před 2 roky
Už jsem podal stížnost. Přikládám tisk s potvrzením o odstoupení od smlouvy
I have already made an complaint. I attached a print with the withdrawal confirmation
0
Už jsem podal stížnost. Přikládám tisk s potvrzením o odstoupení od smlouvy
I have already made an complaint. I attached a print with the withdrawal confirmation
Takže už víte, že umožňujeme kasinům 14 celých dní na pokračování KYC a výběru.
Doufám, že kasino bude rychlé.
So you already know that we allow casinos 14 full days to proceed with the KYC and the withdrawal.
I hope that the casino will be swift.
Ano, ale to není normální. Každopádně jsem podal stížnost, počkáme ještě 4 dny nebo kolik budeme potřebovat, a pak uvidíme
Yes, but this is not normal. Anyway, i have made an complaint, we'll wait 4 more days or how much do we need, and then we'll see
Mohu vám poslat soukromou zprávu na WhatsApp? Mám podobné problémy jako vaše stížnosti. Rád bych viděl svá práva zákazníka.
Can I message you privately on WhatsApp? I have similar issues to your complaints. I would like to see my rights as a customer.
Ahoj,
Zajímalo by mě, proč jste ještě nepodali žádnou stížnost. Co se stalo?
Hello,
I wonder why you have not submitted any complaint yet. What has happened?
Mluvíte o licenčním úřadu? No, proč ne, doufám, že vám pomohou.
Mohu vědět, co přesně je špatného v naší sekci stížností? Nějaké návrhy, prosím?
Are you talking about the licensing authority? Well, why not, I hope they will help you.
May I know what exactly is wrong with our complaint section? Any suggestions, please?
Problém není na casino.guru, hlavním problémem jsou kasina, která nerespektují hráče. Jednou jsem špatně zkontroloval živou podporu a po dvou dnech mi přišel e-mail s dotazem, co se stalo, ale problém s odstoupením už trvá nejméně 10 dní a žádná odpověď
The problem isn't on casino.guru, te main problem are the casinos that don't respect the players. Once i've badly reviewed an live support person and i've got a mail after two days with them asking me what was wrong, but the withdrawal problem already has at least 10 days and no answer
V podstatě děláte to, co hráč může udělat sám na živém chatu. Casino Guru nemůže vůči kasinu podniknout žádné kroky. Pro vznesené stížnosti, jako jsou vyloučené refundace účtu atd., guru kasina nemůže nic udělat. Kasino se nikdy nevzdá jen z dobré vůle. Buď dodržují, nebo nedodržují. Neexistuje žádné mezitím. Pouze právní poradci schvalující licence těmto kasinům mohou kasino donutit k rozhodnutí. Všichni kasino guru je přidružená společnost.
Ne, mluvím o právních poradcích, se kterými jsem v přímém kontaktu.
You basically do what the player can do themselves on live chat. Casino Guru cannot take any action on the casino. For the complaints raised such as excluded account refunds etc casino guru cannot do anything. The casino will never give in simply out of good will. They either comply or not comply. There is no in-between. Only legal consultants approving licences to these casinos can force the casino into a decision. All casino guru is an affiliate.
No I'm talking about legal consultants in which I have direct contact with.
Ahoj jestli chceš můžeš mi sem napsat ale nevím jak ti můžu pomoct. Upřímně jsem si myslel, že už nemám aktivní účet na kasino guru, protože jsem požádal o jeho zrušení vzhledem k tomu, jak se ke mně chovali. Z 12 stížností většinou zamítnutých nebo nevyřešených se mi podařilo vyřešit 8 samostatně, i když to ve většině případů nějakou dobu trvalo.
Hi, if you want you can write me here but I don't know how I could help you. I honestly thought I no longer had an active account on casino guru as I had asked for it to be canceled given how they behaved with me. Out of 12 complaints mostly rejected or not resolved, I managed to resolve 8 independently even if in most cases it took some time.
Ciao, se vuoi puoi scrivermi qui ma non so come potrei aiutarti. Sinceramente pensavo di non avere più un account attivo su casinò guru dato che ne avevo chiesto la cancellazione visto come si sono comportati con me. Su 12 reclami per lo più rifiutati o non risolti sono riuscito a risolverne 8 in modo autonomo anche se nella maggior parte dei casi ci è voluto del tempo.
Měli jste velké štěstí při vrácení peněz od Bellona NV? Jsem sám vyloučen kvůli problémovému hraní, ale podařilo se mi založit účty na 3 z jejich webových stránek. Mám zprávu Emoore. Myslíte si, že mi budou úspěšně vráceny zálohy?
Vidím, že vám Thrillsy vrátil peníze za stejnou věc. Thrillsy jsou pod Belona NV
Have you had much luck in getting refunded from Bellona NV? I am self excluded due to problem gambling but was able to set up accounts on 3 of their websites. I have message Emoore. Do you think I will successfully be refunded deposits?
I see you got refunded from Thrillsy for the same matter. Thrillsy are under Belona NV
Ano, ta stížnost byla utrpením.
Kasino Thrillsy pod kriminálním vedením Bellony celé měsíce ignorovalo mé e-mailové žádosti o vrácení peněz. Nakonec byl chat zablokován.
V tu chvíli jsem se několik týdnů pokoušel kontaktovat poskytovatele licence Antillephone, ale bez úspěchu. Nakonec odpověděli trapným způsobem, díky kterému jsem pochopil tajnou dohodu, která existuje mezi poskytovatelem licence a kasiny Curacao.
V tu chvíli se mi podařilo získat pomoc od Cindy Drommond prostřednictvím e-mailové adresy complaints@emoore.com
Do deseti dnů jsem dostal peníze zpět. Kasino se mi zpočátku snažilo nabídnout méně, než jsem měl nárok, ale poté, co na to upozornili Cindy Drommond, vše zaplatili.
Pokud jste požádali o trvalé sebevyloučení ve všech kasinech Bellona jako já, uvidíte, že vám zaplatí. Ale potřebujete pomoc od Emoore, zapomeňte na Casino guru nebo Antillephone.
Yes that complaint was an ordeal.
The Thrillsy casino under Bellona's criminal management has been ignoring my emailed refund requests for months. In the end, the chat was blocked.
At that point I tried to contact the Antillephone licensor several times for weeks to no avail. Eventually they replied in an embarrassing way that made me understand the collusion that exists between the licensor and the Curacao casinos.
At that point I was able to get help from Cindy Drommond via the email address complaints@emoore.com
Within ten days I got my refund. The casino initially tried to offer me less than I was entitled to but after pointing this out to Cindy Drommond they paid for everything.
If you had applied for permanent self-exclusion on all Bellona casinos like I did you will see that they will pay you. But you need help from Emoore, forget about Casino guru or Antillephone.
Sì quel reclamo è stato un calvario.
Il casinò Thrillsy sotto la gestione criminale di Bellona ha ignorato per mesi le mie richieste di rimborso inviate via mail. La chat alla fine invece mi è stata bloccata.
A quel punto ho provato a contattare diverse volte il licenziante Antillephone per settimane senza risultato. Alla fine mi hanno risposto in un modo imbarazzante che mi ha fatto capire la collusione esistente tra il licenziante e i casinò di Curacao.
A quel punto sono riuscito a ricevere aiuto da Cindy Drommond tramite l'indirizzo mail complaints@emoore.com
Nel giro di una decina di giorni ho ottenuto il rimborso. Il casinò inizialmente aveva provato ad offrirmi meno di quello che mi spettava ma dopo aver fatto presente questo a Cindy Drommond ha pagato tutto.
Se avevi richiesto un autoesclusione permanente su tutti i casinò Bellona come ho fatto io vedrai che ti pagheranno. Ma hai bisogno di aiuto da Emoore, lascia perdere Casino guru o Antillephone.
Ano, ta stížnost byla utrpením.
Kasino Thrillsy pod kriminálním vedením Bellony celé měsíce ignorovalo mé e-mailové žádosti o vrácení peněz. Nakonec byl chat zablokován.
V tu chvíli jsem se několik týdnů pokoušel kontaktovat poskytovatele licence Antillephone, ale bez úspěchu. Nakonec odpověděli trapným způsobem, díky kterému jsem pochopil tajnou dohodu, která existuje mezi poskytovatelem licence a kasiny Curacao.
V tu chvíli se mi podařilo získat pomoc od Cindy Drommond prostřednictvím e-mailové adresy complaints@emoore.com
Do deseti dnů jsem dostal peníze zpět. Kasino se mi zpočátku snažilo nabídnout méně, než jsem měl nárok, ale poté, co na to upozornili Cindy Drommond, vše zaplatili.
Pokud jste požádali o trvalé sebevyloučení ve všech kasinech Bellona jako já, uvidíte, že vám zaplatí. Ale potřebujete pomoc od Emoore, zapomeňte na Casino guru nebo Antillephone.
Yes that complaint was an ordeal.
The Thrillsy casino under Bellona's criminal management has been ignoring my emailed refund requests for months. In the end, the chat was blocked.
At that point I tried to contact the Antillephone licensor several times for weeks to no avail. Eventually they replied in an embarrassing way that made me understand the collusion that exists between the licensor and the Curacao casinos.
At that point I was able to get help from Cindy Drommond via the email address complaints@emoore.com
Within ten days I got my refund. The casino initially tried to offer me less than I was entitled to but after pointing this out to Cindy Drommond they paid for everything.
If you had applied for permanent self-exclusion on all Bellona casinos like I did you will see that they will pay you. But you need help from Emoore, forget about Casino guru or Antillephone.
Sì quel reclamo è stato un calvario.
Il casinò Thrillsy sotto la gestione criminale di Bellona ha ignorato per mesi le mie richieste di rimborso inviate via mail. La chat alla fine invece mi è stata bloccata.
A quel punto ho provato a contattare diverse volte il licenziante Antillephone per settimane senza risultato. Alla fine mi hanno risposto in un modo imbarazzante che mi ha fatto capire la collusione esistente tra il licenziante e i casinò di Curacao.
A quel punto sono riuscito a ricevere aiuto da Cindy Drommond tramite l'indirizzo mail complaints@emoore.com
Nel giro di una decina di giorni ho ottenuto il rimborso. Il casinò inizialmente aveva provato ad offrirmi meno di quello che mi spettava ma dopo aver fatto presente questo a Cindy Drommond ha pagato tutto.
Se avevi richiesto un autoesclusione permanente su tutti i casinò Bellona come ho fatto io vedrai che ti pagheranno. Ma hai bisogno di aiuto da Emoore, lascia perdere Casino guru o Antillephone.
Přesně tak, nebudu ztrácet čas s guruem.
Žádám o sebevyloučení a uzavření účtu na dobu neurčitou, protože jsem nutkavý hráč na Thrillsy. Jsou povinni zavřít všechny sesterské weby? Nežádal jsem konkrétně o uzavření všech sesterských webů, ale řekl jsem výhradně, že to bylo proto, že jsem nutkavý hráč
Exactly I will not be wasting my time on guru.
I ask for self exclusion and account closed indefinitely due to being a compulsive gambler on Thrillsy. Are they obliged to close on all sister sites? I didn't specifically ask to close on all sister websites but I exclusively said it was because I'm a compulsive gambler
V podstatě děláte to, co hráč může udělat sám na živém chatu. Casino Guru nemůže vůči kasinu podniknout žádné kroky. Pro vznesené stížnosti, jako jsou vyloučené refundace účtu atd., guru kasina nemůže nic udělat. Kasino se nikdy nevzdá jen z dobré vůle. Buď dodržují, nebo nedodržují. Neexistuje žádné mezitím. Pouze právní poradci schvalující licence těmto kasinům mohou kasino donutit k rozhodnutí. Všichni kasino guru je přidružená společnost.
Ne, mluvím o právních poradcích, se kterými jsem v přímém kontaktu.
You basically do what the player can do themselves on live chat. Casino Guru cannot take any action on the casino. For the complaints raised such as excluded account refunds etc casino guru cannot do anything. The casino will never give in simply out of good will. They either comply or not comply. There is no in-between. Only legal consultants approving licences to these casinos can force the casino into a decision. All casino guru is an affiliate.
No I'm talking about legal consultants in which I have direct contact with.
Dobře, rozumím vašemu názoru, ale je tu ještě jedna část, kterou je třeba zvážit. 🙂 Spousta kasin si přeje, aby se jejich hodnocení zlepšilo, a my je vždy tlačíme k opětovnému otevření uzavřených – nevyřešených případů nebo vysvětlení, že pomoci hráčům je skvělý způsob, jak toho dosáhnout .
Stačí zkontrolovat tuto stížnost : Částka: 1 496 liber 🙂
Well, I can understand your point, but there is another part to consider.🙂 Tons of casinos wish their rating to get better and we always push them to reopen closed - unresolved cases, or explain that helping players is a great way to do that.
Just check this complaint: Amount: Ł1,496 🙂
Na to vám nemohu dát konkrétní odpověď. Podařilo se vám otevřít další dvojité kasino účty nebo byly účty již otevřené v době žádosti o sebevyloučení? V obou případech by však kasino mělo přijmout veškerá nezbytná opatření, aby hráč neztratil další peníze, a proto se ujistit, že zavře všechny účty ostatních sesterských kasin a nedovolí otevření nových herních účtů v sesterských kasinech.
Pokud se v italských kasinech s licencí Adm vyloučíte okamžitě a příčně, budete vyloučeni ze všech kasin s licencí Adm.
V případě kasin Curacao by to měl být poskytovatel licence, kdo dává pokyny, ale pokud navštívíte stránku Antillephone, nic z toho není ani sekce pro podávání stížností. Má to pouze Curacao egaming. To je důvod, proč téměř všechna kasina mají licenci Antillephone, protože se cítí chráněna.
Ale ten Emoore, který ti odpověděl? Kdy jste jim poslali stížnost?
I cannot give you a certain answer on this. Were you able to open other twin casino accounts or were the accounts already open at the time of the self-exclusion request? In both cases, however, the casino should take all necessary measures to prevent the player from losing more money and therefore make sure to close all the accounts of the other sister casinos and not allow the opening of new play accounts on the sister casinos.
On Italian casinos with Adm license, if you exclude yourself on a casino instantly and transversely you are self-excluded on all casinos with Adm license.
In the case of the Curacao casinos it should be the licensor who gives the guidelines but if you go to the Antillephone site there is none of this nor a section for submitting complaints. Only Curacao egaming has it. This is why almost all casinos have an Antillephone license, because they feel protected.
But the Emoore who answered you? When did you send the complaint to them?
Su questo non so darti una risposta certa. Sei riuscito ad aprire altri account su casinò gemelli o gli account erano già aperti al momento della richiesta di autoesclusione? In entrambi i casi comunque il casinò dovrebbe adottare tutte le misure necessarie per evitare che il giocatore perda altro denaro e quindi accertarsi di chiudere tutti gli account degli altri casinò gemelli e non consentire l'apertura di nuovi conti giochi sui casinò gemelli.
Sui casinò italiani con licenza Adm se ti autoescludi su un casinò istantaneamente e trasversalmente sei autoescluso su tutti i casinò con licenza Adm.
Nel caso dei casinò di Curacao dovrebbe essere il licenziante a dare le linee guida ma se vai sul sito di Antillephone non esiste nulla di tutto ciò né tantomeno una sezione per inviare reclami. Solo la Curacao egaming ce l'ha. Per questo quasi tutti i casinò hanno licenza Antillephone, perché si sentono protetti.
Ma la Emoore che ti ha risposto? Quando hai inviato a loro il reclamo?
Zvedl jsem to před 10 dny. Emoore stále pokračuje ve vyšetřování.
Požádali jste konkrétně, abyste byli vyloučeni ze všech jejich sesterských webů?
Ne, otevřel jsem tyto účty poté, co jsem se sám vyloučil v jejich sesterském kasinu.
Našel jsem tento termín a stav curacao egaming:
Článek 3 odstavec 9 ve vztahu k zásadám odpovědného hraní:
9. Na žádost Koncového uživatele, jakož i v případě, že zdravotní problémy Koncového uživatele považují takový zásah za nezbytný, musí Provozovatel zajistit, aby Koncový uživatel po omezenou nebo neomezenou dobu nemohl využívat žádné služby. nabízené na kterékoli z Webových stránek Provozovatele
I raised it 10 days ago. Investigation still ongoing by Emoore.
Did you specifically asked to be self excluded by all of their sister websites?
No I opened these accounts after self excluding on their sister casino.
I have found this curacao egaming term and condition:
Article 3 section 9 in relation to responsible gaming principles:
9. Upon request of the End User, as well as if health issues of the End User deem such action necessary, the Operator must ensure that the End User shall for a limited or unlimited amount of time not be able to make use of any services offered on any of the Websites of the Operator
V té době jsem požádal kasino Betonic, aby bylo zakázáno používat všechna kasina provozovaná společností Bellona NV, protože je to zločinecká společnost. Ale po měsíci mi umožnili otevřít si nový herní účet na Thrillsy.
I kdybych neupřesnil, že se samovyloučení musí vztahovat na všechna kasina Bellona, stejně by musela nepovolit otevření nového herního účtu ve svém kasinu. Toto je praxe, kterou by měla dodržovat všechna kasina.
Takže podle mého názoru máte nárok na vrácení peněz.
At the time I had asked the Betonic casino to be banned from all casinos operated by Bellona NV as it is a criminal company. But after a month they allowed me to open a new gaming account on Thrillsy.
Even if I had not specified that the self-exclusion had to apply to all Bellona casinos, they would still have had to not authorize the opening of a new gaming account on their casino. This is the practice that all casinos should follow.
So you would be entitled to a refund in my opinion.
Io all'epoca avevo chiesto al casinò Betonic di essere escluso su tutti i casinò gestiti da Bellona N. V. essendo una società criminale. E invece dopo un mese mi hanno consentito di aprire un nuovo conto gioco su Thrillsy.
Anche se non avessi specificato che l'autoesclusione doveva riguardare tutti i casinò Bellona essi avrebbero dovuto comunque non autorizzare l'apertura di un nuovo conto gioco sui loro casinò. È la prassi che dovrebbero seguire tutti i casinò.
Perciò avresti diritto al rimborso secondo me.
Toto kasino Vulkan Vegas je mizerné kasino na hraní!! Snažím se vybrat peníze, které jsem vyhrál, ale neplatí!!! Vždy říkají, že je čas, aby analytici provedli potřebné kontroly, jen nechápu, že v jiných kasinech je proces platby velmi rychlý, asi 1 hodinu po žádosti o výběr!! Nedoporučuji hrát na této stránce, protože vyhrajete a nedostanete!!
This Vulkan Vegas casino is a lousy casino to play at!! I'm trying to withdraw the money I won, but they don't pay!!! They always say that there is a time for the analysts to do the necessary checks, I just don't understand that other casinos the payment process is very fast, about 1 hour after asking for the withdrawal!! I do not recommend playing on this site because you will win and will not receive!!
Esse cassino Vulkan Vegas é um péssimo cassino para jogar !! Estou tentando retirar o dinheiro que ganhei, mais eles não pagam !!! Sempre dizem que tem um tempo para os analistas fazerem as verificações necessárias, Só não entendo que outros cassino o processo de pagamento é bem rápido, cerca de 1 hora depois de pedir o saque!! Não recomendo jogar nesse site pois vc vai ganhar e não vai receber!!
Vidíte někdy, cítil jsem se tak....guru kasina má právo pouze zvýšit nebo snížit reputaci kasina na této webové stránce.
Někdy může mít kasino tendenci neodpovídat guruovi a pak bude případ uzavřen jako nevyřešený, někdy se odečte reputace kasina přidáním černých bodů do kasina, což je samozřejmě některým kasinům jedno!
Kontaktování úřadů někdy zkomplikuje případ a je to časově náročné.
Před chvílí jsem kontaktoval úřady (přes měsíc), dostal jsem od nich pouze jedinou odpověď, na jejich odpověď mě označili na 2 další hráče společně s kasinem.
You see sometimes, I felt so....the casino guru, only have the right to increase or decrease a casino reputation on this website.
Sometimes the casino could tend not to reply to the guru's, and then the case will be closed as unresolved, sometimes deducting the casino's reputation with adding blackpoints to the casino which ofcourse some casinos doesn't care!
Contacting the authorities, sometimes gets the case complex and it's time consuming.
I contacted the authorities while ago(over a month), I could only get a single response from them, on thier response they tagged me to 2 other players together with the casino.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.