Co myslíte tím problémy s výplatami? Že mají zpoždění a podobně? Podíval jsem se na stížnosti, které jste zdůraznil, a kasino má jednu nevyřešenou, což bych na druhou stranu vůbec neřekl, že je to špatná věc.
Máte také nějaké problémy s abstinenčními příznaky?
What do you mean by payout problems? That they have delays and such? I've looked at the complaints you've highlighted and the casino has one unresolved, which I wouldn't say is a bad thing at all, on the other hand.
Do you have any withdrawal problems too?
Stačí se podívat na celkové recenze.
A nemyslím si, že je v pořádku, že téměř každý musí čekat týdny/měsíce na výběr.
Taky jsem měl stejnou zkušenost a když jsem si na casino.guru podal stížnost, šlo to docela rychle. Jaké překvapení...
Just check the overall reviews.
And I don't think it's ok that nearly everyone has to wait weeks/months for a withdrawal.
Also made the same experience, and when I opened up a complaint on casino.guru it was going pretty fast. What a surprise...
Proč jsou všechna hodnocení kasin tady dobrá, když jsou ze 100 procent špatné? Casino Guru jsou stejně špatní jako každé jiné kasino, ale stejně jako Trust Pilot nepovolují skutečné negativní recenze, pouze falešné 5hvězdičkové recenze, šmejdi.
Why all the ratings on casinos here all good wen 100 percent the reviews are bad casion guru are as bad as any casino but like trust pilot wont allow real negitive reviews only fake 5 star reviews scum
Možná je vysvětlení spíše vázáno na vaše očekávání. V jiném vlákně jste uvedl, že kasina jsou špatná kvůli nedostatku výher, spoustě mrtvých zatočení a spamovým propagačním akcím. Vaše komentáře se zdají být spíše vzorem prohry z utrpení než zdravým uvažováním, nemluvě o jejich univerzální použitelnosti. Recenze, které jste zde odeslali, se zaměřují především na prohry. Jednoduše řečeno, kasina zde hodnotíme odlišně: nejsou posuzována jako špatná nebo dobrá na základě výher; místo toho jsou považována za spravedlivá nebo nespravedlivá v závislosti na jejich pravidlech a schopnosti vyplácet volitelné výhry.
Podle mého názoru je to taky ono.
Perhaps the explanation is more bound to your expectations. In the other thread you said casinos are bad because of a lack of winnings, tons of deadspins, and spamming promotions. Your comments seem more akin to a resentful losing pattern than sound reasoning, not to mention their universal applicability. The reviews you submitted here primarily focus on losses. In simpler terms, we evaluate casinos differently here: they are not judged as bad or good based on winnings; instead, they are considered fair or unfair depending on their rules and ability to pay out optional winnings.
In my opinion, that's the matter too.
Stačí se podívat na celkové recenze.
A nemyslím si, že je v pořádku, že téměř každý musí čekat týdny/měsíce na výběr.
Taky jsem měl stejnou zkušenost a když jsem si na casino.guru podal stížnost, šlo to docela rychle. Jaké překvapení...
Just check the overall reviews.
And I don't think it's ok that nearly everyone has to wait weeks/months for a withdrawal.
Also made the same experience, and when I opened up a complaint on casino.guru it was going pretty fast. What a surprise...
Dobře, a můžu vědět, kde jste podal stížnost na toto kasino? Žádnou nevidím, takže by bylo dobré říct víc. Jaký byl konkrétně problém s výběrem, měl velké zpoždění? Máte tento problém stále, nebo popisujete něco, co se stalo v minulosti?
Okay, and may I know where you filed a complaint against this casino? I don't see any, so maybe it would be good to say more. What specifically was the issue with the withdrawal, did it have a big delay? Are you still having this problem or are you describing something that happened in the past?
Jak může mít tahle stránka hodnocení 8,9, když mi výběr bude trvat měsíc! 11 tisíc mi nedovolí, nikoho nezajímá nic jiného než to, jak rychle se dá dostat zaplaceno. A tahle stránka je na výběry naprosto vtipná.
how this site has a 8.9 rating when its gonna take me a month to withdrawl 11K is beyond me, no one gives a shit about much other than how fast you can get paid. and this site is an absolute joke for withdrawl
Ano, informace o limitech pro výběry jsou k dispozici v recenzi kasina a pokud se chcete dozvědět více o tom, jak hodnotíme všechna online kasina, můžete si o tom kdykoli přečíst zde .
Ve skutečnosti tam uvádíme více specifik než jen dobu odběru, víte.
Pokud ale narazíte na jakýkoli problém, jsme tu, abychom vám pomohli.
Yeah, the information about the withdrawal limits is available at the review of the casino, and if you'd like to learn more about how we review all of the online casinos, you can read about it here at any time.
We actually include more specifics there than the withdrawal time, you know.
If you experience any issue, though, we're here to help.
Ahoj,
No, žádný z těch jazyků není moje silná stránka, takže se musím spolehnout na automatický překlad do angličtiny a obzvlášť ten druhý příspěvek mi moc nerozumí. Teď to ale nevadí, protože by ses prozatím měla soustředit na stížnost. Jak vidíš, Dominika potřebuje, abys poskytla více podrobností.
Laskavě jí zde odpovězte. 👈👈
Pokud potřebujete také správně upravit spornou částku, jelikož je nyní nastavena na 500 EUR, druhý příspěvek obsahuje zmínku o mnohem vyšší částce. Stále však plně nerozumím detailům.
Hello,
well, none of those languages are my strong suit, so I have to rely on English auto-translate, and especially the second post is not very clear to me. However, it does not matter now because you should focus on the complaint for now. As you can see, Dominika needs you to provide more details.
Kindly respond to her here. 👈👈
If you need to also adjust the disputed amount correctly since it is now set to €500, the second post holds mention of a much larger amount. However, I still do not fully understand the details.
https://vegasino-1110.com/ca/
Už týden čekám na 500 eur a nic a prý do 3 pracovních dnů.
https://vegasino-1110.com/ca/
I've been waiting for 500 euros for a week and nothing and they say in 3 business days
https://vegasino-1110.com/ca/
Εδώ και μια εβδομάδα περιμένω 500 ευρώ και τίποτα και λένε σε 3ις εργάσιμες
Ahoj.
Je mi líto, že se další hráč nachází v téměř stejné situaci. Pokud si přečtete uživatelské recenze, bohužel zjistíte, že zpoždění jsou v tomto kasinu nejčastější nevýhodou. 🙁
I když chápu, jak to může znít, doporučuji trpělivost. Zdá se, že výběr byl přijat a zatím se nevyskytly žádné systematické problémy, takže by měl dorazit.
Přál bych si, abych pro tebe mohl něco udělat. Alespoň zůstaňme v kontaktu, abychom zjistili, kdy peníze dorazí.
Hey there.
I'm sorry to see another player in almost the same situation. If you consult the user reviews, you will sadly find out that delays are most common con for this casino. 🙁
Although I understand how this may sound, I recommend being patient. The withdrawal appears to have been accepted, and there haven't been any systematic issues so far, so it should arrive.
I wish I could do something for you. At least let's stay in touch to see when the money arrives.
Je to týden a neposlali jediný e-mail ani nic podobného.
It's been a week and they haven't sent a single email or anything.
Έχει περάσει μια εβδομάδα και δεν στέλνουν ούτε ένα e mail τίποτα
To je ale dost frustrující. Abych ale byl upřímný, kolegové z týmu pro vyřizování stížností vám rádi pomohou, ale nejdřív musí mít kasino 14 celých dní na vyřešení výběru.
Omlouvám se, ale musíme se držet tohoto pravidla. Proto jsem také navrhl trpělivost. 🙁
Jak jsem již řekl, myslím, že by to mělo být jen otázkou času, zkuste to prosím vydržet.
Oh, that's very frustrating. To be honest, though, my colleagues from the complaint team will gladly help, but first the casino must be given 14 full days to resolve the withdrawal.
I apologize, but we must adhere to that rule. That's also why I suggested patience. 🙁
As I said earlier, I believe it should be just a matter of time, try to hold on, please.
Já jsem ten třetí.
I am the one who is the third.
idi einai apo thn proigoumeni triti
Už je to více než 3 pracovní dny a odpověď v chatu je vždy stejná: „Došlo ke zpoždění, ale ujišťujeme vás, že vše bude v pořádku", „Nepracuji ve finančním oddělení, ale oni už vědí o zpoždění vašeho výběru", „Váš výběr se zpracovává". Pro mě jsou to jen výmluvy. Potřebuji peníze na svém účtu a potřebuji, aby splnili to, co stanovili na webových stránkách.
It's been more than 3 working days and the answer in the chat is always the same: "there's a delay but we assure you that everything will be fine" "I don't work in the finance department but they are already aware of the delay in your withdrawal" "your withdrawal is being processed". These are just excuses to me. I need the money in my account and I need them to comply with what they have stipulated on the website.
Já passaram mais de 3 dias úteis e a resposta no chat é sempre a mesma "está com um atraso mas asseguramos-lhe que vai correr tudo bem" "não trabalho no departamento financeiro mas eles já estão a par do atraso do seu levantamento" "a sua retirada está a ser processada". Isto para mim é só desculpas. Preciso do dinheiro na minha conta e preciso que cumpram com aquilo que têm estipulado no site.
Už je to více než 3 pracovní dny a odpověď v chatu je vždy stejná: „Došlo ke zpoždění, ale ujišťujeme vás, že vše bude v pořádku", „Nepracuji ve finančním oddělení, ale oni už vědí o zpoždění vašeho výběru", „Váš výběr se zpracovává". Pro mě jsou to jen výmluvy. Potřebuji peníze na svém účtu a potřebuji, aby splnili to, co stanovili na webových stránkách.
It's been more than 3 working days and the answer in the chat is always the same: "there's a delay but we assure you that everything will be fine" "I don't work in the finance department but they are already aware of the delay in your withdrawal" "your withdrawal is being processed". These are just excuses to me. I need the money in my account and I need them to comply with what they have stipulated on the website.
Já passaram mais de 3 dias úteis e a resposta no chat é sempre a mesma "está com um atraso mas asseguramos-lhe que vai correr tudo bem" "não trabalho no departamento financeiro mas eles já estão a par do atraso do seu levantamento" "a sua retirada está a ser processada". Isto para mim é só desculpas. Preciso do dinheiro na minha conta e preciso que cumpram com aquilo que têm estipulado no site.
Zdravím, bohužel ne vždy se dodržuje to, co má kasino na stránce. Při výběrech se může stát několik věcí, které to mohou negativně ovlivnit, ale věřím, že své peníze dostanete co nejdříve, protože kdybych tu hrál já, taky bych nechtěl dlouho čekat.
Ale někdy je potřeba být trpělivý a urychlit to nejde.
Jakou platební metodu jste prosím použil/a k výběru?
Greetings, unfortunately it is not always the case that what the casino has on the page is followed. There are several things that can happen in the withdrawals that can affect it negatively, but I believe that you will get your money as soon as possible, because if I were playing here, I wouldn't want to wait for a long time either.
But sometimes you have to be patient and it's not possible to speed it up.
What payment method did you use to withdraw please?
Promiňte, za třetí, kde přesně? Možná v cenové nabídce pro odstoupení? To by asi nebylo tak špatné. Dejte mi vědět, jestli jsem to uhodl správně. 🙏
Pardon me, third, where exactly? In the withdrawal quote, perhaps? That would not be that bad, I guess. Well, let me know whether I guessed that right. 🙏
Byl to bankovní převod.
Je to posuzováno více než 3 pracovní dny.
Proč musíme tak dlouho čekat na něco, co nám právem patří, za co jsme riskovali své peníze? Řídíme se jejich pravidly, hrajeme podle jejich pravidel, ale pokud jde o výběry, nedodržují ani svá vlastní pravidla.
It was a bank transfer.
It's been under review for more than 3 working days.
Why do we have to wait so long for something that is rightfully ours, that we risked our money for? We follow their rules, we play by their rules, but when it comes to withdrawals, they don't even follow their own rules.
Foi a bank transfer.
Está em revisão à mais de 3 dias úteis.
Porque é que temos de esperar tanto tempo por algo que é nosso por direito, que arriscámos o nosso dinheiro?Seguimos as regras deles, jogamos pelas regras deles, mas no que toca a levantamentos, nem eles próprios seguem as próprias regras.
Požádal jsem o výběr 21. května. Vždycky odpoví, že jdu pozdě a že spěchají. Všechno je hrozné, nikdy jsem tak dlouho nečekal.
Dnes jsem provedl druhý výběr 400, ale obávám se, že mi nikdy nebudou vyplaceny.
I requested a withdrawal on May 21st. They always reply that I am late and they rush. Everything is terrible, I have never waited so long.
Today I made a second withdrawal of 400 but I fear they will never be paid
Ho fatto richiesta di prelievo il 21 maggio. Ad rispondono sempre lo stesso che sono in ritardo e sollecitano. Tutto pessimo, mai aspettato tanto.
Oggi ho fatto un secondo prelievo da 400 ma temo non saranno mai pagati
Takže vám povídám o mé zkušenosti s Vegasino. Vyhrál jsem těch 3000 eur, tři výběry po 500, na první výběr 500 mě nechali čekat 8 dní, takže právem, protože jsem si nemyslel, že mi někdy zaplatí, zbytek peněz jsem prohrál, takže sice zaplatí, ale nechají vás dlouho čekat a podle mého názoru to dělají jen proto, abyste ztratili naději a tak jste to všechno prohráli.
So I'm talking to you about my experience with Vegasino. I won those 3000 euros, three withdrawals of 500, they made me wait 8 days for the first withdrawal of 500, so rightly so, because I didn't think they would ever pay me, I gambled away the rest of the money, so they pay, but they make you wait a long time, and in my opinion they do it just to make you lose hope and so you gamble it all away.
Allora vi parlo per la mia esperienza con Vegasino vinci quei 3000 euro , tre prelievi da 500 , mi fecero aspettare 8 giorni per il primo prelievo di 500 , quindi giustamente gli altri soldi , perché non credevo che m avrebbero mai pagato me li son giocati , quindi a pagare pagano , però vi fanno aspettare un botto , e lo fanno secondo me propio per farvi perdere le speranze e così vi giocate tutto
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.