FórumKasinaSmokace Casino - všeobecná diskuze

Smokace Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od Gretche70
|
20154 zobrazení 188 odpovědí |
|
1...5 6 7...10
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Nejvíc mě znepokojuje, že jsem četl mnoho stížností od hráčů, kterým byly náhle zablokovány účty a zadrženy výhry. V těchto případech kasino poskytlo praní špinavých peněz jako bizarní motivaci. Jako kdyby hráč použil kasino k vyprání několika tisíc eur!

Věc, která mě mate a znepokojuje, je, že kasinový guru v těchto případech vždy souhlasil s kasinem, aniž by dal hráči právo odpovědět.

Na základě čeho to můžete dokázat?




Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 3 měsíci

Zablokovali také můj účet s tím, že musí ověřit herní relaci u poskytovatele. Obyčejný nesmysl a pak vymyslet nějakou výmluvu, proč nezaplatit. Bonusy jsem nevyužil, tak co by měli zkoumat?? Když prohrajete, zkoumají, proč jste prohráli?

V jejich zájmu doufám, že mě nebudou chtít podvést, protože na to našli špatnou osobu

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

Trapná věc je, že v mé stížnosti Smokace a Casino Guru vyměnili moji herní historii a v celém tomto procesu jsem ji nikdy nedostal.

Požádal jsem o to v kasinu a nikdy mi neodpověděli.

Požádal jsem Casino Guru, aby mi to poslali a oni odmítli s tím, že to není jejich místo, aby mi to poslali, a stihli mi pouze říct, že pokud to chci, musím jít na úřady. SKANDÁLNÍ!

Pojďme se bavit o MÉ historii, potažmo MÝCH herních datech.

Myslím, že je jasné, že v tomto vztahu Smokace a Casino Guru není něco v pořádku

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Plus moje transakce jsou ukládány na Trueplay blockchain (k hraní jsem také použil tokeny).

A přesto byly moje výhry zrušeny. Šílený

Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 3 měsíci

Ahoj brácho 👋

Stále čekáte na peníze z turnaje Pragmatic play?

Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před 3 měsíci

Ne, dostal jsem je, protože je platí přímo Pragmatic.

Zrušil jsem 495 tis.

Můžete si také přečíst moji stížnost.

Moje výhry byly dvakrát omezeny. Kromě toho jsem také použil tokeny, které poskytují v kasinu v zůstatku.

Moje herní historie ze stránek zmizela (dokazuji to záznamy obrazovky) a nikdo mi ji nechce poslat.

Tvrdili, že mě stránka upozornila na konec bonusu vyskakovacím oknem, ale vyskakovací okno nikdy nedorazilo.

Zkrátka smečka lží.

Stejně všechno zabavili.

Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 3 měsíci

Pokud si přečtete, co jsem napsal, než vám odpovím, mám také mnoho pochybností.

Mnoha hráčům byly zablokovány herní účty kvůli podezření z praní špinavých peněz (několik tisíc eur, věci, které by kuřata rozesmály) a kasino guru jednoznačně souhlasil s kasinem, aniž by měl právo hráči odpovědět.

Zavřeli můj účet třemi různými zprávami v tomto chronologickém pořadí

-Nelze získat uživatelský zůstatek z Trueplay (co je Trueplay?)

-Uživatel deaktivován kvůli problémům s hraním (nikdy nepožádal toto kasino o sebevyloučení)

-nakonec mi poslali e-mail, že musí kontaktovat poskytovatele, aby prozkoumal herní sezení a že to bude trvat dva týdny a moje peníze nelze vybrat!!


Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

Také mi uzavřeli účet z důvodu závislosti.

Škoda, že po konfiskaci již nemám na jejich stránkách žádný vklad a účet byl magicky uzavřen poté, co jsem podal stížnost Casino Guru.

Je cítit zápach špinavých situací

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Počkej mi chceš říct, že ti zablokovali účet poté, co jsi zde otevřel stížnost?

To samé se stalo i mně!

Otevřel jsem stížnost z důvodu nedodržení zásad pro odstoupení od smlouvy. Nedovolili mi načíst více než jeden výběr, i když jejich T&C uvádí, že můžete načíst tři najednou za den.

A necelých 10 minut po odeslání mé stížnosti (která je stále v procesu kontroly) mi zablokovali herní účet!!

Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 3 měsíci

Vy jste z toho půl milionu nedostal nic?

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

Vypadá to trochu divně, ne?

Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před 3 měsíci

Absolutně nic, ani euro.

Dokonce zabavili a znehodnotili žetony, které jsem nashromáždil během hraní.

Stejně jako samozřejmě tím, že moje herní historie zmizí.

Opakuji a píšu veřejně, že považuji Casino Guru, který (když od kasina obdržel moji historii) mi ji musí poskytnout nebo mi alespoň pomoci ji získat zpět. Zjevně doufat, že s tím nebude nijak manipulováno

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

Odpověď na vaši otázku ohledně Trueplay:

Je to společnost, která vyvíjí a vyrábí krypto pro online hraní.

Poskytují kasinům tokeny a peněženky, které pak kasina dávají jako cashback odměnu za hry, které dělají.

Všechny transakce jsou zaznamenány na blockchainu, ale přesto se svévolně rozhodnou zabavit vaše sázky.

Ty kouřové se nazývají SMOKY.

Aha, zapomněl jsem, kasino nehlásí žádné podmínky tokenů (nerespektuje podmínky podepsané s Trueplay) a rozhodují se, jak s nimi nakládat, jak chtějí. Bez udání nějakých pravidel.

To se mi zdá být docela v rozporu se spravedlivým kodexem online hraní

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Drž se dál od tohoto darebáckého kasina!!

Zablokovali mi účet s 17 660 €!

Dále, ačkoliv je v jejich obchodních podmínkách výslovně napsáno, že můžete zadat až tři výběry současně, nechali mě zadat pouze jeden a druhý odmítli.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj. Dostali jste k tomu nějaké vysvětlení od kasina? Pokud je v jejich podmínkách napsáno, že můžete provést až 3 výběry, měli by vám to opravdu umožnit.

Náš reklamační tým si vaši stížnost brzy prohlédne a bude vás kontaktovat. Dejte nám prosím trochu času, protože během této letní prázdninové sezóny jsme zaznamenali velmi vysoký objem stížností.🙏

Můžete se nyní spojit s kasinem, nebo po zablokování vašeho účtu nepřišla z jejich strany žádná odpověď?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nejvíc mě znepokojuje, že jsem četl mnoho stížností od hráčů, kterým byly náhle zablokovány účty a zadrženy výhry. V těchto případech kasino poskytlo praní špinavých peněz jako bizarní motivaci. Jako kdyby hráč použil kasino k vyprání několika tisíc eur!

Věc, která mě mate a znepokojuje, je, že kasinový guru v těchto případech vždy souhlasil s kasinem, aniž by dal hráči právo odpovědět.

Na základě čeho to můžete dokázat?




Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Prošel jsem všechny stížnosti na toto kasino a zjistil jsem, že kromě některých neoprávněných nebo těch, kde hráči přestali odpovídat, existuje mnoho stížností, které byly označeny jako vyřešené. To ukazuje, že kasino je opravdu ochotno spolupracovat s naším týmem, takže doufejme, že i váš případ bude vyřešen tím nejlepším možným způsobem.

Vždy spolupracujeme s kasinem a hráčem, abychom zajistili fair play na obou stranách. Není tedy nic skrytého a každý může jasně vidět, oč v každé stížnosti jde. Z naší strany není vůbec co skrývat.

Pouze pokud existuje nějaký důkaz z jedné ze stran, můžeme rozhodnout v každém případě. A každý hráč nebo kasino má právo odpovědět nebo dokonce znovu otevřít případ po jeho uzavření, pokud s ním nesouhlasí. Pokud budou poskytnuty další důkazy, určitě je budeme dále zkoumat.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Absolutně nic, ani euro.

Dokonce zabavili a znehodnotili žetony, které jsem nashromáždil během hraní.

Stejně jako samozřejmě tím, že moje herní historie zmizí.

Opakuji a píšu veřejně, že považuji Casino Guru, který (když od kasina obdržel moji historii) mi ji musí poskytnout nebo mi alespoň pomoci ji získat zpět. Zjevně doufat, že s tím nebude nijak manipulováno

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je nám opravdu líto, že jsme vám již nemohli dále pomoci. Historii vám může poskytnout pouze kasino, a proto ji náš tým nemůže s nikým sdílet.

Zkusili jste kontaktovat povolovací úřad, jak vám navrhl Branislav?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Napsali mi, že probíhá vyšetřování herních relací a čekají na odpověď od poskytovatele.

Ptal jsem se kterého poskytovatele a nechtějí mi to říct. Bonusy jsem nepoužil, takže je jasné, že jsem podezřelý.

Mám obavy ze stížností označených jako neoprávněné, kdy kasino zablokovalo účet hráče a obvinilo je z praní špinavých peněz.

Existuje mnoho zpráv o podobných případech na Trustpilot. Zdá se to jako dravá strategie kasina zmrazit účty po výhře a vymlouvat se, že nezaplatíte.

Zajímalo by mě, na jakém základě je kasino guru na straně kasina, zvláště když je hráč obviněn z praní špinavých peněz. Jak to prokážete, když hráči ani nedáváte právo odpovědět?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Protože říkáte, že pomáháte hráčům řešit spory s kasiny, žádám vás veřejně:


Můžete mi laskavě pomoci obnovit moji herní historii?

Myslím, že je to velmi jednoduchá žádost pro tým, jako je váš, a rozhodně jednodušší než spory, které běžně dostáváte.

Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Napsali mi, že probíhá vyšetřování herních relací a čekají na odpověď od poskytovatele.

Ptal jsem se kterého poskytovatele a nechtějí mi to říct. Bonusy jsem nepoužil, takže je jasné, že jsem podezřelý.

Mám obavy ze stížností označených jako neoprávněné, kdy kasino zablokovalo účet hráče a obvinilo je z praní špinavých peněz.

Existuje mnoho zpráv o podobných případech na Trustpilot. Zdá se to jako dravá strategie kasina zmrazit účty po výhře a vymlouvat se, že nezaplatíte.

Zajímalo by mě, na jakém základě je kasino guru na straně kasina, zvláště když je hráč obviněn z praní špinavých peněz. Jak to prokážete, když hráči ani nedáváte právo odpovědět?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj carsix79,

V takových situacích musí kasino během reklamačního procesu bez jakýchkoli pochyb prokázat, že se hráč takového podvodu dopustil. I když existuje šance, že důkazy s hráčem nesdělíme, žádost je součástí procesu.

"Jak to dokážeš, když hráči ani nedáváš právo odpovědět?"

Celý proces je nastaven tak, aby prezentoval pohled hráče i kasina. Obě strany mohou reagovat.

Pokud kasino odmítne, případy budou uzavřeny jako neoprávněné nebo s jinými možnostmi v rámci stejné kategorie. Jde o to, že Team nestojí na žádné straně. Je to proces shromažďování informací, důkazů a hledání možných řešení.

Upřímně řečeno, zprávy z Trust Pilot neposkytnou mnoho informací, dokud hráči nepodají oficiální stížnosti.



Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 3 měsíci

Ahoj.

Záleží na okolnostech. Poskytuje kasino herní historii? Dokonce i v těchto dnech některá kasina tvrdí, že jejich systém to v rozumném formátu nedokáže. Také jsem viděl "Je mi líto, platforma to nepodporuje."

Naším hlavním cílem je vyřešit problémy týkající se sporných částek. Pokud například odešlete stížnost týkající se „chybějící" herní historie bez přímého dopadu na vaši schopnost vybrat peníze, řekl bych, že žádost může skončit zamítnutím. I když tato část je můj odhad založený na dříve zamítnutých stížnostech.

Zkoušet to je samozřejmě v pořádku.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky