DomůFórumKasinaVegasino Casino - všeobecná diskuze

Vegasino Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

 od Romi
|
13 025 zobrazení 205 odpovědí |
|
1...10 11
Jaro

Na ty dva odběry jsem čekal od 10. a 11. března

jaká je vaše e-mailová adresa pro podání stížnosti? Kdykoli to dělám zde na webu, nemohu to dokončit, vždy se objeví chyba Captcha.


Zkoušel jsem to na svém IPhonu i na PC a vždy bez úspěchu.


Automaticky přeloženo:
MiguelAmaro

No, tento problém se v posledních dnech objevuje až příliš často, myslím s captcha.

Snažíme se tento problém vyřešit, ale není to tak snadné, jak to vypadá.

V této záležitosti bychom mohli potřebovat malou nápovědu a budeme potřebovat nějaký informační formulář, abychom to mohli zkusit opravit.

Můžete mi prosím poskytnout:

  1. Můžete udělat snímek obrazovky, když se objeví captcha s přesným časem, a také nám sdělit časové pásmo (nejlépe by bylo v UTC)
  2. Také by bylo užitečné udělat screenshot s celou obrazovkou, kde vidíme i doménu, kterou používáte.
  3. Na jakém účtu jste přihlášeni.
  4. IP adresa by byla také skvělá, pokud ji dokážete najít.

Na základě těchto faktorů můžeme sledovat potenciální problém, i když je složitější. Neslibuji 100% úspěch, ale alespoň se můžeme pokusit zjistit, v čem může být problém.

Také jste používali VPN?

Vím, že je to spousta otázek, ale předpokládám, že bez toho se dál nepohneme.

Kromě toho vám možná mohu poradit se základními věcmi, jako je smazání cookies, změna prohlížeče, ale tyto informace by bylo opravdu dobré mít.

Děkujeme za vaši pomoc. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

To vše kvůli reklamaci? Mohu svou stížnost zaslat písemně e-mailem?

Automaticky přeloženo:
MiguelAmaro

Ahoj,

Představuji si, že je to složité, ale aby se tento problém neopakoval, opravdu potřebujeme i vaši pomoc.

Zašlete nám prosím aktualizaci e-mailem

Stížnost také nahlaste e-mailem na adresu a do předmětu e-mailu „chyba captcha".

Tam vám pomohou naši kolegové. Omlouvám se za všechny ty nepříjemnosti.


Automaticky přeloženo:
Radka

Ale na jaký e-mail mám odpovědět?

Automaticky přeloženo:
MiguelAmaro

Zašlete nám prosím aktualizaci e-mailem na adresu :

udělat screenshot celé obrazovky, kde také vidíme doménu, kterou používáte, když se objeví captcha.

Přidejte přesný čas a také nám řekněte časové pásmo (nejlepší by bylo v UTC)

IP adresa by byla také skvělá, pokud ji dokážete najít.


Děkujeme 🙏

Automaticky přeloženo:
deborah91

AHOJ

zaplatili ti?

Automaticky přeloženo:
Michele1672

Stále čekám...

Automaticky přeloženo:
1...10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky