Ano, podle některých stížností to vypadá, že cenu skutečně dostane. 😀
Nicméně ty jsi tu hrál na základě toho, co jsem viděl a měl jsi spíše negativní postoj, který asi stále přetrvává. Ale ty tu teď nehraješ, že? 🤔
Yes, according to some complaints, it looks like it might actually get the award. 😀
However, you used to play here based on what I saw and you had a rather negative attitude, which probably still persists. But you're not playing here now, right? 🤔
Ne. Proto v tom kasinu nikdy nezaplatím ani 1 cent. Ve skutečnosti jsem nikdy ani nevložil😉 Hrál jsem s nabídkou bez vkladu, kterou jsem dostal, protože mi kasino nabídlo, abych pro ně hlasoval na Askgamblers.
No. That's why I will never pay even 1 cent in that casino. In fact, I never even Deposited😉 I was playing with a no deposit offer, which I got because the casino offered me to vote for them on Askgamblers.
Не Зато, никада у том казину нећу уплатити нити 1 цент. У ствари, никада нисам ни Уплатио😉 играо сам са понудом без депозита, који сам добио јер ми је казино понудио да гласам за њих на Askgamblers.
Dobře, pak je ještě lepší, kdybyste zde neutratili žádné peníze. Mám pocit, že v dnešní době by kasina dala jakýkoliv bonus, jen aby se o něm dobře psalo, mluvilo, aby se něco vyhrálo a podobně. Věřím, že pokud je kasino čestné, férové, má pěkný chat, výběry netrvají měsíc, ale rozumnou dobu a snaží se hráčům vyjít vstříc nebo dělat vše správně, pak by se nemuseli uchylovat k takové věci. 🙂
Oh right, then it's even better if you didn't spend any money here. I have a feeling that nowadays casinos would give any bonus just to be well written about, talked about, to win something and so on. I believe that if a casino is honest, fair, has a nice chat, withdrawals don't take a month but a reasonable amount of time, and tries to accommodate the players or do everything properly, then they wouldn't have to resort to such things. 🙂
Podívejte se, kolik stížností a odvolání mají hráči z celého světa. A téměř všechna kasina začala zdržovat výplaty. Jako bych od nich čekal na výplatu. Čest výjimkám. Betandyou Casino se zatím ukázalo jako nejlepší. A pod čí pravomoc toto kasino Smokace spadá? V jakém státě ho můžete legálně žalovat? Curaçao? Malta? Jako by byli nad zákonem.
Well, just look at how many complaints and appeals players have from all over the world. And almost all casinos started delaying payouts. It's like I'm waiting for a salary from them. Kudos to the exceptions. Betandyou Casino has proven to be the best so far. And under whose jurisdiction does this Smokace casino fall? In what state can you legally sue him? Curaçao? Malta? As if they are above the law.
Па само погледај колико притужби и жалби играча из целог света. А скоро сва казина су почела да одуговлаче са исплатама. Као да чекам плату од њих. Свака част изузецима. Betandyou казино се показао као најбољи до сада. И под чију јурисдикцију спада овај Smokace казино? У коју државу можеш да га легално тужиш суду? Куракао? Малта? Као да су изнад закона.
Hm, o právnických věcech toho moc nevím, ale myslím, že vždy je to tam, kde sídlí kasino.
Ohledně stížností bych je bral v potaz, že kasina mohou mít spoustu stížností, ale vše je o tom, jak se k nim postaví. Kdyby jich měli 1000, ale vyřešili každou a neotravovali hráče bez odpovědi, tak bych proti tomu nic neměl. Je to hlavně proto, že ve velkých kasinech hraje pravděpodobně hodně lidí a určitě se najdou lidé z celého světa, kteří mají problémy, to je logické. Z mého pohledu by to vždy bylo o tom, jak k takovým záležitostem přistupuje kasino. A kdybych našel takový, jaký popisuješ a vše bylo v pořádku, tak bych to neměnil.
Hm, I don't know much about legal stuff, but I think it's always where the casino is based.
Regarding complaints, I would take them into account that casinos can have a lot of complaints, but it's all about how they handle them. If they had 1000 of them but they resolve each one and don't bother the player without an answer, then I wouldn't have anything against it. It's mainly because there are probably a lot of people playing in the big casinos, and there are bound to be people from all over the world who have problems, that's logical. From my point of view, it would always be about how the casino approaches such issues. And if I found one like you describe and everything was fine, then I wouldn't change it.
Podařilo se vám získat výhru ze smokace? Jsem ve stejné situaci.
Were you able to receive your winnings from smokace? I'm in the same situation.
Conseguiu receber da smokace seus ganhos? Estou na mesma situação.
Dobrý den, četl jsem, co se stalo s hráčem, kterého jste odepsal, ale nezjistil jsem, zda se mu nakonec podařilo dostat peníze ven.
Protože říkáte, že jste v této situaci, provádí kasino nějaké kontroly vašich výběrů? Jak dlouho jste čekali na celé vyšetřování? Také jste nedostali žádnou odpověď nebo důvod, proč k této situaci došlo?
Prosím dej mi vědět.
Hello, I read what happened to the player you wrote off, but I didn't find out if he managed to get his money out in the end.
Since you say you are in this situation, does the casino make any checks on your withdrawals ? How long have you been waiting for the whole investigation ? Also, have you received no answer or reason as to why this situation has arisen ?
Please let me know.
Dobré ráno, mám problém s kasinem SmokAce. Upozorňuji, že můj účet byl již ověřen a v minulosti jsem již provedl výběry. Požádal jsem o výběr 12/05, byl jsem požádán o zaslání uznání nové karty, kterou jsem použil pro vklady, poslal jsem fotografie přední a zadní strany karty, prohlášení od finanční společnosti a její smlouvu, vše toto je doplněno jedním z mých dokumentů a selfie. I přes odeslané e-maily jsem od nich týden nedostal žádnou odpověď. Upozorňuji, že pro všechny výběry jsem použil IBAN své banky. Pomozte mi, protože se bojím, že tentokrát svou výhru neuvidím
Good morning I have a problem with SmokAce casino. I would like to point out that my account has already been verified and I have already made withdrawals in the past. I made a withdrawal request on 12/05, I was asked to send recognition of a new card that I used to make deposits, I sent photos of the front and back of the card, declarations from the finance company and its contract, all of this accompanied from one of my documents and selfies. I have not received any response from them for a week despite my emails sent. I would like to point out that for all withdrawals I used my bank's IBAN. Help me because I'm afraid that this time I won't see my win
Buongiorno ho un problema con SmokAce casino. Premetto che il mio account è stato già verificato e ho già effettuato prelievi in passato. Ho fatto richiesta di prelievo il 12/05, mi è stato richiesto di inviare il riconoscimento di una nuova carta che ho usato per fare i depositi, ho inviato foto fronte retro della carta dichiarazioni da parte della finanziara e contratto di essa, tutto ciò accompagnato da un mio documento e selfie. È una settimana che non ricevo nessuna risposta da parte loro nonostante le miei e-mail inviate. Premetto che per tutto i prelievi ho utilizzato iban della mia banca. Aiutatemi perché ho paura che questa volta non vedrò la mia vincita
Ahoj. Zkoušel jsi se podívat i do složky se spamem ve svém e-mailu? Někdy tam tento druh zpráv mohl skončit, jak se to stalo mnoha hráčům předtím. Jaké informace máte ve svém účtu ohledně ověření, čeká na něj? Důvodem tohoto zpoždění může být to, že kasino stále kontroluje vaše dokumenty, které jste mu poslali, předpokládám.🤷♀️
Kasinu obvykle dáváme celých 14 dní na provedení platby, než zasáhneme, takže doufám, že to nebude nutné a peníze brzy obdržíte. Dejte nám prosím vědět o všech aktualizacích z kasina.
Hello there. Have you tried to look in the spam folder in your email as well? Sometimes this kind of messages could finish there, as it happened to many players before. What information do you have in your account regarding the verification, is it pending? The reason for this delay could be that the casino is still checking your documents you have sent to them, I reckon.🤷♀️
We usually give casinos 14 full days to proceed the payment before we intervene, so I hope this won't be necessary and you will receive the money soon. Please let us know about any updates from the casino.
Ahoj lidi, zvu vás, abyste se podívali na můj poslední příspěvek na fóru o nespravedlnosti, kterou jsem právě utrpěl.
Děkuji
Hi guys, I invite you to look at my latest post in the forum about an injustice I just suffered.
Thank you
Ciao ragazzi, vi invito a guardare il mio ultimo post nel forum su un’ingiustizia appena subita.
grazie
Ano, četl jsem to. Od této chvíle se moji právníci jistě postarají o všechny úvahy a kroky.
Naštěstí jsem si ze všeho udělal screenshoty a měl jsem tolik důkazů (které jste nezohlednili) ve svůj prospěch o platnosti mé výhry.
Své k věci asi bude mít i Trueplay (výrobce tokenů).
Rád bych dodal, že můj účet byl zablokován z důvodu "závislosti na hazardních hrách". Kdy do včerejška nebo předevčírem byl účet odblokován a nevložil jsem žádné peníze.
Chceme více důkazů o špatné víře?
Yes I read it. Surely from here on out my lawyers will take care of making all the considerations and moves.
Luckily I took screenshots of everything, having so much evidence (not taken into consideration by you) in my favor about the validity of my win.
Trueplay (manufacturer of the tokens) will probably also have its say on the matter.
I would like to add that my account was blocked due to "gambling addiction". When until yesterday or the day before yesterday the account was unblocked and I did not deposit any money.
Do we want more evidence of bad faith?
Si l’ho letta. Sicuramente da qui in poi ci penseranno i miei avvocati a fare tutte le considerazioni e mosse.
Fortunatamente ho fatto screenshot a tutto, avendo così tantissime prove (non prese in considerazione da voi) a mio favore sulla validità della mia vincita.
Probabilmente anche Trueplay (casa produttrice dei token) avrà da dire la sua in merito.
Aggiungo che il mio conto è stato bloccato per "dipendenza da gioco d’azzardo". Quando sino a ieri o avantieri il conto era sbloccato e non ho depositato soldi.
Vogliamo altre prove sulla malafede?
Aha, ještě bych dodal, že jsem se v květnu umístil v žebříčku na turnaji Pragmatic.
Uzavřením mého účtu se také snaží získat cenu, která by mi byla v krátké době připsána.
Chceme ještě něco dodat? To mi řekni ty
Ah, I would also like to add that I placed myself in the rankings in the Pragmatic tournament in May.
By closing my account they are also trying to get hold of the prize that would have been credited to me shortly.
Do we want to add anything else? You tell me
Ah aggiungo ancora che mi sono posizionato a premio in classifica nel torneo Pragmatic del mese di Maggio.
Chiudendo il mio conto stanno facendo in modo di accaparrarsi anche il premio che mi sarebbe stato accreditato a breve.
Vogliamo aggiungere altro? Ditemi voi
Ano, četl jsem to. Od této chvíle se moji právníci jistě postarají o všechny úvahy a kroky.
Naštěstí jsem si ze všeho udělal screenshoty a měl jsem tolik důkazů (které jste nezohlednili) ve svůj prospěch o platnosti mé výhry.
Své k věci asi bude mít i Trueplay (výrobce tokenů).
Rád bych dodal, že můj účet byl zablokován z důvodu "závislosti na hazardních hrách". Kdy do včerejška nebo předevčírem byl účet odblokován a nevložil jsem žádné peníze.
Chceme více důkazů o špatné víře?
Yes I read it. Surely from here on out my lawyers will take care of making all the considerations and moves.
Luckily I took screenshots of everything, having so much evidence (not taken into consideration by you) in my favor about the validity of my win.
Trueplay (manufacturer of the tokens) will probably also have its say on the matter.
I would like to add that my account was blocked due to "gambling addiction". When until yesterday or the day before yesterday the account was unblocked and I did not deposit any money.
Do we want more evidence of bad faith?
Si l’ho letta. Sicuramente da qui in poi ci penseranno i miei avvocati a fare tutte le considerazioni e mosse.
Fortunatamente ho fatto screenshot a tutto, avendo così tantissime prove (non prese in considerazione da voi) a mio favore sulla validità della mia vincita.
Probabilmente anche Trueplay (casa produttrice dei token) avrà da dire la sua in merito.
Aggiungo che il mio conto è stato bloccato per "dipendenza da gioco d’azzardo". Quando sino a ieri o avantieri il conto era sbloccato e non ho depositato soldi.
Vogliamo altre prove sulla malafede?
Informujte nás prosím o jakémkoli vývoji.
Mohu se zeptat, zda jste požádali o uzavření účtu kvůli problémům s hazardními hrami a jak byl vlastně odblokován?
Please make sure to inform us about any developments.
May I ask if you requested the closure of your account due to gambling problems and how it was actually unblocked?
Aha, ještě bych dodal, že jsem se v květnu umístil v žebříčku na turnaji Pragmatic.
Uzavřením mého účtu se také snaží získat cenu, která by mi byla v krátké době připsána.
Chceme ještě něco dodat? To mi řekni ty
Ah, I would also like to add that I placed myself in the rankings in the Pragmatic tournament in May.
By closing my account they are also trying to get hold of the prize that would have been credited to me shortly.
Do we want to add anything else? You tell me
Ah aggiungo ancora che mi sono posizionato a premio in classifica nel torneo Pragmatic del mese di Maggio.
Chiudendo il mio conto stanno facendo in modo di accaparrarsi anche il premio che mi sarebbe stato accreditato a breve.
Vogliamo aggiungere altro? Ditemi voi
Teď opravdu nechápu, jestli je váš problém v tom, že kasino váš účet uzavřelo nebo že ho odblokovalo, jak jste uvedl ve svém předchozím příspěvku. 🤷♀️
Now I really don't understand if your issue is that the casino has closed your account or that they unblocked it, as you said in your previous post. 🤷♀️
Promiň Romi, určitě můj problém s psaním.
Účet byl zablokován kasinem zcela svévolně, bez jakéhokoli varování nebo důvodu
Sorry Romi, definitely my writing problem.
The account was blocked by the casino in a completely arbitrary manner, without any warning or reason
Scusa Romi, sicuramente problema mio di scrittura.
Il conto è stato bloccato dal casinò in maniera del tutto arbitraria, senza nessun preavviso o motivazione
Domnívám se, že byste mohli zkusit podat novou stížnost s naším týmem ohledně tohoto problému. Zkusili byste to?
You could try to file a new complaint here with our team regarding this issue, I reckon. Would you try it?
Už rozhodně nemám v úmyslu podávat stížnost na vaše stránky.
Domnívám se, že to není výhodné a důvod samozřejmě nebudu konkretizovat.
Toto je můj osobní názor.
Můj příspěvek je zaměřen na informování komunity a na výměnu názorů (účel fóra).
It is absolutely no longer my intention to file a complaint on your site.
I believe this is not advantageous and obviously I will not specify the reason.
This is my personal opinion.
My post is aimed at informing the community and having/exchanging (purpose of the forums) opinions about it.
Assolutamente non è più mia intenzione presentare un reclamo sul vostro sito.
Ritengo non vantaggiosa la cosa e non specificherò ovviamente la motivazione.
Questo è un mio parere personale.
Il mio post è mirato per informare la community e avere/scambiare (scopo dei forum) opinioni a riguardo.
Určitě respektujeme váš názor a doufáme, že najdete řešení vašich problémů. Pokud je to možné, informujte nás.🙏
We surely respect your opinion and hope you will find a solution to your issues. Please keep us informed, if possible.🙏
Drž se dál od tohoto darebáckého kasina!!
Zablokovali mi účet s 17 660 €!
Dále, ačkoliv je v jejich obchodních podmínkách výslovně napsáno, že můžete zadat až tři výběry současně, nechali mě zadat pouze jeden a druhý odmítli.
Stay away from this scoundrel casino!!
They blocked my account with €17,660 in it!
Furthermore, although it is explicitly written in their terms and conditions that you can enter up to three withdrawals at the same time, they only let me enter one and refused the second.
State lontani da questo casinò farabutto!!
Mi hanno bloccato il conto con dentro 17660€ !
Inoltre nonostante nei loro termini e condizioni sia esplicitamente scritto che si possono inserire fino a tre prelievi contemporaneamente me ne hanno fatto inserire solamente uno e rifiutato il secondo.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.