DomůFórumKasinaVegasino Casino - všeobecná diskuze

Vegasino Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před měsícem od Romi
|
1 315 zobrazení 48 odpovědí |
|
12 3
Michele1672
včera

Ano stížnost jsem napsal, jak vidíte výše, nyní mi odpoví. To je jedna z mých starostí, vždy výběr Nikdy nevím, kdy peníze dorazí, použil jsem debetní kartu Mastercard jako vkladovou a výběrovou kartu. Věřte mi, že chci vše vyřešit, stále mám uvnitř 1900 EUR, které si mohu později vybrat. Madona!

Automaticky přeloženo:
vincenzopiccini
včera

kluci z kasinového guru jsou dobří a houževnatí, pomůžou vám..hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
Michele1672
včera

Říkáte, že mi pak vrátí všechny peníze, i když vím, že to bude trvat dlouho, ale nesmím hrát jejich hru tím, že budu zoufale vyhazovat peníze za cenu ročního čekání.

Automaticky přeloženo:
vincenzopiccini
včera

Přesně tak, přestal jsem hrát a vkládat v tom kasinu a čekal... Hrál jsem na ostatních, ale nevzdal jsem to

Automaticky přeloženo:
Michele1672
včera

Ve skutečnosti už nevkládám, nechám peníze nahoře, pak začneme vše dostávat za cenu čekání. Chyba mnoha i já ji chápeme a vše zahodím poté, co uvidí opožděné výběry. V tomto kasinu jsem vložil celkem 1100 EUR, nyní mě čeká 1500 EUR plus 1900 EUR na výběr.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

file Můžete mi pomoci Stále čekám na své výběry Provedl jsem výběr 24. 11. 500 € druhý 24. 12. 12 500 € Třetí dne 14. 12. 24 500 € Zatím jsem nic neobdržel. Několikrát jsem napsal na podporu, že mi řekli, že podali stížnost finančnímu oddělení. Omluvili se za problém s trpělivostí. Ale obávám se, že se bojím, že své peníze nedostanu.

Prosím.

Automaticky přeloženo:
včera

Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Je to váš první pokus o výběr?

Kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na provedení ověření a platby, takže pokud se po uplynutí této doby nic nestane, můžeme zasáhnout.

Zde je odkaz, kde můžete podat stížnost, kdykoli budete chtít.

Mohl byste nás prosím informovat o tom, jak to probíhá?

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Čekám 3 týdny a vždy mi dají různé odpovědi na podporu, například když jsou problémy s mým poskytovatelem plateb (není problém, protože mým poskytovatelem plateb jsou kryptoměny, to znamená, že peněženka LTC jednoduše směňuje USDT za LTC a jejich odeslání do mé peněženky), nebo že mají mnoho výběrů (to není můj problém, musí dodržovat to, co je stanoveno v jejich podmínkách 3 dny).

Automaticky přeloženo:
včera

Je mi líto, že musíte čekat tak dlouho. Náš tým pro stížnosti se může pokusit záležitost prošetřit, pokud si přejete.

Stížnost prosím podejte zde a doufejme, že brzy společně dospějeme k jejímu vyřešení.

půjdeš do toho?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 22 hodinami

ano, je to můj první odběr, celý týden jsem kontaktoval podporu, vždy mi řekli, abych zůstal v klidu, abych byl trpělivý atd.. Nebyl jsem požádán o žádné ověření, protože to nebylo nutné. Prosím, pomozte mi

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 hodinami

včera jsem poslal další email. A vždy odpovídají na stejné věci. filefile

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky