DomůFórumKasinaTrino Casino - všeobecná diskuze

Trino Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

13 494 zobrazení 115 odpovědí |
před rokem
|
1...3 4 56
Přidat příspěvek
Trino Casino
před 7 měsíci

7 pravidelných sázek na fotbal a tenis podaných během 3 dnů by se jen stěží dalo označit za podezřelé nebo nepravidelné. Přesto je podle mého názoru nefér takto omezovat sázky a pak stále trvat na 3násobném sázení, což mě nutí hrát kasinové hry, o které nemám zájem.

Navíc, když jsem požádal o výběr, byl jsem již ověřen podle vašeho systému. Ve skutečnosti nelze požádat o výběr bez ověření. Poté jsem musel kontaktovat podporu, protože výběr nebyl proveden. Poté jsem musel znovu kontaktovat oddělení KYC, které požadovalo „účet za energie", a když jsem ho odeslal, změnili požadavek na konkrétní typy účtů za energie nebo bankovní výpis.

Extrémně špatná uživatelská zkušenost.

Automaticky přeloženo:
Trino Casino
před 7 měsíci

file Ahoj, když kopíruješ IBAN, tak máš špatné číslo, zkontroluj to prosím na obrázku. 0 ne O

by mělo být 0, ne 0

Automaticky přeloženo:
danthebettingman
před 7 měsíci

Vážený pane danthebettingmane ,


Děkujeme, že jste vznesli své obavy – ceníme si otevřeného dialogu s našimi hráči. Limity sázek mohou být občas uplatňovány na základě interních zásad oddělení rizik, jejichž cílem je zachovat férovost, předcházet zneužívání a dodržovat regulační standardy. Nemají žádný vliv na povinný požadavek na trojnásobné sázení, který se vztahuje na všechny vklady za účelem splnění předpisů proti praní špinavých peněz. Jak jsme již zmínili, toto pravidlo je uvedeno v našich Obchodních podmínkách a je vymáháno bez výjimky.


Pokud jde o ověřování, rádi bychom upřesnili, že náš systém zahrnuje dvoufázový ověřovací proces. To znamená, že po dokončení počátečního KYC mohou být při zahájení výběru vyžadovány další dokumenty, zejména pro kontroly souladu s předpisy. I když chápeme, že tento proces se někdy může zdát přehnaný, bereme naši odpovědnost za ověřování vážně, abychom zajistili bezpečnost všech transakcí.


Velice si vážíme vaší trpělivosti a spolupráce v průběhu celého tohoto procesu a děkujeme vám, že jste se řídili pokyny našeho týmu KYC. Upozorňujeme, že jakmile je účet plně ověřen a první výběr je dokončen, není nutné žádné další ověřování. Budoucí výběry lze poté zpracovat rychle a snadno, pokud není přidána nová platební metoda.


Pozdravy,

Tým kasina Trino

Automaticky přeloženo:
monastirskis1987
před 7 měsíci

Vážený pane monastirskis1987 ,


Díky za upřesnění.

Pokud vidíme, naše oddělení KYC již dříve zaslalo zprávu s pokyny, jak správně podat novou žádost o výběr. Pokud byla aktuální žádost podána na základě tohoto doporučení, náš tým by měl být schopen ji bez dalších problémů vyplatit.


Jen pro potvrzení, nová žádost o výběr je momentálně vyřízena a náš finanční tým ji co nejrychleji zpracuje v pořadí, ve kterém je ve frontě. Po jejím dokončení vám bude zaslán potvrzovací e-mail.


S pozdravem,

Tým kasina Trino

Automaticky přeloženo:
monastirskis1987
před 7 měsíci

Vážený pane monastirskis1987 ,


Můžeme potvrdit, že údaje IBAN byly tentokrát zadány správně a váš výběr byl z naší strany úspěšně zpracován. Převod je nyní na cestě a měl by se brzy projevit na vašem bankovním účtu.


Děkujeme za pochopení a trpělivost během celého procesu. Pokud vám můžeme s čímkoli dalším pomoci, neváhejte se na nás obrátit.


Všechno nejlepší,

Tým kasina Trino

Automaticky přeloženo:
Trino Casino
před 7 měsíci

Ok, moc děkuji za pomoc 🙏

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vážený pane danthebettingmane ,


Děkujeme, že jste vznesli své obavy – ceníme si otevřeného dialogu s našimi hráči. Limity sázek mohou být občas uplatňovány na základě interních zásad oddělení rizik, jejichž cílem je zachovat férovost, předcházet zneužívání a dodržovat regulační standardy. Nemají žádný vliv na povinný požadavek na trojnásobné sázení, který se vztahuje na všechny vklady za účelem splnění předpisů proti praní špinavých peněz. Jak jsme již zmínili, toto pravidlo je uvedeno v našich Obchodních podmínkách a je vymáháno bez výjimky.


Pokud jde o ověřování, rádi bychom upřesnili, že náš systém zahrnuje dvoufázový ověřovací proces. To znamená, že po dokončení počátečního KYC mohou být při zahájení výběru vyžadovány další dokumenty, zejména pro kontroly souladu s předpisy. I když chápeme, že tento proces se někdy může zdát přehnaný, bereme naši odpovědnost za ověřování vážně, abychom zajistili bezpečnost všech transakcí.


Velice si vážíme vaší trpělivosti a spolupráce v průběhu celého tohoto procesu a děkujeme vám, že jste se řídili pokyny našeho týmu KYC. Upozorňujeme, že jakmile je účet plně ověřen a první výběr je dokončen, není nutné žádné další ověřování. Budoucí výběry lze poté zpracovat rychle a snadno, pokud není přidána nová platební metoda.


Pozdravy,

Tým kasina Trino

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pohodlně ignorujete problémy, které zde existují.

S KYC nemám žádný problém.

Váš proces a zákaznický servis jsou však velmi špatné. Když byl výběr zahájen, nestalo se vůbec nic. Nebyla vyžádána žádná další dokumentace ani žádná aktualizace od podpory, kromě toho, že výběr byl „ověřován" a já bych měl kontaktovat KYC (proč to nemohou udělat jménem zákazníka?). Teprve když jsem kontaktoval KYC, požádali o další dokument a uvedli jednoduše „účet za energie". Když byl tento poskytnut, rozhodli se, že chtějí pouze účet za vodu nebo energie, a poté přidali bankovní výpis jako přijatelný, což na první žádost vůbec nebylo zmíněno.

Můžete se schovávat za své obchodní podmínky, jak chcete, ale problém je zde špatná uživatelská zkušenost a špatný zákaznický servis.

Automaticky přeloženo:
danthebettingman
před 6 měsíci

Vážený pane danthebettingmane ,


Děkujeme za Vaše vysvětlení. Naším záměrem nikdy nebylo přehlížet Vaše obavy.

Čekání ve vašem případě souviselo s dodatečnou kontrolou a upřímně se omlouváme za dobu, kterou trvalo vyřešení. Obvykle, když je vyžadována další dokumentace, náš tým KYC po dokončení kontrolních procesů zašle e-mail s potřebnými pokyny – aniž by hráči museli dále reagovat. Je nám líto, že to tentokrát vyznělo jinak. I když by žádost byla odeslána tak či onak, plně chápeme, jak to mohlo působit jako reakce na váš vlastní podnět, a omlouváme se za případné nejasnosti, které tím mohly vzniknout.


Pokud jde o požadavek na fakturu za energie, také nás mrzí, že požadavky nebyly od samého začátku jasně a plně zmíněny. Určitě to vezmeme v úvahu a budeme pracovat na zlepšení srozumitelnosti naší komunikace, abychom se v budoucnu vyhnuli podobným situacím.


Mrzí nás, že jste s námi nebyli spokojeni. Pokud se někdy rozhodnete dát našemu kasinu další šanci, rádi vás znovu přivítáme a zajistíme vám hladší a pozitivnější zážitek.


S pozdravem,

Tým kasina Trino

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobré odpoledne,

Už asi týden mám slušné výdělky, ale když se pokusím o výběr, vždycky to trvá dlouho. Dnes mi přišel e-mail, že výběr mých prostředků je blokován, dokud to poskytovatel neověří, a že to může trvat 3 až 14 pracovních dnů. Jsem úplně vyděšený!!! Jsou to moje peníze, když provádíme vklady, nevarují nás na tuto situaci a teď blokují peníze, které mají být naše???? Prosím, pomozte mi. Potřebuji tyhle peníze!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nedělají nic ani po e-mailu, natož v chatu. Potřebuji své peníze. Jsou právem moje, protože jsem ani nehrál s bonusy, byly to samé vklady bez bonusů!

Automaticky přeloženo:
fiwuipa87
před 4 měsíci

Ve skutečnosti lze tyto kontroly zahájit kdykoli a nezáleží na tom, zda hráč bonusy využívá, či nikoli.

Pokud kasino potřebuje zkontrolovat vaši hru, kontaktuje poskytovatele. Nevýhodou je, že to může trvat opravdu déle. 🤷‍♀️

Mohu se prosím zeptat, jestli je to poprvé, co žádáte o výběr z tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Po 8 dnech byly provedeny 2 výběry a teď si peníze nemůžu vybrat.

Promiňte, ale čekat 14 pracovních dnů??? Za peníze, které jsou naše, a bez předchozího varování, že se to může stát?

Potřebuji peníze, jinak bych nehrál!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file Čekám už od patnáctého, tohle není normální...

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Celková částka byla 6 500, dali prvních 1 000 a teď to trvá už dva týdny!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Upřímně řečeno, velmi pochybná platforma a v jiných online kasinech jsem se s tím nikdy nesetkal. Dělají vše pro to, aby zpozdili platby!!!

Automaticky přeloženo:
fiwuipa87
před 4 měsíci

Chápu tvé rozrušení, ale prosím, zkus se co nejvíce uklidnit.

Online hazardní hry by se měly brát řekněme jen jako koníček a nic víc. Takže pokud říkáte, že peníze opravdu potřebujete, vypadá to, že jste to brali trochu jinak.

Je samozřejmě normální, že každý chce dosáhnout své výhry; nechápejte mě prosím špatně, ale kontroly poskytovatelů her nejsou při hraní v online kasinech nic neobvyklého.

Náš tým pro vyřizování stížností váš případ důkladně prošetří a doufejme, že si brzy budete moci vybrat zbytek svých peněz. Jen se prosím zkuste trochu obrnit trpělivostí, i když to není snadné. 🙏

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dobře, s tím můžu souhlasit, ale bez varování, že by se tohle mohlo stát? Odehrál jsem docela dost her a oni mi pošlou všechny poskytovatele??? Až 14 pracovních dnů? Promiňte, ale myslím, že je tohle trik, jak se vyhnout vyplacení zbytku peněz.

POZOR NA VŠICHNY, KDO ZDE HRAJÍ!!!


Pokud mi mezitím vyplatí peníze a rychle to vyřeší, budu první, kdo to sem řekne, ale buďte opatrní, protože jsem nebyl varován, mnoho hráčů nemusí být varováno. Dnes je 3. pracovní den a zatím NIC.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

stále bez jakéhokoli řešení.

Automaticky přeloženo:
fiwuipa87
před 4 měsíci

No, víte, že nemohou poslat žádné varování. Pokud se ve hře nějakého hráče vyskytnou nějaké nesrovnalosti, poskytovatel hry s těmito kontrolami přistoupí.

Také budu držet palce, aby tvůj výběr brzy proběhl, takže nám prosím dej vědět, jak to dopadlo. 🤞🙏

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Stále jsem se nedočkal žádné pomoci ze stížností. Nebyla tam žádná nesrovnalost, protože jsem investoval spoustu peněz a funguji normálně. Mezitím jsem ani ze strany webu nebyl spokojený.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.