidíte někdy, cítil jsem se tak....guru kasina má právo pouze zvýšit nebo snížit reputaci kasina na této webové stránce.

Někdy může mít kasino tendenci neodpovídat guruovi a pak bude případ uzavřen jako nevyřešený, někdy se odečte reputace kasina přidáním černých bodů do kasina, což je samozřejmě některým kasinům jedno!


Kontaktování úřadů někdy zkomplikuje případ a je to časově náročné.


Před chvílí jsem kontaktoval úřady (přes měsíc), dostal jsem od nich pouze jedinou odpověď, na jejich odpověď mě označili na 2 další hráče společně s kasinem.

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...23
Jít na stránkuz 23 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky