FórumKasinaTrino Casino - všeobecná diskuze

Trino Casino - všeobecná diskuze

před 2 měsíci od dsp99RF
|
774 zobrazení 18 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Trino Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 měsíci

Do Trino Casino jsem se připojil v dubnu 2024 ze své irské domácí adresy a veškerá další činnost v kasinu byla z mého irského bydliště.

Když jsem si však přišel vybrat, poslali mi e-mail, že mi zabavili zůstatek ve výši přibližně 7 000 EUR a uzavřeli můj účet, protože mám také bydliště v Anglii - zakázané zemi.

Takže ačkoli jsem v Irsku hrál/stáhl atd., skutečnost, že mám také druhý domov ve Velké Británii, znamená, že v kasinu prohraju všechno.

To se mi nezdá fér – myslíte si, že mám důvod ke stížnosti?

Automaticky přeloženo:
dsp99RF
před 2 měsíci

Ahoj, takže pokud jsi hrál pouze z Irska, což je povolená země, a ne z Anglie, pak bych řekl, že není fér, kdyby ti vzali peníze. Nemyslím si, že pobyt v jiné zemi by měl mít za následek odebrání vašich výher. Nepřipadá mi vůbec logické, kdyby kasino něco takového argumentovalo.

Nicméně, když jste se zaregistrovali, použili jste všechny údaje a adresu, které máte v Irsku?

Každopádně reklamaci bych určitě podal a náš tým se vám bude snažit pomoci, tak do toho.

Pokud máte nějaké nové informace, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, při registraci jsem použil irskou adresu a podrobnosti. Díky za radu Jaro, v nejbližší době podám reklamaci.

Automaticky přeloženo:
dsp99RF
před 2 měsíci

Určitě bych do toho šel taky, jelikož mi to přijde jako nesmyslná výmluva. Dejte mi vědět, jestli máte aktualizaci nebo co se vám podařilo vyřešit.

Doufám, že dostaneš své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj má zkušenost S Trino casino.Asi před měsícem a pul jsem se zaregistroval v Trino casino.Overil jsem Doklad totožnosti ,kreditní kartu a fakturu kde je moje trvalé bydliště.Hral jsem turnaj skončil jsem na druhém místě a vyhrál jsem 7500 jejich penize za ty si můžete koupit freespin nebo Bonusové peníze které musíte několikrát protočit a můžete je vybrat.Jinal Vás to ani nepustí k Výběru tak je to psané v pravidlech.Ja jsem si koupil 200 eur bonusových za částku 1000 těch jejich peněz z výhry a hrál celou noc.Těch 200 eur bonusových peněz jsem x krat protočil jak požadovali a skončil jsem na částce 540eur.Ktere jsem mohl vybrat.Dal jsem výběr a za 2 dny mi přišel měnil že chcou kopii bankovního účtu kde je Iban .Poslal jsem kopii a opět za dva dny mi přišel meil že chcou kopii dokladu totožnosti a Bankovní karty přitom jsem měl vše ověřené v mém profilu!Zaslal jsem jim kopii Dokladu totožnosti a kreditní karty a opět za dva dny mi přišel meil že chcou opět kopii Bankovního účtu a Iban tak jsem jim Napsal že už jsem jim to zasílal a na druhý den si 540 eur stáhli že nemohu Bonusové peníze vybrat když jsem jim Napsal že jsem Bonusové peníze x krát protočil jak je požadováno tak už se mi nikdo neozval.Mam vše focené a zdokumentované i výhru a jejich konverzaci.Chtel bych Vás poprosit kde se můžu obrátit a podat stížnost.Tohle je podvod na hráče dekuji

Alesek007
před 2 měsíci

Ahoj. Vidím, že se vám podařilo podat stížnost zde s naším týmem a již probíhá. Aktualizujte jej, kdykoli si najdete čas, protože tam byly položeny další otázky. Pokud chcete, můžete to snadno udělat pomocí tohoto odkazu .

Máte již nějaké aktualizace týkající se tohoto případu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ahoj ahoj

Ne, zatím žádný pokrok.

Bylo to velmi zvláštní, před pár dny mi řekli, že finanční oddělení problém vyřešilo a já bych měl mít platbu na účtu do 24 hodin.

Pak asi 2 dny poté, co řekli do 4 hodin.

Takže žádný pokrok 🤷

S respektem...

Hafthor Axel

Automaticky přeloženo:
Haffi
před 2 měsíci

Dobrý den, bylo by dobré nejprve napsat, co se v kasinu stalo, protože odpovídáte na příspěvek, který vám vůbec nebyl adresován.

Ale zjevně z kontextu je jasné, že máte problém s odstoupením. Takže když vám kasino řeklo, že byste měli mít peníze, stále se nic nezměnilo? Ještě jedna otázka, to, co zde nyní píšete, se týká Tsars Casino, na které máte otevřenou stížnost, nebo Trina?

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Dobrý den zatím ne.Posilal jsem fotky meilove korespondence a vysvětlení .Tady Do Kasina guru tak čekám co bude dal

Alesek007
před 2 měsíci

A z kasína tiež nič nové ? Myslím, že to mala Romi na mysli.

Taktiež ťa poprosila aby si odpovedal do svojej sťažnosti, bez toho sa náš tím nepohne, takže bolo by dobré ak by si tak urobil.

Zvládneš to ?

před 2 měsíci

Ahoj Romi jsem napsal mezi i foto konverzace a z kasina mi nepřišla žádná odpověď

před 2 měsíci

Posílal jsem měnil a konverzaci Petronela.k @guru.com

Alesek007
před 2 měsíci

Dejte o tom prosím vědět i Petronele v reklamačním vláknu , ať bude moci s případem pokračovat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vyplácí toto kasino peníze? Čekám už 4 dny a platba zatím nebyla schválena.



Automaticky přeloženo:
Azael
před měsícem

Pokud se podíváte na uživatelské recenze , dočtete se, že ano, pravděpodobně jen o něco pomaleji, jak uvedli někteří hráči.

Na toto kasino bylopodáno také 5 stížností a na konci hráčům zaplatili.

Doufejme, že své peníze také brzy obdržíte. Je tam váš účet plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Ahoj. Sdílím své herní zkušenosti. Možná jsem toto kasino ve své recenzi přechválil.

Trinocasino: Žádná VIP privilegia a nekalá hra

1. Žádné VIP výhody: Dosáhl jsem úrovně 7 z 8 ve VIP programu Trinocasino a ještě jsem nezískal žádné výhody nebo bonusy, o kterých vím, že jsou v této fázi splatné. Kontaktoval jsem zákaznickou podporu, abych se zeptal, na jaké výhody mám nárok, ale zatím jsem nedostal jasnou odpověď ani žádné skutečné bonusy.


Jak jsem uvedl výše, dosáhl jsem 7 úrovní z 8.

Co bylo slíbeno:

1

VIP propagace

Kromě našich průběžných bonusů a akcí získáte jako VIP exkluzivní nabídky a speciální privilegia. Vždyť ty jsi král!

2

Finanční privilegia

Jako VIP člen získáte speciální privilegia. Naši VIP hráči získají vyšší limity výběru a procenta cashbacku, stejně jako lepší směnné kurzy v závislosti na jejich VIP úrovni.

3

Žádná omezení

VIP členové získají další výhody, takže hrajte své oblíbené hry, vylepšete svou strategii a bavte se! Čím lepší se stanete, tím větší budou vaše výhry, neexistují žádné limity!

4

Osobní manažer

Můžete získat osobního manažera, který s vámi bude jednat jako skutečný VIP. Neváhejte klást otázky, poskytovat zpětnou vazbu a sdílet všechny své myšlenky se svým osobním manažerem v nepřetržitém VIP chatu.

V tuto chvíli jsem obdržel pouze jeden VIP bonus 500 USD za dosažení úrovně 7. (A toto je celý příběh o tom, co se s ním stalo, ale o tom budeme mluvit později.) Dnes, 1. září, nemám žádné VIP bonusy . Dokonce i jednoduché bonusy byly blokovány. Nemám ani osobního manažera, i když na něj mám podle svého postavení nárok.

file

Položil jsem dotaz v chatu a nedostal jsem odpověď. Chtěl bych dostat odpověď od zástupce kasina. K čemu jsou VIP úrovně, když nejsou žádná privilegia?


Vážený tým podpory Trinocasina,

Zajímalo by mě, proč mi nejen chybí VIP akce, ale jsou blokovány i běžné promo akce. To ve mně vyvolává vážné otázky a obavy, protože jsem očekával přístup ke standardním bonusům a nabídkám.

Vysvětlete prosím důvod zablokování a pokud je to možné, odblokujte přístup ke sdíleným složkám.

Předem děkuji za pozornost a těším se na Vaši odpověď.


Upraveno autorem před 6 dny
Automaticky přeloženo:
před 6 dny

A teď k nekalé hře.

Trinocasino: nekalá hra

Ahoj!

Dostal jsem bonus ve výši 500 USD, ale bohužel jsem o něj přišel, aniž bych provedl byť jen jeden obrat těchto prostředků. Mohl byste vysvětlit, jak se to mohlo stát? Je možné zkontrolovat podrobnosti této situace a vysvětlit, co přesně se pokazilo?

Pak jsem hrál s vlastními penězi a situace byla stejná. Po kontaktování chatu začaly automaty dávat výhry. Teď jsem zmatená. Je to jen náhoda nebo můžete skutečně ovlivnit RTP slotů?

Prosím o podrobnější vysvětlení mé situace. Jak jsem již zmínil, poté, co jsem vyjádřil svou nespokojenost v chatu, se výsledky ve slotech zlepšily. To vyvolává otázky, jak systém funguje.

Můžete potvrdit, že po takových požadavcích nedošlo k žádným změnám v nastavení RTP nebo slotu? Existují nějaké interní algoritmy nebo systémy, které mohou ovlivnit pravděpodobnost výhry v závislosti na aktivitě hráče nebo žádostech o podporu?

Je pro mě velmi důležité porozumět této problematice a byl bych vděčný za vaše objasnění.

Předem děkuji za pomoc.

Nedostal jsem odpověď.


Nízké RTP a nečestná hra:

V poslední době jsem zaznamenal výrazný pokles RTP (Return to Player) ve slotech, zejména u poskytovatele Pragmatic Play. Během několika posledních her jsem neobdržel téměř žádné výhry, což vyvolává vážné pochybnosti o férovosti nastavení automatů. Přestože služba podpory zajišťuje, že RTP a generátor náhodných čísel (RNG) nelze po instalaci hry změnit, moje zkušenost říká něco jiného.

Předmět: Stížnost na nízké RTP a nefér hru

Vážený tým podpory Tirnocsino,

Jsem pravidelným zákazníkem a vždy jsem preferoval vaše služby, nicméně nedávno jsem se setkal s problémem, který mě vážně znepokojuje.

Všiml jsem si, že RTP (Return to Player) her, zejména slotů, je výrazně nízké. Během posledních několika seancí jsem nezískal téměř žádné výhry, což ve mně vyvolává podezření, že sloty jsou nastaveny tak, aby minimalizovaly návratnost hráčů. Díky tomu se zdá, že kasino je vůči hráčům nespravedlivé a v podstatě mi krade peníze.

Žádám vás, abyste se na tuto situaci podívali a poskytli mi vysvětlení ohledně RTP ve hrách a také potvrdili poctivost vašeho kasina.

Milý Igore

Vždy rádi splníme jakýkoli váš požadavek, a pokud bude vaše konečné rozhodnutí neměnné, bude zohledněno. Rádi bychom vám však něco vysvětlili: během vývoje hry herní vývojář přidá do programu generátor náhodných čísel (RNG), který zajišťuje, že každé kolo hry není nikým předem určeno a je prakticky nezávislé . Jakmile vývojář hry přiřadí RTP hře, nikdo jiný nemůže tento parametr změnit. Procento RTP se nevztahuje na jednu konkrétní herní relaci, ale počítá se na vzdálenost více než milionu otočení, která v jednom bodě hry provedou různí uživatelé. Není třeba to vzdávat tak brzy, protože pokud vám hra nepřináší potěšení, vždy můžete zvolit jiný přístup nebo hru úplně změnit, souhlasíte? Děkujeme, že jste kontaktovali podporu Trinocasina. Pokud máte nějaké dotazy, kontaktujte náš online kasino chat nebo napište na "> Jsme tu pro vás 24/7, ať prší nebo svítí!


Vážený tým podpory Trinocasina,

Děkuji za odpověď a vysvětlení, jak funguje generátor náhodných čísel (RNG) a RTP. Chápu, že RTP se počítá za dlouhé časové období a že žádné kasino nemůže ovlivnit RNG, jakmile je vývojářem nastaveno. Moje zkušenost na vašem webu mě však nutí pochybovat o férovosti konkrétních her, zejména proto, že jsem během několika relací nezaznamenal žádné významné výnosy.

Mým cílem není najít viníky, ale pochopit, co se děje. Žádám vás o provedení auditu, který zajistí správné fungování všech systémů a poskytne mi herní statistiky za období od 28. srpna do 1. září. Je pro mě důležité vědět, že hraji ve férovém a transparentním kasinu.

Doufám ve vaše pochopení a rychlé vyřešení tohoto problému.

Upřímně,

Igore

Nedostal jsem odpověď.




Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Stížnost na Trinocasino: nízké RTP, žádné VIP výhody a neférová hra

Rád bych se podělil o svou negativní zkušenost s Trinocasinem, které bohužel již nemohu doporučit dalším hráčům.

Nízké RTP a nefér hra: V poslední době jsem zaznamenal výrazný pokles RTP (Return to Player) ve slotech, zejména u poskytovatele Pragmatic Play. Během několika posledních her jsem nedostal téměř žádné výhry, což vyvolává vážné pochybnosti o férovosti nastavení automatů. Přestože služba podpory zajišťuje, že RTP a generátor náhodných čísel (RNG) nelze po instalaci hry změnit, moje zkušenost říká něco jiného.

Žádné VIP výhody: Dosáhl jsem úrovně 7 z 8 ve VIP programu Trinocasino, ale ještě jsem nezískal žádné výhody nebo bonusy, o kterých jsem si vědom, že jsou v této fázi splatné. Kontaktoval jsem zákaznickou podporu, abych se zeptal, na jaké výhody mám nárok, ale nedostal jsem jasnou odpověď ani žádné skutečné bonusy.

Nedostatek transparentnosti a podpory: Navzdory mým opakovaným žádostem o podporu jsem neobdržel uspokojivé vysvětlení nebo řešení mých otázek. To vyvolává vážné pochybnosti o transparentnosti a poctivosti kasina.

Domnívám se, že takové jednání ze strany kasina je nepřijatelné.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky