DomůFórumKasinaVegasino Casino - všeobecná diskuze

Vegasino Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

před 8 měsíci od Romi
|
29 882 zobrazení 348 odpovědí |
|
1...11 12 13...18
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Co myslíte tím problémy s výplatami? Že mají zpoždění a podobně? Podíval jsem se na stížnosti, které jste zdůraznil, a kasino má jednu nevyřešenou, což bych na druhou stranu vůbec neřekl, že je to špatná věc.

Máte také nějaké problémy s abstinenčními příznaky?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stačí se podívat na celkové recenze.

A nemyslím si, že je v pořádku, že téměř každý musí čekat týdny/měsíce na výběr.

Taky jsem měl stejnou zkušenost a když jsem si na casino.guru podal stížnost, šlo to docela rychle. Jaké překvapení...

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Proč jsou všechna hodnocení kasin tady dobrá, když jsou ze 100 procent špatné? Casino Guru jsou stejně špatní jako každé jiné kasino, ale stejně jako Trust Pilot nepovolují skutečné negativní recenze, pouze falešné 5hvězdičkové recenze, šmejdi.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Možná je vysvětlení spíše vázáno na vaše očekávání. V jiném vlákně jste uvedl, že kasina jsou špatná kvůli nedostatku výher, spoustě mrtvých zatočení a spamovým propagačním akcím. Vaše komentáře se zdají být spíše vzorem prohry z utrpení než zdravým uvažováním, nemluvě o jejich univerzální použitelnosti. Recenze, které jste zde odeslali, se zaměřují především na prohry. Jednoduše řečeno, kasina zde hodnotíme odlišně: nejsou posuzována jako špatná nebo dobrá na základě výher; místo toho jsou považována za spravedlivá nebo nespravedlivá v závislosti na jejich pravidlech a schopnosti vyplácet volitelné výhry.

Podle mého názoru je to taky ono.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stačí se podívat na celkové recenze.

A nemyslím si, že je v pořádku, že téměř každý musí čekat týdny/měsíce na výběr.

Taky jsem měl stejnou zkušenost a když jsem si na casino.guru podal stížnost, šlo to docela rychle. Jaké překvapení...

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobře, a můžu vědět, kde jste podal stížnost na toto kasino? Žádnou nevidím, takže by bylo dobré říct víc. Jaký byl konkrétně problém s výběrem, měl velké zpoždění? Máte tento problém stále, nebo popisujete něco, co se stalo v minulosti?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jak může mít tahle stránka hodnocení 8,9, když mi výběr bude trvat měsíc! 11 tisíc mi nedovolí, nikoho nezajímá nic jiného než to, jak rychle se dá dostat zaplaceno. A tahle stránka je na výběry naprosto vtipná.

Automaticky přeloženo:
jsteps433
před 2 měsíci

Ano, informace o limitech pro výběry jsou k dispozici v recenzi kasina a pokud se chcete dozvědět více o tom, jak hodnotíme všechna online kasina, můžete si o tom kdykoli přečíst zde .

Ve skutečnosti tam uvádíme více specifik než jen dobu odběru, víte.

Pokud ale narazíte na jakýkoli problém, jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
benzesalim299 příspěvek smazal/a
benzesalim299 příspěvek smazal/a
benzesalim299
před měsícem

Ahoj,

No, žádný z těch jazyků není moje silná stránka, takže se musím spolehnout na automatický překlad do angličtiny a obzvlášť ten druhý příspěvek mi moc nerozumí. Teď to ale nevadí, protože by ses prozatím měla soustředit na stížnost. Jak vidíš, Dominika potřebuje, abys poskytla více podrobností.

Laskavě jí zde odpovězte. 👈👈

Pokud potřebujete také správně upravit spornou částku, jelikož je nyní nastavena na 500 EUR, druhý příspěvek obsahuje zmínku o mnohem vyšší částce. Stále však plně nerozumím detailům.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

https://vegasino-1110.com/ca/

Už týden čekám na 500 eur a nic a prý do 3 pracovních dnů.

Automaticky přeloženo:
mastera495
před měsícem

Ahoj.

Je mi líto, že se další hráč nachází v téměř stejné situaci. Pokud si přečtete uživatelské recenze, bohužel zjistíte, že zpoždění jsou v tomto kasinu nejčastější nevýhodou. 🙁

I když chápu, jak to může znít, doporučuji trpělivost. Zdá se, že výběr byl přijat a zatím se nevyskytly žádné systematické problémy, takže by měl dorazit.

Přál bych si, abych pro tebe mohl něco udělat. Alespoň zůstaňme v kontaktu, abychom zjistili, kdy peníze dorazí.


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Je to týden a neposlali jediný e-mail ani nic podobného.

Automaticky přeloženo:
mastera495
před měsícem

To je ale dost frustrující. Abych ale byl upřímný, kolegové z týmu pro vyřizování stížností vám rádi pomohou, ale nejdřív musí mít kasino 14 celých dní na vyřešení výběru.

Omlouvám se, ale musíme se držet tohoto pravidla. Proto jsem také navrhl trpělivost. 🙁

Jak jsem již řekl, myslím, že by to mělo být jen otázkou času, zkuste to prosím vydržet.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Já jsem ten třetí.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Už je to více než 3 pracovní dny a odpověď v chatu je vždy stejná: „Došlo ke zpoždění, ale ujišťujeme vás, že vše bude v pořádku", „Nepracuji ve finančním oddělení, ale oni už vědí o zpoždění vašeho výběru", „Váš výběr se zpracovává". Pro mě jsou to jen výmluvy. Potřebuji peníze na svém účtu a potřebuji, aby splnili to, co stanovili na webových stránkách.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Už je to více než 3 pracovní dny a odpověď v chatu je vždy stejná: „Došlo ke zpoždění, ale ujišťujeme vás, že vše bude v pořádku", „Nepracuji ve finančním oddělení, ale oni už vědí o zpoždění vašeho výběru", „Váš výběr se zpracovává". Pro mě jsou to jen výmluvy. Potřebuji peníze na svém účtu a potřebuji, aby splnili to, co stanovili na webových stránkách.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zdravím, bohužel ne vždy se dodržuje to, co má kasino na stránce. Při výběrech se může stát několik věcí, které to mohou negativně ovlivnit, ale věřím, že své peníze dostanete co nejdříve, protože kdybych tu hrál já, taky bych nechtěl dlouho čekat.

Ale někdy je potřeba být trpělivý a urychlit to nejde.

Jakou platební metodu jste prosím použil/a k výběru?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Já jsem ten třetí.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Promiňte, za třetí, kde přesně? Možná v cenové nabídce pro odstoupení? To by asi nebylo tak špatné. Dejte mi vědět, jestli jsem to uhodl správně. 🙏

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Byl to bankovní převod.

Je to posuzováno více než 3 pracovní dny.

Proč musíme tak dlouho čekat na něco, co nám právem patří, za co jsme riskovali své peníze? Řídíme se jejich pravidly, hrajeme podle jejich pravidel, ale pokud jde o výběry, nedodržují ani svá vlastní pravidla.

Automaticky přeloženo:
benzesalim299 příspěvek smazal/a
před měsícem

Požádal jsem o výběr 21. května. Vždycky odpoví, že jdu pozdě a že spěchají. Všechno je hrozné, nikdy jsem tak dlouho nečekal.


Dnes jsem provedl druhý výběr 400, ale obávám se, že mi nikdy nebudou vyplaceny.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Takže vám povídám o mé zkušenosti s Vegasino. Vyhrál jsem těch 3000 eur, tři výběry po 500, na první výběr 500 mě nechali čekat 8 dní, takže právem, protože jsem si nemyslel, že mi někdy zaplatí, zbytek peněz jsem prohrál, takže sice zaplatí, ale nechají vás dlouho čekat a podle mého názoru to dělají jen proto, abyste ztratili naději a tak jste to všechno prohráli.

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky