DomůFórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 21)

151 109 zobrazení 794 odpovědí |
před 3 roky
|
1...20 21 22...41
Přidat příspěvek
AnastasiaDrak
před 8 měsíci

U mě stejný problém - 3 týdny. Nyní se nelze ani přihlásit. Pochybuji, že to není jen bug. Asi mě zablokovali.

Automaticky přeloženo:
Vahmur
před 8 měsíci

ach ne, myslím, že to na mě přijde.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Snatch casino bylo pod stejnou společností jako iwild. Do té doby vše běželo hladce, proto jsou indexy bezpečnosti vysoké.

Po vykoupení šlo všechno podle mě z kopce. Myslím, že je to jen měsíc, co změnili administrativu, takže nemají mnoho příkladů, jak snížit bezpečnostní indexy.

Ostatní kasina pod touto společností jsou v pořádku. To je prozatím problém.


Jak říkám, čekám na své peníze přes 3 týdny a nedostávám od nich žádnou aktualizaci, ale asi nemůžu nic dělat. Takže jsme na stejné stránce.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vím, že můj hlas pravděpodobně nebude moc počítat, ale máte velkou pravdu. Několik kasinových skupin změnilo majitele a výsledky jsou v několika případech katastrofální.


Spolupracovníci mého týmu pro stížnosti vždy tlačí na platbu hráčů, protože nevíme, co by se stalo, kdybychom stížnosti nechali nevyřešené. Hráči by peníze nedostali a možná by se o to nové kasino "Wave" už nestaralo.

Myslím, že to může znít hloupě, ale někdy je uzavření stížností v obvyklém časovém rámci to nejhorší, protože kasina to mohou vnímat jako gesto na rozloučenou a přestat spolupracovat. Je to docela delikátní záležitost a dost komplikovaná situace v roce 2025 🙁

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

U mě stejný problém - 3 týdny. Nyní se nelze ani přihlásit. Pochybuji, že to není jen bug. Asi mě zablokovali.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Omlouvám se, že zasahuji, ale nevadilo by vám podat stížnost také? Přestože mé znalosti o vašich poměrech jsou omezené, předpokládám, že by stálo za to zkusit bezplatnou reklamaci. Opravdu nám není dobře, když jsou hráči vyhazováni, ale příspěvky na fóru nemají doslova žádný dopad, protože na fóru jsou přítomni pouze admini a hráči.

Jen říkám, že to můžeš udělat. https://casino.guru/complaints/create


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Ahoj,


Zdá se, že to je případ snatch casino.

Již jsem podal stížnost, ale odpověď trvá příliš dlouho a dostávám tolik stížností na kasina. Nenechám to, i když počkám, až najdete řešení.

Automaticky přeloženo:
AnastasiaDrak
před 8 měsíci

Je pravděpodobnější, že to bude pokračovat, dokud kasino nenajde řešení.

Proces reklamace není sprint, takže se prosím připravte na čekání. Znáte ten koncept, prosím? ,

Každá strana má 7 dní na odpověď. Vím, jak to zní. 🙁 Omlouvám se, že přináším takové zprávy.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ybets a Immerion dělají přesně to samé s těmito údajnými „kontrolami poskytovatelů" a uzavřením účtů z ničeho nic, aniž by vyplatili nějaké peníze.

Podívejte se, se SnatchCasinem je 10-15 otevřených případů (od té doby, co skupina podvodníků koupila kasino), a všichni mají stejné pokusy o podvod z tohoto mizerného kasina bez vyplacení. Někteří čekali déle než tři týdny nebo byly účty s penězi uzavřeny a stále to necháváte na 8,9/10. Vím, že osobně nemůžete nic dělat, ale prosím, předložte to svému manažerskému oddělení a řekněte jim, že toto kasino je podvod a musí být označeno jako červené.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Lutze333
před 8 měsíci

Ahoj,

Rozumím tomu, co říkáte, a jak jsem vysvětlil v dalších řádcích – náš datový tým reaguje na to, jak kasina řeší nebo nechávají nevyřešené tyto konkrétní stížnosti.

Váš pohled je velmi přímý a já to chápu. Zvažte však na chvíli alternativu:

Tým pro stížnosti okamžitě uzavře všechny otevřené stížnosti na zpožděné platby jako nevyřešené, protože všechna kasina nereagují příliš jasně a včas. Výsledek? Ano, index bezpečnosti bude snížen; hráči však peníze nedostanou a skupina velmi pravděpodobně ztratí zájem řešit stížnosti ostatních hráčů, protože bezpečnostní indexy budou velmi špatné.

podle našeho názoru to zatím nemá cenu, protože moji kolegové se stále věnují přesvědčování. Vyřazení všech možností je vyhrazeno jako poslední výzva, pokud víte, co tím myslím.

Mnoho hráčů neustále zmiňuje, že vyšší index bezpečnosti je nesprávný; podle mého názoru jsou prostě zvyklí konzultovat jediné číslo, aby mohli hrát v kasinu, aniž by se obtěžovali jinými důležitými aspekty – otevřenými stížnostmi, uživatelskými recenzemi a fóry. Není náhodou, že všechny tři zdroje jsou viditelné společně na stejné stránce kasina. Není to jen o jednom čísle, řekl bych. Index bezpečnosti udává pravděpodobnost platby, nikoli načasování.

Přesto chápu, že to můžete vnímat jinak.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Čau lidi mám takový názor

toto je standardní postup, i když souhlasím s tím, že kasino s takovou reputací by mělo odpovědět nebo poskytnout vysvětlení jiným způsobem, ne-li prostřednictvím stížnosti.


Myslím, že od této chvíle bychom měli znovu počkat, bohužel v tuto chvíli nemám co dodat.

před 8 měsíci

Jsem ve Velké Británii a právě jsem si přečetl, že Velká Británie je omezená a vyhrál jsem docela dost!! Teď pochybuji, že to dostanu

Automaticky přeloženo:
Sam3312
před 8 měsíci

Pokud vám kasino umožní registraci poskytnutím všech správných informací, věříme, že musí vyplatit i vaše výhry.

Pokud tedy narazíte na nějaké problémy s výběrem, dejte nám prosím vědět a my se pokusíme zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mám problém, že moje výhry nejsou vypláceny. Důvod: Informujte se u poskytovatele hry!

Máte někdo tip, co dělat? Díky

Automaticky přeloženo:
Anonymized886
před 8 měsíci

Dobrý den, v tomto případě se nedá nic dělat a musíte čekat, co hernu sdělí poskytovatel hry a zda bude vše OK. Jak dlouho tato situace trvá? Máte tušení, co to všechno mohlo způsobit? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Hrál jsem několik poskytovatelů her a her.

Pilka na kov NoLimit Pramatic

Jak už psalo mnoho lidí přede mnou, předpokládám, že kasino nechce vyplácet.

(900 eur nad 1000 usdt)

V tomto kasinu jsem již nějakou dobu, ale nyní došlo ke změně vlastníka.

Počkám 14 dní a pak podám reklamaci zde.

Podívejme se, kolik hráčů má stejný výsledek.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Už je to 25 dní a žádné aktualizace. Zdaleka nejhorší kasino. Ani na stížnost neodpovídají.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Hrál jsem několik poskytovatelů her a her.

Pilka na kov NoLimit Pramatic

Jak už psalo mnoho lidí přede mnou, předpokládám, že kasino nechce vyplácet.

(900 eur nad 1000 usdt)

V tomto kasinu jsem již nějakou dobu, ale nyní došlo ke změně vlastníka.

Počkám 14 dní a pak podám reklamaci zde.

Podívejme se, kolik hráčů má stejný výsledek.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Velmi dobrá úvaha, řekl bych zkus počkat jak říkáš a až bude čas, tak reklamovat. Možná jsem to podal o něco dříve, ale ne o moc dříve. Ověřte si to u poskytovatele her, ale děje se to stále více lidem.

Kasino na to má bohužel právo a přestože je to nepříjemné, nehazardujte se svými penězi a věřím, že vám budeme schopni pomoci, pokud vás kasino nevyplatí.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Už je to 25 dní a žádné aktualizace. Zdaleka nejhorší kasino. Ani na stížnost neodpovídají.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Viděl jsem, že kasino téměř týden nereagovalo, což znamená, že jejich časovač bude ještě jednou prodloužen. Doufám, že to zvládnou a nebudou to protahovat i když se mi zdá, že přesně to dělají. Každý hráč má kontrolu u poskytovatele hry a nyní místo odpovědi také chvíli trvá.

Doufám, že to ale dopadne pozitivně. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Doufejme v to, ale nemyslím si to. Dokonce i jejich live chat přestal reagovat. Myslím, že takových případů budete mít mnoho.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Stále mi připadá ostudné, že navzdory zjevným podvodným výplatám kasina zde recenze uvádí: „Vůbec žádné stížnosti hráčů nebo zadržené pouze velmi malé množství výher hráčů vzhledem k velikosti kasina." Proč s tím něco neděláš? Existuje 20 případů a více než 30 lidí si stěžovalo od té doby, co tato nechutná skupina podvodníků před čtyřmi týdny koupila kasino...!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zapomněl jsem napsat, že jsem chtěl vyplatit celkem přes 900 eur.

  • Právě jsem zaplatil 25 eur nová peněženka (test) byla tam za 1 minutu
  • Poté jsem chtěl zbytek vybrat do stejné peněženky, ale bylo to zrušeno (ověření FairPlay).
  • K dispozici je snímek obrazovky



Automaticky přeloženo:
1...20 21 22...41
Jít na stránkuz 41 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.