DomůFórumKasinaVegasino Casino - všeobecná diskuze

Vegasino Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

55 714 zobrazení 390 odpovědí |
před rokem
|
1...12 13 14...20
Přidat příspěvek
Radka
před 6 měsíci

K převzetí došlo minulé úterý...pokud se neobjeví ani tento týden, podniknu právní kroky.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Byl to bankovní převod.

Je to posuzováno více než 3 pracovní dny.

Proč musíme tak dlouho čekat na něco, co nám právem patří, za co jsme riskovali své peníze? Řídíme se jejich pravidly, hrajeme podle jejich pravidel, ale pokud jde o výběry, nedodržují ani svá vlastní pravidla.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Bohužel to tak někdy bývá, co se týče bankovních převodů, vím, že peníze obvykle přijdou do 3-5 pracovních dnů. Ale nemusí to tak být. Některá kasina mohou využívat platební služby třetí strany, která peníze od kasina přijímá a poté je odesílá, takže je to jako mediátor. Někdy mají kasina technické problémy nebo je příliš mnoho výběrů a posílají je v nějaké frontě, jakmile je hráči zadali. Jiná kasina mohou mít taktiku, že peníze posílají po týdnu nebo dvou a čekají, až to hráči vzdají a prohrají je.

Zkuste být trpěliví a počkat si na peníze. Pokud je nedostanete, pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Požádal jsem o výběr 21. května. Vždycky odpoví, že jdu pozdě a že spěchají. Všechno je hrozné, nikdy jsem tak dlouho nečekal.


Dnes jsem provedl druhý výběr 400, ale obávám se, že mi nikdy nebudou vyplaceny.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, pravděpodobně pro tebe nebudu mít nic víc než pro ostatní hráče. Vím, že není hezké čekat na peníze déle než týden, ale budeš muset chvíli vydržet. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení této situace a pokud ne, pokusíme se ti pomoci.

Hráli jste zde s nějakým bonusem? Kasino od vás nepotřebovalo žádné dokumenty?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ještě pár dní počkám.


Děkuju

Automaticky přeloženo:
raquelrebelo4
před 6 měsíci

Nevím, jestli jsem to už zmínil, ale víkendy se většinou nepoužívají. Některá kasina v tuto dobu výběry zpracovávají, ale většina z nich ne.

Takže oba budeme čekat, jestli se něco změní.

Budu ráda, když se to podaří, a dáš mi vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ne, žádný bonus ani žádná žádost o ověření. Už jsem v minulosti vybral/a. K dnešnímu dni uplynulo 9 dní od žádosti o vyřízení, nikdy to nebylo tak dlouho. Vážně se obávám, že platba neproběhne…

Automaticky přeloženo:
SpartacoSMCV
před 6 měsíci

Jak vidíš, nejsi jediný, kdo to dělá. Já bych si naopak ulevilo, kdybych ti dříve umožnili výběr. Není třeba být hned negativní, i když vím, že když čekáš déle, než jsi zvyklý, máš pocit nejistoty.

Pokud se nic nevyřeší a nemáte peníze, jak jsem již zmínil, kontaktujte nás a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

K převzetí došlo minulé úterý...pokud se neobjeví ani tento týden, podniknu právní kroky.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

No, s veškerou úctou, nejsem přesvědčen, že by to bylo časově efektivní. Znáte ten proces? Navíc zvažte související náklady. Pokud mohu, doporučuji místo toho bezplatnou reklamaci.

Automaticky přeloženo:
mastera495 příspěvek smazal/a
Jaro
před 6 měsíci

ani dnes žádné peníze

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

jak?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Nic, ani peníze dnes... jak mám podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dostal(a) jsem novější platbu a ta z 21. května je stále zrušitelná? Mám ji zrušit a znovu odeslat?

Automaticky přeloženo:
mastera495
před 6 měsíci

Říkal jsem ti, že víkend většinou není zahrnutý.

Musíte být trochu trpěliví. Můžete si přečíst zkušenosti jiných hráčů, abyste si mohli ověřit, jak dlouho čekali.

Ohledně stížnosti, zde je odkaz, kde ji můžete podat .

Doufám, že bude všechno v pořádku. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Moje stížnost je již otevřená, ale čeká na vyřízení ještě 3 dny.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ano, ale už uplynulo 12 dní

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Moc děkuji

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dostal(a) jsem novější platbu a ta z 21. května je stále zrušitelná? Mám ji zrušit a znovu odeslat?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Viděl jsem.

S výběrem nic nedělejte a nechte ho tak, jak je, protože pokud jej zrušíte a znovu jej zadáte, jeho opětovné zpracování bude nějakou dobu trvat.

Stížnost má vpravo nahoře časovač a než dostanete odpověď, budete muset být trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Moc děkuji

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Není zač, dejte nám vědět, až budete mít něco nového. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno, jsem v této komunitě nový. Včera večer jsem vyhrál v Blackjacku poměrně velkou částku, asi 10 000 € (bez bonusu, jen skutečný zůstatek). Samozřejmě jsem se zastavil a požádal o první výběr na svou kreditní kartu, ze které vkládám peníze. Stránka s limity mi samozřejmě dává možnost vybrat si vše do měsíce vzhledem k dané částce. Viděl jsem, že mnoho uživatelů mělo problémy s výběry a výběr jim trval týdny. Jsem na Vegasinu registrován asi 5 měsíců a toto je můj první výběr. Stav účtu mi říká, že je ověřený a nepotřebují žádné další ověření. Budu vás informovat o svých zkušenostech. Viděl jsem, že moderátoři této stránky hráčům vždy pomáhají, doufejme, že jejich podporu nebudeme potřebovat.

Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.