DomůFórumKasinaVegasino Casino - všeobecná diskuze

Vegasino Casino - všeobecná diskuze (strana 16)

55 708 zobrazení 390 odpovědí |
před rokem
|
1...15 16 17...20
Přidat příspěvek
raquelrebelo4
před 6 měsíci

Dobrá zpráva na začátek týdne. ☘️☘️

Jak dlouho to trvalo? 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Dobré ráno. Takže vás budu informovat o stavu plateb. První výběr jsem provedl 2. června na kreditní kartu a 800 € dorazilo asi po 4 dnech. Místo toho jsem 3., 4. a 5. června požádal o 3 výběry přes IBAN, vždy po 800 €, a žádosti čekají na vyřízení. Dvakrát jsem mluvil na živém chatu a napsal 3 e-maily (třetí e-mail jsem napsal dnes ráno, na který stále čekám na odpověď). Píšou, že vše proběhlo dobře, ale mají příliš mnoho žádostí na to, aby byli trpěliví. Faktem je, že zítra je to 14 dní a já podám stížnost. Pořád musím vybrat více než 7000 € a nemám v úmyslu je znovu hrát. Můj účet je ověřený a nejednalo se o bonusový zůstatek. Vyberu si peníze do posledního eura.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Prvních 1500 € trvalo 9 pracovních dnů, zbývajících 1000 € 6 pracovních dnů.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno. Takže vás budu informovat o stavu plateb. První výběr jsem provedl 2. června na kreditní kartu a 800 € dorazilo asi po 4 dnech. Místo toho jsem 3., 4. a 5. června požádal o 3 výběry přes IBAN, vždy po 800 €, a žádosti čekají na vyřízení. Dvakrát jsem mluvil na živém chatu a napsal 3 e-maily (třetí e-mail jsem napsal dnes ráno, na který stále čekám na odpověď). Píšou, že vše proběhlo dobře, ale mají příliš mnoho žádostí na to, aby byli trpěliví. Faktem je, že zítra je to 14 dní a já podám stížnost. Pořád musím vybrat více než 7000 € a nemám v úmyslu je znovu hrát. Můj účet je ověřený a nejednalo se o bonusový zůstatek. Vyberu si peníze do posledního eura.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Opravdu dobré odhodlání. Samozřejmě, pokud tyto výhry patří vám, musíte je dostat. Že?

Neváhejte kdykoli podat stížnost a náš tým udělá vše, co bude v jeho silách, aby vám pomohl.

Nemohl byste ale změnit způsob výběru?

Víte, pokud byste měli s kreditní kartou dobrou zkušenost. Co na to říkáte, nebo je už na to pozdě? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Prvních 1500 € trvalo 9 pracovních dnů, zbývajících 1000 € 6 pracovních dnů.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mohlo by to být lepší. Ne?

Jak byste toto kasino nyní ohodnotil/a a budete tam ještě hrát?

Pokud chcete napsat více o svých zkušenostech,zde je také odkaz pro vás. 😉

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Dobré ráno, zdá se, že v tom, co tu píšeme, je tu nějaký chaos 😅. Dnes ráno dorazily 2 ze 3 převodů, takže dobré. Už jsem si požádal/a o další výběr z kreditní karty. Mezitím děkuji. Budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Mohli by dodržet 3 pracovní dny, které uvádějí, což jsem viděl, že NIKDY nedělají.

V tomto kasinu už nikdy hrát nebudu.



Děkuju

Automaticky přeloženo:
raquelrebelo4
před 6 měsíci

Výplatu dostávám jen každých 5-6 dní, s trochou štěstí. Z 5 300 eur jsem zatím obdržel jen 1 000 eur.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mohli by dodržet 3 pracovní dny, které uvádějí, což jsem viděl, že NIKDY nedělají.

V tomto kasinu už nikdy hrát nebudu.



Děkuju

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Z vaší strany je to asi pochopitelné, ale musíte si uvědomit, že na mnoha místech by to možné bylo a nedodrželi by tento časový rámec. Některá kasina inzerují rychlé výběry a nakonec čekáte třeba týden. Ale to může záviset na mnoha věcech, takže i s tím je potřeba počítat.

Hodně štěstí jinde. 😉

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Výplatu dostávám jen každých 5-6 dní, s trochou štěstí. Z 5 300 eur jsem zatím obdržel jen 1 000 eur.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pořád čekáte na další výběry? No, není to nejlepší a nejpohodlnější, ale důležité je, že peníze dostanete. I když bych řekl, že proces by mohl být rozhodně rychlejší.

Prosím, průběžně nás informujte o tom, jak to probíhá.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ano, na dalších 500 eur čekám už od pátku. Ano, budu vás informovat až do konce. Dokud nedostanu všechno.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno, zdá se, že v tom, co tu píšeme, je tu nějaký chaos 😅. Dnes ráno dorazily 2 ze 3 převodů, takže dobré. Už jsem si požádal/a o další výběr z kreditní karty. Mezitím děkuji. Budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Skvělé! Tak si od tebe budu počkat na další dobré zprávy. 😉

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, na dalších 500 eur čekám už od pátku. Ano, budu vás informovat až do konce. Dokud nedostanu všechno.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Díky!

Věřím, že peníze vám budou zaslány co nejdříve. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Je to 10 dní, co jsem obdržel svou poslední výplatu 500 eur, a žádná ze tří výplat se momentálně nezpracovává. Naprosto nehorázné. Z 5 300 eur mi za čtyři týdny vyplatili pouze 1 000 eur. To je šílené.

Dnes si zajistím právní ochranu.

Automaticky přeloženo:
FloA
před 6 měsíci

Ahoj FloA,

Souhlasím, že je těžké takové chování snášet. Možná byste nám mohli sdělit, jak může právní ochrana pomoci s takovými průtahy. Myslím, že ostatní by ocenili jakékoli rozumné možnosti.

Děkuji a držte se!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Zkusím to přes jejich licenčního partnera.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Čekám na výběr od 16. 6. 2025. Zatím to nešlo dál než k bodu 2. Zprávy v chatu jsou pořád stejné, zaměstnanci mají téměř všichni stejnou fotku. Mění se jen jméno. E-mailové zprávy jsou automatické a obsahují stejné věci. Obávám se, že své peníze nedostanu. V obchodních podmínkách je to jasně uvedeno: až 3 pracovní dny, už je to 5 dní a zatím nic. Co můžu dělat? Podat trestní oznámení? Potřebuji 500 eur. Jsem VIP úroveň 2.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Už je to více než 3 pracovní dny a odpověď v chatu je vždy stejná: „Došlo ke zpoždění, ale ujišťujeme vás, že vše bude v pořádku", „Nepracuji ve finančním oddělení, ale oni už vědí o zpoždění vašeho výběru", „Váš výběr se zpracovává". Pro mě jsou to jen výmluvy. Potřebuji peníze na svém účtu a potřebuji, aby splnili to, co stanovili na webových stránkách.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Řekli mi to samé. Mám stejný problém od 16. a nic. Odpovědi jsou všechny stejné. Je to 500 eur. Myslíte, že se mi podaří ty peníze sehnat?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Čekám na výběr od 16. 6. 2025. Zatím to nešlo dál než k bodu 2. Zprávy v chatu jsou pořád stejné, zaměstnanci mají téměř všichni stejnou fotku. Mění se jen jméno. E-mailové zprávy jsou automatické a obsahují stejné věci. Obávám se, že své peníze nedostanu. V obchodních podmínkách je to jasně uvedeno: až 3 pracovní dny, už je to 5 dní a zatím nic. Co můžu dělat? Podat trestní oznámení? Potřebuji 500 eur. Jsem VIP úroveň 2.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Hej, kasinům dáváme 14 dní na vyplacení hráče. Vidím, že několik hráčů je ve stejné situaci.

Bylo ale nutné, abyste do kasina posílali nějaké dokumenty? Hráli jste s bonusem, nebo ne?

Budete muset být trpěliví a pokud se nic nestane, pokusíme se vám pomoci.

Tak se tam zkuste držet.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Úhel pohledu. Celkem bylo za čtyři týdny vyplaceno 1 000 € z 5 300 €. Poslední výplata však byla před 12 dny! Vždycky píšou totéž, ale nic nevyplácejí.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...15 16 17...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.