DomůFórumKasinaVegasino Casino - všeobecná diskuze

Vegasino Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 měsíci od Romi
|
2 350 zobrazení 68 odpovědí |
|
1...3 4
Jaro
před týdnem

Zprávy z kasina, které jsem obdržel, a e-mail, že výběr byl dokončen, nyní musím počkat, až dorazí do banky, bude to trvat až 3 pracovní dny

Automaticky přeloženo:
Michele1672
před týdnem

Dobré ráno, Michele, zprávy z kasina, můj výběr byl dokončen, e-mail jsem obdržel až 3 pracovní dny před přijetím na účet. Dostali jste také tento e-mail?

Automaticky přeloženo:
vincenzopiccini
před týdnem

Ahoj, upřímně si to nepamatuju...ale po 3 dnech mi přišel kredit na kartu!! Doufám, že vše dostanete co nejdříve!!!

Automaticky přeloženo:
Michele1672
před týdnem

Obdržel jsem tento email:

S potěšením vám oznamujeme, že váš požadavek na výběr ve výši 500 EUR byl úspěšně zpracován. Vezměte prosím na vědomí, že může trvat až 3 pracovní dny, než se prostředky objeví ve zvolené platební metodě.


Děkujeme, že jste se rozhodli hrát s námi ve Vegasino. Doufáme, že se brzy uvidíme u dalších nových herních zážitků.


Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte kontaktovat náš tým zákaznické podpory.

Automaticky přeloženo:
Michele1672
před 5 dny

Čekám na obdržení dalších 2 kreditů na můj účet ve výši 500 EUR, jeden již obdržel v pátek. Doufejme 🙏

Automaticky přeloženo:
vincenzopiccini
před 5 dny

Skvělá zpráva, takže věřím, že pokud jste dostali jeden výběr, další budou na cestě. Až se to stane a budete mít všechny peníze, určitě mi dejte vědět.

Šťastný nový rok. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Čekám na odstoupení od 7.12.2024 a vždy mi dávají stejné výmluvy z podpory.

Automaticky přeloženo:
diositolcl
před 2 dny

Je to vysoká částka?

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Čekám na odstoupení od 7.12.2024 a vždy mi dávají stejné výmluvy z podpory.

Automaticky přeloženo:
před 17 hodinami

Ahoj, tak jakou výmluvu ti dává kasino? Hráli jste zde s nějakým bonusem? Bylo nutné, abyste to ověřovali?

Viděl jsem, že už máte stížnost, takže se vám náš tým pokusí pomoci.

Doufám, že peníze uvidíte co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 14 hodinami

jakou výmluvu vám nabízí kasino?

Dostávám věci jako: Chtěli jsme vám dát vědět, že výběry trvají déle než obvykle. Ujišťujeme vás, že naše finanční oddělení aktivně pracuje na urychlení procesu a děláme vše pro to, abychom vaši transakci dokončili co nejrychleji. Děkujeme za pochopení a budeme vás informovat o průběhu.

buď

Rád bych vás ubezpečil, že se není čeho bát a váš výběr je bezpečný. Žádáme vás o trpělivost během zpracování vašeho výběru a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

buď

Chápeme vaši frustraci a omlouváme se za nepříjemnosti způsobené zpožděním výběru. Vezměte prosím na vědomí, že vaši zpětnou vazbu bereme vážně a aktivně pracujeme na vyřešení problému. Náš tým je odhodlán vyřešit tuto záležitost co nejdříve, abychom zajistili bezproblémový provoz pro všechny naše zákazníky.

Mnoho výmluv a žádné řešení.

Hráli jste zde s nějakými bonusy?

Hrál jsem pouze se svým vkladem, aniž bych měl aktivní bonus.

Bylo nutné, abyste si to ověřili?

Nebyl jsem požádán, abych se ověřil, a říká, že to není nutné.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky