FórumKasinaSmokace Casino - všeobecná diskuze

Smokace Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před rokem od Gretche70
|
22006 zobrazení 190 odpovědí |
|
1...6 7 8...10
před 3 měsíci

Ach ano? Takže mi v podstatě říkáte, že neřešíte případy, jen když je ve sporu nějaká částka?

A co případy uzavření účtu kvůli závislosti na hazardu, kde není uvedena žádná částka? Máte řešené případy, kdy není požadována žádná částka.

A pak byste měli do své sekce "o nás" napsat, že řešíte pouze případy, kdy je sporná peněžní částka.

Pak přidejte: „Samozřejmě je dobré to zkusit." Dobře, tak proč mi nezkusíš pomoct to získat? KONKRÉTNĚ.


Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Pak další otázka:

Je podle vás správné, aby kasino poskytovalo tokeny a neuvádělo na svých stránkách žádné podmínky?

A co víc, svévolně se rozhodnout je zabavit regulací tokenů, jak se jim zlíbí, aniž by o tom zákazníci jakkoli informovali?

Jako by poskytovali službu (například bonusy nebo výběry hotovosti) a nehlásili o nich pravidla a chovali se při regulaci služby, jak se jim zlíbí.

Nezdá se mi to jako příliš legitimní a loajální chování.

čekám na váš názor.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Ještě bych rád dodal, že kasino poskytuje herní historii. Vy sami jste to také dostali.

Branislav mi ale odmítl pomoct ho získat.

Říkáte mi veřejně, že mi nemůžete pomoci obnovit moji herní historii jen proto, že od ní nepožaduji žádnou konkrétní peněžní kompenzaci?

Také se tě ptám:

  • Je podle vás správné poskytnout historii hry, ale její část z webu zmizet? A pak dát hráče do pozice, že už to nebude možné žádným způsobem obnovit?

Mám záznamy obrazovky, které to dokazují.

Ach, do toho všeho jste dostali moji herní historii.

To znamená, že jsem jediná strana, která to z neznámého důvodu nemůže přijmout.


Čekám na vaše odpovědi na všechny body.

Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Smokace mi nadále zadržuje více než 30 000 EUR, aniž by mě nechal vybrat.

Proč není moje stížnost vyřízena?

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

Musíte být trochu trpělivější. Nejste jediný, kdo má stížnost a časovač vpravo nahoře říká, že máme ještě jeden den na odpověď. Stejně jako jiné případy řešíme i ten váš, jen musíte vydržet.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aleauzzass má pravdu, že se domlouváte s tímto kasinem a se všemi kasiny, která mají vaše logo v zápatí.

Můžete si říkat, co chcete, ale je to tak!

Jakmile jsem zde o deset minut později otevřel stížnost, okamžitě mi zablokovali účet bez možnosti výběru.

Požádal jsem je, aby přestali hrát, a oni to nechtěli udělat. Teď jsem si jistý, že s nimi budeš stát navzdory důkazům, že se chovali pochybovačně, aby mě přiměli o všechno přijít.

Doufám, že to všechno utratí za léky.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

Stále čekám, až mi pomohou obnovit moji herní historii.

Neviděl jsi náhodou od nich odpověď na moje předchozí zprávy? Nic, žádná odezva.

Jsem dokonce ignorován.

Přesto tvrdí, že pomáhají hráčům řešit problémy s kasiny.

Čistá falešná vlastní reklama

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Ahoj Redko,

Viz vaše prohlášení „Naším primárním cílem je vyřešit záležitosti týkající se sporných částek. Pokud například odešlete stížnost týkající se „chybějící" herní historie bez přímého dopadu na vaši schopnost vybrat peníze, řekl bych, že žádost může být zamítnuta."

Doporučil bych Vám, abyste se na reklamace podívali pozorněji, protože jste řešili mnoho, kde nebyla uplatněna žádná částka. Ale prostě neočekávané uzavření účtu, problémy s ověřením atd.

Abych vám dal malý příklad, podívejte se na stížnosti společnosti Nemokid, kterou osobně neznám, ale má několik schválených (a některé vyřešených) stížností, kde nebyla napadána žádná částka.

Nicméně čekám na vaši odpověď na tuto a předchozí zprávu.

Děkuji

Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 3 měsíci

Jsem opravdu pobouřen Nickovou reakcí na mou stížnost. fakt nemám slov...

Píše mi, že jsem musel požádat o sebevyloučení, když jsem to udělal, a neudělili mi to, protože jsem měl zůstatek kreditu.

Postupoval jsem podle pokynů na webu kasina a přesto kasino odmítá uplatnit pozastavení herního účtu.

A Nick je na straně kasina!

Opravdu si myslíš, že máš ještě důvěryhodnost????

Řekněte to, neřešíte stížnosti kasin, která vás sponzorují na svých stránkách, takže alespoň neztrácíte čas lidí!

Toto je odstavec 4 jejich podmínek:

file

Toto je můj požadavek na pozastavení herní činnosti smluvně předpokládané kasinem

file

Toto je jejich odpověď

file

Moje otázka zní: Dodržoval jsem pokyny kasina uvedené v jejich smluvních podmínkách?

Splnilo kasino svou povinnost a povinnost splnit můj požadavek?


Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aleauzzass má pravdu, že se domlouváte s tímto kasinem a se všemi kasiny, která mají vaše logo v zápatí.

Můžete si říkat, co chcete, ale je to tak!

Jakmile jsem zde o deset minut později otevřel stížnost, okamžitě mi zablokovali účet bez možnosti výběru.

Požádal jsem je, aby přestali hrát, a oni to nechtěli udělat. Teď jsem si jistý, že s nimi budeš stát navzdory důkazům, že se chovali pochybovačně, aby mě přiměli o všechno přijít.

Doufám, že to všechno utratí za léky.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

To není správné a rád bych, abyste se podobným názorům vyhnuli, pokud chcete nadále přispívat do tohoto fóra. Nerad bych vás zakazoval jen za paušalizaci toho, co vůbec není pravda. Pokud bychom se dohodli s kasinem, myslíte si, že bychom se vám pokusili pomoci? To nedává smysl.

Je to jejich rozhodnutí, ne naše, že kasino zablokovalo váš účet.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Stále čekám, až mi pomohou obnovit moji herní historii.

Neviděl jsi náhodou od nich odpověď na moje předchozí zprávy? Nic, žádná odezva.

Jsem dokonce ignorován.

Přesto tvrdí, že pomáhají hráčům řešit problémy s kasiny.

Čistá falešná vlastní reklama

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pokud jde o vaši pozici, byla uzavřena a bylo jasně vysvětleno proč. Jakmile bude vlákno uzavřeno, nedostanete další odpovědi, dokud vlákno znovu neotevřete. Takže to nic neignoruje. Opravdu si myslíte, že když kasino pošle nějaký důkaz, že bude sdílen s hráči? Pokud by hráč přišel do kasina a vědomě by šel porušit podmínky (neříkám, že jste to vy), uspěl by, kasino by nám poskytlo důkazy, poslali bychom je hráči, opravdu si myslíte? nepřišel by zase někde jinde? V některých kasinech nedostanete žádné vysvětlení toho, co se stalo, a zavřou váš účet. Snažili jsme se vysvětlit vše, co bylo možné a stále vám to nestačí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Již po mnoho let vás žádám o pomoc při obnově mé herní historie.

Chceš mi pomoct nebo ne?

A pokud nechcete, musíte mi jasně vysvětlit proč.

Důvod, že řešíte pouze stížnosti, kde je částka sporná, není pravdivý, vzhledem k různým stížnostem řešeným bez sporné částky.

Pak jsem položil několik jednoduchých otázek.

Fóra jsou vytvořena pro sdílení názorů, že? Pravděpodobně je pro vás jednoduše nepohodlné odpovídat na některé otázky a vždy se jich zbavíte tím, že „my jsme váš případ již řešili".

Opět, jste ochotni mi pomoci obnovit moji herní historii?

Alespoň pochopíme, jestli máte opravdu zájem hráčům pomáhat nebo ne

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jsem opravdu pobouřen Nickovou reakcí na mou stížnost. fakt nemám slov...

Píše mi, že jsem musel požádat o sebevyloučení, když jsem to udělal, a neudělili mi to, protože jsem měl zůstatek kreditu.

Postupoval jsem podle pokynů na webu kasina a přesto kasino odmítá uplatnit pozastavení herního účtu.

A Nick je na straně kasina!

Opravdu si myslíš, že máš ještě důvěryhodnost????

Řekněte to, neřešíte stížnosti kasin, která vás sponzorují na svých stránkách, takže alespoň neztrácíte čas lidí!

Toto je odstavec 4 jejich podmínek:

file

Toto je můj požadavek na pozastavení herní činnosti smluvně předpokládané kasinem

file

Toto je jejich odpověď

file

Moje otázka zní: Dodržoval jsem pokyny kasina uvedené v jejich smluvních podmínkách?

Splnilo kasino svou povinnost a povinnost splnit můj požadavek?


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

V tomto případě by mě zajímalo, zda kasino také někde uvedlo, že pokud máte aktivní výběr a reálný zůstatek, nemohou váš účet uzavřít. Protože si myslím, že by to bylo dost důležité a nezmiňuješ se, že něco takového mají. Taky mě trochu mate, že jim říkáte o lhůtě na rozmyšlenou do výplaty a na druhou stranu říkají, že vám nemohou zrušit účet. To mi nepřijde normální.

Každopádně uvidíme, co bude dál a jak to dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Již po mnoho let vás žádám o pomoc při obnově mé herní historie.

Chceš mi pomoct nebo ne?

A pokud nechcete, musíte mi jasně vysvětlit proč.

Důvod, že řešíte pouze stížnosti, kde je částka sporná, není pravdivý, vzhledem k různým stížnostem řešeným bez sporné částky.

Pak jsem položil několik jednoduchých otázek.

Fóra jsou vytvořena pro sdílení názorů, že? Pravděpodobně je pro vás jednoduše nepohodlné odpovídat na některé otázky a vždy se jich zbavíte tím, že „my jsme váš případ již řešili".

Opět, jste ochotni mi pomoci obnovit moji herní historii?

Alespoň pochopíme, jestli máte opravdu zájem hráčům pomáhat nebo ne

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Řekl bych, že kasino není povinno poskytnout vám vaši herní historii. Radka to ale popsala docela dobře a že pokud váš případ přímo nesouvisí s tím, že vám kasino nechce vyplatit peníze nebo něco podobného, nemusí vám je dát a my také ne. Pokud je to jinak a máš problém, tak reklamuj a třeba to dopadne jinak.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Nikde v jejich podmínkách není řečeno, že nemohou pozastavit účet s aktivním zůstatkem také proto, že by to bylo absurdní a nesmyslné. Pokud chci pozastavit účet s aktivním zůstatkem, jak jinak to mám udělat? Ve všech kasinech, kde jsem žádal o přestávku, byla aplikována bez problémů!

Velký Nick mezitím mou stížnost uzavřel jako neoprávněnou poté, co jsem mu vše jasně vysvětlil.

Dejte mi příležitost, aby stížnost vyřídil jiný operátor, protože to, co Nick udělal, je nad veškerou logiku.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

ŠÍLENÝ! Tato odpověď mluví sama za sebe.

Oficiálně jsme obdrželi odpověď, že nemáte v úmyslu hájit zájmy hráčů, pokud jde o Smokace.

Trapný

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

Kámo, na tomto webu se ti podpory od nikoho nedostane.

Nyní je situace velmi jasná a byli to oni sami, kdo z nás odstranil jakoukoli pochybnost

Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 3 měsíci

Podívej, jsem naštvaný jako zvíře.

Pořád nemůžu uvěřit tomu, co se stalo.

Všechna kasina, která na svých stránkách zobrazují logo Casino guru, mají super hodnocení a oprávněné stížnosti hráčů nejsou nikdy brány v úvahu.

Místo toho, aby byli na správné straně, uzavřou stížnost do očí s odůvodněním bez logiky.

Teď uvidím, jestli mě nechají znovu otevřít reklamaci u jiného operátora, jinak už mám v hlavě co dělat

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

Dej mi prosím tvůj email. Můžeme uvažovat o tom, že bychom něco zorganizovali společně

Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 3 měsíci

marco-rocco@libero.it

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky