Ahoj,
Rozumím tomu, co říkáte, a jak jsem vysvětlil v dalších řádcích – náš datový tým reaguje na to, jak kasina řeší nebo nechávají nevyřešené tyto konkrétní stížnosti.
Váš pohled je velmi přímý a já to chápu. Zvažte však na chvíli alternativu:
Tým pro stížnosti okamžitě uzavře všechny otevřené stížnosti na zpožděné platby jako nevyřešené, protože všechna kasina nereagují příliš jasně a včas. Výsledek? Ano, index bezpečnosti bude snížen; hráči však peníze nedostanou a skupina velmi pravděpodobně ztratí zájem řešit stížnosti ostatních hráčů, protože bezpečnostní indexy budou velmi špatné.
podle našeho názoru to zatím nemá cenu, protože moji kolegové se stále věnují přesvědčování. Vyřazení všech možností je vyhrazeno jako poslední výzva, pokud víte, co tím myslím.
Mnoho hráčů neustále zmiňuje, že vyšší index bezpečnosti je nesprávný; podle mého názoru jsou prostě zvyklí konzultovat jediné číslo, aby mohli hrát v kasinu, aniž by se obtěžovali jinými důležitými aspekty – otevřenými stížnostmi, uživatelskými recenzemi a fóry. Není náhodou, že všechny tři zdroje jsou viditelné společně na stejné stránce kasina. Není to jen o jednom čísle, řekl bych. Index bezpečnosti udává pravděpodobnost platby, nikoli načasování.
Přesto chápu, že to můžete vnímat jinak.
Hello,
I understand what you're saying and as I explained in the other threds - our Data Team respond to how the casinos resolve or leave unresolved these specific complaints.
Your perspective is very direct, and I get it. However, consider the alternative for a sec:
Complaint Team immediately closes all open complaints about delayed payments as unresolved because all the casinos are not responding very clearly or in time. Result? Yes, the safety index will be lowered; however, the players won't get the money, and the group will very likely lose interest in resolving any other players' complaints since the safety indexes will be very bad.
in our opinion, it is not worth it yet because my colleagues are still engaged in persuasions. Cutting all the options is reserved as the last call, if you know what I mean.
Many players keep mentioning that the higher safety index is wrong; in my opinion, they are just used to consulting a single number to go playing in a casino without bothering with other important aspects—open complaints, user reviews, and forums. It is no coincidence that all three sources are visible together on the same casino page. It is not just about one number, I'd say. The Safety index indicates the likelihood of payment, not the timing.
Still, I understand you may consider that differently.
Automaticky přeloženo: