DomůFórumKasinaTrino Casino - všeobecná diskuze

Trino Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

13 508 zobrazení 115 odpovědí |
před rokem
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

file Dnes jsem si vyměnil zprávy s chatem, kde mi říkají, že to již bylo ověřeno. Neměl jsem žádnou komunikaci e-mailem a peníze stále nejsou vyplaceny.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file Další kolega v chatu k potvrzení a žádná platba. Zdůvodnění je, že musím čekat na e-mail.

Automaticky přeloženo:
fiwuipa87
před 4 měsíci

Řekl bych tomu ale pokrok. Pokud máš takové informace.

Doufejme, že to pak bude všechno schváleno. 🤞

A pokud jde o vaši stížnost, musíte sledovat časovač a v pravý čas se projeví pohyb. Ve skutečnosti se denně zabýváme stovkami stížností.

Automaticky přeloženo:
Trino Casino
před 2 měsíci

Dobrý den, můžete mi vysvětlit, proč mi vaše kasino po úspěšném ověření dovolilo vložit 4200 € a ihned po mé žádosti o výběr byl můj účet bez vysvětlení deaktivován?

Na herním účtu mám 4385 €!

Nevyužil jsem žádné bonusy a hrál jsem pouze živou ruletu.

Čekám na odpověď od podpory kasina, která mě zatím ignorovala.

filefile


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Leoca79
před 2 měsíci

Milá Leoco79,

Děkujeme, že jste se na nás obrátili a sdělili nám svůj problém. Je nám opravdu líto, jaké potíže máte se svým účtem.

Abychom mohli tuto záležitost dále prošetřit a řádně vám pomoci, mohli byste nám prosím poskytnout e-mailovou adresu nebo uživatelské jméno vašeho herního účtu? To našemu týmu umožní váš případ podrobně prověřit a co nejdříve se vám ozvat s jasnou informací.

Vážíme si vaší trpělivosti a ujišťujeme vás, že se budeme snažit tuto situaci co nejrychleji vyřešit.

S pozdravem,

Tým kasina Trino

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Milá Leoco79,

Děkujeme, že jste se na nás obrátili a sdělili nám svůj problém. Je nám opravdu líto, jaké potíže máte se svým účtem.

Abychom mohli tuto záležitost dále prošetřit a řádně vám pomoci, mohli byste nám prosím poskytnout e-mailovou adresu nebo uživatelské jméno vašeho herního účtu? To našemu týmu umožní váš případ podrobně prověřit a co nejdříve se vám ozvat s jasnou informací.

Vážíme si vaší trpělivosti a ujišťujeme vás, že se budeme snažit tuto situaci co nejrychleji vyřešit.

S pozdravem,

Tým kasina Trino

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

E-mailová adresa: [email protected]

Již jsem e-mailem pověřil vaši podporu úhradou zbývající částky stejnou metodou, jakou jsem použil u 3 již zadaných výběrů.

Jelikož mi neudělujete přístup k vašemu účtu, musí být můj požadovaný výběr výher proveden ve lhůtě dvou pracovních dnů stanovené vašimi zásadami pro výběry.

Automaticky přeloženo:
Leoca79
před 2 měsíci

Vážený hráči,

Děkujeme za vaši zprávu a za poskytnutí vaší e-mailové adresy. Znovu zkontrolujeme informace týkající se vašich výběrů a ověříme aktuální stav s naším platebním týmem.

Ujišťujeme vás, že váš případ bude pečlivě posouzen a jakmile budeme mít potvrzení, ozveme se vám.

S pozdravem,

Tým kasina Trino

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

E-mailová adresa: [email protected]

Již jsem e-mailem pověřil vaši podporu úhradou zbývající částky stejnou metodou, jakou jsem použil u 3 již zadaných výběrů.

Jelikož mi neudělujete přístup k vašemu účtu, musí být můj požadovaný výběr výher proveden ve lhůtě dvou pracovních dnů stanovené vašimi zásadami pro výběry.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj.

Jen jsem vám chtěl říct, abyste byli opravdu opatrní, když sdílíte svůj e-mail na fóru. Každý ho vidí a někteří naši uživatelé už zažili, že dostali podvodné e-maily. Nevěřte nikomu, kdo se snaží vydávat za naše členy. Můžete věřit pouze e-mailům z domény @casino.guru.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj.

Jen jsem vám chtěl říct, abyste byli opravdu opatrní, když sdílíte svůj e-mail na fóru. Každý ho vidí a někteří naši uživatelé už zažili, že dostali podvodné e-maily. Nevěřte nikomu, kdo se snaží vydávat za naše členy. Můžete věřit pouze e-mailům z domény @casino.guru.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Díky za upozornění.

Určitě budu schopen rozpoznat jakékoli podvodné e-maily.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vážený hráči,

Děkujeme za vaši zprávu a za poskytnutí vaší e-mailové adresy. Znovu zkontrolujeme informace týkající se vašich výběrů a ověříme aktuální stav s naším platebním týmem.

Ujišťujeme vás, že váš případ bude pečlivě posouzen a jakmile budeme mít potvrzení, ozveme se vám.

S pozdravem,

Tým kasina Trino

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Tuto odpověď od vaší podpory jsem již obdržel e-mailem v sobotu a neděli, ale do dnešního dne mi nebyli schopni poskytnout odpověď ohledně zablokování mého účtu. To samo o sobě je velmi vážné a podezřelé.

Dokud jsem prohrával, bylo u tebe všechno v pořádku, ale jakmile jsem něco vyhrál a pokusil se vybrat peníze, zablokoval jsi mi účet ani ne za hodinu.

Jediné, na čem mi ale záleží, je, aby mi výhry byly vyplaceny včas.

Jediné výběry, které se mi v sobotu podařilo provést (celkem 1500 €), ještě nebyly vyplaceny a očekávám, že budou zpracovány do zítřka.

Zbývající částku 2 885 EUR, kterou si nemohu vybrat přímo (protože jste měl geniální nápad nespravedlivě zablokovat můj účet), musím uhradit do čtvrtka.

Nedovolím vám, abyste proti mně používali jakékoli další taktiky, které by zpozdily platbu mého zůstatku, protože tato situace mi způsobuje značné nepříjemnosti.

Žádám vás proto o potvrzení, že bude respektováno mé zákonné právo na obdržení mé výhry v časovém rámci stanoveném ve vašich obchodních podmínkách.

Děkuju.


Automaticky přeloženo:
Leoca79
před 2 měsíci

Milá Leoco79 ,

Váš účet je nyní opět aktivní. Můžete si užívat naše hry, provádět vklady a žádat o výběry jako obvykle. Děkujeme, že s námi zůstáváte!

S pozdravem,

Tým kasina Trino

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Milá Leoco79 ,

Váš účet je nyní opět aktivní. Můžete si užívat naše hry, provádět vklady a žádat o výběry jako obvykle. Děkujeme, že s námi zůstáváte!

S pozdravem,

Tým kasina Trino

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file

Kasino mi zablokovalo účet, protože vědělo o mých problémech s hazardem, jelikož mě předtím samovolně vyloučilo z účtu v jednom ze svých sesterských kasin.

Po zablokování jsem opakovaně žádal o úhradu výběrů a zbývajícího zůstatku a co místo toho udělali?

Znovu mi otevřeli účet, zrušili 3 výběry, které jsem provedl, a nechali mě hrát hazardní hry, což způsobilo, že jsem o všechno přišel.

Toto je zločinecká predátorská taktika.

Žádám proto o vrácení mých záloh v plné výši.

Automaticky přeloženo:
Leoca79
před 2 měsíci

Dobrý den. Doufám, že související stížnost vám to objasní. Hodně štěstí s tím. Jak již víte, sebevyloučení je důležitá záležitost a naši kolegové se na to za vás podívají blíže.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Vážený týme kasinových guruů,

Tento případ jsme pečlivě prozkoumali a rádi bychom poskytli vysvětlení.

Hráč nepodal žádnou žádost o sebevyloučení ani se v žádné ze svých komunikací s naším týmem podpory nezmínil o GA.

Jeho účet proto zůstal aktivní za standardních podmínek a nebylo na něj uplatněno žádné omezení v rámci postupů zodpovědného hraní.

Výběry byly zrušeny, poté hráč pokračoval v hazardních hrách a bohužel přišel o zůstatek.

Jakmile zůstatek dosáhl nuly, byl účet uzavřen v souladu s našimi Obchodními podmínkami (oddíl 7.3), které kasinu umožňují ukončit účty dle vlastního uvážení.

Vzhledem k tomu, že hráč nepodal platnou žádost o sebevyloučení, nespadá tento případ pod pravidla zodpovědného hraní. V důsledku toho se vrácení vkladů nepoužije.

Litujeme nespokojenosti hráče, ale potvrzujeme, že veškerá přijatá opatření byla v souladu s našimi obchodními podmínkami.

S pozdravem,

Tým kasina Trino

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vážený týme kasinových guruů,

Tento případ jsme pečlivě prozkoumali a rádi bychom poskytli vysvětlení.

Hráč nepodal žádnou žádost o sebevyloučení ani se v žádné ze svých komunikací s naším týmem podpory nezmínil o GA.

Jeho účet proto zůstal aktivní za standardních podmínek a nebylo na něj uplatněno žádné omezení v rámci postupů zodpovědného hraní.

Výběry byly zrušeny, poté hráč pokračoval v hazardních hrách a bohužel přišel o zůstatek.

Jakmile zůstatek dosáhl nuly, byl účet uzavřen v souladu s našimi Obchodními podmínkami (oddíl 7.3), které kasinu umožňují ukončit účty dle vlastního uvážení.

Vzhledem k tomu, že hráč nepodal platnou žádost o sebevyloučení, nespadá tento případ pod pravidla zodpovědného hraní. V důsledku toho se vrácení vkladů nepoužije.

Litujeme nespokojenosti hráče, ale potvrzujeme, že veškerá přijatá opatření byla v souladu s našimi obchodními podmínkami.

S pozdravem,

Tým kasina Trino

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jste profesionálové v praktikování těchto predátorských taktik.

Falešné a nečestné jako všechna kasina ve vaší partnerské skupině.

Když jste mi zablokovali účet (až poté, co jsem vyhrál a provedl 3 výběry), při přihlašování se objevila tato obrazovka: „ uživatel deaktivován kvůli problémům s hazardem ", protože váš systém zjistil, že jsem byl sám vyloučen z kasin ve vaší skupině.

file

Potvrdil jsi to i přes chat

filefile

Takže jsem ti nemusel říkat, že mám s hrou problémy, protože jsi to už věděl ze zprávy, která se objevila během přihlašování.

Ve skutečnosti jsem vás po zablokování nikdy nepožádal o znovuotevření účtu, ale pouze o vyplacení výběrů a zbývajícího zůstatku.

Místo toho jste zrušili mé výběry (které již měly být vyplaceny) a znovu otevřeli můj účet, abyste vše odložili s cílem nechat mě hrát, s vědomím, že frustrace hráče s problémy s hazardem by vedla ke ztrátě všeho.

Poctivé kasino by nejprve vyplatilo výhry, aniž by znovu otevřelo účet nebo vrátilo vklady.

Když jsem se vás zeptal, proč mi byl účet zablokován, nikdy jste mi neodpověděl, protože by pro vás bylo trapné mi říct, že jste si uvědomil, že jsem byl z vašich partnerských kasin sám vyloučen, až po provedení šesti vkladů. Zajímalo by mě, jaké výmluvy si teď vymyslíte, abyste ospravedlnili toto podvodné chování.


Automaticky přeloženo:
Trino Casino
před 2 měsíci

Dobrý den, děkuji za váš názor. Nezapomeňte to prosím uvést ve stížnosti. Toto je „jen fórum".

Stížnost se zde vyšetřuje 👈

Velmi ceněno.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, děkuji za váš názor. Nezapomeňte to prosím uvést ve stížnosti. Toto je „jen fórum".

Stížnost se zde vyšetřuje 👈

Velmi ceněno.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Proč můj příspěvek ještě nebyl publikován?

Tvrzení zástupce kasina jsou neupřímná a pokud příspěvek zveřejníte, můžete to pochopit.

Sami mi zablokovali účet kvůli problémům s hraním, než ho znovu otevřeli, a já přišel o všechno!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Leoca79
před 2 měsíci

Dobrý den, o jakém příspěvku mluvíte? Zkontrolujte si prosím e-mail; pokud nějaký váš příspěvek na fóru prošel ruční kontrolou, byli jste jako vždy informováni. Pokud ne, byl zveřejněn automaticky.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Leoca79 je teď skrytý
Důvod: Obtěžující obsah
Leoca79
před 2 měsíci

Vážený/á, problém není takový, jaký naznačujete, a pokud chcete svou frustraci řešit tímto způsobem, směle do toho, protože mi na vašich pocitech záleží. Přesto buďte opatrní, protože víme, že se nejedná o váš první účet u Casino Guru, a jsme si vědomi vaší celkové stížnosti a aktivity na fóru.

Takže prosím zvažte toto:

Nakonec jsme dospěli k následujícímu závěru.


Snímky obrazovky hráče, které ukazují, že jeho účet byl omezen kvůli závislosti na hazardních hrách (vyskakovací zpráva), nemohou být považovány za důkaz, že má problém s hazardem. Zpráva, která se objevila při pokusu o přihlášení hráče, není neprůstřelným důkazem toho, že ho kasino oficiálně označilo za problémového hráče. Podpora později s největší pravděpodobností učinila předpoklad na základě snímku obrazovky hráče, aniž by provedla hlubší vyšetřování.


Podpora hráče také sdělila, že toto omezení může být způsobeno tím, že byl v sesterském kasinu označen za problémového hráče. V podmínkách těchto kasin se však o takovém pravidle, které by uvádělo, že omezení týkající se hazardních her v jednom kasinu se automaticky vztahuje i na jiné, nezmiňuje.

Během celé této doby se hráč nikdy v komunikaci s podporou nezmínil ani nenaznačil, že má problém s hazardem. Ani konkrétně neuvedl, že byl sám vyloučen nebo označen jako problematický hráč v sesterském kasinu – pouze se zeptal, zda systém dokáže takovou souvislost detekovat.

Nakonec hráč tvrdil, že jeho možnost výběru nebyla po znovuotevření účtu k dispozici, ale neposkytl žádné důkazy, které by to podpořily.

Přestože byly vzneseny určité otázky, po podrobnějším vyšetřování neexistuje dostatek důkazů k tomu, aby tato stížnost zůstala otevřená.

Doporučujeme kasinu, aby bylo opatrnější se zprávami zobrazovanými na svých webových stránkách a v komunikaci s podporou, aby se předešlo budoucím nejasnostem a nedorozuměním.

Z výše uvedených důvodů bude tato stížnost nyní zamítnuta. Děkujeme za pochopení a je nám líto, že jsme vám v této věci nemohli více pomoci. Neváhejte nás prosím znovu kontaktovat, pokud se v budoucnu setkáte s jakýmikoli problémy s tímto nebo jiným kasinem.


Nebylo to snadné volání. V případě potřeby prosím vyhledejte pomoc.


Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.