DomůFórumKasinaVegasino Casino - všeobecná diskuze

Vegasino Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 8 měsíci od Romi
|
30 732 zobrazení 349 odpovědí |
|
1...5 6 7...18
Přidat příspěvek
poufis81
před 6 měsíci

Nechci zabíhat do podstaty, ale jen poradit, mám stejný problém jako vy, vyloučil jsem se z italských AAMS kasin a bohužel jsem "spadl" do ne-AAMS kasin. Vyřešil jsem to instalací Gambanu na všechna zařízení, která mám. Blokujte jakýkoli přístup na stránky kasina a deriváty

Automaticky přeloženo:
Michele1672
před 6 měsíci

Jakmile dostanu peníze zpět, určitě to udělám. Od té doby, co jsem měl tento problém, jsem však žádnou stránku nepoužíval. Pokud je jedinou možností prohrát, jaký to má smysl? Aplikaci jsem už samozřejmě našel. Díky Michele. Nakonec se vám podařilo odstoupit?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Děkujeme za váš návrh týkající se **Gamban** a zkušenosti, které jste sdíleli. Ve skutečnosti je problém sebevyloučení poměrně složitý, zvláště když existuje tolik platforem, které nepodléhají přísným předpisům, jako jsou kasina AAMS.


Použití nástrojů jako Gamban je jistě užitečným řešením pro zablokování přístupu na takové weby. Hlavním problémem, kterému čelím, je však to, že platformy, na kterých jsem hrál, **by měly uplatňovat mé sebevyloučení** na všechny své sesterské weby, což se bohužel nestalo.


Doufám, že příslušné orgány přijmou opatření a zajistí řádné provádění zásad odpovědného hazardu, abychom se nemuseli spoléhat pouze na externí nástroje.

Automaticky přeloženo:
tendenz
před 6 měsíci

Ano, musím být upřímný, po 3 dnech byly částky pravidelně vypláceny. O tom, že už nic nepoužívám, s tebou souhlasím...

Automaticky přeloženo:
poufis81
před 6 měsíci

Všechno pravda, ale bohužel do toho musíme vložit i trochu své vůle, přece jen je jejich zájmem mít vás jako zákazníka a dělají vše pro to, aby o vás nepřišli, my bychom měli být ti, kdo se "omezují".

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

"Po mé předchozí zprávě..."

Rád bych dodal, že mé vyšetřování odhalilo další důkazy, které potvrzují skutečnost, že NovaForge Ltd spravuje své platformy centrálně, takže sebevyloučení při aplikaci na jednotlivé webové stránky ztrácí smysl.

Konkrétněji:

IP adresy platforem patří do stejné podsítě, což označuje sdílený hosting a jednotnou správu.

Na všech platformách se používá stejný systém živé podpory, což potvrzuje existenci jednotného backendu pro správu zákazníků.

Proto odmítnutí společnosti zavést horizontální sebevyloučení vyvolává vážné etické problémy a problémy s dodržováním zásad odpovědného hraní.

Očekávám okamžitou odpověď od kompetentních úřadů a přezkoumání zásad sebevyloučení společností NovaForge Ltd, aby se předešlo dalšímu porušování.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
poufis81
před 6 měsíci

Ještě jednou...už jsi to napsal

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Vím, že je schopen platit, dříve platili a velmi rychle, ale teď nevím, co se s nimi stalo.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Znamená to tedy, že jste již z tohoto kasina úspěšně vybrali?

Určitě bych vám doporučil, abyste zde podali stížnost, aby náš tým mohl ve vašem případě zasáhnout po uplynutí 14denní lhůty od data, kdy jste požádali o stažení.

Pokud máte zájem, použijte prosím tento odkaz a popište situaci. O dalším postupu budete informováni později.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,

Rád bych se podělil o své osobní zkušenosti a informoval ostatní hráče o praktikách společnosti NovaForge Ltd, která působí pod společnou licencí ALSI-152406028-FI2, platnou do 13. června 2025.

Společnost provozuje desítky kasinových platforem pod stejným firemním deštníkem. Zde je úplný seznam platforem vlastněných společností:

1. bankonbet.com

2. betriot.com

3. casinoinfinity.com

4. cazimbo.com

5. crownplay.com

6. dollycasino.com

7. fezbet.com

8. greatwin.com

9. amunra.com

10. burancino.com

11. bumerang-bet.com

12. bumerang-casino.com

13. casinado.com

14. casinoly.com

15. excitewin.com

16. frumzi.com

17. kingmaker.com

18. legendplay.com

19. neon54.com

20. nomini.com

21. spinanga.com

22. revolutioncasino.com

23. rtbet.com

24. talismania.com

25. zetcasino.com

26. cashed.com

27. casinia.com

28. lunubet.com

29. mrpacho.com

30. myempire.com

31. powbet.com

32. powerupcasino.com

33. sgcasino.com

34. sportaza.com

35. wazamba.com

36. casombie.com

37. joker8.com

38. librabet.com

39. ohmyspins.com

40. playzilla.com

41. posido.com

42. quickwin.com

43. rabona.com

44. slotspalace.com

45. sportuna.com

46. ​​novajackpot.com

47. 5gringos.com

48. spinrollz.com

49. spin247.com

50. slotuna.com

51. slotexo.com

52. robycasino.com

53. polestarcasino.com

54. playio.com

55. ninlay.com

56. malinacasino.com

57. luckyheroes.com

58. legiano.com

59. kinbet.com

60. jackpotfrenzy.com

61. houseofspades.com

62. grandclub.com

63. genieplay.com

64. funid.com

65. extravegas.com

66. cawino.com

67. casinova.com

68. dazardbet.com

69. cadoola.com

70. boaboa.com

71. billybets.com

72. beteum.com

73. betalright.com

74. betalice.com

75. alfcasino.com

76. 7signs.com

77. zeuswin.com

78. wonaco.com

79. wingaga.com

80. wildsino.com

81. viperwin.com

82. vinylcasino.com

83. vegasino.com

84. tikcasino.com

85. supabet.com

86. spinsy.com

87. naobet.com

88. vikingluck.com

89. spinight.com

90. robocat.com

91. bethall.com

92. spinfest.com

93. spinsofglory.com

94. heroespin.com

95. oceanspin.com

96. casinolo.com

97. midasluck.com

98. allyspin.com

99. bassbet.com

100. spinit.com

101. royalgame.com

102. duospin.com

103. greenluck.com

104. winbay.com

105. dragonia.com

106. pistolo.com

Problematika sebevyloučení a jeho důsledky

Poté, co jsem požádal o sebevyloučení z platformy Robocat, neměl jsem mít možnost hrát na žádné jiné platformě vlastněné stejnou společností. I přes mé sebevyloučení mi však bylo umožněno se zaregistrovat a hrát na platformě Vegasino, která obchází základní principy zodpovědného hraní.

Tato multiplatformní politika, se kterou společnost neustále vytváří nové značky pod stejnou licencí, si klade za cíl „zajmout" zranitelné hráče a umožnit jim pokračovat ve hře, navzdory omezením, která byla zavedena.

Pokud připustíme, že sebevyloučení musí být aplikováno individuálně na každou platformu zvlášť, pak budeme účinně „zabíjet" závislého hráče, což mu umožní sklouznout do začarovaného kruhu závislosti bez jakékoli skutečné ochrany.

Tento jev je nejen neetický, ale také nebezpečný, protože poskytovatelé mají odpovědnost zajistit, aby hráči byli chráněni, když přijmou sebeochranná opatření, jako je sebevyloučení.

Zamítnutí stížnosti Casino Guru

Podal jsem stížnost na Casino Guru, vysvětlil jsem svůj problém a obavy, ale moje stížnost byla uzavřena jako neoprávněná, a to navzdory skutečnosti, že předchozí, identická stížnost jiného hráče na platformu Posido byla přezkoumána a vyřešena kladně.

Toto rozdílné zacházení vyvolává otázky ohledně konzistentnosti a transparentnosti v procesu řešení stížností.

o co žádám?

Nechte moji stížnost přehodnotit jiným správcem.

Moje historie sebevyloučení z Robocat by měla být vzata v úvahu a správně implementována na všech platformách skupiny.

Aby mi byly uhrazeny čisté ztráty vzniklé z mé účasti na jejich platformách.

Vyjasněte zásady sebevylučování napříč všemi skupinovými platformami, abyste účinně chránili hráče.

Prosím každého, kdo čelil podobným problémům s těmito platformami, aby se podělil o své zkušenosti. Je důležité o situaci informovat a zajistit, aby příslušné orgány přijaly nezbytná opatření.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je mi opravdu líto vaší situace, ale náš tým vám bohužel nedokázal pomoci a důvod byl podrobně vysvětlen ve vaší stížnosti:

„Připojení k platformě a etická odpovědnost

Nemohu potvrdit žádné přímé spojení mezi Robocatem a Vegasino, i když jejich webové stránky mohou vypadat podobně. Neexistuje žádné jasné potvrzení, že sdílejí databázi hráčů nebo jakékoli jiné přímé provozní spojení. I když dochází k určitému překrývání zaměstnanců, předpisy Anjouan Gaming vyžadují, aby se sebevyloučení řešilo individuálně pro každé kasino. Hráči musí požádat o sebevyloučení na každé platformě zvlášť, bez ohledu na jakékoli vnímané spojení mezi kasiny.

Proces sebevyloučení

Vzhledem k tomu, že jste si otevřeli svůj účet ve Vegasino poté, co jste požádali o sebevyloučení od Robocat, bylo by pro Robocat v té době nemožné, aby vás z Vegasina sám vyloučil, protože o vašem účtu Vegasino neexistoval žádný záznam.

Odpovědné herní porušení

I když chápu vaše obavy týkající se odpovědných herních praktik, předpisy Anjouan Gaming se výrazně liší od předpisů v přísnějších jurisdikcích, jako je UKGC nebo MGA. V rámci licencování Anjouan se samovyloučení neuplatňuje mezi platformami automaticky, což odráží právní rámec dané jurisdikce. Toto omezení není úmyslným porušením principů odpovědného hraní ze strany kasina, ale spíše otázkou jurisdikčních předpisů.

Žádost o vrácení peněz

Vaše žádost o vrácení 3 800 EUR je založena na argumentu, že porušení zásad sebevyloučení vedlo k vašim vkladům ve Vegasino. Nicméně, protože vlastní vyloučení není vynucováno napříč platformami v rámci licence Anjouan a váš účet Vegasino byl vytvořen po vašem sebevyloučení v Robocat, kasino nemůže nést odpovědnost za selhání implementace vyloučení napříč platformami.

Role kasinového gurua

Chci vás ujistit, že Casino Guru bere etickou odpovědnost a odpovědné hraní velmi vážně. Naší úlohou je však posuzovat stížnosti na základě faktů a regulačního rámce, kterým se každé kasino řídí. V tomto případě nemůžeme kasino činit odpovědným za sebevyloučení mezi platformami, pokud to nevyžaduje jejich licence.

Předpisy EGBA, UKGC, MGA

Zatímco příklady, které jste uvedli, zdůrazňují přísnější praktiky sebevylučování podle EGBA, UKGC a MGA, tato nařízení se nevztahují na kasina s licencí podle Anjouan Gaming.

Vzhledem k okolnostem Vám s politováním oznamuji, že nemám jinou možnost, než Vaši reklamaci zamítnout jako neoprávněnou.

Pokud máte další obavy nebo nové informace, o které se chcete podělit, neváhejte se na nás obrátit. Na základě dostupných skutečností však nemůžeme záležitost dále řešit. "


Pokud si tedy přečtete poslední větu od Petronely, můžete vidět, že pouze pokud máte nějaké nové informace, které byste mohli sdílet, náš tým pro stížnosti váš případ prověří. Jinak pro vás nemůžeme nic udělat.

Mějte prosím také na paměti naši spolupráci s Betblockerem, který vám byl doporučen dříve. Opravdu to může pomoci lidem ve vaší situaci, a pokud hledáte jinou pomoc, přeji vám hodně štěstí, abyste dostali vše pod kontrolu.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj,


Rád bych se podělil o své zkušenosti a vznesl některé důležité otázky týkající se správy platforem provozovaných pod licencí **NovaForge Ltd**, která umožňuje provozování desítek online kasin pod společnou licencí.


### 1. Jak je možné, že stejná osoba z **živé podpory** odpovídá současně pro různé platformy?

Když jsem kontaktoval živou podporu v **Robocat** a **Vegasino**, zjistil jsem, že na mé požadavky reagoval **stejný člověk**. To vyvolává otázky o **správě sdílených dat** a o tom, zda jsou tyto platformy skutečně nezávislé. Pokud se jedná o samostatné společnosti, jak je možné mít centralizovanou podporu od stejného personálu?


### 2. Neznamená existence společné licence společnou odpovědnost za sebevyloučení?

NovaForge Ltd provozuje desítky platforem pod stejnou licencí. Nemělo by se podle principů odpovědného hazardu samovyloučení vztahovat na **všechny** platformy společnosti? Proč je povoleno se po sebevyloučení zaregistrovat a hrát na jiné platformě?


### 3. Playtech potvrdil, že Vegasino používá svůj software nelegálně – jak je možné, že nadále funguje?

Od společnosti Playtech jsem obdržel odpověď potvrzující, že platforma **Vegasino** používá jejich software bez platné licence. To vyvolává vážné otázky o legálnosti jejich operací a transparentnosti vůči hráčům. Jak mohou dál fungovat bez právních následků?


Rád bych slyšel názory a zkušenosti ostatních hráčů, kteří čelili podobným situacím. Myslíte si, že tyto praktiky jsou přijatelné? Je čas zasáhnout a informovat příslušné úřady?


Čelíme situaci, kdy hráči zůstávají nechráněni, a musíme najít způsoby, jak zajistit, aby se pro každého uplatňovala správná pravidla.

Automaticky přeloženo:
poufis81
před 5 měsíci

Pokud mohu odpovědět. Domnívám se, že pokud máte pocit, že je třeba kontaktovat licenční úřad, určitě tak učiníte. Měli by zkontrolovat vše, co jste zmínil.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Milá Romi,

Rád bych vás informoval, že jsem již podal stížnost u Anjouan Gaming Authority a čekám na jejich odpověď. Očekávám však také, že Casino Guru podnikne příslušné kroky proti kasinu.

Vaše nečinnost nepomůže problém vyřešit, protože mnou poskytnuté důkazy jsou nevyvratitelné a jsem ohromen, proč je váš tým dostatečně neprošetřuje. Také se domnívám, že hodnocení tohoto kasina na Casino Guru by mělo být mnohem nižší, vzhledem k závažným nesrovnalostem, které byly zjištěny.

Čekám na vaše další činy.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Už jsou to téměř 2 týdny, co je můj účet na vegasinu zablokován a mám zakázáno používat službu Chat. Ale jak je to všechno možné? Ani mě nepožádali o ověření účtu. Nemohou mi ukrást peníze!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Milá Romi,

Rád bych vás informoval, že jsem již podal stížnost u Anjouan Gaming Authority a čekám na jejich odpověď. Očekávám však také, že Casino Guru podnikne příslušné kroky proti kasinu.

Vaše nečinnost nepomůže problém vyřešit, protože mnou poskytnuté důkazy jsou nevyvratitelné a jsem ohromen, proč je váš tým dostatečně neprošetřuje. Také se domnívám, že hodnocení tohoto kasina na Casino Guru by mělo být mnohem nižší, vzhledem k závažným nesrovnalostem, které byly zjištěny.

Čekám na vaše další činy.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Bohužel, abych řekl pravdu, žádnou takovou pravomoc nemáme, a jak jsem řekl, tyto druhy věcí a obvinění může vyšetřovat a regulovat pouze licenční úřad.

A bez jakéhokoli potvrzení od držitele licence nejsme schopni nic udělat.

Doufám, že chápete naši pozici.

Pokud máte nějaké aktualizace, informujte nás prosím.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Už jsou to téměř 2 týdny, co je můj účet na vegasinu zablokován a mám zakázáno používat službu Chat. Ale jak je to všechno možné? Ani mě nepožádali o ověření účtu. Nemohou mi ukrást peníze!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vidím, že se vaší stížností zabývá náš tým, takže prosím počkejte, až bude vidět nějaký pohyb.

O dalších krocích budete informováni a snad brzy budeme moci zjistit, co se tam přesně děje.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Milá Romi,

děkuji za odpověď. Upozorňuji však, že mám v držení oficiální potvrzení od Playtech, kde je výslovně uvedeno, že platforma Vegasino používá svůj software nelegálně. Jde o nezvratný důkaz, že kasino porušuje zákon a etické principy zodpovědného hraní.

Očekával bych, že Casino Guru to vezme vážně a podnikne patřičné kroky, jako je snížení hodnocení kasina nebo dokonce varování uživatelů před nedostatkem licencí Playtech.

Váš postoj, že nemůžete jednat bez potvrzení od licenčního úřadu, je pochopitelný, ale existence zdokumentovaných důkazů od předního poskytovatele softwaru by neměla být ignorována.

Čekám na vaše jednání a jsem vám k dispozici, abych vám poskytl relevantní důkazy prokazující výše uvedené.

Automaticky přeloženo:
poufis81
před 5 měsíci

Odeslali jste již tento dokument licenčnímu úřadu?

Pokud si přejete, můžete jej poskytnout našemu datovému týmu, aby si jej mohl také zkontrolovat. Stačí poslat s celým vysvětlením na , prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Milá Romi,


děkuji za odpověď.


Rád bych vás informoval, že odpověď od společnosti Playtech jsem obdržela poté, co jsem odeslal svou stížnost. Proto jsem dříve požadované informace neměl k dispozici.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
poufis81
před 5 měsíci

Ale můžete ji poskytnout i nyní. Právo?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý večer všem, bohužel a opakuji bohužel jsem ve stejné situaci jako vy, dnes jsem čekal 4 dny od žádosti o výběr minulé úterý, ale bohužel nic pokaždé, když mi řeknou, abych si nedělal starosti, ohledně sebevyloučení jsem měl udělal jsem to, ale při hraní na Playzille jsem se mohl do 3 dnů bez problémů stáhnout

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky