Udělal jsem výběr včera večer. Samozřejmě počkám 14 dní, jak jsi napsal, ale když jsem viděl všechny tyto negativní recenze, zpanikařil jsem. Doufejme, že mi to říká, že stažení je zatím v první fázi
I made the withdrawal last night. Obviously I will wait 14 days as you wrote, but seeing all these negative reviews I panicked. Let's hope so, it tells me that the withdrawal is still in the first phase
Il prelievo l’ho fatto ieri sera.Ovviamente aspetterò i 14 giorni come hai scritto,però vedendo tutte queste recensioni negative mi sono fatto prendere dal panico.Speriamo bene,mi dice che il prelievo è ancora nella prima fase
Když jsi na začátku, nemusíš se hned bát, i když jak říkáš, pokud vidíš takové komentáře, nevyčítám ti, že máš určitou míru nedůvěry.
Sledujte, jak výběr probíhá a zda jej kasino schválí nebo co se stane.
Až se něco změní, určitě jim to dejte vědět.
Hodně štěstí.☘️
While you are at the beginning, you don't have to worry right away, although as you say, if you see comments like that, I don't blame you for having a certain level of disbelief.
Watch how the withdrawal goes and whether the casino approves it or what happens.
When anything changes, be sure to let them know.
Good luck.☘️
Máte nějaké problémy s výběrem v tomto kasinu?
Popište nám to prosím, abychom mohli nějak pomoci.
Co je příčinou zpoždění?
Do you experience some issues with the withdrawal at this casino?
Please describe it to us so we are able to help somehow.
What is causing the delay?
Požádal jsem o výběr od 1. září a stále to říká, že se to kontroluje, a když se jich zeptám, proč to trvá tak dlouho, řeknou mi, že se nemusím bát.
I have made a withdrawal request since 9/1 and it still says it is under review and when I ask them why they are taking so long they tell me that I don't need to worry.
Εχω κανει αιτημα αναληψης απο 9/1 και και ακομα μου βγαζει ότι βρισκεται υπο εξεταση και οταν τους ρωταω για ποιον λόγο αργουν μου λενε οτι δεν χρειαζεται να ανησυχω
Dobrý večer, od 1. září jsem si vyžádal 2 výběry ve výši 500 EUR z vegasina a jsou stále ve fázi kontroly a když se jich zeptám, kdy to bude připraveno, jednoduše mi řeknou, abych byl trpělivý. Dnes, což je 5. pracovní den, mi ani neodpověděli na e-maily. Co s tím mohu dělat?
Good evening, I have requested 2 withdrawals of €500 from vegasino since 9/1 and they are still under review and when I ask them when it will be ready they simply tell me to be patient. Today, which is the 5th business day, they haven't even replied to my emails. What can I do about this?
Καλησπερα εχω ζητησει απο 9/1 2 αναληψεις των 500€ απο το vegasino και ακομα βρισκονται υπο εξεταση και οταν τους ρωταω ποτε θα είναι ετοιμη μου λενε απλα να κανω υπομονη.Σημερα που ειναι η 5η εργάσιμη μερα δεν μου απαντανε καν στα email μου.Τι μπορω να κανω για αυτο;
Ahoj, Romi se tě ptá na všemožné otázky, takže by bylo nejlepší odpovědět jí zde, abychom spolu nevedli stejnou diskusi. Bylo by to možné?
Hey, Romi has been asking you all sorts of questions so it would be best to answer her here so that you and I don't have the same discussion. Would that be possible?
Požádal jsem o výběr od 1. září a stále to říká, že se to kontroluje, a když se jich zeptám, proč to trvá tak dlouho, řeknou mi, že se nemusím bát.
I have made a withdrawal request since 9/1 and it still says it is under review and when I ask them why they are taking so long they tell me that I don't need to worry.
Εχω κανει αιτημα αναληψης απο 9/1 και και ακομα μου βγαζει ότι βρισκεται υπο εξεταση και οταν τους ρωταω για ποιον λόγο αργουν μου λενε οτι δεν χρειαζεται να ανησυχω
Požádali vás o zaslání nějakých dokumentů, které by mohly projít ověřením?
Někdy je potřeba čas je zkontrolovat a někdy je potřeba ještě více dokumentů.
Dejte nám tedy prosím vědět více o situaci.
Have they asked you to send any documents to pass the verification, perhaps?
Sometimes it needs time to check those, and even more documents are needed sometimes.
So, let us know more regarding the situation, please.
Nepožádali mě o žádné dokumenty, ale řekli mi, že je to v závěrečné fázi kontroly.
They haven't asked me for any documents, but they tell me it's in the final stages of the review.
Δεν μου εχουν ζητησει καποιο εγγραφο αλλα παρα μου λενε οτι βρίσκεται στο τελικο σταδιο του ελεγχου
Dobře, dejte nám prosím vědět, jak to bude pokračovat.
Okay, so please let us know how it will continue.
Dnes jsem obdržel e-mail s potvrzením výběru, peníze dorazí určitě v pondělí/úterý
Today I received the withdrawal confirmation email, the money will surely arrive on Monday/Tuesday
Oggi mi è arrivata la mail di conferma del prelievo,sicuramente lunedì/martedì arriveranno i soldi
Super, tak bys je měl mít, jak říkáš, ještě týden.
Přeji vám, abyste to udělali, a až se to stane, dejte mi prosím vědět.
Budu ráda s vámi.😊
Great, then you should have them, as you say, for another week.
I will wish you to do so and when it happens, please let me know.
I'll be glad to be with you.😊
Dobré ráno,
Můj účet je zablokovaný déle než týden s čekajícími výběry a chatovací služba je zablokována a od podpory jsem nedostal žádnou e-mailovou odpověď. Než se obrátím na právníka, rád bych dostal odpověď co nejdříve
Good morning,
I have had my account blocked for over a week, with pending withdrawals, and the chat service is blocked and I have not received any email response from support. I would like to have an answer as soon as possible before contacting a lawyer
Buongiorno,
ho l'account bloccato da più di una settimana, con dei prelievi in sospeso, e mi è interdetto il servizio chat e non ricevo alcuna mail di risposta dal supporto. Desidero avere quanto prima una risposta prima di rivolgermi ad un legale
Dobrý večer, stále čekám na stažení od 1. září z vegasina
Good evening, I'm still waiting for a withdrawal from 9/1 from vegasino
Καλησπερα ακομα περιμενω αναληψη απο 9/1 απο vegasino
Dobré ráno,
Můj účet je zablokovaný déle než týden s čekajícími výběry a chatovací služba je zablokována a od podpory jsem nedostal žádnou e-mailovou odpověď. Než se obrátím na právníka, rád bych dostal odpověď co nejdříve
Good morning,
I have had my account blocked for over a week, with pending withdrawals, and the chat service is blocked and I have not received any email response from support. I would like to have an answer as soon as possible before contacting a lawyer
Buongiorno,
ho l'account bloccato da più di una settimana, con dei prelievi in sospeso, e mi è interdetto il servizio chat e non ricevo alcuna mail di risposta dal supporto. Desidero avere quanto prima una risposta prima di rivolgermi ad un legale
Ahoj!
Chápu vaše úmysly a také jsem viděl vaši stížnost. No, v první řadě vás musím trochu zklamat, obávám se. I když má proces reklamace velký potenciál vám pomoci, potřebuje svůj čas, aby postoupil dále. Takže pokud hledáte nejrychlejší možnost, myslím, že se vracíme do kasina, ale zdá se, že vám došly komunikační kanály. A co jejich profily na sociálních sítích?
Vezměme to z jiné perspektivy: zkusili jste informovat podporu kasina, o kterou jste usilovali, abyste situaci představili právníkovi? Někdy takové gesto přitáhne pozornost, někdy ne.
V každém případě, pokud jde o stížnosti, poskytujeme kasinu celých 14 dní na vyřešení záležitosti bez přímého zásahu. Myslím, že to není dobrá zpráva.
Máte nějaké nápady, proč je váš účet zablokován? Vidíte při pokusu o registraci nějaké poznámky?
Hi!
I understand your intentions and also saw your complaint. Well, first of all, I have to slightly disappoint you, I fear. Even though the complaint process has great potential to help you, it needs its time to progress further. So, if you seek the quickiest option, I guess we're getting back to the casino, yet it appears you have run out of communication channels. What about their social media profiles?
Let's take it from the other perspective: have you tried informing the casino support you aimed to present the situation to the lawyer? Sometimes this sort of gesture draws attention, sometimes it does not.
In any case, when it comes to complaints, we provide casino 14 full days to resolve the matter without direct intervention. I imagine this is not good news.
Do you have any ideas of why your account is blocked? Can you see any notes while trying to sign up?
Jakmile byly požádány o výběry, zablokovali účet. Vložení jakékoli částky trvá 2 sekundy, ale získat zpět peníze oprávněně vyhrané týdny. To vše je ostudné, nejde o to, že všichni lidé jsou nutkaví hazardní hráči a neschopní rozumět a chtít.
Once the withdrawals were requested they blocked the account. It takes 2 seconds to deposit any amount but to recover the money legitimately won weeks. All this is shameful, it is not that all people are compulsive gamblers and incapable of understanding and wanting.
Una volta richiesti i prelievi hanno bloccato il conto. Ci vogliono 2 secondi per depositare qualunque cifra ma per recuperare i soldi legittimamente vinti settimane. Tutto questo è vergognoso, non è che le persone sono tutte ludopatiche e incapaci di intendere e di volere.
Dobrý den!
Je smutné, že když si projdete toto vlákno, jistě zjistíte, že nejste jediný. Někteří hráči čekali dlouho vzhledem k vašim časovým očekáváním. Na druhou stranu, podle některých jiných zkušeností je kasino schopno platit. Jen musíte být velmi trpěliví. Nejen s výběrem, ale také během KYC, což, jak se domnívám, ještě nebylo nutné. Doufám, že kasino brzy vypracuje lepší a rychlejší proces placení svým hráčům.
Hi there!
Sadly to say, if you go through this thread, you will surely find out that you are not the only one. Some players have been waiting long considering your time expectations. On the other hand, according to some other experiences, the casino is capable of paying. You just have to be very patient. Not just with the withdrawal but also during the KYC, which I believe was not neccessary yet. Well, I hope the casino will soon work out a better and quicker process of paying its players.
Jakmile byly požádány o výběry, zablokovali účet. Vložení jakékoli částky trvá 2 sekundy, ale získat zpět peníze oprávněně vyhrané týdny. To vše je ostudné, nejde o to, že všichni lidé jsou nutkaví hazardní hráči a neschopní rozumět a chtít.
Once the withdrawals were requested they blocked the account. It takes 2 seconds to deposit any amount but to recover the money legitimately won weeks. All this is shameful, it is not that all people are compulsive gamblers and incapable of understanding and wanting.
Una volta richiesti i prelievi hanno bloccato il conto. Ci vogliono 2 secondi per depositare qualunque cifra ma per recuperare i soldi legittimamente vinti settimane. Tutto questo è vergognoso, non è che le persone sono tutte ludopatiche e incapaci di intendere e di volere.
Myslím, že to musí být matoucí, nebo lépe řečeno otravné... Jak však řekla Romi, je to skutečně docela normální postup. Většinou proto, aby kasino mohlo prošetřit účet nebo provést kontrolu nebo proces KYC, aniž by bylo, řekněme, rušeno.
Stále považuji za neuvěřitelné, že jste nezmínili žádné e-maily nebo zprávy vysvětlující proces. Znamená to, že vám kasino neposlalo žádné aktualizace týkající se kroků, které byste měli očekávat, abyste mohli vybrat? Mohl bys to prosím pro jistotu zkontrolovat? 🙏
I imagine it must be confusing, or better say annoying... As Romi said though, this is indeed quite a normal course of action. Mostly to allow the casino to investigate the account or perform a check or the KYC process without, let's say, being disturbed.
What I still deem unbelivable is that you did not mention any emails or messages explaining the process. Does it mean the casino did not send you any update regarding the steps you should expect in order to be able to withdraw, please? Could you kindly check that out, just to be sure? 🙏
Vím, že je schopen platit, dříve platili a velmi rychle, ale teď nevím, co se s nimi stalo.
I know he's capable of paying, they used to pay and very quickly, but now I don't know what's happened to them.
Το ξερω οτι ειναι ικανο να πληρωσει παλια πληρωναν και πολυ γρηγορα μαλιστα τωρα δεν ξερω τι εχουν παθει
Ahoj,
Rád bych se podělil o své osobní zkušenosti a informoval ostatní hráče o praktikách společnosti NovaForge Ltd, která působí pod společnou licencí ALSI-152406028-FI2, platnou do 13. června 2025.
Společnost provozuje desítky kasinových platforem pod stejným firemním deštníkem. Zde je úplný seznam platforem vlastněných společností:
1. bankonbet.com
2. betriot.com
3. casinoinfinity.com
4. cazimbo.com
5. crownplay.com
6. dollycasino.com
7. fezbet.com
8. greatwin.com
9. amunra.com
10. burancino.com
11. bumerang-bet.com
12. bumerang-casino.com
13. casinado.com
14. casinoly.com
15. excitewin.com
16. frumzi.com
17. kingmaker.com
18. legendplay.com
19. neon54.com
20. nomini.com
21. spinanga.com
22. revolutioncasino.com
23. rtbet.com
24. talismania.com
25. zetcasino.com
26. cashed.com
27. casinia.com
28. lunubet.com
29. mrpacho.com
30. myempire.com
31. powbet.com
32. powerupcasino.com
33. sgcasino.com
34. sportaza.com
35. wazamba.com
36. casombie.com
37. joker8.com
38. librabet.com
39. ohmyspins.com
40. playzilla.com
41. posido.com
42. quickwin.com
43. rabona.com
44. slotspalace.com
45. sportuna.com
46. novajackpot.com
47. 5gringos.com
48. spinrollz.com
49. spin247.com
50. slotuna.com
51. slotexo.com
52. robycasino.com
53. polestarcasino.com
54. playio.com
55. ninlay.com
56. malinacasino.com
57. luckyheroes.com
58. legiano.com
59. kinbet.com
60. jackpotfrenzy.com
61. houseofspades.com
62. grandclub.com
63. genieplay.com
64. funid.com
65. extravegas.com
66. cawino.com
67. casinova.com
68. dazardbet.com
69. cadoola.com
70. boaboa.com
71. billybets.com
72. beteum.com
73. betalright.com
74. betalice.com
75. alfcasino.com
76. 7signs.com
77. zeuswin.com
78. wonaco.com
79. wingaga.com
80. wildsino.com
81. viperwin.com
82. vinylcasino.com
83. vegasino.com
84. tikcasino.com
85. supabet.com
86. spinsy.com
87. naobet.com
88. vikingluck.com
89. spinight.com
90. robocat.com
91. bethall.com
92. spinfest.com
93. spinsofglory.com
94. heroespin.com
95. oceanspin.com
96. casinolo.com
97. midasluck.com
98. allyspin.com
99. bassbet.com
100. spinit.com
101. royalgame.com
102. duospin.com
103. greenluck.com
104. winbay.com
105. dragonia.com
106. pistolo.com
Problematika sebevyloučení a jeho důsledky
Poté, co jsem požádal o sebevyloučení z platformy Robocat, neměl jsem mít možnost hrát na žádné jiné platformě vlastněné stejnou společností. I přes mé sebevyloučení mi však bylo umožněno se zaregistrovat a hrát na platformě Vegasino, která obchází základní principy zodpovědného hraní.
Tato multiplatformní politika, se kterou společnost neustále vytváří nové značky pod stejnou licencí, si klade za cíl „zajmout" zranitelné hráče a umožnit jim pokračovat ve hře, navzdory omezením, která byla zavedena.
Pokud připustíme, že sebevyloučení musí být aplikováno individuálně na každou platformu zvlášť, pak budeme účinně „zabíjet" závislého hráče, což mu umožní sklouznout do začarovaného kruhu závislosti bez jakékoli skutečné ochrany.
Tento jev je nejen neetický, ale také nebezpečný, protože poskytovatelé mají odpovědnost zajistit, aby hráči byli chráněni, když přijmou sebeochranná opatření, jako je sebevyloučení.
Zamítnutí stížnosti Casino Guru
Podal jsem stížnost na Casino Guru, vysvětlil jsem svůj problém a obavy, ale moje stížnost byla uzavřena jako neoprávněná, a to navzdory skutečnosti, že předchozí, identická stížnost jiného hráče na platformu Posido byla přezkoumána a vyřešena kladně.
Toto rozdílné zacházení vyvolává otázky ohledně konzistentnosti a transparentnosti v procesu řešení stížností.
o co žádám?
Nechte moji stížnost přehodnotit jiným správcem.
Moje historie sebevyloučení z Robocat by měla být vzata v úvahu a správně implementována na všech platformách skupiny.
Aby mi byly uhrazeny čisté ztráty vzniklé z mé účasti na jejich platformách.
Vyjasněte zásady sebevylučování napříč všemi skupinovými platformami, abyste účinně chránili hráče.
Prosím každého, kdo čelil podobným problémům s těmito platformami, aby se podělil o své zkušenosti. Je důležité o situaci informovat a zajistit, aby příslušné orgány přijaly nezbytná opatření.
Hello,
I would like to share my personal experience and inform other players about the practices of NovaForge Ltd, which operates under a common license ALSI-152406028-FI2, valid until June 13, 2025.
The company operates dozens of casino platforms under the same corporate umbrella. Here is the full list of platforms owned by the company:
1. bankonbet.com
2. betriot.com
3. casinoinfinity.com
4. cazimbo.com
5. crownplay.com
6. dollycasino.com
7. fezbet.com
8. greatwin.com
9. amunra.com
10. burancasino.com
11. boomerang-bet.com
12. boomerang-casino.com
13. casinado.com
14. casinoly.com
15. excitewin.com
16. frumzi.com
17. kingmaker.com
18. legendplay.com
19. neon54.com
20. nomini.com
21. spinanga.com
22. revolutioncasino.com
23. rtbet.com
24. talismania.com
25. zetcasino.com
26. cashed.com
27. casinia.com
28. lunubet.com
29. mrpacho.com
30. myempire.com
31. powbet.com
32. powerupcasino.com
33. sgcasino.com
34. sportaza.com
35. wazamba.com
36. casombie.com
37. joker8.com
38. librabet.com
39. ohmyspins.com
40. playzilla.com
41. posido.com
42. quickwin.com
43. rabona.com
44. slotspalace.com
45. sportuna.com
46. novajackpot.com
47. 5gringos.com
48. spinrollz.com
49. spin247.com
50. slotuna.com
51. slotexo.com
52. robycasino.com
53. polestarcasino.com
54. playio.com
55. ninlay.com
56. malinacasino.com
57. luckyheroes.com
58. legiano.com
59. kinbet.com
60. jackpotfrenzy.com
61. houseofspades.com
62. grandclub.com
63. genieplay.com
64. funid.com
65. extravegas.com
66. cawino.com
67. casinova.com
68. dazardbet.com
69. cadoola.com
70. boaboa.com
71. billybets.com
72. beteum.com
73. betalright.com
74. betalice.com
75. alfcasino.com
76. 7signs.com
77. zeuswin.com
78. wonaco.com
79. wingaga.com
80. wildsino.com
81. viperwin.com
82. vinylcasino.com
83. vegasino.com
84. tikicasino.com
85. supabet.com
86. spinsy.com
87. naobet.com
88. vikingluck.com
89. spinight.com
90. robocat.com
91. bethall.com
92. spinfest.com
93. spinsofglory.com
94. heroespin.com
95. oceanspin.com
96. casinolo.com
97. midasluck.com
98. allyspin.com
99. bassbet.com
100. spinit.com
101. royalgame.com
102. duospin.com
103. greenluck.com
104. winbay.com
105. dragonia.com
106. pistolo.com
The issue of self-exclusion and its implications
After requesting self-exclusion from the Robocat platform, I should not have been able to play on any other platform owned by the same company. However, despite my self-exclusion, I was allowed to register and play on the Vegasino platform, which circumvents the basic principles of responsible gambling.
This multi-platform policy, with which the company constantly creates new brands under the same license, aims to "capture" vulnerable players and allow them to continue playing, despite the restrictions that have been imposed.
If we accept that self-exclusion must be applied individually to each platform separately, then we will have effectively "killed" the addicted player, allowing them to slide into a vicious cycle of addiction, without any real protection.
This phenomenon is not only unethical but also dangerous, as providers have a responsibility to ensure that players are protected when they take self-protection measures, such as self-exclusion.
Casino Guru complaint rejection
I filed a complaint with Casino Guru, explaining my problem and concern, but my complaint was closed as unjustified, despite the fact that a previous, identical complaint from another player about the Posido platform was reviewed and resolved positively.
This differential treatment raises questions about consistency and transparency in the complaints resolution process.
What am I asking for?
Have my complaint re-evaluated by a different administrator.
My history of self-exclusion from Robocat should be taken into account and properly implemented across all group platforms.
To be reimbursed for the net losses incurred from my participation in their platforms.
Make self-exclusion policies clear across all group platforms to effectively protect players.
I ask anyone who has faced similar problems with these platforms to share their experience. It is important to make the situation known and ensure that the relevant authorities take the necessary measures.
Γεια σας,
Θα ήθελα να μοιραστώ την προσωπική μου εμπειρία και να ενημερώσω τους υπόλοιπους παίκτες σχετικά με τις πρακτικές της NovaForge Ltd, η οποία λειτουργεί κάτω από μία κοινή άδεια ALSI-152406028-FI2, ισχύουσα έως τις 13 Ιουνίου 2025.
Η εταιρεία διαχειρίζεται δεκάδες πλατφόρμες καζίνο κάτω από την ίδια εταιρική ομπρέλα. Εδώ είναι η πλήρης λίστα των πλατφορμών που ανήκουν στην εταιρεία:
1. bankonbet.com
2. betriot.com
3. casinoinfinity.com
4. cazimbo.com
5. crownplay.com
6. dollycasino.com
7. fezbet.com
8. greatwin.com
9. amunra.com
10. burancasino.com
11. boomerang-bet.com
12. boomerang-casino.com
13. casinado.com
14. casinoly.com
15. excitewin.com
16. frumzi.com
17. kingmaker.com
18. legendplay.com
19. neon54.com
20. nomini.com
21. spinanga.com
22. revolutioncasino.com
23. rtbet.com
24. talismania.com
25. zetcasino.com
26. cashed.com
27. casinia.com
28. lunubet.com
29. mrpacho.com
30. myempire.com
31. powbet.com
32. powerupcasino.com
33. sgcasino.com
34. sportaza.com
35. wazamba.com
36. casombie.com
37. joker8.com
38. librabet.com
39. ohmyspins.com
40. playzilla.com
41. posido.com
42. quickwin.com
43. rabona.com
44. slotspalace.com
45. sportuna.com
46. novajackpot.com
47. 5gringos.com
48. spinrollz.com
49. spin247.com
50. slotuna.com
51. slotexo.com
52. robycasino.com
53. polestarcasino.com
54. playio.com
55. ninlay.com
56. malinacasino.com
57. luckyheroes.com
58. legiano.com
59. kinbet.com
60. jackpotfrenzy.com
61. houseofspades.com
62. grandclub.com
63. genieplay.com
64. funid.com
65. extravegas.com
66. cawino.com
67. casinova.com
68. dazardbet.com
69. cadoola.com
70. boaboa.com
71. billybets.com
72. beteum.com
73. betalright.com
74. betalice.com
75. alfcasino.com
76. 7signs.com
77. zeuswin.com
78. wonaco.com
79. wingaga.com
80. wildsino.com
81. viperwin.com
82. vinylcasino.com
83. vegasino.com
84. tikicasino.com
85. supabet.com
86. spinsy.com
87. naobet.com
88. vikingluck.com
89. spinight.com
90. robocat.com
91. bethall.com
92. spinfest.com
93. spinsofglory.com
94. herospin.com
95. oceanspin.com
96. casinolo.com
97. midasluck.com
98. allyspin.com
99. bassbet.com
100. spinit.com
101. royalgame.com
102. duospin.com
103. greenluck.com
104. winbay.com
105. dragonia.com
106. pistolo.com
Το ζήτημα του αυτο-αποκλεισμού και οι επιπτώσεις
Αφού ζήτησα αυτο-αποκλεισμό από την πλατφόρμα Robocat, θα έπρεπε κανονικά να μην έχω τη δυνατότητα να παίξω σε καμία άλλη πλατφόρμα που ανήκει στην ίδια εταιρεία. Ωστόσο, παρά τον αυτο-αποκλεισμό μου, μου επετράπη να εγγραφώ και να παίξω στην πλατφόρμα Vegasino, γεγονός που παρακάμπτει τις βασικές αρχές του υπεύθυνου στοιχηματισμού.
Αυτή η πολιτική πολλαπλών πλατφορμών, με την οποία η εταιρεία δημιουργεί συνεχώς νέα brands κάτω από την ίδια άδεια, αποσκοπεί στο να "αιχμαλωτίσει" τους ευάλωτους παίκτες και να τους επιτρέψει να συνεχίσουν να παίζουν, παρά τους περιορισμούς που έχουν τεθεί.
Αν δεχτούμε ότι ο αυτο-αποκλεισμός πρέπει να εφαρμόζεται μεμονωμένα σε κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά, τότε θα έχουμε πραγματικά "σκοτώσει" τον εξαρτημένο παίκτη, επιτρέποντάς του να διολισθήσει σε έναν φαύλο κύκλο εθισμού, χωρίς καμία πραγματική προστασία.
Αυτό το φαινόμενο δεν είναι μόνο ανήθικο αλλά και επικίνδυνο, καθώς οι πάροχοι έχουν ευθύνη να διασφαλίζουν ότι οι παίκτες προστατεύονται όταν λαμβάνουν μέτρα αυτοπροστασίας, όπως ο αυτο-αποκλεισμός.
Απόρριψη καταγγελίας από Casino Guru
Υπέβαλα καταγγελία στο Casino Guru, εξηγώντας το πρόβλημα και την ανησυχία μου, αλλά η καταγγελία μου έκλεισε ως αδικαιολόγητη, παρά το γεγονός ότι προηγούμενη, πανομοιότυπη καταγγελία άλλου παίκτη για την πλατφόρμα Posido εξετάστηκε και επιλύθηκε θετικά.
Αυτή η διαφορετική μεταχείριση γεννά ερωτήματα σχετικά με τη συνέπεια και τη διαφάνεια στη διαδικασία επίλυσης παραπόνων.
Τι ζητώ
Να γίνει εκ νέου αξιολόγηση της καταγγελίας μου από διαφορετικό διαχειριστή.
Να ληφθεί υπόψη το ιστορικό αυτο-αποκλεισμού μου από την Robocat και να εφαρμοστεί σωστά σε όλες τις πλατφόρμες του ομίλου.
Να μου επιστραφούν οι καθαρές ζημίες που προέκυψαν από τη συμμετοχή μου στις πλατφόρμες τους.
Να γίνουν σαφείς οι πολιτικές αυτο-αποκλεισμού σε όλες τις πλατφόρμες του ομίλου, ώστε να προστατευθούν οι παίκτες αποτελεσματικά.
Παρακαλώ όποιον έχει αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα με αυτές τις πλατφόρμες, να μοιραστεί την εμπειρία του. Είναι σημαντικό να γνωστοποιηθεί η κατάσταση και να διασφαλιστεί ότι οι αρμόδιες αρχές θα λάβουν τα απαραίτητα μέτρα.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.