DomůFórumKasinaTrino Casino - všeobecná diskuze

Trino Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

13 479 zobrazení 115 odpovědí |
před rokem
|
12 3 4...6
Přidat příspěvek
mcrd25
před 8 měsíci

Vážený mcrd25 ,


Bohužel jsme nebyli schopni najít váš účet v našem systému pouze na základě vašeho uživatelského jména Casino Guru.


Pokud stále potřebujete pomoc nebo vysvětlení ohledně svého výběru, neváhejte kontaktovat přímo našeho VIP manažera na adrese . Rád se podívá na stav vaší žádosti a poskytne potřebnou podporu.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

použijte můj e-mail, to není výmluva

Automaticky přeloženo:
Trino Casino
před 8 měsíci

Vzal jsi mi peníze bez rozmýšlení, to nejsou žádní podvodníci

Automaticky přeloženo:
Trino Casino
před 7 měsíci

Dobrý den, jmenuji se na Trinu Saad33, obdržel jsem své první tři výběry, bohužel jsem nedostal žádné informace o tom, kdy dostanu zbývající, a zatím jsem nemohl kontaktovat finanční tým. Můžete mi poskytnout nějaké informace? 🙂


Předem děkuji a jsem s pozdravem

Automaticky přeloženo:
43v3ralex
před 7 měsíci

Vážený 43v3ralex ,


Vezměte prosím na vědomí, že jak je uvedeno v našich Podmínkách a podmínkách, je odpovědností hráče poskytnout přesné a pravdivé informace při registraci účtu. Tyto podmínky jsou dohodnuty během procesu registrace a skutečně očekáváme, že je hráči budou dodržovat.


Zatímco vklady jsou zpracovávány automaticky a nevyžadují předchozí ověření, výběry lze dokončit pouze poté, co účet úspěšně prošel procesem ověření KYC. Jedná se o standardní požadavek napříč regulovanými platformami a je zaveden k ochraně hráče i kasina. Ve vašem konkrétním případě bohužel nelze účet technicky ověřit, protože většina polí s osobními údaji ve vašem profilu vyžadujících ruční zadání (nejen oficiální jméno) byla vyplněna náhodnými symboly.


Ačkoli to bylo těžké rozhodnutí, je konečné a váš účet nelze znovu otevřít. Náš tým vás o tom již dříve informoval prostřednictvím e-mailu, včetně konkrétních bodů našich smluvních podmínek, které byly porušeny.

Automaticky přeloženo:
mcrd25
před 7 měsíci

Vážený mcrd25 ,


Nejprve vám blahopřejeme k působivým výhrám – jsme za vás opravdu šťastní a přejeme vám mnoho dalších šťastných setkání!


Podle našeho systému se vaše výběry skutečně zpracovávají. Poslední výplata byla dokončena dnes ráno a náš finanční tým vám včera poskytl podrobný plán vašich nadcházejících výběrů. Také jsme potvrdili, že náš manažer je s vámi v kontaktu a pomáhá vám se všemi vašimi požadavky – takže si buďte jisti, že jste plně pojištěni.


Pokud potřebujete další pomoc, neváhejte se obrátit na náš tým pomocí kontaktních údajů, které máte. Rádi vám pomohou co nejrychleji.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zaregistroval jsem se 3. května, vložil jsem 100 eur přes kryptoměny a během následujících 3 dnů jsem podal 7 sportovních sázek (tenis a fotbal). 5 výher a 2 prohry mi daly zisk něco málo přes 25 eur. V tomto okamžiku byla jakákoli sázka, kterou jsem se pokusil podat, omezena na 0,01 eur. Zeptal jsem se na to v živém chatu, kde mi řekli, abych zkusil jiný prohlížeč (vážně?!), ale stále to samé. Pak mi řekli, že je to kvůli „rozhodnutí bookmakera". Pak jsem se pokusil o výběr (po ověření účtu), ale bylo mi řečeno, že musím vsadit 3x svůj původní vklad (což by při 0,01 eur za sázku nějakou dobu trvalo!). Bylo mi řečeno, že budu muset sázet v kasinu. Takže mých 125 eur bylo samozřejmě sníženo na 80 eur, jakmile jsem dokončil 3x sázení v kasinu. Před týdnem jsem se pokusil vybrat 80 eur a od té doby je výběr vyřízen. Podpora včera řekla, že je stále „ověřován". Co je třeba ověřit u výběru 80 eur z vkladu 100 eur provedeného prostřednictvím krypto peněženky, který jsem byl nespravedlivě donucen vsadit na hry, o které nemám zájem?

Vyhněte se.

Automaticky přeloženo:
danthebettingman
před 7 měsíci

Předpokládám, že na to zástupce kasina nakonec zareaguje. Alespoň v poslední době byl/a docela aktivní.

Bez pohledu kasina zde samozřejmě můžeme pouze spekulovat, takže doufám, že vám nebude vadit, když počkám na oficiálnější odpověď. Pokud máte zájem, odhaduji, že jste možná projevovali známky sázek s nízkým rizikem nebo výběru zajímavých zápasů; tyto akce mohly být označeny jako podezřelé nebo spojené s nějakou skupinou, což naznačuje určité vzorce – ať už to bylo jakkoli – a to vedlo k omezení vašich sázek v kasinu.

To už jsem viděl. Jak jsem ale říkal, jen hádám a kasino/sázková kancelář by měla mít nejlepší vysvětlení. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nemám žádný problém s tím, že mi omezují sázky, je to jejich věc, ať se rozhodnou, zda sázku přijmou, nebo ne. Řekl bych ale, že 7 sázek během 3 dnů, které vygenerují zisk 25 eur (při celkovém vsazení něco málo přes 250 eur), by nemělo vyvolat tak rychlou a razantní reakci. Můj problém s nimi je, že i když to udělali, stále trvají na 3násobném sázení pro výběr, což mě nutí hrát v kasinu, a poté, co jsem přišel o všechny své výhry plus 20 % mého původního vkladu, už přes týden "ověřují" výběr.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, obdržel někdo své peníze? Trino casino??? Proč má toto kasino vysoké hodnocení?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nemám žádný problém s tím, že mi omezují sázky, je to jejich věc, ať se rozhodnou, zda sázku přijmou, nebo ne. Řekl bych ale, že 7 sázek během 3 dnů, které vygenerují zisk 25 eur (při celkovém vsazení něco málo přes 250 eur), by nemělo vyvolat tak rychlou a razantní reakci. Můj problém s nimi je, že i když to udělali, stále trvají na 3násobném sázení pro výběr, což mě nutí hrát v kasinu, a poté, co jsem přišel o všechny své výhry plus 20 % mého původního vkladu, už přes týden "ověřují" výběr.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hmm, musím říct, že to, co jsi napsal, dává smysl a ocenil bych komentář od zástupce kasina. Upřímně, už mám dost spekulací; vlastně to nikam nevede.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, obdržel někdo své peníze? Trino casino??? Proč má toto kasino vysoké hodnocení?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nejsem si jistý/á vaším zájmem o vyčerpávající odpověď. V podstatě proto, že:

file

https://casino.guru/trino-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈

Toto kasino s velkou pravděpodobností vyplácí hráčům výhry v souladu s podmínkami. Zpětná vazba od uživatelů říká v podstatě totéž.

Jak vidíte, index bezpečnosti neodráží rychlost výběru, která není všeobecně známá.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Takže jen rychlá aktualizace. Stále od nich nic, tak jsem včera napsal e-mail jejich oddělení KYC. Asi o hodinu později mi napsali následující e-mail.

file

Posílám jim svou nedávnou fakturu od British Telecomu.

Právě jsem obdržel další e-mail, který se sice nezmiňuje o faktuře od BT, ale je identický s tím včerejším, s drobnou změnou, která nyní uvádí

file

K tomu je třeba dodat pár věcí. Výpis z bankovního účtu není účet za energie. Ale účet za telefon a internet od BT rozhodně ano. Trvalo 10 dní od zahájení výběru, než mi řekli, že chtějí účet za energie, a až poté, co jsem je začal naléhat. Poté, co poslali, co požadovali, teď chtějí jiný typ účtu. Jak komunikace, tak i zdržovací taktika jsou ostudné.

Možná by nakonec měla být součástí hodnocení bezpečnosti rychlost ústupu a používání zdržovacích taktik?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
danthebettingman
před 7 měsíci

Dobrý den, návrh dává smysl.

Náš datově orientovaný přístup však říká: ne všechny procesy KYC jsou stejné; spousta proměnných. Upřímně řečeno, tato situace se zdá být spíše o špatné uživatelské zkušenosti, která nikdy nebyla zahrnuta do indexu bezpečnosti; pokud vím, nakonec se stala neměřitelným aspektem. Ale raději bych nezačínal s algoritmy a podobnými věcmi.

Pravdou je, že všechny tyto aspekty jsou viditelné na fóru a v uživatelských recenzích nebo stížnostech.

Snad jeden pošlete, prosím. Chápu, že z pohledu hráčů se hlubší analýzy dat často jen stěží setkávají s osobní zkušeností...

(O to vlastně jde. Například nekalé praktiky podléhají procesu stížností. Po důkladném prošetření mohou nakonec ovlivnit index bezpečnosti.)


Automaticky přeloženo:
danthebettingman
před 7 měsíci

Vážený pane danthebettingmane ,


Abychom vám s touto záležitostí pomohli, žádáme vás o poskytnutí ID vašeho účtu nebo e-mailové adresy, kterou jste použili při registraci v kasinu Trino. Bohužel nejsme schopni identifikovat váš účet pouze na základě vašeho uživatelského jména na fóru, takže momentálně nejsme schopni váš případ prošetřit ani vám poskytnout konkrétní radu. Případně můžete kontaktovat přímo našeho manažera na adrese — rád osobně prozkoumá vaši situaci a co nejdříve vám poskytne další pomoc.


Bez řádné kontroly účtu je pro nás obtížné se vyjádřit k limitu, na který jste narazili, nebo k problému s ověřením, který jste popsali. Obecně doporučujeme pečlivě dodržovat všechny pokyny KYC zaslané e-mailem, protože ověření musí být kompletně dokončeno, než může naše finanční oddělení zpracovat jakékoli výběry.


Rádi se na to podíváme blíže a pomůžeme vám, jakmile bude váš účet identifikován.

Automaticky přeloženo:
monastirskis1987
před 7 měsíci

Vážený pane monastirskis1987 ,


Ano, výběry v Trino Casinu jsou zpracovány ihned po úspěšném ověření účtu, v souladu se standardními bezpečnostními postupy.


Pokud máte v současné době nějaké problémy nebo zpoždění, rádi vám pomůžeme – ale abyste tak mohli učinit, uveďte prosím ID svého účtu nebo e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci. Bohužel nedokážeme identifikovat váš účet pouze na základě vašeho uživatelského jména na fóru. Případně neváhejte kontaktovat přímo našeho manažera na adrese — osobně prozkoumá váš případ a co nejdříve vás v celém procesu podpoří.

Automaticky přeloženo:
Trino Casino
před 7 měsíci

Můj uživatel je TrinoDan67.

Dodržel jsem všechny pokyny KYC, ale divím se, proč jsem je musel kontaktovat, aby si vyžádali „fakturu za energie", která se ukázala jako nedostatečná.

Automaticky přeloženo:
Trino Casino
před 7 měsíci

Čekám 8 dní na výběr, KYC dane

nik Stolerová777,

Automaticky přeloženo:
danthebettingman
před 7 měsíci

Vážený pane danthebettingmane ,


Děkujeme za poskytnutí vašeho uživatelského ID.


Dle našeho systému byl vámi poslední odeslaný dokument přijat naším týmem KYC a váš účet je plně ověřen. S potěšením také potvrzujeme, že váš výběr již byl z naší strany zpracován. Děkujeme, že jste se řídili pokyny našeho oddělení KYC a dokončili proces ověření.


Pokud jde o problémy, které jste zmínili dříve: v případě, že minulá aktivita vykazuje nepravidelné nebo podezřelé vzorce, mohou být uplatněny limity sázek v souladu s našimi interními zásadami řízení rizik. Pokud jde o výběry, vezměte prosím na vědomí, že každý vklad musí být vsazen alespoň 3krát, než bude možné provést výběr, v souladu s požadavky AML. Tato zásada je uvedena v našich Všeobecných podmínkách, konkrétně v části 5.6, a vztahuje se na všechny vklady bez výjimky.


Chápeme, že tohle možná nebyl zážitek, v který jste doufali, ale vážíme si vaší spolupráce a trpělivosti. Děkujeme, že jste s námi, a přejeme vám hodně štěstí v budoucích hrách.

Automaticky přeloženo:
monastirskis1987
před 7 měsíci

Vážený pane monastirskis1987 ,


Děkuji za poskytnutí informací.


Podle našeho systému se zdá, že IBAN, který jste zadali při žádosti o výběr, je nesprávný, a proto naše finanční oddělení nemohlo vaši platbu zpracovat. O této skutečnosti byste měli obdržet e-mailové oznámení na adresu propojenou s vaším účtem.


Zdarma vás žádáme o odeslání opravené žádosti o výběr s řádnými bankovními údaji. Jakmile ji náš finanční tým urychleně zpracuje.


Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte se obrátit na náš tým na adrese – rádi vám pomohou se vším, co budete potřebovat.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.