No, tento problém se v posledních dnech objevuje až příliš často, myslím s captcha.
Snažíme se tento problém vyřešit, ale není to tak snadné, jak to vypadá.
V této záležitosti bychom mohli potřebovat malou nápovědu a budeme potřebovat nějaký informační formulář, abychom to mohli zkusit opravit.
Můžete mi prosím poskytnout:
- Můžete udělat snímek obrazovky, když se objeví captcha s přesným časem, a také nám sdělit časové pásmo (nejlépe by bylo v UTC)
- Také by bylo užitečné udělat screenshot s celou obrazovkou, kde vidíme i doménu, kterou používáte.
- Na jakém účtu jste přihlášeni.
- IP adresa by byla také skvělá, pokud ji dokážete najít.
Na základě těchto faktorů můžeme sledovat potenciální problém, i když je složitější. Neslibuji 100% úspěch, ale alespoň se můžeme pokusit zjistit, v čem může být problém.
Také jste používali VPN?
Vím, že je to spousta otázek, ale předpokládám, že bez toho se dál nepohneme.
Kromě toho vám možná mohu poradit se základními věcmi, jako je smazání cookies, změna prohlížeče, ale tyto informace by bylo opravdu dobré mít.
Děkujeme za vaši pomoc. 🙂
Well, this problem arises quite too much times in the last few days, I mean with captcha.
We try to solve this issue but it is not so easy as it looks.
In this matter we could use a little help and we will need some information form so we can try to fix it.
Can you please provide me:
- Can you take a screenshot when captcha appears with exact time and also tell us the time zone (the best it would be in UTC)
- Also it would be helpful to make a screenshot with whole screen where we see also the domain you use.
- Which account you are logged in.
- Ip address would be great too if you are able to find it.
Based on these factors we maybe can track potential problem even though it is more complex. I do not promise 100% success but at least we can try to find out what can be the problem.
Also, did you use VPN?
I know it is lot of questions but I suppose, without that we won't move further.
Additionally, I can maybe advise you with basic things like- deleting cookies, changing browsers but these info would be really good to have.
Thank you for your assistance. 🙂
Automaticky přeloženo: