FórumKasinaVulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze

Vulkan Vegas Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 3 roky od Jonas23111
|
97653 zobrazení 457 odpovědí |
|
1...8 9 10...23
Přidat příspěvek
Jamesbizne18989999
před 2 roky

Takže poté, co jste provedli svůj první výběr, jste si uvědomili, že některé sloty jsou pro vás okamžitě omezeny?

Můžete uvést nějaké příklady?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Snažil jsem se o výběr více než týden, měl jsem problémy s KYC a všechny možné věci.

Nyní mám "úspěšný" e-mail pro můj výběr a čekám 22 hodin (v tuto chvíli) na doručení peněz podle eth.

Řekli, že mi mohou pomoci s receptem nebo tak, až uplyne 24 hodin, vrátím se s nějakými novinkami, tbh v tuto chvíli situace nevoní dobře.

Doufám, že problém vyřeší, kasino vypadá dobře, ale pokud nezaplatí výběry, nebudu v něm pokračovat ve hře.


Upravit:


filefile


Toto je první rozhovor po 24 hodinách. Čekám, až to finanční oddělení vyřeší, vrátím se za pár hodin.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vulkan Vegas, opatrnost, ruce pryč, pochybné.

Drž se dál, vážně...

Okrádání pochází z Curacaa,

Peníze budou z herního účtu odečteny po 2 nebo 3 dnech, abyste mohli pokračovat ve hře,

Výplaty velmi špatné a nepravidelné,

Bonus musí být implementován 40X s 1% úspěšností, takže tak dobrý jako nikdy....

Spousta bonusů, bez úspěchu,

SMS a WhatsApp zprávy s bonusem až 170 %, samozřejmě málokdy úspěšné...

Žádný limit na vklady, žádné předpisy, můžete se rozbíjet donekonečna....

Zatočení zdarma je velmi obtížné získat a vyhrát mnohem méně, než stojí, žádné varování před ztracenými penězi.

To nejlepší teprve přijde...Pokud si vážně stěžujete, herní účet bude okamžitě zablokován..

Najali jsem si mého právníka, aby to zastavil, a nevěřte, když vám říkají „je nám líto, že jste neměli štěstí"

to není na tobě, každopádně přeji hodně štěstí....

Automaticky přeloženo:
ovidiu219470
před 2 roky

Měl jsem velmi špatnou zkušenost

Peníze budou z herního účtu odečteny po 2 nebo 3 dnech, abyste mohli pokračovat ve hře,

Výplaty velmi špatné a nepravidelné,

Automaticky přeloženo:
Rosca
před 2 roky

Děkuji za odpověď, moc peněz jsem nevložil, jen jsem se snažil platformu otestovat, protože na první pohled vypadala docela slušně. Mým hlavním zájmem bylo, jestli stažení funguje, a oni neustále vytahovali spoustu důvodů, plýtvali mým časem, ale přiměli mě, abych trval na svém. Možná počkám ještě dva dny a vzdám to.

Automaticky přeloženo:
Rosca
před 2 roky

Asi po týdnu odečetli peníze a řekli: "Výběr přijat nebo něco takového, teď od té doby uběhlo asi 36 hodin, jejich "finanční oddělení" teoreticky brzy odpoví, ale ano... vypadá to jako blbost

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Rosca
před 2 roky
Spousta bonusů bezvýznamných bez úspěchu
SMS a WhatsApp zprávy s bonusem až 170 % jsou samozřejmě úspěšné jen zřídka...
Žádné limity na vklady, žádná pravidla, lámat se můžete donekonečna....
Zatočení zdarma je velmi těžké získat a vyhrát mnohem méně, než stojí, bez varování o ztracených penězích.
To nejlepší teprve přijde... Pokud podáte vážnou stížnost, herní účet bude okamžitě zablokován. "Je nám líto, že nemáte štěstí." to není na tobě


Plně tě podporuji. Často se ocitám v podobných situacích. Zablokování vašeho účtu je oblíbený způsob, jak se kasina chránit před jakoukoli odpovědností.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Snažil jsem se o výběr více než týden, měl jsem problémy s KYC a všechny možné věci.

Nyní mám "úspěšný" e-mail pro můj výběr a čekám 22 hodin (v tuto chvíli) na doručení peněz podle eth.

Řekli, že mi mohou pomoci s receptem nebo tak, až uplyne 24 hodin, vrátím se s nějakými novinkami, tbh v tuto chvíli situace nevoní dobře.

Doufám, že problém vyřeší, kasino vypadá dobře, ale pokud nezaplatí výběry, nebudu v něm pokračovat ve hře.


Upravit:


filefile


Toto je první rozhovor po 24 hodinách. Čekám, až to finanční oddělení vyřeší, vrátím se za pár hodin.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

dovolte mi říci, že v některých případech může KYC a související výběr trvat přibližně týden. Když náš tým pro stížnosti řeší stížnosti hráčů, umožňuje kasinům 14 celých dní.

Mohu prosím vědět, zda byl váš účet plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky
Spousta bonusů bezvýznamných bez úspěchu
SMS a WhatsApp zprávy s bonusem až 170 % jsou samozřejmě úspěšné jen zřídka...
Žádné limity na vklady, žádná pravidla, lámat se můžete donekonečna....
Zatočení zdarma je velmi těžké získat a vyhrát mnohem méně, než stojí, bez varování o ztracených penězích.
To nejlepší teprve přijde... Pokud podáte vážnou stížnost, herní účet bude okamžitě zablokován. "Je nám líto, že nemáte štěstí." to není na tobě


Plně tě podporuji. Často se ocitám v podobných situacích. Zablokování vašeho účtu je oblíbený způsob, jak se kasina chránit před jakoukoli odpovědností.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj leksandere,

Myslím, že kasina v těchto situacích obvykle zablokují účty, aby zajistily, že zůstatek zůstane stejný, dokud nebude problém nebo vyšetřování vyřešeno nebo uzavřeno. Myslím, že by bylo daleko horší, kdyby účet zůstal otevřený a hráč by mezitím mohl o výhru přijít.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den, 26. září byl můj výběr schválen a potvrzen KYC. Řekli, že pokud peníze nedorazí do 24 hodin, mám jim napsat. Už je skoro 48 hodin. Po 24 hodinách odeslali zprávu svému finančnímu oddělení, nyní čekám na zprávy. Ptal jsem se na recept nebo tak něco, protože výběr byl proveden na krypto, abych mohl zkontrolovat peněženku. Zatím nic

Automaticky přeloženo:
ovidiu219470
před 2 roky

Pokud byl váš účet plně ověřen, umožňujeme kasinům 14 celých dní na to, aby pokračovaly ve výběru.

Prosím, počkejte, my bychom udělali totéž.

Pokud kasino nebude schopno dohnat časový limit, zasáhneme a pokusíme se pomoci prostřednictvím stížnosti.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji za odpověď, počkám, trochu jsem ztratil naději ohledně tohoto kasina. Uvidíme

Automaticky přeloženo:
ovidiu219470
před 2 roky

Děkuji, doufám, že reklamace nebude nutná 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Já taky, ale jak to vypadá, nemyslím si, že jsou schopni vyřešit své problémy, ale rád bych, aby mě dokázali, že se mýlím.

Vsadil jsem na více než 20 online kasin a nikdy jsem nic takového neviděl.

Automaticky přeloženo:
ovidiu219470
před 2 roky

Rozumím vašemu názoru, dejte jim čas, aby nejlépe dokázali, že se mýlíte.

V pondělí se na vás podívám 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Stále nic 😁 file

Automaticky přeloženo:
ovidiu219470
před 2 roky

No, řekl bych, že ještě nějaká šance je. 😀

Pokud však potřebujete pomoc, neváhejte odeslat stížnost prostřednictvím našeho centra pro řešení problémů.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dám, ale možná budu muset ještě chvíli počkat. Říkal jsi něco o 14 dnech nebo tak?

Automaticky přeloženo:
ovidiu219470
před 2 roky

dostal někdo někdy odstoupení z této platformy? Viděl jsem spoustu špatných recenzí

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dám, ale možná budu muset ještě chvíli počkat. Říkal jsi něco o 14 dnech nebo tak?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Přesně tak, když někdo podá stížnost, dáme kasinu celých 14 dní na ověření účtu a pokračování ve výběru.

Upřímně, nejsem si docela jistý, jak dlouho jsi teď čekal.

Toto kasino je dobré a vyplácí výhry, neváhejte se podívat do naší sekce stížností , kde se dozvíte, kolik stížností bylo podáno a vyřešeno. Zatím není jediná nevyřízená stížnost. Beru to jako velmi dobrý stav.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...23
Jít na stránkuz 23 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky