Vážený/á, problém není takový, jaký naznačujete, a pokud chcete svou frustraci řešit tímto způsobem, směle do toho, protože mi na vašich pocitech záleží. Přesto buďte opatrní, protože víme, že se nejedná o váš první účet u Casino Guru, a jsme si vědomi vaší celkové stížnosti a aktivity na fóru.
Takže prosím zvažte toto:
„ Nakonec jsme dospěli k následujícímu závěru.
Snímky obrazovky hráče, které ukazují, že jeho účet byl omezen kvůli závislosti na hazardních hrách (vyskakovací zpráva), nemohou být považovány za důkaz, že má problém s hazardem. Zpráva, která se objevila při pokusu o přihlášení hráče, není neprůstřelným důkazem toho, že ho kasino oficiálně označilo za problémového hráče. Podpora později s největší pravděpodobností učinila předpoklad na základě snímku obrazovky hráče, aniž by provedla hlubší vyšetřování.
Podpora hráče také sdělila, že toto omezení může být způsobeno tím, že byl v sesterském kasinu označen za problémového hráče. V podmínkách těchto kasin se však o takovém pravidle, které by uvádělo, že omezení týkající se hazardních her v jednom kasinu se automaticky vztahuje i na jiné, nezmiňuje.
Během celé této doby se hráč nikdy v komunikaci s podporou nezmínil ani nenaznačil, že má problém s hazardem. Ani konkrétně neuvedl, že byl sám vyloučen nebo označen jako problematický hráč v sesterském kasinu – pouze se zeptal, zda systém dokáže takovou souvislost detekovat.
Nakonec hráč tvrdil, že jeho možnost výběru nebyla po znovuotevření účtu k dispozici, ale neposkytl žádné důkazy, které by to podpořily.
Přestože byly vzneseny určité otázky, po podrobnějším vyšetřování neexistuje dostatek důkazů k tomu, aby tato stížnost zůstala otevřená.
Doporučujeme kasinu, aby bylo opatrnější se zprávami zobrazovanými na svých webových stránkách a v komunikaci s podporou, aby se předešlo budoucím nejasnostem a nedorozuměním.
Z výše uvedených důvodů bude tato stížnost nyní zamítnuta. Děkujeme za pochopení a je nám líto, že jsme vám v této věci nemohli více pomoci. Neváhejte nás prosím znovu kontaktovat, pokud se v budoucnu setkáte s jakýmikoli problémy s tímto nebo jiným kasinem.
Nebylo to snadné volání. V případě potřeby prosím vyhledejte pomoc.
Dear, the problem is not as you suggest, and if you prefer to manage your frustration this way, go ahead, because I care about your feelings. Yet, tread carefully since we know this is not your first Casino Guru account, and we are aware of your overall complaint and forum activity.
So, please consider this:
"In the end, we have come to the following conclusion.
The player's screenshots showing that his account was restricted due to a gambling addiction (the pop-up message) cannot be considered as proof that he has a gambling problem. The message that appeared when the player tried to log in is not bulletproof evidence that the casino officially labeled him as a problem gambler. Later, the support most likely made an assumption based on the player’s screenshot without conducting a deeper investigation.
The support also told the player that this restriction might be due to him being marked as a problematic gambler in a sister casino. However, there is no mention of any such rule in the terms and conditions of these casinos stating that a gambling-related restriction in one casino automatically applies to another.
Throughout this entire time, the player never mentioned or indicated in communication with support that he had a gambling problem. Nor did he specifically state that he was self-excluded or marked as a problematic gambler in a sister casino — he only asked whether the system could detect such a connection.
Lastly, the player claimed that his withdrawal option was unavailable after the account was reopened, but he did not provide any evidence to support this.
Even though some questions were raised, after a more detailed investigation, there is not enough evidence for this complaint to remain open.
We advise the casino to be more careful with the messages displayed on their website and in their support communication to avoid future confusion and misunderstandings.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. Thank you for your understanding, and I’m sorry we could not be of more help on this occasion. Please do not hesitate to contact us again if you encounter any issues with this or any other casino in the future."
It wasn't an easy call. Please seek help if needed.
Automaticky přeloženo: