DomůFórumKasinaVegasino Casino - všeobecná diskuze

Vegasino Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 8 měsíci od Romi
|
30 741 zobrazení 349 odpovědí |
|
1...4 5 6...18
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Ano

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Udělal jsem výběr včera večer. Samozřejmě počkám 14 dní, jak jsi napsal, ale když jsem viděl všechny tyto negativní recenze, zpanikařil jsem. Doufejme, že mi to říká, že stažení je zatím v první fázi

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Když jsi na začátku, nemusíš se hned bát, i když jak říkáš, pokud vidíš takové komentáře, nevyčítám ti, že máš určitou míru nedůvěry.

Sledujte, jak výběr probíhá a zda jej kasino schválí nebo co se stane.

Až se něco změní, určitě jim to dejte vědět.

Hodně štěstí.☘️

Automaticky přeloženo:
goudousakest příspěvek smazal/a
goudousakest
před 6 měsíci

Máte nějaké problémy s výběrem v tomto kasinu?

Popište nám to prosím, abychom mohli nějak pomoci.

Co je příčinou zpoždění?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Požádal jsem o výběr od 1. září a stále to říká, že se to kontroluje, a když se jich zeptám, proč to trvá tak dlouho, řeknou mi, že se nemusím bát.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý večer, od 1. září jsem si vyžádal 2 výběry ve výši 500 EUR z vegasina a jsou stále ve fázi kontroly a když se jich zeptám, kdy to bude připraveno, jednoduše mi řeknou, abych byl trpělivý. Dnes, což je 5. pracovní den, mi ani neodpověděli na e-maily. Co s tím mohu dělat?

Automaticky přeloženo:
goudousakest
před 6 měsíci

Ahoj, Romi se tě ptá na všemožné otázky, takže by bylo nejlepší odpovědět jí zde, abychom spolu nevedli stejnou diskusi. Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Požádal jsem o výběr od 1. září a stále to říká, že se to kontroluje, a když se jich zeptám, proč to trvá tak dlouho, řeknou mi, že se nemusím bát.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Požádali vás o zaslání nějakých dokumentů, které by mohly projít ověřením?

Někdy je potřeba čas je zkontrolovat a někdy je potřeba ještě více dokumentů.

Dejte nám tedy prosím vědět více o situaci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Nepožádali mě o žádné dokumenty, ale řekli mi, že je to v závěrečné fázi kontroly.

Automaticky přeloženo:
goudousakest
před 6 měsíci

Dobře, dejte nám prosím vědět, jak to bude pokračovat.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dnes jsem obdržel e-mail s potvrzením výběru, peníze dorazí určitě v pondělí/úterý

Automaticky přeloženo:
Atz10
před 6 měsíci

Super, tak bys je měl mít, jak říkáš, ještě týden.

Přeji vám, abyste to udělali, a až se to stane, dejte mi prosím vědět.

Budu ráda s vámi.😊

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno,

Můj účet je zablokovaný déle než týden s čekajícími výběry a chatovací služba je zablokována a od podpory jsem nedostal žádnou e-mailovou odpověď. Než se obrátím na právníka, rád bych dostal odpověď co nejdříve

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Dobrý večer, stále čekám na stažení od 1. září z vegasina

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno,

Můj účet je zablokovaný déle než týden s čekajícími výběry a chatovací služba je zablokována a od podpory jsem nedostal žádnou e-mailovou odpověď. Než se obrátím na právníka, rád bych dostal odpověď co nejdříve

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj!

Chápu vaše úmysly a také jsem viděl vaši stížnost. No, v první řadě vás musím trochu zklamat, obávám se. I když má proces reklamace velký potenciál vám pomoci, potřebuje svůj čas, aby postoupil dále. Takže pokud hledáte nejrychlejší možnost, myslím, že se vracíme do kasina, ale zdá se, že vám došly komunikační kanály. A co jejich profily na sociálních sítích?

Vezměme to z jiné perspektivy: zkusili jste informovat podporu kasina, o kterou jste usilovali, abyste situaci představili právníkovi? Někdy takové gesto přitáhne pozornost, někdy ne.

V každém případě, pokud jde o stížnosti, poskytujeme kasinu celých 14 dní na vyřešení záležitosti bez přímého zásahu. Myslím, že to není dobrá zpráva.

Máte nějaké nápady, proč je váš účet zablokován? Vidíte při pokusu o registraci nějaké poznámky?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Jakmile byly požádány o výběry, zablokovali účet. Vložení jakékoli částky trvá 2 sekundy, ale získat zpět peníze oprávněně vyhrané týdny. To vše je ostudné, nejde o to, že všichni lidé jsou nutkaví hazardní hráči a neschopní rozumět a chtít.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý večer, stále čekám na stažení od 1. září z vegasina

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den!

Je smutné, že když si projdete toto vlákno, jistě zjistíte, že nejste jediný. Někteří hráči čekali dlouho vzhledem k vašim časovým očekáváním. Na druhou stranu, podle některých jiných zkušeností je kasino schopno platit. Jen musíte být velmi trpěliví. Nejen s výběrem, ale také během KYC, což, jak se domnívám, ještě nebylo nutné. Doufám, že kasino brzy vypracuje lepší a rychlejší proces placení svým hráčům.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jakmile byly požádány o výběry, zablokovali účet. Vložení jakékoli částky trvá 2 sekundy, ale získat zpět peníze oprávněně vyhrané týdny. To vše je ostudné, nejde o to, že všichni lidé jsou nutkaví hazardní hráči a neschopní rozumět a chtít.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Myslím, že to musí být matoucí, nebo lépe řečeno otravné... Jak však řekla Romi, je to skutečně docela normální postup. Většinou proto, aby kasino mohlo prošetřit účet nebo provést kontrolu nebo proces KYC, aniž by bylo, řekněme, rušeno.

Stále považuji za neuvěřitelné, že jste nezmínili žádné e-maily nebo zprávy vysvětlující proces. Znamená to, že vám kasino neposlalo žádné aktualizace týkající se kroků, které byste měli očekávat, abyste mohli vybrat? Mohl bys to prosím pro jistotu zkontrolovat? 🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Vím, že je schopen platit, dříve platili a velmi rychle, ale teď nevím, co se s nimi stalo.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,

Rád bych se podělil o své osobní zkušenosti a informoval ostatní hráče o praktikách společnosti NovaForge Ltd, která působí pod společnou licencí ALSI-152406028-FI2, platnou do 13. června 2025.

Společnost provozuje desítky kasinových platforem pod stejným firemním deštníkem. Zde je úplný seznam platforem vlastněných společností:

1. bankonbet.com

2. betriot.com

3. casinoinfinity.com

4. cazimbo.com

5. crownplay.com

6. dollycasino.com

7. fezbet.com

8. greatwin.com

9. amunra.com

10. burancino.com

11. bumerang-bet.com

12. bumerang-casino.com

13. casinado.com

14. casinoly.com

15. excitewin.com

16. frumzi.com

17. kingmaker.com

18. legendplay.com

19. neon54.com

20. nomini.com

21. spinanga.com

22. revolutioncasino.com

23. rtbet.com

24. talismania.com

25. zetcasino.com

26. cashed.com

27. casinia.com

28. lunubet.com

29. mrpacho.com

30. myempire.com

31. powbet.com

32. powerupcasino.com

33. sgcasino.com

34. sportaza.com

35. wazamba.com

36. casombie.com

37. joker8.com

38. librabet.com

39. ohmyspins.com

40. playzilla.com

41. posido.com

42. quickwin.com

43. rabona.com

44. slotspalace.com

45. sportuna.com

46. ​​novajackpot.com

47. 5gringos.com

48. spinrollz.com

49. spin247.com

50. slotuna.com

51. slotexo.com

52. robycasino.com

53. polestarcasino.com

54. playio.com

55. ninlay.com

56. malinacasino.com

57. luckyheroes.com

58. legiano.com

59. kinbet.com

60. jackpotfrenzy.com

61. houseofspades.com

62. grandclub.com

63. genieplay.com

64. funid.com

65. extravegas.com

66. cawino.com

67. casinova.com

68. dazardbet.com

69. cadoola.com

70. boaboa.com

71. billybets.com

72. beteum.com

73. betalright.com

74. betalice.com

75. alfcasino.com

76. 7signs.com

77. zeuswin.com

78. wonaco.com

79. wingaga.com

80. wildsino.com

81. viperwin.com

82. vinylcasino.com

83. vegasino.com

84. tikcasino.com

85. supabet.com

86. spinsy.com

87. naobet.com

88. vikingluck.com

89. spinight.com

90. robocat.com

91. bethall.com

92. spinfest.com

93. spinsofglory.com

94. heroespin.com

95. oceanspin.com

96. casinolo.com

97. midasluck.com

98. allyspin.com

99. bassbet.com

100. spinit.com

101. royalgame.com

102. duospin.com

103. greenluck.com

104. winbay.com

105. dragonia.com

106. pistolo.com

Problematika sebevyloučení a jeho důsledky

Poté, co jsem požádal o sebevyloučení z platformy Robocat, neměl jsem mít možnost hrát na žádné jiné platformě vlastněné stejnou společností. I přes mé sebevyloučení mi však bylo umožněno se zaregistrovat a hrát na platformě Vegasino, která obchází základní principy zodpovědného hraní.

Tato multiplatformní politika, se kterou společnost neustále vytváří nové značky pod stejnou licencí, si klade za cíl „zajmout" zranitelné hráče a umožnit jim pokračovat ve hře, navzdory omezením, která byla zavedena.

Pokud připustíme, že sebevyloučení musí být aplikováno individuálně na každou platformu zvlášť, pak budeme účinně „zabíjet" závislého hráče, což mu umožní sklouznout do začarovaného kruhu závislosti bez jakékoli skutečné ochrany.

Tento jev je nejen neetický, ale také nebezpečný, protože poskytovatelé mají odpovědnost zajistit, aby hráči byli chráněni, když přijmou sebeochranná opatření, jako je sebevyloučení.

Zamítnutí stížnosti Casino Guru

Podal jsem stížnost na Casino Guru, vysvětlil jsem svůj problém a obavy, ale moje stížnost byla uzavřena jako neoprávněná, a to navzdory skutečnosti, že předchozí, identická stížnost jiného hráče na platformu Posido byla přezkoumána a vyřešena kladně.

Toto rozdílné zacházení vyvolává otázky ohledně konzistentnosti a transparentnosti v procesu řešení stížností.

o co žádám?

Nechte moji stížnost přehodnotit jiným správcem.

Moje historie sebevyloučení z Robocat by měla být vzata v úvahu a správně implementována na všech platformách skupiny.

Aby mi byly uhrazeny čisté ztráty vzniklé z mé účasti na jejich platformách.

Vyjasněte zásady sebevylučování napříč všemi skupinovými platformami, abyste účinně chránili hráče.

Prosím každého, kdo čelil podobným problémům s těmito platformami, aby se podělil o své zkušenosti. Je důležité o situaci informovat a zajistit, aby příslušné orgány přijaly nezbytná opatření.


Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky