před 6 měsíci
Dobrá zpráva na začátek týdne. ☘️☘️
Jak dlouho to trvalo? 🙂
Good news to start the week. ☘️☘️
How long did it take?🙂
OdpovědětCitovat0
Dobrá zpráva na začátek týdne. ☘️☘️
Jak dlouho to trvalo? 🙂
Good news to start the week. ☘️☘️
How long did it take?🙂
Dobré ráno. Takže vás budu informovat o stavu plateb. První výběr jsem provedl 2. června na kreditní kartu a 800 € dorazilo asi po 4 dnech. Místo toho jsem 3., 4. a 5. června požádal o 3 výběry přes IBAN, vždy po 800 €, a žádosti čekají na vyřízení. Dvakrát jsem mluvil na živém chatu a napsal 3 e-maily (třetí e-mail jsem napsal dnes ráno, na který stále čekám na odpověď). Píšou, že vše proběhlo dobře, ale mají příliš mnoho žádostí na to, aby byli trpěliví. Faktem je, že zítra je to 14 dní a já podám stížnost. Pořád musím vybrat více než 7000 € a nemám v úmyslu je znovu hrát. Můj účet je ověřený a nejednalo se o bonusový zůstatek. Vyberu si peníze do posledního eura.
Good morning. So I'll update you on the status of the payments. I made the first withdrawal on June 2nd on the credit card and the €800 arrived after about 4 days. Instead on June 3rd, 4th and 5th I requested 3 withdrawals via IBAN always for €800 and the requests are pending. I've spoken to the live chat twice and written 3 emails (I wrote the third email this morning to which I'm still waiting for a response) they say that everything went well but they have too many requests to be patient. The fact is that tomorrow it's 14 days and I'll open a complaint. I still have to take out more than €7000 and I don't intend to play them again. My account is verified and it wasn't a bonus balance. I'll take my money down to the last euro.
Buongiorno. Allora vi aggiorno sullo stato dei pagamenti. Il primo prelievo l'ho fatto il 2 giugno sulla carta di credito e i €800 sono arrivati dopo circa 4 giorni. Invece nella data 3, 4 e 5 giugno ho richiesto 3 prelievi tramite iban sempre da €800 e le richieste sono in sospeso. Ho sentito 2 volte la live chat e scritto 3 mail (la terza mail l'ho scritto stamattina a quale sto aspettando ancora risposta) dicono che è tutto andato a buon fine ma hanno troppe richieste a di pazientare. Sta di fatto che domani sono 14 giorni e aprirò un reclamo. Devo tirare fuori ancora più di €7000 e non ho intenzione di rigiocarli. Ho l'account verificato e non era saldo bonus. Prenderò i miei soldi fino all'ultimo euro.
Prvních 1500 € trvalo 9 pracovních dnů, zbývajících 1000 € 6 pracovních dnů.
The first 1500€ took 9 working days, the remaining 1000€, 6 working days
Os primeiros 1500€ demoraram 9 dias úteis, os restantes 1000€, 6 dias úteis
Dobré ráno. Takže vás budu informovat o stavu plateb. První výběr jsem provedl 2. června na kreditní kartu a 800 € dorazilo asi po 4 dnech. Místo toho jsem 3., 4. a 5. června požádal o 3 výběry přes IBAN, vždy po 800 €, a žádosti čekají na vyřízení. Dvakrát jsem mluvil na živém chatu a napsal 3 e-maily (třetí e-mail jsem napsal dnes ráno, na který stále čekám na odpověď). Píšou, že vše proběhlo dobře, ale mají příliš mnoho žádostí na to, aby byli trpěliví. Faktem je, že zítra je to 14 dní a já podám stížnost. Pořád musím vybrat více než 7000 € a nemám v úmyslu je znovu hrát. Můj účet je ověřený a nejednalo se o bonusový zůstatek. Vyberu si peníze do posledního eura.
Good morning. So I'll update you on the status of the payments. I made the first withdrawal on June 2nd on the credit card and the €800 arrived after about 4 days. Instead on June 3rd, 4th and 5th I requested 3 withdrawals via IBAN always for €800 and the requests are pending. I've spoken to the live chat twice and written 3 emails (I wrote the third email this morning to which I'm still waiting for a response) they say that everything went well but they have too many requests to be patient. The fact is that tomorrow it's 14 days and I'll open a complaint. I still have to take out more than €7000 and I don't intend to play them again. My account is verified and it wasn't a bonus balance. I'll take my money down to the last euro.
Buongiorno. Allora vi aggiorno sullo stato dei pagamenti. Il primo prelievo l'ho fatto il 2 giugno sulla carta di credito e i €800 sono arrivati dopo circa 4 giorni. Invece nella data 3, 4 e 5 giugno ho richiesto 3 prelievi tramite iban sempre da €800 e le richieste sono in sospeso. Ho sentito 2 volte la live chat e scritto 3 mail (la terza mail l'ho scritto stamattina a quale sto aspettando ancora risposta) dicono che è tutto andato a buon fine ma hanno troppe richieste a di pazientare. Sta di fatto che domani sono 14 giorni e aprirò un reclamo. Devo tirare fuori ancora più di €7000 e non ho intenzione di rigiocarli. Ho l'account verificato e non era saldo bonus. Prenderò i miei soldi fino all'ultimo euro.
Opravdu dobré odhodlání. Samozřejmě, pokud tyto výhry patří vám, musíte je dostat. Že?
Neváhejte kdykoli podat stížnost a náš tým udělá vše, co bude v jeho silách, aby vám pomohl.
Nemohl byste ale změnit způsob výběru?
Víte, pokud byste měli s kreditní kartou dobrou zkušenost. Co na to říkáte, nebo je už na to pozdě? 🤔
Good determination indeed. Of course, if these winnings belong to you, you have to receive them. Right?
Feel free to submit your complaint at any time, and our team will do everything possible to help you out.
Couldn't you change the withdrawal method, though?
You know, if you had a good experience with the credit card. What do you say about that, or is it now too late to do so? 🤔
Mohlo by to být lepší. Ne?
Jak byste toto kasino nyní ohodnotil/a a budete tam ještě hrát?
Pokud chcete napsat více o svých zkušenostech,zde je také odkaz pro vás. 😉
Could be better. Right?
How are you going to rate this casino now, and will you still play there?
If you wish to write more about your experience, here's the link for you as well. 😉
Dobré ráno, zdá se, že v tom, co tu píšeme, je tu nějaký chaos 😅. Dnes ráno dorazily 2 ze 3 převodů, takže dobré. Už jsem si požádal/a o další výběr z kreditní karty. Mezitím děkuji. Budu vás informovat.
Good morning, it seems like a mess reads what we write here 😅. This morning 2 out of 3 transfers arrived, so good. I have already requested an additional withdrawal on my credit card. Thanks in the meantime. I will keep you updated.
Buongiorno, sembra che casino legge quello che scriviamo qui 😅. Stamattina sono arrivati 2 bonifici su 3, quindi bene. Ho già richiesto un'ulteriore prelievo sulla mia carta di credito. Grazie intanto. Vi terrò aggiornati.
Mohli by dodržet 3 pracovní dny, které uvádějí, což jsem viděl, že NIKDY nedělají.
V tomto kasinu už nikdy hrát nebudu.
Děkuju
They could comply with the 3 working days they say, which I have seen they NEVER do.
I will never play at this casino again.
thank you
Poderiam cumprir com os 3 dias úteis que dizem, que já vi que NUNCA cumprem.
Nunca mais vou jogar neste Casino.
obrigada
Výplatu dostávám jen každých 5-6 dní, s trochou štěstí. Z 5 300 eur jsem zatím obdržel jen 1 000 eur.
I only get a payout every 5-6 days, with a lot of luck. I've only received €1,000 of €5,300.
Ich bekomme auch nur alle 5-6 Tage mit viel Glück mal eine auszahlung. Habe erst 1000€ von 5300€ bekommen.
Mohli by dodržet 3 pracovní dny, které uvádějí, což jsem viděl, že NIKDY nedělají.
V tomto kasinu už nikdy hrát nebudu.
Děkuju
They could comply with the 3 working days they say, which I have seen they NEVER do.
I will never play at this casino again.
thank you
Poderiam cumprir com os 3 dias úteis que dizem, que já vi que NUNCA cumprem.
Nunca mais vou jogar neste Casino.
obrigada
Z vaší strany je to asi pochopitelné, ale musíte si uvědomit, že na mnoha místech by to možné bylo a nedodrželi by tento časový rámec. Některá kasina inzerují rychlé výběry a nakonec čekáte třeba týden. Ale to může záviset na mnoha věcech, takže i s tím je potřeba počítat.
Hodně štěstí jinde. 😉
It's probably understandable on your part, but you need to realize that in many places it would be possible and they wouldn't meet that timeframe. Some casinos advertise fast withdrawals and in the end you wait, for example, a week. But it can depend on many things, so you need to take that into account as well.
Good luck elsewhere.😉
Výplatu dostávám jen každých 5-6 dní, s trochou štěstí. Z 5 300 eur jsem zatím obdržel jen 1 000 eur.
I only get a payout every 5-6 days, with a lot of luck. I've only received €1,000 of €5,300.
Ich bekomme auch nur alle 5-6 Tage mit viel Glück mal eine auszahlung. Habe erst 1000€ von 5300€ bekommen.
Pořád čekáte na další výběry? No, není to nejlepší a nejpohodlnější, ale důležité je, že peníze dostanete. I když bych řekl, že proces by mohl být rozhodně rychlejší.
Prosím, průběžně nás informujte o tom, jak to probíhá.
Are you still waiting for the next withdrawals? Well, it's not the best and most convenient, but the important thing is that you get the money. Although the process could definitely be faster, I would say.
Please keep us updated on how it goes.
Ano, na dalších 500 eur čekám už od pátku. Ano, budu vás informovat až do konce. Dokud nedostanu všechno.
Yes, I've been waiting for the next €500 since Friday. Yes, I'll keep you posted until the end. Until I get everything.
Ja ich warte seit Freitag auf die nächsten 500€. Ja ich werde hier alles bis zum Ende bescheid sagen. Bis ich alles habe.
Dobré ráno, zdá se, že v tom, co tu píšeme, je tu nějaký chaos 😅. Dnes ráno dorazily 2 ze 3 převodů, takže dobré. Už jsem si požádal/a o další výběr z kreditní karty. Mezitím děkuji. Budu vás informovat.
Good morning, it seems like a mess reads what we write here 😅. This morning 2 out of 3 transfers arrived, so good. I have already requested an additional withdrawal on my credit card. Thanks in the meantime. I will keep you updated.
Buongiorno, sembra che casino legge quello che scriviamo qui 😅. Stamattina sono arrivati 2 bonifici su 3, quindi bene. Ho già richiesto un'ulteriore prelievo sulla mia carta di credito. Grazie intanto. Vi terrò aggiornati.
Ano, na dalších 500 eur čekám už od pátku. Ano, budu vás informovat až do konce. Dokud nedostanu všechno.
Yes, I've been waiting for the next €500 since Friday. Yes, I'll keep you posted until the end. Until I get everything.
Ja ich warte seit Freitag auf die nächsten 500€. Ja ich werde hier alles bis zum Ende bescheid sagen. Bis ich alles habe.
Je to 10 dní, co jsem obdržel svou poslední výplatu 500 eur, a žádná ze tří výplat se momentálně nezpracovává. Naprosto nehorázné. Z 5 300 eur mi za čtyři týdny vyplatili pouze 1 000 eur. To je šílené.
Dnes si zajistím právní ochranu.
It's been 10 days since I received my last payout of €500, and none of the three payouts are currently being processed. Absolutely outrageous. Of €5,300, only €1,000 was paid out in four weeks. It's insane.
I'm going to get my legal protection today.
10 Tage ist es nun her das ich die letzte Auszahlung von 500€ erhalten habe, keine von denn 3 Auszahlungen ist in Bearbeitung. Absolute Frechheit. Von 5300€ wurden jetzt in 4 Wochen 1000€ ausbezahlt. Wahnsinn.
Werde heute meinen Rechtschutz einschalten.
Ahoj FloA,
Souhlasím, že je těžké takové chování snášet. Možná byste nám mohli sdělit, jak může právní ochrana pomoci s takovými průtahy. Myslím, že ostatní by ocenili jakékoli rozumné možnosti.
Děkuji a držte se!
Hello FloA,
I agree it is hard to bear such behavior. Perhaps you could let us know how legal protection can help resolve such delays. I guess others would appreciate any reasonable options.
Thank you and hold on!
Zkusím to přes jejich licenčního partnera.
Will try it through their licensor.
Werde es über ihren Lizenzgeber Probieren.
Čekám na výběr od 16. 6. 2025. Zatím to nešlo dál než k bodu 2. Zprávy v chatu jsou pořád stejné, zaměstnanci mají téměř všichni stejnou fotku. Mění se jen jméno. E-mailové zprávy jsou automatické a obsahují stejné věci. Obávám se, že své peníze nedostanu. V obchodních podmínkách je to jasně uvedeno: až 3 pracovní dny, už je to 5 dní a zatím nic. Co můžu dělat? Podat trestní oznámení? Potřebuji 500 eur. Jsem VIP úroveň 2.
i've been waiting for a withdrawal since 16-06-2025. so far it hasn't gone beyond point 2. the chat messages are always the same, the employees almost all have the same photo. only the name changes. the email messages are automated with the same things written. i'm afraid i won't get my money. they're clear in the terms and conditions: up to 3 working days" it's been 5 days and so far nothing. What can I do? File a criminal complaint? I need 500 euros. I'm vip level 2
estou esperando um levantamento desde o dia 16-06-2025. até agora não passa do ponto 2 . o chat as mensagens são sempre as mesmas, os funcionásrios têm quase todos a mesma foto . só muda o nome. o email as mensagem sao automatiazadas com as mesmas coisas escritas. estou com receio de não ter o meu dinheiro. eles nos termos e condições são claros: até 3 dias uteis" ja passou 5 dias e até agora nada. Como se pode proceder? queixa crime? são 500€ que me está a fazer muita falta. Sou vip nivel 2
Už je to více než 3 pracovní dny a odpověď v chatu je vždy stejná: „Došlo ke zpoždění, ale ujišťujeme vás, že vše bude v pořádku", „Nepracuji ve finančním oddělení, ale oni už vědí o zpoždění vašeho výběru", „Váš výběr se zpracovává". Pro mě jsou to jen výmluvy. Potřebuji peníze na svém účtu a potřebuji, aby splnili to, co stanovili na webových stránkách.
It's been more than 3 working days and the answer in the chat is always the same: "there's a delay but we assure you that everything will be fine" "I don't work in the finance department but they are already aware of the delay in your withdrawal" "your withdrawal is being processed". These are just excuses to me. I need the money in my account and I need them to comply with what they have stipulated on the website.
Já passaram mais de 3 dias úteis e a resposta no chat é sempre a mesma "está com um atraso mas asseguramos-lhe que vai correr tudo bem" "não trabalho no departamento financeiro mas eles já estão a par do atraso do seu levantamento" "a sua retirada está a ser processada". Isto para mim é só desculpas. Preciso do dinheiro na minha conta e preciso que cumpram com aquilo que têm estipulado no site.
Řekli mi to samé. Mám stejný problém od 16. a nic. Odpovědi jsou všechny stejné. Je to 500 eur. Myslíte, že se mi podaří ty peníze sehnat?
they told me the same thing. i've had the same problem since the 16th and nothing. the answers are all the same. It's 500 euros. Do you think I'll be able to get that money?
dizeram me o mesmo. estou com o mesmo problema desde o dia 16 e nada. as respostas sao todas iguais. São 500€. Acha que vou conseguir receber esse dinheiro?
Čekám na výběr od 16. 6. 2025. Zatím to nešlo dál než k bodu 2. Zprávy v chatu jsou pořád stejné, zaměstnanci mají téměř všichni stejnou fotku. Mění se jen jméno. E-mailové zprávy jsou automatické a obsahují stejné věci. Obávám se, že své peníze nedostanu. V obchodních podmínkách je to jasně uvedeno: až 3 pracovní dny, už je to 5 dní a zatím nic. Co můžu dělat? Podat trestní oznámení? Potřebuji 500 eur. Jsem VIP úroveň 2.
i've been waiting for a withdrawal since 16-06-2025. so far it hasn't gone beyond point 2. the chat messages are always the same, the employees almost all have the same photo. only the name changes. the email messages are automated with the same things written. i'm afraid i won't get my money. they're clear in the terms and conditions: up to 3 working days" it's been 5 days and so far nothing. What can I do? File a criminal complaint? I need 500 euros. I'm vip level 2
estou esperando um levantamento desde o dia 16-06-2025. até agora não passa do ponto 2 . o chat as mensagens são sempre as mesmas, os funcionásrios têm quase todos a mesma foto . só muda o nome. o email as mensagem sao automatiazadas com as mesmas coisas escritas. estou com receio de não ter o meu dinheiro. eles nos termos e condições são claros: até 3 dias uteis" ja passou 5 dias e até agora nada. Como se pode proceder? queixa crime? são 500€ que me está a fazer muita falta. Sou vip nivel 2
Hej, kasinům dáváme 14 dní na vyplacení hráče. Vidím, že několik hráčů je ve stejné situaci.
Bylo ale nutné, abyste do kasina posílali nějaké dokumenty? Hráli jste s bonusem, nebo ne?
Budete muset být trpěliví a pokud se nic nestane, pokusíme se vám pomoci.
Tak se tam zkuste držet.
Hey, we give casinos 14 days to pay out a player. I see that several players are in the same situation.
However, was it necessary for you to send any documents to the casino? Did you play with the bonus or not?
You will have to be patient and if nothing happens we will try to help you.
So try to hang in there.
Úhel pohledu. Celkem bylo za čtyři týdny vyplaceno 1 000 € z 5 300 €. Poslední výplata však byla před 12 dny! Vždycky píšou totéž, ale nic nevyplácejí.
Point of view. A total of €1,000 of €5,300 was paid out in four weeks. However, the last payout was 12 days ago! They always write the same thing, but they don't pay out anything.
Standpunkt. Es wurden in 4 Wochen insgesammt 1000 von 5300€ ausbezahlt. Die letzte auszahlung ist aber jetzt schon 12 Tage her! Sie schreiben immer das selbe aber sie zahlen nichts aus.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.