Mluvíte o licenčním úřadu? No, proč ne, doufám, že vám pomohou.
Mohu vědět, co přesně je špatného v naší sekci stížností? Nějaké návrhy, prosím?
Are you talking about the licensing authority? Well, why not, I hope they will help you.
May I know what exactly is wrong with our complaint section? Any suggestions, please?
Prosím, chci, abyste mi to objasnil, i když jsem zde podal stížnost, mohu také kontaktovat úřady a podat stížnost u nich?
Dostal jsem uzavřenou stížnost, i když moje vlastní strana nebyla vyslyšena, guru věřil tomu, co jim kasino řeklo, aniž by souhlasil od hráče (mně), poprvé to zažívám na vaší platformě.
Vždycky jsi byl "jen" se svým úsudkem, vždy se snažil naslouchat z obou stran. Ale tentokrát to tak nebylo.
Please I want you to clarify this to me, despite laying a complaint here, can I aswell contact the authorities and lay a complaint with them?
I got a closed complaint, even though my own side wasn't heard, the guru's believed what the casino told them without conforming from the player(me), for the first time I'm experiencing this on your platform.
You've been always "just" with your judgement always tried to listen from both parties. But this time, it wasn't so.
Vše záleží na tom, ke komu jdete. Úřady zaměstnávají právní poradce. A jejich úkolem je prozkoumat, kde kasino nesplňuje podmínky stanovené v licenci pro hazardní hry.
It all depends on who you go to. The authorities employ legal compliance consultants. And it is their job to investigate where a casino doesn't comply with the terms set out on the gambling licence.
V podstatě děláte to, co hráč může udělat sám na živém chatu. Casino Guru nemůže vůči kasinu podniknout žádné kroky. Pro vznesené stížnosti, jako jsou vyloučené refundace účtu atd., guru kasina nemůže nic udělat. Kasino se nikdy nevzdá jen z dobré vůle. Buď dodržují, nebo nedodržují. Neexistuje žádné mezitím. Pouze právní poradci schvalující licence těmto kasinům mohou kasino donutit k rozhodnutí. Všichni kasino guru je přidružená společnost.
Ne, mluvím o právních poradcích, se kterými jsem v přímém kontaktu.
You basically do what the player can do themselves on live chat. Casino Guru cannot take any action on the casino. For the complaints raised such as excluded account refunds etc casino guru cannot do anything. The casino will never give in simply out of good will. They either comply or not comply. There is no in-between. Only legal consultants approving licences to these casinos can force the casino into a decision. All casino guru is an affiliate.
No I'm talking about legal consultants in which I have direct contact with.
Ne vždy, někdy, když vás kasino zablokuje, má tendenci zablokovat také všechny prostředky komunikace s nimi, někdy se stane, že reaguje na vaše zprávy.
Ale guruové vám mohou pomoci kontaktovat se jinými způsoby!
Chápu, že guru nemůže donutit kasino, aby vám vrátilo peníze, ale může je přesvědčit, že by tak měli udělat.
Not all the time, sometimes when a casino blocks you, they tend to block all means of communications with them as well,sometimes turns responsive to your messages.
But the gurus can help you contact then in other ways!
I understand that the guru cannot force the casino to refund your funds but can make them believe they should do so.
Kasino, ve kterém jsem hrál, získalo licenci od Curacao a poté, co jsem podal stížnost úřadům, jsem od nich obdržel odpověď.
Shodou okolností věřím, že tři z nás vznesli stížnost, pravděpodobně ve stejný den.
Odpověď přišla asi v podobenstvích.
Něco jako
"v hrnci jsou hrušky a tři pravidlo 9.7 ..... všichni tři tvrdí, že jsou nevinní"
Označili 3 stěžovatele do kasina.
Prosím, brácho, můžeš se k tomu vyjádřit?
Well the casino I played at got thier license from curacao, and then after laying complaint to the authorities I received a response from them.
Coincidentally I believe three of us laid complaint, probably the same day.
The response came in parables I guess.
Something like
"there pears in a pot, and three rule 9.7.....all three claiming innocent"
They tagged the 3 complainants to the casino.
Please bro can you give your plight on this?
Bohužel vidím, že v poslední době bylo na Vulkan Vegas podáno mnoho stížností. Podívat se můžete zde . Každopádně podle mých zkušeností kasino nakonec výhru vyplácí, ale trvá to někdy déle než obvykle. Buďte prosím trpěliví, odstoupení od smlouvy byste měli obdržet do 14 dnů.
Unfortunately I can see we have many complaints submitted against Vulkan Vegas recently. You can take a look here. Anyway, according to my experience, the casino eventually pays out the winnings, but it sometimes takes longer than usual. Please, be patient, you should receive the withdrawal within 14 days.
Pro mě je dnes 16. nebo 17. den. Podal jsem stížnost zde a ani tam za poslední 2-3 dny žádná odpověď😁
For me today is the 16th or 17th day. I have made a complaint here, and no answer there either for the last 2-3 days😁
Prosím, chci, abyste mi to objasnil, i když jsem zde podal stížnost, mohu také kontaktovat úřady a podat stížnost u nich?
Dostal jsem uzavřenou stížnost, i když moje vlastní strana nebyla vyslyšena, guru věřil tomu, co jim kasino řeklo, aniž by souhlasil od hráče (mně), poprvé to zažívám na vaší platformě.
Vždycky jsi byl "jen" se svým úsudkem, vždy se snažil naslouchat z obou stran. Ale tentokrát to tak nebylo.
Please I want you to clarify this to me, despite laying a complaint here, can I aswell contact the authorities and lay a complaint with them?
I got a closed complaint, even though my own side wasn't heard, the guru's believed what the casino told them without conforming from the player(me), for the first time I'm experiencing this on your platform.
You've been always "just" with your judgement always tried to listen from both parties. But this time, it wasn't so.
Jen pro upřesnění: Ano, vždy zde můžete otevřít stížnost a zároveň kontaktovat úřady. Nic proti tomu nemáme, ale prosím, kdykoli tak učiníte, informujte nás o tom ve své stížnosti 🙂
Just to clarify this: Yes, you can always open a complaint here and contact the authorities at the same time. We have nothing against it, but please, whenever you do so, just inform us about it in your complaint 🙂
Milá Danielo, děkuji za odpověď,
Zmínil jsem to ve své stížnosti.
Dear Daniel,thank you for your response,
I did mentioned it in my complaint.
Vrácená částka přijatá od určitého kasina kvůli předložení případu poradci úřadu. Kvůli vlastní vyloučení ze sesterského kasina.
Jen pro kasina pod Antillephone v Curacau musí být ze zákona povinni zajistit, že se ve všech kasinech stejného provozovatele bude dodržovat vlastní vyloučení.
Refund received from a certain casino due to raising a case to the authority consultant. Due to being self excluded from sister casino.
Just shows for casinos under Antillephone in Curacao they must be legally obliged to ensure self exclusion follows across all casinos of the same operator.
VULKAN VEGAS CASINO
K mému překvapení první výběr přes SKRILL obdržel za 4 hodiny 900 $.
Nemůžu říct, že jsem měl od té doby hodně štěstí.
Zaměstnanci nejsou v době příliš informativní.
*Provedli ověření, před kterým se vyhnete zastavení
Mám tendenci se dívat na to, jak je kasino citlivé na zpětnou vazbu od zákazníků a stížnosti.
VULKAN VEGAS CASINO
To my suprise first withdraw via SKRILL recieved in 4 hours $900.
Cant say I have had much luck since.
The staff not very informative at time's.
*Did verification prior which to avoid stalling
I tend to look at how responsive a casino is with customer feedback and complaints.
Bohužel zde na CasinoGuru máme mnoho příspěvků o podobných problémech s Vulkan Vegas. Kasino se zdá být v pořádku a spravedlivé, ale množství stížností na zpožděné výběry a pomalý zákaznický servis se zdá být docela podezřelé 😕
Unfortunately we have many posts about similar issues with Vulkan Vegas here on CasinoGuru. The casino seems to be alright and fair, but the amount of complaints about delayed withdrawals and slow customer service seems to be quite suspicious 😕
Vulkan Vegas = bonusové peníze, to je v pořádku
skutečné peníze NIC
VELMI ŠPATNÁ ZKUŠENOST
Vulkan Vegas = bonus money it's OK
real money NOTHING
VERY BAD EXPERIENCE
Zajímá mě, že se také potýkáte se zpožděním platby?
Are you also experiencing delayed payment, I wonder?
Vrácená částka přijatá od určitého kasina kvůli předložení případu poradci úřadu. Kvůli vlastní vyloučení ze sesterského kasina.
Jen pro kasina pod Antillephone v Curacau musí být ze zákona povinni zajistit, že se ve všech kasinech stejného provozovatele bude dodržovat vlastní vyloučení.
Refund received from a certain casino due to raising a case to the authority consultant. Due to being self excluded from sister casino.
Just shows for casinos under Antillephone in Curacao they must be legally obliged to ensure self exclusion follows across all casinos of the same operator.
Ahoj,
zní to docela rozumně, bohužel někteří závislí hráči se snaží obejít ověření a používat falešné nebo pozměněné osobní údaje a e-mail, takže kasino si není vědomo žádných podobností v okamžiku provedení vkladu.
Každopádně děkuji za tuto informaci.
Hello,
it sounds quite reasonable, sadly some addicted players try to bypass the verification and use fake or altered personal information and email so the casino is not aware of any similarities the moment a deposit is made.
Anyway, thank you for this info.
Dalším smutným faktem je, že tato kasina hrají hloupě pro závislé hráče a zajímají se pouze o závislé hráče.
Používám úplně stejné osobní údaje ve více kasinech od stejného provozovatele a ve skutečnosti vás plně nevylučují, dokud to nepodáte vyšší autoritě.
Shodněme se, že hazardní průmysl by neexistoval jen pro závislé hráče.
Other sad fact is, these casinos play dumb to addicted players and only are interested in having addicted gamblers.
I use the exact same personal details on multiple casinos by the same operator and they don't actually self exclude you fully until you take it up with a higher authority.
Let's agree that the gambling industry wouldn't exist only for addicted gamblers.
Dalším smutným faktem je, že tato kasina hrají hloupě pro závislé hráče a zajímají se pouze o závislé hráče.
Používám úplně stejné osobní údaje ve více kasinech od stejného provozovatele a ve skutečnosti vás plně nevylučují, dokud to nepodáte vyšší autoritě.
Shodněme se, že hazardní průmysl by neexistoval jen pro závislé hráče.
Other sad fact is, these casinos play dumb to addicted players and only are interested in having addicted gamblers.
I use the exact same personal details on multiple casinos by the same operator and they don't actually self exclude you fully until you take it up with a higher authority.
Let's agree that the gambling industry wouldn't exist only for addicted gamblers.
Dalším smutným faktem je, že tato kasina hrají hloupě pro závislé hráče a zajímají se pouze o závislé hráče.
Používám úplně stejné osobní údaje ve více kasinech od stejného provozovatele a ve skutečnosti vás plně nevylučují, dokud to nepodáte vyšší autoritě.
Shodněme se, že hazardní průmysl by neexistoval jen pro závislé hráče.
Other sad fact is, these casinos play dumb to addicted players and only are interested in having addicted gamblers.
I use the exact same personal details on multiple casinos by the same operator and they don't actually self exclude you fully until you take it up with a higher authority.
Let's agree that the gambling industry wouldn't exist only for addicted gamblers.
To je něco, co byste měl vysvětlit dále, řekl bych.
This is something you should explain further, I'd say.
Nazdar hoši! Vyplácí vulkanvegas.com skutečně peníze? už několik týdnů čekám na svých 500 eur, bylo to připsáno z mého zůstatku 30. října a stále nic. Když se zeptám v online chatu, vždy mi říkají nebojte se, jen chvíli počkejte, třetí strana je na mé transakci a tak dále. Jen chci vědět, jestli tam jen neztrácím čas a peníze?
a dnes vracejí peníze do kasina acc..... kluci, myslím, že si prostě nemůžete vybrat z vulkanvegas... 😀
Hello guys! Does vulkanvegas.com actually pays out money? im waiting for few week now for my 500 euros, its been credited from my balance at 30 october and still nothing. When i ask in online chat they allways says dont worry, just wait a bit, third party is on my transaction and so on. I just whant to know if im just loosing my time and money there?
and today they retur money to casino acc..... guys i guess you just cant witdrawal from vulkanvegas... 😀
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.