DomůFórumKasinaVegasino Casino - všeobecná diskuze

Vegasino Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

55 994 zobrazení 390 odpovědí |
před rokem
|
1...10 11 12...20
Přidat příspěvek
Jaro
před 9 měsíci

Na ty dva odběry jsem čekal od 10. a 11. března

jaká je vaše e-mailová adresa pro podání stížnosti? Kdykoli to dělám zde na webu, nemohu to dokončit, vždy se objeví chyba Captcha.


Zkoušel jsem to na svém IPhonu i na PC a vždy bez úspěchu.


Automaticky přeloženo:
MiguelAmaro
před 9 měsíci

No, tento problém se v posledních dnech objevuje až příliš často, myslím s captcha.

Snažíme se tento problém vyřešit, ale není to tak snadné, jak to vypadá.

V této záležitosti bychom mohli potřebovat malou nápovědu a budeme potřebovat nějaký informační formulář, abychom to mohli zkusit opravit.

Můžete mi prosím poskytnout:

  1. Můžete udělat snímek obrazovky, když se objeví captcha s přesným časem, a také nám sdělit časové pásmo (nejlépe by bylo v UTC)
  2. Také by bylo užitečné udělat screenshot s celou obrazovkou, kde vidíme i doménu, kterou používáte.
  3. Na jakém účtu jste přihlášeni.
  4. IP adresa by byla také skvělá, pokud ji dokážete najít.

Na základě těchto faktorů můžeme sledovat potenciální problém, i když je složitější. Neslibuji 100% úspěch, ale alespoň se můžeme pokusit zjistit, v čem může být problém.

Také jste používali VPN?

Vím, že je to spousta otázek, ale předpokládám, že bez toho se dál nepohneme.

Kromě toho vám možná mohu poradit se základními věcmi, jako je smazání cookies, změna prohlížeče, ale tyto informace by bylo opravdu dobré mít.

Děkujeme za vaši pomoc. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

To vše kvůli reklamaci? Mohu svou stížnost zaslat písemně e-mailem?

Automaticky přeloženo:
MiguelAmaro
před 9 měsíci

Ahoj,

Představuji si, že je to složité, ale aby se tento problém neopakoval, opravdu potřebujeme i vaši pomoc.

Zašlete nám prosím aktualizaci e-mailem

Stížnost také nahlaste e-mailem na adresu a do předmětu e-mailu „chyba captcha".

Tam vám pomohou naši kolegové. Omlouvám se za všechny ty nepříjemnosti.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ale na jaký e-mail mám odpovědět?

Automaticky přeloženo:
MiguelAmaro
před 9 měsíci

Zašlete nám prosím aktualizaci e-mailem na adresu :

udělat screenshot celé obrazovky, kde také vidíme doménu, kterou používáte, když se objeví captcha.

Přidejte přesný čas a také nám řekněte časové pásmo (nejlepší by bylo v UTC)

IP adresa by byla také skvělá, pokud ji dokážete najít.


Děkujeme 🙏

Automaticky přeloženo:
deborah91
před 9 měsíci

AHOJ

zaplatili ti?

Automaticky přeloženo:
Michele1672
před 9 měsíci

Stále čekám...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Již jsem odpověděl na e-mail s informacemi o mém případu

Automaticky přeloženo:
MiguelAmaro
před 8 měsíci

To je skvělé. Vidím, že stížnost běží.

Co však jako komunitní tým (nesouvisející se stížností) skutečně potřebujeme, je následující:

snímek celé obrazovky, když se objeví incident — kde také vidíme doménu, kterou používáte, když se objeví captcha. (nikoli snímek obrazovky stížnosti odeslané vaším jménem)

například:

file

Přidejte přesný čas incidentu (nejlépe v UTC)

IP adresa

Myslíš, že bys to mohl laskavě zkusit ještě jednou? 🙏

Automaticky přeloženo:
xristosultimate
před 8 měsíci

Jak dlouho trvalo získat peníze?

Automaticky přeloženo:
MiguelAmaro
před 8 měsíci

Migueli, jsem na tom stejně jako ty, od 22. jsem měl 3 žádosti o 500 eur a doteď mi nezaplatili.

Automaticky přeloženo:
joziaspires1304
před 8 měsíci

Hej, nedostal jsi ani jeden výběr ze tří? Ani v minulosti? Řeklo vám kasino, proč jste tak dlouho čekali?

Je zřejmé, že ve vaší situaci bych se pokusil využít naší pomoci a otevřít stížnost.

Přemýšlel jsi o tom?

Pokud ano, pokračujte kliknutím sem . 👈

Náš tým se pokusí udělat vše pro to, aby vám pomohl.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, už skoro měsíc čekám na výběry. Napsal jsem na Pr, ale žádné řešení, nic, a navíc nevím, co se stalo, výběry byly zrušeny a já čekám a pravdou je, že už nevím, co mám dělat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

A teď samozřejmě musím začít znovu.

Automaticky přeloženo:
yolandamorenodonoso
před 7 měsíci

Ahoj,

Upřímně bych neočekával, že oddělení pro styk s veřejností vyřeší opožděnou platbu. Možná to byl jen chybný překlad; někdy se to stává.

Podle mého názoru si takové zpoždění zaslouží oficiální stížnost. Víte prosím o této bezplatné funkci?

Pokyny jsou zde 👈 a doufám, že dáte mým kolegům šanci situaci prošetřit. Cílem tohoto procesu je pomoci hráčům vybrat peníze z kasin, pokud je to možné.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nevím, proč je Casino Guru hodnotí tak vysoko, když má každý problémy s výplatami.

Také se všemi ostatními kasiny NovaForge.


Automaticky přeloženo:
Matex0
před 7 měsíci

Co myslíte tím problémy s výplatami? Že mají zpoždění a podobně? Podíval jsem se na stížnosti, které jste zdůraznil, a kasino má jednu nevyřešenou, což bych na druhou stranu vůbec neřekl, že je to špatná věc.

Máte také nějaké problémy s abstinenčními příznaky?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Proč jsou všechna hodnocení kasin tady dobrá, když jsou ze 100 procent špatné? Casino Guru jsou stejně špatní jako každé jiné kasino, ale stejně jako Trust Pilot nepovolují skutečné negativní recenze, pouze falešné 5hvězdičkové recenze, šmejdi.

Automaticky přeloženo:
Anonymized857
před 7 měsíci

Na Trustpilotu platí za pozitivní recenze... jsou dobří z donucení... když napíšete pozitivní recenze na některá kasina, dají vám bonusy zdarma (např. Bullsbet)

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.