Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaSnatch Casino - všeobecná diskuze

Snatch Casino - všeobecná diskuze (strana 20)

 od caiods20221
|
71 980 zobrazení 425 odpovědí |
|
1...19 20 2122

Aktualizace o mně. Po 12 dnech byl můj vklad Mifinity konečně připsán na můj účet v kasinu. Po uvítacím bonusu mi zbylo 100 €. Je to jen malá částka, ale tomuto podvodnému kasinu nedám další cent a chtěl jsem si výplaty otestovat z principu. Stejně jako všichni ostatní byl zrušen a nyní bude existovat 14denní žádost poskytovatele. Je jen smutné, jak se nás tito nechutní lidé snaží oškubat! Jako kdyby něco zkontrolovali na výplatu 100 €... Doufám, že se to pro vás všechny vyřeší a budeme si i nadále vzájemně poskytovat aktualizace. Pro mě to není moc peněz, ale když čtu, že tady někteří čekají tisíce eur za výběry, je mi jich líto. Pokud někdo toto čte, ještě není v kasinu: NIKDY sem nevkládejte své peníze. Můžete zapálit své peníze a získat z nich více, protože je zde pravděpodobně již nikdy neuvidíte, pokud někdy požádáte o výběr!

Automaticky přeloženo:
Lutze333

Hmm, řeklo vám kasino, že výběr musí projít nějakým vyšetřováním, nebo si to myslíte? Kdy jste provedli výběr? Doufám, že to nebude trvat tak dlouho, ale s jistotou to říct nemůžu.

Budu tady, až budete mít další aktualizaci.😕

Automaticky přeloženo:

Včera jsem vyhrál z 20€ 1000€ a musel jsem psát na casinoguru a askgamblers stížnost, tohle je vrchol. Kasíno furt jen píše, že se něco zpracovává a přitom to jsou LŽI LŽI a lži. Chtějí abyste prohráli vaše peníze, protože se dá výběr zrušit, ale to já neudělám, nevím co si o sobě myslej.


Prosím nehrajte na tomto kasínu, je to strašné peklo dostat se přes výběr a to tu jsem I ověřen. nechápu, miliardová společnost a neuměj si nic pohlídat, možná proto jsou miliardová společnost, protože okrádaj nevinné lidi, ale na každého dojde.

Jaro

To mi řeklo kasino, přesně to samé, co si tady stěžují všichni ostatní.


Automaticky přeloženo:

Včera jsem vyhrál z 20€ 1000€ a musel jsem psát na casinoguru a askgamblers stížnost, tohle je vrchol. Kasíno furt jen píše, že se něco zpracovává a přitom to jsou LŽI LŽI a lži. Chtějí abyste prohráli vaše peníze, protože se dá výběr zrušit, ale to já neudělám, nevím co si o sobě myslej.


Prosím nehrajte na tomto kasínu, je to strašné peklo dostat se přes výběr a to tu jsem I ověřen. nechápu, miliardová společnost a neuměj si nic pohlídat, možná proto jsou miliardová společnost, protože okrádaj nevinné lidi, ale na každého dojde.

Ahoj, ked si vyhral este len vcera, tak si nemyslis, ze rozumnejsie by bolo nejaku dobu pockat? Aku platobnu metodu pouzivas na vyber? Vo vel kasinach to nefunguje tak, ze ty si zadas vyber a do par hodin ho mas. Co ti kasino hovori prosim?

To mi řeklo kasino, přesně to samé, co si tady stěžují všichni ostatní.


Automaticky přeloženo:

Jistě, doufejme, že to nebude trvat dlouho, než se obrátíme na kasino. Pokud se nic nepohnulo kupředu, je to docela smutné.

Zatím nám ale nezbývá nic jiného než čekat.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, ked si vyhral este len vcera, tak si nemyslis, ze rozumnejsie by bolo nejaku dobu pockat? Aku platobnu metodu pouzivas na vyber? Vo vel kasinach to nefunguje tak, ze ty si zadas vyber a do par hodin ho mas. Co ti kasino hovori prosim?

Dnes nastal další problém, kasino mi zrušilo výběr a zkoumají férovost moji hry, to už si snad delaj srandu, ne? Hrál jsem fér a hraju fér ma to prý trvat až 14 dni.. to je vtip! Chtějí abych prohrál penize prosím o pomoc, tohle je podvod do nebe volající.


vklad byl pres btc a vyber take pres bitcoin. Prosím o pomoc, toto kasino je podvod. Chtějí abyste prohráli peníze, ale ja je neprohraju. Prosím nehrajte zde.

KennyCZ

Tak pripadov pribuda coraz viac a myslim, ze sa budem pytat na to aj kolegov pretoze dost hracov pise, ze bude prebiehat investigácia.

S tou vsak my nic neurobime a kasino ma pravo ju urobit zo svojej iniciativy alebo zo strany herného providera.

Ak by sa nic nevyriesilo, typeniaze nemal a nedostal odpoved do zmieneneho casu, urcite si zaloz staznost a nas tim sa ti pokusi pomoct.

Dufam to nebude trvat dlho.

Ahoj všichni,

Opravdu jsem neměl v plánu sdílet své zkušenosti s tímto kasinem, ale když jsem viděl tolik z vás, kteří mají stejný problém, změnil jsem názor.

Je to téměř 14 dní, co jsem provedl vklad a skutečně vyhrál 400 €. Když jsem se pokusil vybrat částku, výběr byl asi po hodině zrušen bez jakéhokoli e-mailu nebo oznámení s vysvětlením proč. Zjistil jsem to jen náhodou, když jsem znovu navštívil stránky, abych zkontroloval, zda nepotřebují nějaké dokumenty KYC. K mému překvapení jsem se nejen nemohl odvolat, ale také nebyly jasné informace o tom, co se děje.

Kontaktoval jsem podporu a ta mi řekla (jako mnozí z vás také zmínili), že moje relace je vyšetřována poskytovatelem kvůli fair play. Čekal jsem 14 dní, o které žádali (které ve skutečnosti končí zítra), ale zatím jsem neobdržel žádnou aktualizaci ani důvod, proč se relace vyšetřuje.

Několikrát jsem jim poslal zprávu a stále dostávám stejnou odpověď typu copy-paste. Upřímně, nevím, co jiného dělat. Poslal jsem jim také email a stále čekám na odpověď, ale opravdu pochybuji, že ji do zítřka dostanu. Pokud ano, aktualizuji se zde.

V tomto a dalších kasinech hraji už docela dlouho, ale je to poprvé, co se mi něco takového stalo. Myslím, že je to nepřijatelné, zvláště při nulové komunikaci.

V tuto chvíli mám upřímně pocit, že se jen zdržují a doufají, že se těch peněz vzdám. Pokud má někdo nějakou radu nebo nápad, co bych mohl udělat, dejte mi prosím vědět, že mi tentokrát opravdu došla trpělivost.

Automaticky přeloženo:
AnastasiaDrak

Máte pravdu, že komunikace je velmi důležitá.

Pro každý případ, zkontrolovali jste ve svém e-mailu složku se spamem?

Někdy tam padnou e-maily z online kasin, víte.

Doufám, že náš tým pro stížnosti bude schopen celou záležitost pečlivě prošetřit ihned poté, co vaši stížnost prozkoumá, buďte proto trpěliví a počkejte na pokyny, co dělat dále. 🙏

Automaticky přeloženo:

Vlastně jsem to udělal. Vždy kontrolujte složku se spamem pro tyto e-maily. Žádný e-mail v žádném případě. Doufejme, že protože je opravdu frustrující všechen ten shon, odpovědět mi jakýmkoli způsobem

Automaticky přeloženo:

Je to čistý podvod! Jak můžete mít kasino stále zelené? Pravděpodobně tam nikdo nikdy nedostane výplatu...můžete vidět, co se zde děje od té doby, co tato podvodná kasino skupina koupila kasino. Už to není jako dřív!

Automaticky přeloženo:
Lutze333

To samé a naprostý souhlas s vámi!

Čekám na svůj výběr už 17 dní a už nevím, co mohu dělat.

Automaticky přeloženo:

Je to čistý podvod! Jak můžete mít kasino stále zelené? Pravděpodobně tam nikdo nikdy nedostane výplatu...můžete vidět, co se zde děje od té doby, co tato podvodná kasino skupina koupila kasino. Už to není jako dřív!

Automaticky přeloženo:

Zde musíme být trpěliví, protože bezpečnostní index kasina může být snížen až poté, co bude stížnost nevyřešena.


Automaticky přeloženo:

To samé a naprostý souhlas s vámi!

Čekám na svůj výběr už 17 dní a už nevím, co mohu dělat.

Automaticky přeloženo:

Počkejte prosím na vyřízení vaší stížnosti a doufejme, že vám budeme moci pomoci.

Automaticky přeloženo:
LitBruvBigMan

jsi si jistý? Zdá se, že různé skupiny

A YBets Casino a Immerion Casino jsou zde hodnoceny jako vysoké a dokonce velmi vysoké. I když jsem si všiml, že hodnocení udělovaná v casino.guru jsou daleko k tomu, aby byla spravedlivá, ale pokud jsou YBets Casino a Immerion Casino tak špatné, jak čtete, znamená to, že všechna hodnocení zde jsou 100% kecy.

Automaticky přeloženo:

Stal se horším. Nemohu se přihlásit ke svému účtu. 3x jsem se pokusil obnovit heslo - k ničemu. V zůstatku jsem měl 910 Eu "v kontrole".

Doufám, že si to tito malí podvodníci přečtou. Jste podvodníci - ne kasino. Píšu to všude možně.

Automaticky přeloženo:
Vahmur

Abych byl upřímný, nemyslím si to. Recenze zde jsou pravdivé

Kasino změnilo společnost a myslím, že je tomu tak u všech požadavků, ale myslím, že by nás o tom mohli informovat a mít lepší podporu.

Automaticky přeloženo:
AnastasiaDrak

Myslím tím bezpečnostní indexy, které casino.guru uděluje kasinům, která nazýváte „špatná", jsou velmi vysoké. "Originální" neznamená spolehlivé. Nemám zkušenost například s Ybets, ale tady je hodnocena jako velmi vysoká bezpečnost. Jsi si jistý, že je to tak špatné?

Automaticky přeloženo:
Vahmur

Snatch casino bylo pod stejnou společností jako iwild. Do té doby vše běželo hladce, proto jsou indexy bezpečnosti vysoké.

Po vykoupení šlo všechno podle mě z kopce. Myslím, že je to jen měsíc, co změnili administrativu, takže nemají mnoho příkladů, jak snížit bezpečnostní indexy.

Ostatní kasina pod touto společností jsou v pořádku. To je prozatím problém.


Jak říkám, čekám na své peníze přes 3 týdny a nedostávám od nich žádnou aktualizaci, ale asi nemůžu nic dělat. Takže jsme na stejné stránce.

Automaticky přeloženo:
1...19 20 2122
Jít na stránkuz 22 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky