FórumKasinaSmokace Casino - všeobecná diskuze

Smokace Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od Gretche70
|
21688 zobrazení 190 odpovědí |
|
1...4 5 6...10
před 6 měsíci

Pravděpodobně odměna za okamžitou výplatu😉

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, podle některých stížností to vypadá, že cenu skutečně dostane. 😀

Nicméně ty jsi tu hrál na základě toho, co jsem viděl a měl jsi spíše negativní postoj, který asi stále přetrvává. Ale ty tu teď nehraješ, že? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ne. Proto v tom kasinu nikdy nezaplatím ani 1 cent. Ve skutečnosti jsem nikdy ani nevložil😉 Hrál jsem s nabídkou bez vkladu, kterou jsem dostal, protože mi kasino nabídlo, abych pro ně hlasoval na Askgamblers.

Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před 6 měsíci

Dobře, pak je ještě lepší, kdybyste zde neutratili žádné peníze. Mám pocit, že v dnešní době by kasina dala jakýkoliv bonus, jen aby se o něm dobře psalo, mluvilo, aby se něco vyhrálo a podobně. Věřím, že pokud je kasino čestné, férové, má pěkný chat, výběry netrvají měsíc, ale rozumnou dobu a snaží se hráčům vyjít vstříc nebo dělat vše správně, pak by se nemuseli uchylovat k takové věci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Podívejte se, kolik stížností a odvolání mají hráči z celého světa. A téměř všechna kasina začala zdržovat výplaty. Jako bych od nich čekal na výplatu. Čest výjimkám. Betandyou Casino se zatím ukázalo jako nejlepší. A pod čí pravomoc toto kasino Smokace spadá? V jakém státě ho můžete legálně žalovat? Curaçao? Malta? Jako by byli nad zákonem.

Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před 6 měsíci

Hm, o právnických věcech toho moc nevím, ale myslím, že vždy je to tam, kde sídlí kasino.

Ohledně stížností bych je bral v potaz, že kasina mohou mít spoustu stížností, ale vše je o tom, jak se k nim postaví. Kdyby jich měli 1000, ale vyřešili každou a neotravovali hráče bez odpovědi, tak bych proti tomu nic neměl. Je to hlavně proto, že ve velkých kasinech hraje pravděpodobně hodně lidí a určitě se najdou lidé z celého světa, kteří mají problémy, to je logické. Z mého pohledu by to vždy bylo o tom, jak k takovým záležitostem přistupuje kasino. A kdybych našel takový, jaký popisuješ a vše bylo v pořádku, tak bych to neměnil.

Automaticky přeloženo:
cpina5216
před 6 měsíci

Podařilo se vám získat výhru ze smokace? Jsem ve stejné situaci.

Automaticky přeloženo:
Jsorio96
před 6 měsíci

Dobrý den, četl jsem, co se stalo s hráčem, kterého jste odepsal, ale nezjistil jsem, zda se mu nakonec podařilo dostat peníze ven.

Protože říkáte, že jste v této situaci, provádí kasino nějaké kontroly vašich výběrů? Jak dlouho jste čekali na celé vyšetřování? Také jste nedostali žádnou odpověď nebo důvod, proč k této situaci došlo?

Prosím dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno, mám problém s kasinem SmokAce. Upozorňuji, že můj účet byl již ověřen a v minulosti jsem již provedl výběry. Požádal jsem o výběr 12/05, byl jsem požádán o zaslání uznání nové karty, kterou jsem použil pro vklady, poslal jsem fotografie přední a zadní strany karty, prohlášení od finanční společnosti a její smlouvu, vše toto je doplněno jedním z mých dokumentů a selfie. I přes odeslané e-maily jsem od nich týden nedostal žádnou odpověď. Upozorňuji, že pro všechny výběry jsem použil IBAN své banky. Pomozte mi, protože se bojím, že tentokrát svou výhru neuvidím

Automaticky přeloženo:
serafinia90
před 6 měsíci

Ahoj. Zkoušel jsi se podívat i do složky se spamem ve svém e-mailu? Někdy tam tento druh zpráv mohl skončit, jak se to stalo mnoha hráčům předtím. Jaké informace máte ve svém účtu ohledně ověření, čeká na něj? Důvodem tohoto zpoždění může být to, že kasino stále kontroluje vaše dokumenty, které jste mu poslali, předpokládám.🤷‍♀️

Kasinu obvykle dáváme celých 14 dní na provedení platby, než zasáhneme, takže doufám, že to nebude nutné a peníze brzy obdržíte. Dejte nám prosím vědět o všech aktualizacích z kasina.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj lidi, zvu vás, abyste se podívali na můj poslední příspěvek na fóru o nespravedlnosti, kterou jsem právě utrpěl.

Děkuji


https://casinoguruit.com/forum/discussione-generale-gioco-arancio/ingiusta-confisca-del-saldo#post-113151


Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 5 měsíci

Přečtěte si moji odpověď zde , prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ano, četl jsem to. Od této chvíle se moji právníci jistě postarají o všechny úvahy a kroky.

Naštěstí jsem si ze všeho udělal screenshoty a měl jsem tolik důkazů (které jste nezohlednili) ve svůj prospěch o platnosti mé výhry.

Své k věci asi bude mít i Trueplay (výrobce tokenů).

Rád bych dodal, že můj účet byl zablokován z důvodu "závislosti na hazardních hrách". Kdy do včerejška nebo předevčírem byl účet odblokován a nevložil jsem žádné peníze.

Chceme více důkazů o špatné víře?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Aha, ještě bych dodal, že jsem se v květnu umístil v žebříčku na turnaji Pragmatic.

Uzavřením mého účtu se také snaží získat cenu, která by mi byla v krátké době připsána.

Chceme ještě něco dodat? To mi řekni ty

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, četl jsem to. Od této chvíle se moji právníci jistě postarají o všechny úvahy a kroky.

Naštěstí jsem si ze všeho udělal screenshoty a měl jsem tolik důkazů (které jste nezohlednili) ve svůj prospěch o platnosti mé výhry.

Své k věci asi bude mít i Trueplay (výrobce tokenů).

Rád bych dodal, že můj účet byl zablokován z důvodu "závislosti na hazardních hrách". Kdy do včerejška nebo předevčírem byl účet odblokován a nevložil jsem žádné peníze.

Chceme více důkazů o špatné víře?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Informujte nás prosím o jakémkoli vývoji.

Mohu se zeptat, zda jste požádali o uzavření účtu kvůli problémům s hazardními hrami a jak byl vlastně odblokován?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Aha, ještě bych dodal, že jsem se v květnu umístil v žebříčku na turnaji Pragmatic.

Uzavřením mého účtu se také snaží získat cenu, která by mi byla v krátké době připsána.

Chceme ještě něco dodat? To mi řekni ty

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Teď opravdu nechápu, jestli je váš problém v tom, že kasino váš účet uzavřelo nebo že ho odblokovalo, jak jste uvedl ve svém předchozím příspěvku. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Promiň Romi, určitě můj problém s psaním.

Účet byl zablokován kasinem zcela svévolně, bez jakéhokoli varování nebo důvodu

Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 5 měsíci

Domnívám se, že byste mohli zkusit podat novou stížnost s naším týmem ohledně tohoto problému. Zkusili byste to?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Už rozhodně nemám v úmyslu podávat stížnost na vaše stránky.

Domnívám se, že to není výhodné a důvod samozřejmě nebudu konkretizovat.

Toto je můj osobní názor.


Můj příspěvek je zaměřen na informování komunity a na výměnu názorů (účel fóra).


Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 5 měsíci

Určitě respektujeme váš názor a doufáme, že najdete řešení vašich problémů. Pokud je to možné, informujte nás.🙏

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Drž se dál od tohoto darebáckého kasina!!

Zablokovali mi účet s 17 660 €!

Dále, ačkoliv je v jejich obchodních podmínkách výslovně napsáno, že můžete zadat až tři výběry současně, nechali mě zadat pouze jeden a druhý odmítli.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky