DomůFórumKasinaVegasino Casino - všeobecná diskuze

Vegasino Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 8 měsíci od Romi
|
30 341 zobrazení 348 odpovědí |
|
12 3 4...18
Přidat příspěvek
Michele1672
před 6 měsíci

Ano stížnost jsem napsal, jak vidíte výše, nyní mi odpoví. To je jedna z mých starostí, vždy výběr Nikdy nevím, kdy peníze dorazí, použil jsem debetní kartu Mastercard jako vkladovou a výběrovou kartu. Věřte mi, že chci vše vyřešit, stále mám uvnitř 1900 EUR, které si mohu později vybrat. Madona!

Automaticky přeloženo:
vincenzopiccini
před 6 měsíci

kluci z kasinového guru jsou dobří a houževnatí, pomůžou vám..hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
Michele1672
před 6 měsíci

Říkáte, že mi pak vrátí všechny peníze, i když vím, že to bude trvat dlouho, ale nesmím hrát jejich hru tím, že budu zoufale vyhazovat peníze za cenu ročního čekání.

Automaticky přeloženo:
vincenzopiccini
před 6 měsíci

Přesně tak, přestal jsem hrát a vkládat v tom kasinu a čekal... Hrál jsem na ostatních, ale nevzdal jsem to

Automaticky přeloženo:
Michele1672
před 6 měsíci

Ve skutečnosti už nevkládám, nechám peníze nahoře, pak začneme vše dostávat za cenu čekání. Chyba mnoha i já ji chápeme a vše zahodím poté, co uvidí opožděné výběry. V tomto kasinu jsem vložil celkem 1100 EUR, nyní mě čeká 1500 EUR plus 1900 EUR na výběr.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file Můžete mi pomoci Stále čekám na své výběry Provedl jsem výběr 24. 11. 500 € druhý 24. 12. 12 500 € Třetí dne 14. 12. 24 500 € Zatím jsem nic neobdržel. Několikrát jsem napsal na podporu, že mi řekli, že podali stížnost finančnímu oddělení. Omluvili se za problém s trpělivostí. Ale obávám se, že se bojím, že své peníze nedostanu.

Prosím.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Je to váš první pokus o výběr?

Kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na provedení ověření a platby, takže pokud se po uplynutí této doby nic nestane, můžeme zasáhnout.

Zde je odkaz, kde můžete podat stížnost, kdykoli budete chtít.

Mohl byste nás prosím informovat o tom, jak to probíhá?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci
LeonardoLC příspěvek smazal/a
před 6 měsíci

Je mi líto, že musíte čekat tak dlouho. Náš tým pro stížnosti se může pokusit záležitost prošetřit, pokud si přejete.

Stížnost prosím podejte zde a doufejme, že brzy společně dospějeme k jejímu vyřešení.

půjdeš do toho?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

ano, je to můj první odběr, celý týden jsem kontaktoval podporu, vždy mi řekli, abych zůstal v klidu, abych byl trpělivý atd.. Nebyl jsem požádán o žádné ověření, protože to nebylo nutné. Prosím, pomozte mi

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

včera jsem poslal další email. A vždy odpovídají na stejné věci. filefile

Automaticky přeloženo:
vincenzopiccini
před 6 měsíci

Odešlete stížnost a náš tým poté záležitost prošetří.

Popište prosím problém dobře, aby byl zcela srozumitelný.

Počkáme, až podáte stížnost, a pak se nám snad podaří spojit se s kasinem.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Jak mohu odeslat stížnost?

Automaticky přeloženo:
vincenzopiccini
před 6 měsíci

Ahoj,

přečtěte si průvodce a poté přejděte k části „podat stížnost". tlačítko, prosím.

https://casinoguruit.com/istruzioni-risoluzione-reclami

https://casinoguruit.com/come-risolviamo-reclami-casino


https://casinoguruit.com/reclami/invia


Budeme u toho, pokud přijdete s dotazy; neboj se.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jsem připraven vyzkoušet Vegasino Casino a zjistit, zda mohu získat nějaké výhry. Slyšel jsem dobré věci, ale rád bych si nechal poradit, jak nejlépe postupovat. Máte nějaké tipy nebo recenze, které by mi mohly pomoci?

Automaticky přeloženo:
421Hirsch
před 6 měsíci

Nechte to být Čekám na své výběry více než 3 týdny. Už si nevím rady, asistence stále opakuje to samé!

Automaticky přeloženo:
421Hirsch
před 6 měsíci

Nedoporučuji vám hrát v tomto kasinu... Spousta problémů při výběru.

Automaticky přeloženo:
peina2noe
před 6 měsíci

Podařilo se vám vybrat peníze? Stále čekám tři týdny na 3 výběry 500 € Jsem zoufalý. Nevím, co mám dělat, potřebuji své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nechte to být Čekám na své výběry více než 3 týdny. Už si nevím rady, asistence stále opakuje to samé!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Hele, 3 týdny je strašně dlouhá doba čekání na stažení. Řeklo vám kasino, proč tomu tak je? Co vám říká live chat? Bylo vyžadováno nějaké ověření?

Každopádně vzhledem k tomu, že to trvá tak dlouho, podal bych stížnostzde na tomto odkazu .

Chystáte se to udělat?

Automaticky přeloženo:
vincenzopiccini
před 6 měsíci

Je to více než dva měsíce, co jsem si ověřil účet... Konečně jsem ho dostal a mohl jsem zahájit výběr a po 8 dnech... Stále mi nepřišly žádné peníze.

Automaticky přeloženo:
peina2noe
před 6 měsíci

Jak jsem pochopil, v tomto kasinu je mnoho kasin s výběry, neodvažuji se představit si, kdy dostanu své peníze, pokud mi je pošlou, jsem velmi zklamaný, dokud nedostanu své peníze, již nebudu hrát.

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před 6 měsíci

Kasino stále opakuje stejné věci, už mě to nebaví, nevydržím, prosím, můžete zasáhnout! Stížnost jsem podal. Mohu vám poslat všechny e-maily a konverzace. To vše je absurdní

Automaticky přeloženo:
12 3 4...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky